Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2009 będzie zwrot gotówki ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Stil Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2009 Mam podobną sytuację tylko przedłużałem i zrobiłem przelew w poniedziałek. (A termin minął wczoraj) BOK nie odpowiada, napisałem SMSa i kazali mi czekać na odpowiedź z BOKu. (żeby mi przypadkiem konta nie skasowali, zaczynam się denerwować) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Guitar Guy 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 Wie ktoś co się z nimi dzieje? Oo Oni tam chyba tam śpią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Stil Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 Na SMSa mi wczoraj odpowiedzieli, może jakiś urlop? Bo tu na forum też ich nie widać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Stil Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 Już zaksięgowali ten przelew. Gdzie na tym forum jest możliwość edycji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m.p 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 Już zaksięgowali ten przelew. Gdzie na tym forum jest możliwość edycji? jeśli jest pod wpisem napis 'edytuj', to jeszcze jest... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Stil Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 No gdzie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 No gdzie? Jeśli nie ma tzn że czas na edycje minął.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Andrew 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 To hostink dla mało wymagających, co chwilę się bazy wyłączają, zmieniają protokoły, ścieżki, awarie. Zalecam trochę zwiększyć czujność, gdyż chyba mają umowę z serwisem webhostingtalk.pl, gdyż KAŻDY wpis w dziale host is down o tej firmie, każdy wpis o awarii jest usuwany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 zmieniają protokoły, ścieżki, awarie Możesz sprecyzować co to znaczy "zmieniać protokoły"? PS: Skoro posty w host-is-down są równie precyzyjne, jak twój - czyli są stekiem wyssanych z palca bzdur nie popartych jakimikolwiek dowodami, to nie dziw się, że znikają... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Guitar Guy 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 Już zaksięgowali ten przelew. Gdzie na tym forum jest możliwość edycji? Mnie to chyba olewają... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Korwin 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2009 Po raz kolejny "totalne milczenie" działu (nie)obsługi klienta. Brak możliwości wysyłania maili przez klienta najwyraźniej nie jest dla webh żadnym problemem. Klienci powinni już wiedzieć ,że to błahostka i nie trzeba odpowiadać na maile czy telefony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2009 Po raz kolejny "totalne milczenie" działu (nie)obsługi klienta Ticket wysłany 2 godziny temu. Czy Pan lekko nie przesadza? Czeka Pan 2 godziny i musiał Pan już o tym napisać na forum... bo strasznie długo to trwa... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
misioN 7 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2009 To faktycznie się naczekał, aż 2 godziny... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Korwin 0 Zgłoś post Napisano Październik 1, 2009 Po pierwsze jest to forum opinie,więc mam prawo wyrazić swoją opinię nawet jeśli "przesadzam". Pan będzie bronił swoich racji . Ja przedstawiam swój punkt widzenia. Po drugie nie rozumiem dlaczego mówi Pan "tylko 2 godziny". Pierwszy mail został wysłany o 15.25!! Proszę pamiętać ,że brak możliwości wysyłania maili unieruchamia firmę ,więc zdanie " tylko dwie godziny" nie świadczy dobrze o firmie .Przypomnę że nie chodzi tu o naprawę problemu ,bo ta nie nastąpiła do dzisiaj ,ale o jego zgłoszenie!! Zresztą nie ma znaczenia ile czasu . Kłopot w tym ,że od początku sytuacja z webh wygląda tak ,że póki nie napisze się tutaj alertu to brak jakiejkolwiek reakcji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 1, 2009 że brak możliwości wysyłania maili unieruchamia firmę ,więc zdanie " tylko dwie godziny" nie świadczy dobrze o firmie Jakie ma Pan zagwarantowane umowne SLA, oraz czas reakcji supportu? Nie ma? To albo trzeba pogodzić się z tym, że w przypadku budżetowych usług kontakt będzie nieco ograniczony, nawet do kilku-kilkunastu godzin, albo... wybrać innego usługodawcę, który będzie w stanie zagwarantować prywatny telefon tylko dla Pana, dostępny o każdej porze dnia i nocy... ale niestety, trzeba by wtedy dopisać z jedno/dwa zera na końcu kwoty, którą Pan płaci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach