Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2011 Zatrudnię osobę na stanowisko: administrator serwerów Osoba na w/w stanowisku będzie zajmować się obsługą techniczną serwerów naszych klientów. W skrócie: - monitoring serwerów - support techniczny (np zmiana hasła, stworzenie vhosta, konta ftp, itp) - rozwijanie i tworzenie skryptów do automatyzacji niektórych zadań - opieka nad stabilnym działaniem serwerów Wymagamy: - dobrej znajomości systemu Linux (na serwerach mamy Gentoo, Debian, Centos) - konfiguracji i optymalizacji usług - znajomości basha - znajomości panelu Directadmin, cPanel, HyperVM (od strony administracyjnej, jak i użytkownika) - znajomość wirtualizacji OpenVZ i XEN - umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, jak i pracy w grupie - dyspozycyjności, rzetelności Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Forma zatrudnienia: umowa zlecenia, mile widziana własna DG z F-VAT Wynagrodzenie: od 30 do 50 zł brutto/h Zainteresowane osoby proszone są o przysyłanie CV na adres rekrutacja@sys-com.pl. Jednocześnie informuję, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Proszę także o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pajter 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2011 Jedno, szybkie, drobne pytanie. Nie lepiej to roździelić? Do tej pory wydawało mi się, że spora część adminów (czy innych specjalistów) nie do końca chce robić jednocześnie w międzyczasie za helpdesk (zwłaszcza za pierwszą linię i instruktaże jak zmienić hasło, zalogować się czy dodać konto mailowe)? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2011 Tylko że w tedy płace by musiał obciąć o jakieś 50-70% Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2011 Pajter, mamy sporą ilość serwerów, na których nie ma żadnych paneli. Od czasu do czasu klient chce jakieś zmiany, ma problem, czy chce się o coś dopytać, dlatego też napisałem o supporcie. Klienci, którzy mają panele nie robią jakichś wielkich problemów od strony użytkownika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2011 Pajter, co to za admin co zmienia tylko hasła na helpdesku. U nas takie rzeczy potrafi i wykonuje dziewczyna z biura. Od administratora wymaga się większych umiejętności i wiedzy. Fakt łatwiej rozdzielić, ale kto potrzebuje tylko kogoś kto umie zmienić hasła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach