konzoid 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2011 Uprzejmie prosze o opinie o Hostilla.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2011 DZIAŁ ADMINISTRACJI TECHNICZNEJ DZIAŁ HANDLOWY email: dat@etop.pl email: dh@etop.pl nr tel. +48. 22 578 03 23 nr tel. +48. 22 578 03 21 konzoid Nowy użytkownik GrupaUżytkownicy Postów7 Rejestracjadziś, 15:20 Firma:Etop sp. z o.o. Dziwne... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2011 To dziwne, że pracownik prosi na forum o opinie o usługach reprezentowanej przez siebie firmy? Póki nie będzie zgrywał rozdwojenia jaźni między pracowaniem a klientowaniem, to IMO nie ma tu nic złego... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hosting.pomorze 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2011 (edytowany) Nie będąc przekonanym czy opinia o stronie głównej mieści się przeznaczeniu bierzącego tematu tudzież działu forum, swoją wypowiedź przesyłam ze stosowną ostrożnością. Rejestracja praktycznie nie działa, overflow ładowania nie znika pod operą, kiedy już się pojawi zostaje na zawsze, chyba że przejdziemy do innej zakładki a potem wrócimy na tą ze stroną hostzilla. Podczas rejestracji, błedy pojawiają na wszystkie możliwe sposoby, raz przez javascript:alert() raz w kodzie HTML stony, oto kilka z nich: (alert) Sprawdzanie poprawności MAC stanu widoku nie powiodło się. Jeśli ta aplikacja znajduje się na farmie lub w klastrze sieci Web, należy pamiętać, że w konfiguracji <machineKey> musi być zdefiniowany taki sam element validationKey i algorytm sprawdzania poprawności. Nie można używać polecenia AutoGenerate w klastrze. NIe znam się na ASP, ale czy z tego powodu musze oglądać podobne "wybroczyny"? Sorry, the password you selected cannot be used because it is too weak and would be too easy to crack. Please select a password with strength rating of 10 or higher. Po pierwsze, skąd mam wiedzieć kiedy moje hasło jest "strong enought" kiedy brakuje analizarora siły hasła "onfly". Po drugie nie rozumiem po angielsku. Dalej. Utworzyłem konto, zostałem nań automatycznie zalogowany, po wylogowaniu, nie da się ponownie zalogować, takie konto nie istnieje, na e-mail nie przyszła żadna wiadomość potwierdzająca rejestrację. Tak wygląda moje pierwsze 5 minut doświadczeń ze stroną hostzilla, niestety nie napawaja one optymizmem. Moim zdaniem strona jest mocno niedopracowana, jej najbliższa przyszłość powinna się ograniczać do środowiska testowego. Wrażenie że mam do czynienia z amatorami będzie Wam - drodzy koledzy z hostzilla vel etop - zatrzeć trudno Pozdrowionka! Edytowano Lipiec 22, 2011 przez hosting.pomorze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vilgefortz 75 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2011 W dobrym tonie nie jest krytykowanie publiczne firmy swiadczacej uslugi o charakterze konkurencyjnym. Tym bardziej jesli samemu ma sie cos za uszami ... http://hosting.pomorze.pl/images/14dnitest.gif http://proste.pl/img/test_14_dni.gif Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konzoid 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2011 Dla nas opinie naszych potencjalnych klientów o naszych produktach są niezwykle istotne. Wszelkie zauważone niedociągniecia przez forumowiczów natychmiast są przekazywane do developerów celem poprawy. Bardzo dziękuje za wskazanie iż "frontend" hostilli nie jest kompatybilny z operą, oraz za odkrycie błędu "MAC cluster" Wszystkie te kwestie zostały przekazane do podwykonawcy wykonującego "frontend" serwisu i będą wkrótce wyeliminowane. Promocje na stronie takie jak 3 miesiące za 1 PLN czy nawigacja działają i mam nadzieję, że któryś z forumowiczów będzie miał opinie o działaniu samej usługi, nie tylko frontendu (czyli szybkość ładowania stron , czy support czy panel zarządzania samymi usługami) Liczę na więcej komentarzy. Zarówno negatywnych jak i pozytywnych Pozdrawiam Konrad Olszewski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 23, 2012 Jakieś newsy na temat działania tej platformy? Ma ktoś? Heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R0bert 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2012 Korzystam od 3 miesięcy i jestem zadowolony. Serwer stabilny i szybki 0 zastrzeżeń. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2012 Ktoś jeszcze może się podzielić opinią na temat hostilla.pl ? Jak z szybkością wczytywania stron, stabilność działania całości, support etc ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zbigniew1 35 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2012 Próbowałem zarejestrować tam konto jakieś półtora roku temu, nie udało się, błąd. Próbowałem ponownie kilka tygodni temu - to samo, błąd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2012 Ktoś jeszcze miał podobne problemy ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2012 chyba tylko hosting expierd . u mnie poszlo bez problemow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2012 No tak, zarobiony jestem, nie skojarzyłem ocb Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GrayDay 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2013 Witam, czy ktoś ma może jakiś kontakt z etop.pl/hostilla.pl? Od jakiegoś czasu nie mogę się z nimi skontaktować. Piszę na e-maile podane na stronie etop/hostilla i niestety dostaję błąd. Dziś próbowałem się dodzwonić, ale niestety nikt nie odebrał - choć rozumiem, że jest sobota. Mam nadzieję, że autor tematu dostanie jakieś powiadomienie i się odezwie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach