rts 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2006 Opinie o iq.pl Witam. Proszę o opinie na temat hostingu w IQ.pl W szukajce nieczego nie znalazłem Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Massai 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2008 Witajcie. Parę słów o IQ - jestem ich klientem od 4 lat, kupiłem kilkadziesiąt (no, chyba już ponad 100) kont dla swoich klientów. Powiem tak - z różnymi hostingami mam do czynienia, przychodzą czasem klienci z własnym wcześniej wykupionym hostingiem. IQ, muszę przyznać - rządzi. Po pierwsze - rewelacyjna obsługa. Tak się powinno to robić. Błyskawiczny kontakt, elastyczność. Odbierają telefony! ;-) w dodatku osoba do której się dodzwaniamy, w 99% przypadków jest w pełni poinformowana, i może załatwić prawie wszystko - żadnego "pan zadzwoni do admina, pan zadzwoni do księgowości". Przekazuję informację, i trafia ona tam gdzie potrzeba. Z wyprzedzeniem informacje o kończącym się abonamencie. Nie robią gwałtownych ruchów. Jak kiedyś zapomniałem przez 4 miesiące opłacić konto, nawet bym sie nie zorientował, gdybym nie dostał maila z kolejnym przypomnieniem - serwer sobie normalnie działał, wszystko chodziło. Dodatkowo bez problemu realizują wszelkie machinacje formalne - przepisywanie kont na klientów etc. Jako registrar - no cóż, nie zapłacą za nas z góry za domenę. Muszą dostac przelew, albo choć potwierdzenie. Ale rozumiem - muszą wydać pieniądze, żeby domenę zarejestrować. Po drugie jakość - a dokładniej stabilność. Nie stawiamy serwisów szczególnie obciążających. Dla klientów ważna jest głównie stabilność i bezproblemowość. I tu - wyraźny plus. Jak ktos potrzebuje firmy do stałej współpracy, hostawania stron klientów - polecam. Jeden ból głowy mniej. Nikt na nas nie będzie psów wieszał, że strona nie chodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Trans 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2008 Jak sprawa wygląda z serwerami dedykowanymi iq.pl ? Chciałbym wziąść, ponieważ mają dyski SAS ale nie znalazłem opini o nich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jurdziol 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2008 Dzialaja jak maja dzialac i tyle Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jamyz 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2008 Witam wszystkich, Ja również krótko i treściwie. Zanim zostałem ich stałym klientem korzystałem z kilku innych hostingów, po przesiadce na IQ często chodziło mi po głowie pytanie "Dlaczego tak późno?" Spełniają moje potrzeby w 100% - serwery są stabilne, kontakt z BOK znakomity (często niezależnie od pory dnia), natomiast autorski panel to rozwiązanie, którego często mi brakuje gdy instaluję serwisy klientów na innych hostingach (jestem programistą PHP). Nieco wyższa cena jest dla mnie zupełnie naturalną konsekwencją braku problemów typu "to czy tamto nie działa nie wiadomo dlaczego" i częstych problemów w nawiązaniu kontaktu z BOK. Ponadto firma bierze pod uwagę sugestie klientów, chociażby w przypadku rozwijania panelu administracyjnego. Poleciłem IQ wielu znajomym, ci którzy zdecydowali się na tą firmę tylko potwierdzali moją opinię. Zaznaczam przy tym, że piszę na temat serwerów wirtualnych. Nie miałem do czynienia z innymi elementami ich oferty, nie posiadam tam również swoich domen. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość AceDude Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2008 Mocne serwery, całkiem szybka obsługa. Na prawdę profesjonalna firma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rafal111 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2008 naprawdę szybka obsługa i czasam pomoc w sprawach nie związanych z hostingiem polecam !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nfq 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 Jak jest liczony okres ważności? Od momentu zamówienia konta nieopłaconego, czy od wpłyniecia pieniędzy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Litr 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 Jak jest liczony okres ważności?Od momentu zamówienia konta nieopłaconego, czy od wpłyniecia pieniędzy? e-mail: iq@iq.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nfq 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 Juz 24 godziny mijają i nie dostałem odpowiedzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 w e e k e n d Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysztofgda 46 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 Juz 24 godziny mijają i nie dostałem odpowiedzi... Zapytanie wyslal Pan wczoraj o 22.22 wiec jakos szybko te 24 h minely ... Odpisano Panu dzis przed 9. Wiadomosc wysalem Ponownie. Gdyby druga odpowiedz nie doszla: abonamnet liczony jest od momentu aktywacji konta. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nfq 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 Nie doszła o 9. Dziekuję za odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcd 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2008 Z usług IQ.pl korzystam od około roku - jakość usług bardzo dobra, jeśli nie rewelacyjna. Na razie nie napotykam tam na praktycznie żadne przeszkody. Usługi działają bezproblemowo, z małym wyjątkiem ale o tym później. Kontakt z bok rewelacyjny, a kilka razy miałem okazję ich trochę pomęczyć via e-mail (tu również niestety mały wyjątek). Zaznaczam jednak, że do tej pory mam tam kilkanaście stronek ale o niewielkim obciązeniu. W ciągu miesiąca, dwóch, dojdą dwie strony, które będą generowały duże obciążenie i zobaczymy co wtedy. A ten wyjątek to: Gdy niedawno był (chyba pierwszy przeze mnie odnotowany) problem z serwerem baz danych (myślałem, że to przez moje grzebanie w tej chwili przy bazie i dużą ilość zapytań w danej chwili, więc od razu zadzwoniłem, ale okazało się, że to oni mają problem) gdy zadzwoniłem zostałem najpierw grzecznie poinformowany, że jest problem, a gdy chciałem się dowiedzieć co i jak i kiedy będzie ok zostałem jakby spławiony, bo mają dużo pracy przy rozwiązaniu sprawy. Niby to dobrze, że intensywnie pracują ale no.. ten.. Lekki niesmak pozostaje. Z tym, że jak wspomniałem, najpierw zostałem bardzo grzecznie poinformowany, że taki problem z serwerem istnieje. Ogólnie: wielki +. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Czytam od kilku dni na webhosting opinie o firmach hostingowych i pewną zasadą jest to, że najwięcej pozytywnych opinii piszą osoby z liczbą postów 1. No, czasem 2-5. Jakoś mało to wiarygodne. Tak samo jak w tym wątku. iq.pl nie znam bo szukam hostingu. Przejrzałem ofertę iq.pl i trafiłem na stronie łącza i infrastruktura (http://www.iq.pl/onas/siec_infrastruktura/) na wykres "Aktualne wykorzystanie naszych łącz". Może się czepiam, ale skoro "aktualne" oznacza 18 stycznia 2009 (czyli dzisiaj) a wykres jest z 10 października 2008 to uwaga Juz 24 godziny mijają i nie dostałem odpowiedzi... wraz z odpowiedzią Zapytanie wyslal Pan wczoraj o 22.22 wiec jakos szybko te 24 h minely ... powodują powstanie pytania "Kiedy było owe wczoraj?", Panie Krzysztofie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Litr 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 ...iq.pl nie znam bo szukam hostingu ... IQ.pl - polecam. "Siedze" w IQ juz dwa lata (przeszedlem bo "bojach" w Progreso.pl) i nie narzekam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Abaddon 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 JA mam konto na proste.pl (Iq sp zo.o. iq.pl) i nie narzekam wydaję i się ze tylko raz były jakieś problemy z serwem jakiś 10 minutowy pad, BOK jest rewelka podobnie jak w masternet.pl A co do ostatnio progreso przeniosłem się tam z kei.pl nie mam z nimi żadnych problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2009 Mam identyczną sytuację. Z tym że w Progreso jeszcze jestem. Widzę, że "klub" ma coraz więcej cżłonków. Przyznaję, że po przygodach z progreso cięzko się podejmuje jakiekolwiek decyzje w sprawie hostingu. Na szczęście moje traumatyczne przeżycia z nimi są już historią. IQ.PL Oferta wydaje się fajna i prawdę powiedziawszy jestem do nich coraz bardziej przekonany. Nie śpieszy mi sie z wyborem firmy ale musze podjąć decyzję w ciągu 1,5 tygodnia. Widzę, że IQ jest dobrze zorganizowana i nic złego sie u nich nie dzieje (przynajmniej z ich WWW). Oferta tez mi pasuje (cena <--> możliwości). Wśród firm, które przejrzałem, są w czołówce (dość ścisłej). Jeszcze poobserwuję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KdA 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2009 Jestem już rok i jestem zadowolony z usług. W przystępnej cenie można mieć fajny pakiet (można też ułożyć swój). Dzisiaj złożyłem zamówienie na mniejsze konto niż mam obecnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2009 odnowię odrobinę temat korzystam z iq.pl od ponad roku, w tym czasie tylko raz przez kilka dni serwer miał "czkawę" co jest wynikiem bardzo dobrym z boku nie korzystam gdyż nie mam problemów panel klienta na początku budzi trochę "wątpliwości" ale po pewnym czasie da się do niego przyzwyczaić stosunek ceny do jakości - do przyjęcia obserwacja: czy zauważyliście, że firmy w okresie rozkwitu walczą o klienta różnymi sposobami, po pewnym czasie gdy ilość klientów jest odpowiednia, firma "zamiera" - po co walczyć skoro i tak mamy odpowiednią ilość przez pewien czas nic się nie zmienia, kolejnym etapem jest powolny "upadek" - czytaj: spadek jakości - ucieczka troszkę bardziej wymagających klientów i firma spada z piedestału trafiając do grona przeciętniaków niedługo kończy mi się okres ważności konta w iq i wszedłem na ich stronkę obadać co aktualnie się dzieje... i otóż co odkryłem? nic strona wygląda "jak zawsze" - czyli od kiedy mam do czynienia z iq, oczywiście ktoś moż epowiedzieć wszystko jest identyczne więc można poczuć się jak w domu ale chyba nie o to chodzi, wydawać by sie mogło, że przez ostatnie kilkanaście miesięcy mogły zajść jakieś zmiany w cennikach - mogły zmienić się oferowane pakiety - no od biedy mogły pojawić się jakieś nowe promocje... a tu nic :/ podobną sytuację oglądałem w progreso, na początku się "coś działo", potem spoczęli na laurach i w końcu musiałem się wynieść (ile można czekać na poprawę jakości czy też obiecane "na święta" (LOL) poprawki i nowe funkcjonalności)... oby nie stało się tak samo z iq, nie chce mi się szukac po raz 5 nowego miejsca na moje zabawki pozdrawiam ekipę iq i życzę im odrobiny inwencji twórczej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysztofgda 46 Zgłoś post Napisano Październik 10, 2009 Dla nas priorytetem jest zapewnienie najwyzszej jakosci uslug i sprawnej obslugi klienta. To jest realizowane. Co do pozostalych Twoich uwag w obliczu tego co stanie sie w przyszlym tygodniu mozna powiedziec, ze Twoj post jest "na zamowienie" albo masz przeczucie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2009 Dla nas priorytetem jest zapewnienie najwyzszej jakosci uslug i sprawnej obslugi klienta. To jest realizowane. i co do tego nie mam zastrzezen Co do pozostalych Twoich uwag w obliczu tego co stanie sie w przyszlym tygodniu mozna powiedziec, ze Twoj post jest "na zamowienie" albo masz przeczucie niestety nie mam zadnych informacji na temat tego co sie stanie ale sa dwie mozliwosci: 1. konczycie dzialalnosc 2. jako klient poczuje sie dopieszczony przyznam ze na wersje 2 czekam z wywieszonym jezorem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2009 ten "tydzien" trwal miesiac ale nic to rozpatrujac pierwsze z "brzegu" konto BASIC ja jako uzytkownik w stosunku do poprzedniej oferty zyskuje: - 2 razy wieksza przestrzen dyskowa - 2 razy wiekszy transfer przy wzroscie ceny o 10zl w stosunku do poprzedniej oferty... ...niby rewelacja ale... jako "niezbyt rozrzutny uzytkownik" nie udalo mi sie nigdy wykorzystac pelnej pojemnosci konta (a nawet zblizyc do jej polowy), nie udalo mi sie takze nawet zblizyc do przyznanego limitu transferu (nie mowiac o jego wykorzystaniu) w efekcie na nowej ofercie iq trace 10 zl nie zyskujac w zamian nic :/ wiem, jestem maruda, ale to powyzsze to w moim przypadku szczera prawda - niestety Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2009 Było wałkowane miliard razy, że w pewnej chwili już nie płacisz za dysk i transfer, tylko jest jakaś tam cena za jakość, a potem za więcej tranferu i dysku - ciutkę więcej kasy.. to trochę jak z biletami PKP.. przykład? Porównaj Basic i Standard.. Do IQ.. może warto napisać, czy obecnym klientom robicie upgrade, czy dopiero od przedłużenia abo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2009 Było wałkowane miliard razy, że w pewnej chwili już nie płacisz za dysk i transfer, tylko jest jakaś tam cena za jakość, za jakosc juz place, jest masa alternatyw o wiele tanszych oferujacych podobne parametry w gorszej jakosci ja wybralem iq wlasnie dla jakosci a potem za więcej tranferu i dysku ok ale od tego sa wyzsze pakiety, chce wiecej biore lepszy pakiet place wiecej - proste i oczywiste (polaczone ze swiadoma decyzja zamawiajacego), mam pakiet minimum i to mi wystarcza, czemu np. nie zwiekszono ilosci baz danych? bo to jest zdecydowanie latwiejsze do wykorzystania niz np przestrzen dyskowa ? - ciutkę więcej kasy.. to trochę jak z biletami PKP.. przykład? Porównaj Basic i Standard.. nie chce porownywac basic i standard, chce porownac TO CO MAM do tego CO BEDE MIEC (czy tego chce czy nie chce) pod "przykrywka" zwiekszenia parametrow przemyca sie podwyzke ceny i tyle oczywiscie nikt mnie na sile nie trzyma i mozna powiedziec: bierz co daja albo szukaj czegos innego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach