berix 10 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2010 okej, wczoraj też był mały problemik trwał około 5min Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rys 0 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2010 To jest pierwszy jego wybryk. Nad problemem pracujemy od chwili awarii i niedługo powinno wstać. Pisanie do nas dziesiątek maili i dzwonienie co 10 sekund niczego nie przyspieszy. ostatnio to było około 30minut bez bazy ... na ssh się dało zalogować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
F4n 0 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2010 Leży do tej pory... 3 Serwy mi popadały przez amxbans... Mam nadziejże ta awaria długo nie będzie, no i jakieś dni dodane bd do hostingu za Awarie @21.41 wstało all Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kopaczka Zgłoś post Napisano Luty 13, 2010 Ale narzekacie ;] Nie ma idealnego hostingu. Administracja stara się jak może by było lepiej, nieraz przeprowadza jakieś prace które mają na celu ulepszenie ale zdarza się, że się coś posypie lub są jakieś ataki jak napisał sam administrator. Nie płacicie grubej kasy to nie oczekujcie 100% uptime. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wygodad 31 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2010 Pierwsza od wielu miesięcy 'aż' tak długo trwająca przerwa w działaniu 'serwera', już nie mogłem się doczekać czegokolwiek w rodzaju awarii, bo to aż nienormalne by coś tak świetnie się sprawowało jak Wasze serwery - @Michal Gottlieb gratuluje szybkiego uporania się z problemem oraz dalszego tak świetnego uptime wszystkich serwerów z których w jakikolwiek korzystam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2010 Panowie nie przesadzajcie z tym padem, przecież zdarza się to w każdej firmie i nikt nie ma na to większego wpływu. Szukanie dodatkowych darmowych dni abonamentu przez niektórych klientów, jest tu conajmniej nie na miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rys 0 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2010 Mnie wystarczyła informacja "Nad problemem pracujemy od chwili awarii i niedługo powinno wstać. " i nie ma co się dziwić ,że "Pisanie do nas dziesiątek maili i dzwonienie co 10 sekund niczego nie przyspieszy." ludzie po prostu chcą wiedzieć czy coś się dzieje w kwestii naprawy i czy wiecie o awarii Co do rekompensaty za 40 minut to fakt śmieszne. @F4N czytaj regulaminy lub kupuj hosting z jakimś super SLA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Ba, nawet 10 minut to krótko. Poza tym, powinna być tu informacja jak wykonać tracert. Padnie łącze - post pójdzie w temat firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rys 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Ponieważ nie jestem w stanie udowodnić tego 30 minutowego braku bazy i nie posiadam dokładnej daty jej nie działania. Chciałbym przeprosić firmę unixstorm iż napisałem że jest to jego pierwszy wybryk tego serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Ponieważ nie jestem w stanie udowodnić tego 30 minutowego braku bazy i nie posiadam dokładnej daty jej nie działania. Tak, teraz trzeba mieć niezbity dowód - nie masz to leć po kwiatki ;-) Dzisiaj walentynki, może firma Ci wybaczy takie wykroczenie Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wygodad 31 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 [...] Szkoda tylko, że w przypadku około 99,9% uptime'u trzymanego ponad 2 lata nikt nie raczy napisać jak to fajnie, że wszystko działa, a zamiast tego wieszacie psy na firmie w 1 minutę po występieniu pierwszej takiej przerwy. Widać jednak, że kilka osób w tym temacie potrafiło do sprawy podejść rozsądnie... [...] @Michal Gottlieb myślałem, że wyraziłem się dobitnie - świadczycie usługi o bardzo dobrym up-time serwerów, posiadacie świetny BOK - na przestrzeni ostatnich lat przetestowałem bardzo dużą ilość firm świadczących usługi hostingowe i mogę napisać, że najlepsi pod tym względem jest kei.pl, a firma 'Unix Storm' od strony dostępności usługi i świetnego BOK nic w tym względzie nie ustępuje, KROPKA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Tak żeś zaczął przepraszać, że zapomniałeś wstawić słowa "nie". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 @Michal Gottlieb myślałem, że wyraziłem się dobitnie - świadczycie usługi o bardzo dobrym up-time serwerów, posiadacie świetny BOK - na przestrzeni ostatnich lat przetestowałem bardzo dużą ilość firm świadczących usługi hostingowe i mogę napisać, że najlepsi pod tym względem jest kei.pl, a firma 'Unix Storm' od strony dostępności usługi i świetnego BOK nic w tym względzie nie ustępuje, KROPKA. Pisałem o osobach z pierwszych postów w tym temacie. Posty kilku innych osób, w tym Twój miałem na myśli pisząc o tym: "Widać jednak, że kilka osób w tym temacie potrafiło do sprawy podejść rozsądnie...". Cieszy, że jednak są osoby, które takiej "awarii" nie traktują jak końca świata. Dziękuję więc za oba komentarze. :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Luty 15, 2010 Nie chciałem usuwać całego tematu, skończcie proszę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2010 To może niestety odświeżę temacik bo nie wiem czy to tylko u mnie padło czy u inych użytkowników też tak jest. Wiem, że to może dla niektórych taka godzina to noc, ale dla innych to czas pracy Nie wiem od której godziny dokładnie bo jeszcze wczoraj o godzinie 21 było wszystko ok, ale dziś według moich obserwacji od 5:20 serwer x2.unixstorm.org leży. Nie działa e-mail,www,ftp,panel administracyjny. Przed napisaniem posta 6:12 wciąż wszytko leży nawet główna strona unixstorm.org. Czy to tylko u mnie czy inni użytkownicy też nie mogą się połączyć z panelem admnistracyjnym,ftp,e-mail i swoimi www ? Chciałem wysłać tickiet, ale skrzynkę mam na tym samym serwerze więc nie da rady wysłać. Mam nadzieję, że to nie awaria na cały dzień EDIT : chyba za wczesny ten mój post 6:20 wszystko wróciło do normy. Według mnie jakiś godzinny pad serwera, więc można zaliczyć do małej awarii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tomiabc 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2011 serwery vps leżą.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2011 ip? traceroute? ping? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tomiabc 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2011 nic nie odpowiada, dodzwoniłem się (niedziela 22.00) i jest awaria. Miejmy nadzieje, że nie sprzętowa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2011 Zanim zaczniesz pisać, to przeczytaj łaskawie http://www.webhostingtalk.pl/topic/14331-uwagi-dt-zamieszczania-w-tym-dziale-informacji-nt-awarii/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2011 lagi jak 100 skur... :~# ping 85.232.255.163 PING 85.232.255.163 (85.232.255.163) 56(84) bytes of data. 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=1 ttl=61 time=0.600 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=2 ttl=61 time=0.713 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=3 ttl=61 time=0.652 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=4 ttl=61 time=0.606 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=5 ttl=61 time=0.602 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=6 ttl=61 time=0.627 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=7 ttl=61 time=0.614 ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ambrozy 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2011 theONE: niestety masz rację $ping 85.232.255.163 PING 85.232.255.163 (85.232.255.163) 56(84) bytes of data. 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=1 ttl=62 time=0.309 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=2 ttl=62 time=0.263 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=3 ttl=62 time=0.244 ms 64 bytes from 85.232.255.163: icmp_seq=4 ttl=62 time=0.270 ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2011 (edytowany) tylko między nami taka różnica że ja od nich nie kupuje usługi a ty chyba tak sorz, ty kupujesz od kogos kto jest na tym samym wezle co oni a ja obok Edytowano Styczeń 30, 2011 przez theONE (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ambrozy 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2011 tylko między nami taka różnica że ja od nich nie kupuje usługi a ty chyba tak niestety tutaj się mylisz, a różnica wynika zapewne z tego, że jestem wpięty do tego samego switch-a co serwery unixstorm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2011 A czy to nie jest tak, że trwały prace konserwacyjne na serwerze i w mailu powiadamiającym firma informowała o wolniejszej pracy maszyny przez ten czas ? A wy narzekacie ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2011 Prace były przeprowadzane na innym serwerze. W tym przypadku (VPS) faktycznie wystąpił wczoraj "nieplanowany", kilkunastominutowy problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach