scz 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 16, 2009 jak w każdej firmie są plusy i minusy korzystania z ich usług Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CinkowskiW 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 16, 2009 No jak klient u góry zauważył, ze znacznie lepszą metodą jest kontakt przez to forum. Jednak nie wypowiadam się, gdyż nie jestem klientem Państwa firmy. Jednak to takie moje spostrzeżenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Kwiecień 16, 2009 vps@webh.pl Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Art_ 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 16, 2009 nie jestem klientem webh .. ale czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak to możliwe że zegar się "rozsynchronizowuje" ? mam dedyka już pare miesięcy, wcześniej innego prawie rok .. i jakoś ani jeden ani drugi się nie późni ... co więcej, vps u konkurencji również wskazuje poprawny czas.. po 2 .. czym różni się mail vps@webh.pl od np. bok@webh.pl czy co tam macie na stronie .. przecież to jest śmieszne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sizar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 16, 2009 nie jestem klientem webh .. ale czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak to możliwe że zegar się "rozsynchronizowuje" ?mam dedyka już pare miesięcy, wcześniej innego prawie rok .. i jakoś ani jeden ani drugi się nie późni ... co więcej, vps u konkurencji również wskazuje poprawny czas.. A czyli opóźnienia zegara VPS-ów, to nie jest norma? I nie jest tak, że VPS-y mają dobrą godzinę tylko zaraz po ręcznej synchronizacji zegara, a potem po 24 godzinach rozjeżdżają się o kilka minut? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2009 To się zainteresuj ntp ) Czy to działającego w postaci daemona czy to ntpupdate w crontabie.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 GG w większości firm to nie sposób rozwiązywania problemów, od tego jest mail. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Art_ 0 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 to po co publikować numer gg .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wPartner 0 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 Ja chciałem uzyskać tylko informację przez GG kiedy dostanę mniej więcej dane do serwera Tak jak pisze Art jeśli przez GG nic sie nie powinno załatwiać to niech wywalą ten numer. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wPartner 0 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 Może w tym poście ktoś mi poleci jakiś w miarę dobry hosting. Tak mniej więcej ok 100 zł rocznie. Planowałem założyć na webh.pl jednak teraz się zastanawiam bo jak na samym początku są już takie problemy to co będzie później... Potrzebuję tak żeby stronka dość szybko śmigała no i mysql też w miarę bo będzie galeria PHP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 Może w tym poście ktoś mi poleci jakiś w miarę dobry hosting. Tak mniej więcej ok 100 zł rocznie. Planowałem założyć na webh.pl jednak teraz się zastanawiam bo jak na samym początku są już takie problemy to co będzie później... Potrzebuję tak żeby stronka dość szybko śmigała no i mysql też w miarę bo będzie galeria PHP. To jest temat z opiniami konkretnej firmy a nie Twój w którym poszukujesz hostingu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 gg to zwykle dodatkowa możliwość kontaktu ale w firmach hostingowych gdzie co dzień jest masę zapytań to nie jest najpewniejsze źródło kontaktu, gg dość często pada albo info nie dochodzi, wiem po sobie, zawsze lepiej jeżeli nie ma odpowiedzi wysłać email. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 wPartner, mogę prosić adres e-mail podany w zamówieniu (oczywiście na pw). Jeżeli chodzi o kontakt, na dniach zniknie możliwość kontaktu przez gg ze względu na to, że klienci zamiast zgłaszać jakieś większe problemy na e-maila to zgłaszają je na gg, a tak się nie da. Dodatkowo wiele osób odchodzi od tematu rozmowy i tak niepotrzebnie w godzinach szczytu jest aktywnych nawet 100 rozmów! Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wPartner 0 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 Poszło na PW. Teraz już rezygnujemy - znaleźliśmy inny serwer. Skoro na początku są takie problemy u Was to co będzie później??!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2009 Teraz już rezygnujemy - znaleźliśmy inny serwer. Ma Pan do tego pełne prawo. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach