Skocz do zawartości
Miłosz

[Praca] Administrator serwerów

Polecane posty

Zatrudnię osobę na stanowisko: administrator serwerów

 

Osoba na w/w stanowisku będzie zajmować się obsługą techniczną serwerów naszych klientów.

W skrócie:

- monitoring serwerów

- support techniczny (np zmiana hasła, stworzenie vhosta, konta ftp, itp)

- rozwijanie i tworzenie skryptów do automatyzacji niektórych zadań

- opieka nad stabilnym działaniem serwerów

 

Wymagamy:

- dobrej znajomości systemu Linux (na serwerach mamy Gentoo, Debian, Centos)

- konfiguracji i optymalizacji usług

- znajomości basha

- znajomości panelu Directadmin, cPanel, HyperVM (od strony administracyjnej, jak i użytkownika)

- znajomość wirtualizacji OpenVZ i XEN

- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, jak i pracy w grupie

- dyspozycyjności, rzetelności

 

Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

 

Forma zatrudnienia: umowa zlecenia, mile widziana własna DG z F-VAT

Wynagrodzenie: od 30 do 50 zł brutto/h

 

Zainteresowane osoby proszone są o przysyłanie CV na adres rekrutacja@sys-com.pl. Jednocześnie informuję, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

 

Proszę także o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno, szybkie, drobne pytanie.

Nie lepiej to roździelić? Do tej pory wydawało mi się, że spora część adminów (czy innych specjalistów) nie do końca chce robić jednocześnie w międzyczasie za helpdesk (zwłaszcza za pierwszą linię i instruktaże jak zmienić hasło, zalogować się czy dodać konto mailowe)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Tylko że w tedy płace by musiał obciąć o jakieś 50-70%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pajter, mamy sporą ilość serwerów, na których nie ma żadnych paneli. Od czasu do czasu klient chce jakieś zmiany, ma problem, czy chce się o coś dopytać, dlatego też napisałem o supporcie. Klienci, którzy mają panele nie robią jakichś wielkich problemów od strony użytkownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pajter, co to za admin co zmienia tylko hasła na helpdesku. U nas takie rzeczy potrafi i wykonuje dziewczyna z biura. Od administratora wymaga się większych umiejętności i wiedzy.

Fakt łatwiej rozdzielić, ale kto potrzebuje tylko kogoś kto umie zmienić hasła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×