Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość
DZIAŁ ADMINISTRACJI TECHNICZNEJ DZIAŁ HANDLOWY

 

email: dat@etop.pl email: dh@etop.pl

nr tel. +48. 22 578 03 23 nr tel. +48. 22 578 03 21

 

 

konzoid

 

Nowy użytkownik

 

GrupaUżytkownicy

Postów7

Rejestracjadziś, 15:20

Firma:Etop sp. z o.o.

 

Dziwne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To dziwne, że pracownik prosi na forum o opinie o usługach reprezentowanej przez siebie firmy?

Póki nie będzie zgrywał rozdwojenia jaźni między pracowaniem a klientowaniem, to IMO nie ma tu nic złego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będąc przekonanym czy opinia o stronie głównej mieści się przeznaczeniu bierzącego tematu tudzież działu forum,

swoją wypowiedź przesyłam ze stosowną ostrożnością.

 

 

Rejestracja praktycznie nie działa, overflow ładowania nie znika pod operą, kiedy już się pojawi zostaje na zawsze, chyba że przejdziemy do innej zakładki a potem wrócimy na tą ze stroną hostzilla.

 

Podczas rejestracji, błedy pojawiają na wszystkie możliwe sposoby, raz przez javascript:alert() raz w kodzie HTML stony, oto kilka z nich:

 

(alert)
Sprawdzanie poprawności MAC stanu widoku nie powiodło się. Jeśli ta aplikacja znajduje się na farmie lub w klastrze sieci Web, należy pamiętać, że w konfiguracji <machineKey> musi być zdefiniowany taki sam element validationKey i algorytm sprawdzania poprawności. Nie można używać polecenia AutoGenerate w klastrze.

NIe znam się na ASP, ale czy z tego powodu musze oglądać podobne "wybroczyny"?

 

 

Sorry, the password you selected cannot be used because it is too weak and would be too easy to crack. Please select a password with strength rating of 10 or higher.

Po pierwsze, skąd mam wiedzieć kiedy moje hasło jest "strong enought" kiedy brakuje analizarora siły hasła "onfly".

Po drugie nie rozumiem po angielsku.

Dalej.

 

 

Utworzyłem konto, zostałem nań automatycznie zalogowany, po wylogowaniu, nie da się ponownie zalogować, takie konto nie istnieje, na e-mail nie przyszła żadna wiadomość potwierdzająca rejestrację.

 

 

 

Tak wygląda moje pierwsze 5 minut doświadczeń ze stroną hostzilla, niestety nie napawaja one optymizmem.

Moim zdaniem strona jest mocno niedopracowana, jej najbliższa przyszłość powinna się ograniczać do środowiska testowego.

Wrażenie że mam do czynienia z amatorami będzie Wam - drodzy koledzy z hostzilla vel etop - zatrzeć trudno :(

 

 

Pozdrowionka!

Edytowano przez hosting.pomorze (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla nas opinie naszych potencjalnych klientów o naszych produktach są niezwykle istotne.

Wszelkie zauważone niedociągniecia przez forumowiczów natychmiast są przekazywane do developerów celem poprawy.

 

Bardzo dziękuje za wskazanie iż "frontend" hostilli nie jest kompatybilny z operą, oraz za odkrycie błędu "MAC cluster"

 

Wszystkie te kwestie zostały przekazane do podwykonawcy wykonującego "frontend" serwisu i będą wkrótce wyeliminowane.

 

Promocje na stronie takie jak 3 miesiące za 1 PLN czy nawigacja działają i mam nadzieję, że któryś z forumowiczów będzie miał opinie o działaniu samej usługi, nie tylko frontendu (czyli szybkość ładowania stron , czy support czy panel zarządzania samymi usługami)

 

Liczę na więcej komentarzy. Zarówno negatywnych jak i pozytywnych

 

Pozdrawiam

 

Konrad Olszewski

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Ktoś jeszcze może się podzielić opinią na temat hostilla.pl ? Jak z szybkością wczytywania stron, stabilność działania całości, support etc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem zarejestrować tam konto jakieś półtora roku temu, nie udało się, błąd. Próbowałem ponownie kilka tygodni temu - to samo, błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś ma może jakiś kontakt z etop.pl/hostilla.pl?

Od jakiegoś czasu nie mogę się z nimi skontaktować.

Piszę na e-maile podane na stronie etop/hostilla i niestety dostaję błąd.

Dziś próbowałem się dodzwonić, ale niestety nikt nie odebrał - choć rozumiem, że jest sobota.

Mam nadzieję, że autor tematu dostanie jakieś powiadomienie i się odezwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×