Sensej 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2011 Nie ma edycji to będzie post pod postem ;> Sprawa z mailem została szybko rozwiązana, dzięki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 a nie tak jak teraz że nie otrzymałem faktury za płatność we wrześniuto jest NIEDOPUSZCZALNE ! ! ! Tak jak Pan zaznaczył w rozmowie telefonicznej. Fakturę Pan otrzymał e-mailem, ale poczta polska zawiodła i nie dotarła do Pana faktura w normalnym formacie. Reszta problemów została rozwiązana. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aladin07 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 Tak jak Pan zaznaczył w rozmowie telefonicznej. Fakturę Pan otrzymał e-mailem, ale poczta polska zawiodła i nie dotarła do Pana faktura w normalnym formacie. Reszta problemów została rozwiązana. mailem doszła - szkoda tylko że kilkukrotne maile z monitem o dosłanie pocztą tradycyjną do Was nie dochodziły bo tych wydruków z pdf'a skarbowy nie tolerował trudno resztę ustaliliśmy telefonicznie i oby zmiany poszły w dobrym kierunku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zomb 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 nie polecam, chciałem od nich hosting, miałem pytanie wiec napisałem maila... od tygodnia nie mam odpowiedzi... znajomy też mówił że ciężko u nich z kontaktem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rofi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 mailem doszła - szkoda tylko że kilkukrotne maile z monitem o dosłanie pocztą tradycyjną do Was nie dochodziły bo tych wydruków z pdf'a skarbowy nie tolerował Ciężko jest wydrukować pdf'a i włożyć w dokumenty? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 zomb, Date: Sun, 9 Jan 2011 21:50:45 To data przyjęcia zgłoszenia od Ciebie. Według mnie tydzień ma 7 dni, a nie 3. W chwili obecnej większy priorytet mają obecni klienci. Mimo wszystko przed chwilą uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Fakt faktem, ale 3 dni to trochę długo na odpowiedź : ) A morał tego jest taki, że dużo klientów stałych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 W przypadku pilnych zgłoszeń zawsze pozostaje telefon. W takim przypadku oddzwaniamy do klienta jak ten tylko o to poprosi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aladin07 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Ciężko jest wydrukować pdf'a i włożyć w dokumenty? ciezko nie jest tylko po co mam dzialac wbrew przepisom? nie odpowiadaj bo polemizowac mozna dlugo a skoro przepisy mowia tak a nie inaczej to wszyscy musimy sie do nich stosowac, a nie naginac co by bylo ... latwiej bo jak skarbowka Ci kiedys siadzie to bedziesz wiedzial czemu nie chce pdf-a drukowac Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janusz1809 0 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 Witam, kontaktuję się z Nimi już od jakiegoś czasu bo mi się strona nie wyświetla a wszystko jest ok wrzucone na serwer, a wyświetla się komunikat że pliki należy umieścić w katalogu public_html, w tym problem że pliki są poprawnie wrzucone na serwer. A strona się raz wyświetla a innym razem nie. Pisałem do Nich ale niestety zero odzewu . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 Ja to się już dziwię, ilość negatywnych opinii non stop wzrasta, w szczególności w sprawie kontaktu, a Wy nadal kupujecie i narzekacie tak jak poprzednicy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2011 Widać firma z supportem nie daje rady, a szkoda bo maszyny mają dobre. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juwe 0 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2011 Witam, Posiadam usługę serwer www START w webh.pl. Potrzebuję zmienić wpisy MX, niestety po długotrwałym studiowaniu DirectAdmina okazało się, że nie mogę tego zrobić. Chciałem zapytać czy zarządzanie dns jest zablokowane na kontach (chyba nie powinno) czy po prostu z moim kontem coś się dziwnego podziało? Wydaje mi się, że kiedyś jak jeszcze nie było mi to potrzebne udało mi się wyświetlić formularz do edycji dns. Pisałem już w tej sprawie na maila do obsługi webh.pl, ale niestety nie uzyskałem żadnej odpowiedzi dlatego piszę tutaj. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2011 Proszę złożyć do BOk dyspozycje aktywacji zmiany rekordów DNS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zvirus 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2011 Witam, Chciałbym zapytać przez forum. Dlaczego moje konto zostało zawieszone bez?: 1. Poinformowania mnie o terminie płatności 2. Poinformowania mnie, że konto zostanie zamknięte Termin zapłaty był do 24/04/11, konto zawieszone 05/05/11. Bardzo szybka reakcja. Gratuluję i dziękuję! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2011 (edytowany) Podaj jak możesz mi na PW informację na kogo zarejestrowana jest usługa, a sprawdzę i powiem o co chodzi :_) Edit: Jeżeli konto zostało zablokowane dzisiaj to dane jeszcze są na serwerze więc spokojnie... ;-) Edytowano Maj 7, 2011 przez webh.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zvirus 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2011 Witam, Sprawa wyjaśniona. Po prostu powinienem użyć email`a zewnętrznego. Nie otrzymalem emaila "ostrzegawczego" stad nieporozumienie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach