Gość Webb Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2011 (edytowany) Nie wiem czy mogę, ale dajemy tutaj opinie uphost.pl. No więc tak, dzisiaj kupiłem sobie konto za sms pakiet 1, tak o na testy. O 15 napisałem zgłoszenie i do tej pory nie otrzymałem wiadomości, tak więc oceniam support na 2/5. DirectAdmin się rozjezdza jakby. Poniżej przedstawienie directadmin po prawej stronie. Taki jakiś dziwny. To tyle na dziś a to dopiero pierwszy dzień, także dawajcie swoje opinie. Osobiście nie skreślam tego hostingu od razu, pożyjemy zobaczymy może jeszcze jakoś support poprawią to zakupię pakiet na rok. O, a jednak coś robią, gdyż teraz to wygląda o tak: Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/81-uphost-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/81-uphost-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34289-dyskusje-uphostpl/ Edytowano Grudzień 19, 2011 przez Tomasz Fiedoruk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2011 A może przedwcześnie krzyczysz, że coś nie tak ... ? Skoro co 5 minut edytujesz post i piszesz, że panel zmienia wygląd to może coś naprawiają w tym samym momencie w którym jesteś zalogowany do konta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Webb Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2011 Nie krzyczę, tylko poprawiałem ortografię, gdyż zmęczny byłem. Nic nie mam, tylko tak informuję i raczej zakupię pakiet na rok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2011 Korzystam od ponad dwóch tygodni i jak dla mnie jest OK. Posiadam pakiet Stanard Host3. Serwery działają bezawaryjnie i szybko. Co do supportu większych problemów z kontaktem nie miałem (tylko raz czekałem na odpowiedź dzień, ale to był weekend i mało pilna sprawa). W dni robocze otrzymywałem odpowiedzi najczęściej do 30 min, raz czekałem na odpowiedź ok. 2 godzin. Co do panelu DA - fakt rozjeżdża się i od początku jest taki stan jak Webb pokazał na drugim screenie. Ogólnie design DA średnio wygląda Jak dla mnie na razie wszystko jest ok. Zobaczymy jak jakość usług będzie wyglądała z upływem czasu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Webb Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2011 No tak, do jakości nic nie mam, a DA jakoś wygląda, może być, w końcu to dopiero początki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Webb Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2011 (edytowany) Śmieszne, przecież wysyłałem z k.uphost.pl... Wczoraj zamknąłem ticket, Zdziwiło mnie to totalnie, to co Pan napisał. I konto kupiłem 20.06.2011, skoro Pan dzisiaj zareagował no to wiadomo, że dziś nie kupiłem. s Edytowano Czerwiec 23, 2011 przez Webb (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Webb Zgłoś post Napisano Czerwiec 24, 2011 Więc proszę nie najeżdźać na ludzi, bez sprawdzenia problemu. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 Tymczasem moja prośba dotycząca aktualizacji PHP wysłana w czwartek pozostała bez odzewu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 Tak patrze, czytam i oczom nie wierze. O co rozchodzi się ta cała przepychanka? Ciekawi mnie też pochodzenie i metodologia dających plusy i minusy w tej dyskusji. Czyżby odzywało się "zaplecze" i antagoniści. Co tu widać: -olewkę i brak szacunku do klienta, nawet brak oklepanego "sorry" za obrzyganie klienta -podejście klienta, który rozjeżdżanie wysyła jako "wysoki priorytet" -totalny bałagan Teraz już wiem... dam plusa każdemu, kto nie brał w tej "dyskusji" udziału. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 Teraz już wiem... dam plusa każdemu, kto nie brał w tej "dyskusji" udziału. Sie nie da chyba Bo Ci co nie brali to jak im dasz plusa xD ? A tak serio to sie zgadzam z hdmagc.Moze w dowodzie i starzy ale glowa dzieciaka.... Pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 Piątek = dzień roboczy - wystarczyło wczoraj napisać do mnie taką wiadomość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 Została bez odzewu bo nie możemy aktualizować na tzw. głupa... Jeżeli okaże się na serwerze testowym, że wszystko z DirectAdmin i całą resztą współgra to na serwerze ares oraz sonia zostanie zrobiony upgrade. Ps, czwartek = święto = wolne. Pozdrawiam. heh, prezentujecie "super" podejście do klienta Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 (...) Ps, czwartek = święto = wolne. (...) Za to dostałeś ode mnie minusa. Użytkownika gówno obchodzi, że jest święto, serwery pracują 24/7/365 i jeśli administracja ma to w dupie i robi sobie wolne, to znaczy, że powinna się zająć sprzedażą marchewki na targu albo pracą na kasie w Biedronce - tam są święta i wolne. Wybrałeś branżę, która wymaga poświęceń, więc się dostosuj, albo odpuść sobie (po raz kolejny) hosting. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
giftube 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 czyli jak będzie długi świąteczny weekend to też firma będzie miała wolne ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 No widocznie tak, przynajmniej wg Damiana. Sądząc po minusie jaki dostałem za swój komentarz, w ViHost chyba panuje podobna polityka w tym względzie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ViHost.PL 11 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 w ViHost chyba panuje podobna polityka w tym względzie hmm? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2011 Tak mi się wydawało, bo mnie zminusowałeś za ten komentarz. Nieważne, odbiegamy od tematu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2011 Uptime za czerwiec (serwer w KR) - 99.78% (3 pady, w sumie 1h 10m 00s downtime) wg. Pingdom.com - to tak dla informacji gdyby ktoś pytał o dostępność serwerów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2011 Uptime za czerwiec (serwer w KR) - 99.78% (3 pady, w sumie 1h 10m 00s downtime) wg. Pingdom.com - to tak dla informacji gdyby ktoś pytał o dostępność serwerów. Masz może informację, o której godzinie były te pady? Wiele osób na pewno to zainteresuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2011 Dzisiaj w nocy jakoś była aktualizacja PHP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2011 Masz może informację, o której godzinie były te pady? Wiele osób na pewno to zainteresuje. Proszę - http://szewczyk.me/status Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Promocja tylko dla nowych klientów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rys 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2011 Chyba czas wystawić opinię bo właśnie zakończyłem współpracę z UPHOST.PL . 12 lipca 2011 kupiłem vps'a 13 lipca 2011 dostałem informację, że nie mają już zasobów sprzętowych i muszę czekać na kolejną maszynę 13-16 lipca 2011 informacje o tym, że nadal nie mają dodatkowej maszyny, że wszyscy się spóźniają itp... 19 lipca 2011 Dostałem wiadomość, "Zwrot wpłaty jest zrobiony dziś..." Czekałem ponad 6 dni i się nie doczekałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2011 (edytowany) Chyba czas wystawić opinię bo właśnie zakończyłem współpracę z UPHOST.PL . 12 lipca 2011 kupiłem vps'a 13 lipca 2011 dostałem informację, że nie mają już zasobów sprzętowych i muszę czekać na kolejną maszynę 13-16 lipca 2011 informacje o tym, że nadal nie mają dodatkowej maszyny, że wszyscy się spóźniają itp... 19 lipca 2011 Dostałem wiadomość, "Zwrot wpłaty jest zrobiony dziś..." Czekałem ponad 6 dni i się nie doczekałem. No ładnie... pewnie zakosił serwer VPSami tak że większego oversell`u nie może zrobić Edytowano Lipiec 19, 2011 przez tym (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2011 No to jedyny plus w tej całej sprawie, że oddaliście kasę bez ponaglania itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach