daros 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2010 Chce odpalić pewien plik który znajduje się tak: http://domena.webh.pl/cron/cron.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2010 /ścieżka/do/interpretera/php /ścieżka/do/pliku zwykle na DA mniej więcej coś takiego: /usr/local/bin/php /home/nazwakonta/domains/domena.webh.pl/public_html/cron/cron.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
daros 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2010 Właśnie wyskakuje mi błąd crontab returned non zero value: "./data/users/darosweb/crontab.conf.tmp":0: bad command errors in crontab file, can't install. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2010 Support webh musi Ci to poprawić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chriswww 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2010 Standard obsługi klienta w webh.pl na przykładzie własnym: 1. zamawiam vps przez stronę www, płatność mtransfer 2. po miesiącu dostaję fakturę z terminem płatności i tu zaczyna się problem: na fakturze brak numeru konta, w mailu brak numeru konta, na stronie webh.pl brak numeru konta - no ale nic to, mogę przecież zapytać... 4. wysyłam maila jednak nie dostaję żadnej odpowiedzi, więc po kilku dniach wysyłam kolejnego maila i nic, tzn, nie całkiem nic... 5. po kolejnych kilku dniach serwer zostaje zablokowany z powodu braku płatności... 6. godzinę temu napisałem kolejnego maila (na wszystkie trzy podane na stronie adresy) z prośbą o wyjaśnienie sprawy ale widać sprawa nie jest dla webh specjalnie pilna bo odpowiedzi brak. Zaraz będę do nich dzwonił... cdn. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2010 Dane do płatności dostępne są w szczegółach faktury po zalogowaniu się do systemu bilingowego. Jest Pan pierwszą osobą która miała problem ze znalezieniem tego ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chriswww 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2010 Zaraz będę do nich dzwonił... cdn. sprawa została załatwiona, okazuje się, że płatności należy dokonywać logując się do "panelu klienta" (jest to coś zupełnie innego niż panel administratora serwera) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 moje.webh.pl chyba nie działa jeszcze dobrze. Próbowałem się zalogować danymi z direct admin, ale nie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malitek 1 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 Do tego masz osobne dane :> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Morfeusz_2005 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2010 Których nie mam... Ale mniejsza o to, wysłałem wiadomość za pomocą Kontakt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hicky 10 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2010 Nie przyznawaj się jakie masz konto ! . Bo mogą postąpić jak logout. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2010 Gdzie się przeniosłeś ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zvirus 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2010 Witam, No i stało się.... próba logowania na konto w webh.pl [w pełni opłacone na kolejne kilka miesięcy!!!] i taki oto komunikat: Your IP is blacklisted Nie przypominam sobie, żebym hasło zmieniał.... Pozdrawiam, Tomasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2010 Lepiej wylewać swoje żale na forum niż napisać do BOK A to tylko zwykły komunikat DirectAdmina po zablokowaniu Twojego IP. Za godzinę powinno zniknąć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach