drajvver 4 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2011 Brak edycji strefy DNS w hostingu za SMS - nie jest to nigdzie napisane, więc czuje się trochę zawiedziony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2011 Poprosiłem o fakturę papierową i dostałem w 3 dni + dla firmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2011 Brak edycji strefy DNS w hostingu za SMS - nie jest to nigdzie napisane, więc czuje się trochę zawiedziony. A pisałeś? Ja mam najtańszy pakiet za SMS i prosiłem i kilka wpisów do DNSów a później Pan Miodek dał mi dostęp ze względu na dużą ilość wpisów które później mogłem sam zmieniać i ustawiać. DUŻY PLUS DLA FIRMY! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
drajvver 4 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2011 A pisałeś? Ja mam najtańszy pakiet za SMS i prosiłem i kilka wpisów do DNSów a później Pan Miodek dał mi dostęp ze względu na dużą ilość wpisów które później mogłem sam zmieniać i ustawiać. DUŻY PLUS DLA FIRMY! Tak, napisałem i już wszystko mam aktywowane. Za to wielki PLUS Ogólnie póki co polecam, nie mam na co narzekać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dark Raven 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Witam! Wiem, że jestem tzw. jednopostówką, więc możecie mi wierzyć lub nie ale opiszę tutaj swoje perypetie z UPhostem. Pierwszy problem został naprawiony perfekcyjnie (jednak chwilę to trwało), więc nie będę go opisywał. Zadowolony, że znalazłem solidną firmę hostingową przeniosłem swoją drugą stronę na UPhost. Okazało się, że... nie można pobierać plików! Oto rozmowa z przemiłym panem Hubertem Trwa uruchamianie aplikacji. [2011-08-25 13:42:05] Prosimy o chwilę cierpliwości, za chwilę zostaniesz połączony z jednym z naszych konsultantów. Konsultant Hubert jest obecnie dostępny. Hubert 13:42:14 Witam w czym moge pomóc ? Konrad 13:43:40 Witam, wykupiłem u was kolejny serwer www umiesciłem na nim stronę oraz pliki które które ma się stamtąd pobierać. Lecz po kliknięciu na link do pobrania wyskakuje błąd "403 Forbidden" Hubert 13:44:57 Na link do pobrania czego ... Proszę podac adres strony. Konrad 13:45:17 Link do pobrania pliku z tejże strony www.emoty-komixxy.tk Hubert 13:46:09 You don't have permission to access /emoty/2.0/Komixxy.rar on this server. Taki błąd tak ? Konrad 13:46:14 tak Hubert 13:46:27 Jakei chmody maja te pliki ? Jakie* Konrad 13:47:07 777 Hubert 13:47:49 Czemu nadal bawi się Pan z chmodami ? Kilkakrotnie pisałem, że nie należy ruszac chmodów ... Konrad 13:48:26 ustawiłem je na 777 ponieważ myślałem że to pomoże bo przed zmianą też nie działały -.- Hubert 13:48:49 Gdyby Pan nie ruszał chmodów to by działały Prosze chwile poczekac. Pobieranie plików z rozszerzeniem .rar .zip itp. zostało zablokowane na serwerze. Strona nie ma służyc za hosting plików. Mogę pomóc w czymś jeszcze ? W regulaminie jednak nic nie jest napisane o braku możliwości pobierania plików... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 On tam chyba na okresie testowym jest o ile mnie pamięć nie zawodzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dark Raven 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Zawsze jak z nim rozmawiam jest w złym humorze... No chyba, że zawsze jest taki miły. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Poczekaj na Damiana. Naprawi Ci w kilka minut. Tak jak pisał Paweł ten Hubert jest na okresie testowym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Ale generalnie ładna arogancja.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Wiesz konsultant na okresie testowym raczej nie ma dostępu do konfiguracji serwera aby ci uruchomić taką funkcję więc pisz do Pana Miodka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Tak jak pisał Paweł ten Hubert jest na okresie testowym. Ten test coś nie ma końca, a przecież sprawa jest jasna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Oni livechat maja pewnie dopiero po zalogowaniu do WHMCS, sure ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Ja nie zauważyłem teo livechata (jestem zalogowany) To nie jest rozmowa na gg? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
king_arthur 30 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Czyli przez chat można sobie porozmawiać o pogodzie? Moim skromnym zdaniem chat to sposób szybkiej komunikacji z supportem gdy nie chcemy czekać i liczymy na szybką i rzeczową odpowiedź. Jak widać byłem w błędzie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2011 Widocznie Pan Hubert robi za informatora tego co widnieje napisane na stronie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2011 (edytowany) brak normalnego kontaktu telefonicznego, jest tylko jakiś bezwartościowy 0801, na który nie warto dzwonić bo drogo większość ma już darmowe rozmowy na stacjonarne - z voip: fastvoip, voipax oraz betamaxy (np. nonoh) - w ramach pakietów lub abonamentów - propocyjne środki w sieci i na stacjonarne wobec tego jeszcze raz po jaką ch... daliście ten 0801 Edytowano Sierpień 30, 2011 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 Jak obecnie wygląda jakość usług firmy UPhost.pl? Coś się pogorszyło? Zmieniło na lepsze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 Jakiegoś spadku to nie odczułem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 Ja również nie odczułem spadku jakości. Raport uptime możesz zobaczyć pod szewczyk.me/status. Ostatnio poszedł mailing, że UPHost wprowadza darmowy hosting.Nie wiem czy to dobry ruch... Na szczęście konta darmowe nie będą na tych samych maszynach co płatne... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 Coś te maile często wysyłają - dzisiaj już 2 dostałem Ogólnie ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 Coś te maile często wysyłają - dzisiaj już 2 dostałem Ale maila o nowościach to ja moge i 10 dziennie dostawać Abym nie dostawał powiadomień o awariach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2011 Czy "Czat z konsultantem" czasami działa? Zawsze mam szczęście (pecha?) trafić na moment, kiedy jest offline. Zaczynam test usług, zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że będę mile zaskoczony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2011 działa działa mi się pare razy udało z niego skorzystać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2011 A tak a propos obsługi klienta to ten Pan Hubert nadal pracuje w firmie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2011 Korzystam z usługi VPS w tej firmie. Na dzień dzisiejszy 100% uptime, szybkie odpowiedzi od BOK'u. Migrowałem ostatnio na niższy pakiet VPS i także nie było problemu Polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach