krzysztofgda 46 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2011 @polonus wszystkie zgłoszenia do BOK sś rejestrowane i praktycznie nie ma możliwości aby klient nie otrzymał na nie odpowiedzi. Dlaczego nie chcesz napisać jakie masz konto ? Chciałbym sprawdzić kiedy nie otrzymałeś odpowiedzi i ewentualnie wyciągnąć konsekwencje wobec osoby, która dopuściła się zaniedbania - z tego co piszesz cutuje "To smutne, że na odpowiedź (jeśli w ogóle padnie) z BOK można czekać i czekać" to jest jakaś tragedia a to nie jest zgodne z prawda. Dlatego skoro jak piszesz wszyscy maja się wzajemnie szanować niech zasady bedą równe - rzucasz poważne oskarżenia to wypadało by się pod nim podpisać. @lol161 oplata jest zgodna z cennikiem, dostęp do poczty masz przez POP3 wiec nie widzę problemu aby pobrał sobie wiadomości ta droga. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lol161 14 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2011 @polonus wszystkie zgłoszenia do BOK sś rejestrowane i praktycznie nie ma możliwości aby klient nie otrzymał na nie odpowiedzi. Dlaczego nie chcesz napisać jakie masz konto ? Chciałbym sprawdzić kiedy nie otrzymałeś odpowiedzi i ewentualnie wyciągnąć konsekwencje wobec osoby, która dopuściła się zaniedbania - z tego co piszesz cutuje "To smutne, że na odpowiedź (jeśli w ogóle padnie) z BOK można czekać i czekać" to jest jakaś tragedia a to nie jest zgodne z prawda. Dlatego skoro jak piszesz wszyscy maja się wzajemnie szanować niech zasady bedą równe - rzucasz poważne oskarżenia to wypadało by się pod nim podpisać. @lol161 oplata jest zgodna z cennikiem, dostęp do poczty masz przez POP3 wiec nie widzę problemu aby pobrał sobie wiadomości ta droga. ale to już nie chodzi o to, zawsze gdzie nie byłem to admin firmy bez problemów wykonywał taką kopię bo nie oszukujmy się dla doświadczonego administratora, jesteś to 5min roboty, to wy zamiast wyjść do klienta, że już tyle lat jest z wami (3 rok), to odwrotnie jeszcze pobieracie śmieszne opłaty i odpychacie klienta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 31, 2011 @lol161, jak zamawiałeś usługę to była taka pozycja w cenniku? Podejrzewam również, że o zmianach cennika IQ informuje swoich klientów, więc nie widzę podstaw do narzekania. To, że gdzieś indziej jest to darmowe, nie oznacza że i tutaj musi takie być. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysztofgda 46 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2011 @lol161, Wykonania operacji o która prosiłeś nie trwa 5 minut. Trzeba: przeczytać wiadomość, zalogować się na 1 serwer, znalesc odpowiednie pliki, spakować je (to tez trwa), zalogować na drugi serwer i przegrać je na niego w odpowiednie miejsce i wysłać e-mail. Kupiłeś usługę w proste.pl czyli w naszej taniej marce. Usługi wykonywania backupu na ŻYCZENIE lub jego przywracania na ŻYCZENIE zawsze były płatne symboliczna kwotę. Praca wykwalifikowanego pracownika (przecież BOK nie zajmuje się takimi operacjami) kosztuje i to nie 15 PLN za 1h. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach