Skocz do zawartości
Kimi2007

Przenosiny Unixstorm do nowego DC

Polecane posty

Oczywiście, że nie i nikt nie wymaga, by Pan np. przepłacał 3x w ATM, gdy w 3S jest taniej, bo lubi Pan swoich klientów, a oni chcą ATM. NA PRZYKŁAD.

[...]

Wychodzi więc na to, że Pańscy klienci myślą na zasadzie "OK, wszyscy mogą zmieniać serwery nawet 3x na tydzień, ale US, gdzie mam swój hosting, nie". Wyrobił Pan sobie markę z logo ATMAN na stronie głównej więc to o to tu chodzi :-)

I znowu to można podkleić pod to, że ATMAN jest postrzegane jako jedyne słuszne DC. Być może US coś ogranicza w atmanie, chce się rozwijać jeszcze dynamiczniej. Ale na to klient już nie spojrzy, że może mieć lepiej.

 

Miłosz, znowu tak na chybcika ciut przeniesione... nawiązuję do "zdzierstwa", a jest ono w poprzednim temacie... możesz przenieść moją wypowiedź?

Wybacz :) nie jakoś nie zauważyłem tego posta. Faktycznie zaznaczałem po kolei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Michale - czyli rozumiem ze serwery GIER zostają w ATMAN a Hosting WWW - 3S ?

(tak wynika z poprzednich wypowiedzi) - proszę mnie poprawic jesli się mylę.

 

CZY Unixstorm planuje powrót do Serwerów VPS i otworzyc się na dedyki w 3S? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyrobił Pan sobie markę z logo ATMAN na stronie głównej więc to o to tu chodzi :-)

Dobry dowcip...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisze Pan o sytuacjach, na które nie ma Pan wpływu. Gdyby ATMAN-a zalało, albo ktoś wysadziłby ich w powietrze, też nie musiałby się Pan tłumaczyć...

 

W naszym przypadku też to, że nie zostajemy w ATM wynika po części z sytuacji, na które nie mamy wpływu. Część dotyczy spraw technicznych, a część organizacyjnych, jak chociażby utrudnienia związane z odległością pomiędzy ATM, a nami. Nie korzystamy z serwerów dedykowanych, tylko z własnego sprzętu, którym sami zarządzamy i sami przewozimy do DC. Przy pewnej liczbie klientów i tego sprzętu jeżdżenie przez pół Polski staje się dość dużym problemem...

 

 

 

Oczywiście, że nie i nikt nie wymaga, by Pan np. przepłacał 3x w ATM, gdy w 3S jest taniej, bo lubi Pan swoich klientów, a oni chcą ATM. NA PRZYKŁAD.

 

Kwestie finansowe tutaj akurat miały marginalne znaczenie bo docelowo, już po kilku miesiącach od wprowadzenia się do Katowic będziemy wydawać miesięcznie znacznie większe kwoty niż do tej pory w ATM. Sama migracja kosztuje nas OGROMNE pieniądze w związku z przejazdami (może ktoś zauważy w niektóre weekendy czarną mazdę z logiem US na polskich drogach :-) ) i zakupem prawie podwójnej ilości sprzętu w stosunku do obecnego. Jak pisałem - przy tej okazji robimy wielkie prace modernizacyjne, wymieniamy starszy sprzęt, kupujemy nowy, dodatkowe maszyny pod nowe usługi, itd. Serio.. Znacznie taniej byłoby nam zostać w ATM bez zmian.

 

 

 

Regulamin nie jest umową...

 

W przypadku świadczenia usług drogą elektroczną Regulamin zaakceptowany przez użytkownika jest umową

 

 

 

Regulamin określa reguły, nie warunki.

 

Nie, Regulamin określa również warunki.

 

 

 

Wychodzi więc na to, że Pańscy klienci myślą na zasadzie "OK, wszyscy mogą zmieniać serwery nawet 3x na tydzień, ale US, gdzie mam swój hosting, nie". Wyrobił Pan sobie markę z logo ATMAN na stronie głównej więc to o to tu chodzi :-)

 

Samo DC nie powoduje w jakiś magiczny sposób, że wszystko nagle działa dobrze. Na opinie zapracowaliśmy sobie przez prawie 4 lata i bynajmniej nie lokalizacją, tylko naszą pracą, działaniem naszych usług i sposobami komunikacji z klientami. To, że na naszej stronie jest logo ATMAN nie daje nam od razu +10 punktów do "respektu" czy też pozytywnych opinii. Klienci oceniają nas za jakość świadczonych usług, a nie to, gdzie postawione są serwery.

 

 

Bardziej byłbym skłonny stwierdzić, że ATM zyskało dzięki nam sporo nowych klientów.

 

Przy okazji pozwolę sobie zacytować przykładową odpowiedź jednego z klienta dzisiaj po przeniesieniu:

 

 

 

phpmyadmin wyglada i dziala wysmienicie, sam serwer na pewno dziala szybciej

 

 

To nie jest też jedyny taki komentarz. Jak pisałem, to nie lokalizacja daje najlepsze efekty.

 

 

 

 

Panie Michale - czyli rozumiem ze serwery GIER zostają w ATMAN a Hosting WWW - 3S ?

(tak wynika z poprzednich wypowiedzi) - proszę mnie poprawic jesli się mylę.

 

Serwerów gier nie będzie w 3SF.

 

 

 

CZY Unixstorm planuje powrót do Serwerów VPS i otworzyc się na dedyki w 3S? :)

 

Tak, ale o tym już trochę później...

Edytowano przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kissi

W naszym przypadku też to, że nie zostajemy w ATM wynika po części z sytuacji, na które nie mamy wpływu.

 

Serwerów gier nie będzie w 3SF.

 

 

O to dopiero zagadka dla klientów na gry ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy nastąpi zakończenie przenosin? Kiedy reszta klientów otrzyma maile jak kolega który rozpoczął dyskusję?

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem jakiś czas temu klientem Unixstorm. O zakupie hostingu w tej firmie przekonało mnie ostatecznie to, że serwery są utrzymywane w ATM, gdzie z resztą mój pracodawca ma również serwery :-)

 

Osoby, które twierdzą, że na decyzję klienta o zakupieniu pakietu nie wpływa to, gdzie są trzymane dane. Przepraszam Was, ale na stronie z konkretną ofertą, z cenami, pojemnościami i limitami kont jest cały akapit poświęcony temu, jak rewelacyjnym i cudownym jest ATM. Na stronie Unixstorm możemy przeczytać:

 

Centrum Danych w Warszawie

Wszystkie oferowane przez nas usługi znajdują się na naszych własnych, markowych i bardzo wydajnych serwerach.

Całe nasze zaplecze kolokowane jest w największym w Polsce Centrum Danych - ATMAN w Warszawie. Z uwagi na lokalizację, do dyspozycji mamy bezpośredni dostęp do niemal każdego znaczącego operatora internetowego w Polsce, co w połączeniu z BGP4 gwarantuje ciągłość usług nawet w przypadku awarii kilku łącz.

Nie korzystamy z rozwiązań współdzielonych i nie dzierżawimy sprzętu. Cała nasza sieć oparta jest na naszych własnych rozwiązaniach, własnych urządzeniach i własnym łączu dostarczanym przez ATM.

Jako jedna z niewielu firm na polskim rynku możemy się poszczycić posiadaniem własnych, dedykowanych łącz internetowych o dużej przepustowości, których w żaden sposób nie dzielimy z serwerami innych firm.

Dzięki takim rozwiązaniom możemy działać niezależnie i bez żadnych ograniczeń, jednocześnie mogąc zagwarantować najwyższy możliwy poziom oferowanych usług.

Zapraszamy również na stronę O nas, na której można znaleźć więcej informacji dotyczących naszych rozwiązań.

 

Zakreśliłem te zwroty, które wprost mają za zadanie przekonać klienta do zakupu w US konta. Skoro jest największe, z łączami do wszystkich znaczących operatorów i dzięki temu możecie oferować najwyższy możliwy poziom usług. To teraz pytanie: co ma pomyśleć klient po takich zapewnieniach (vel lanie wody :) ). Gdybym nie był takim typem, że muszę sobie poczytać o 3CF to w roli zwykłego szarego klienta, który miał nieszczęście przeczytać ten tekst to poczułbym się oszukany. No jak to? Byłem w najlepszym DC w Polsce a oni z niego uciekają, co to ma być? :) I gdyby to było na jakiejś podstronie "o nas" albo coś w tym stylu. Ale to było na stronie z ofertą, gdzie klient decyduje się na zakup pakietu, zaraz za tabelkami z danymi.

 

Bardziej byłbym skłonny stwierdzić, że ATM zyskało dzięki nam sporo nowych klientów.

To jest tak na serio napisane?

 

Kolejna sprawa:

Klienci, którzy są przenoszeni nie wykupili lokalizacji (bądź kolokacji), tylko usługę hostingową. Warunki zawartej umowy spełniamy niezależnie od lokalizacji serwerów. Usługa ma działać. Nie rozumiem co ma do tego lokalizacja. Mnóstwo firm, również z tego forum często zmienia serwerownie, nawet pomiędzy różnymi krajami. Nie wiem dlaczego akurat w naszym przypadku ma to być takie niezrozumiałe i skąd taka "afera"...

To szokujący tekst, i bardzo bym uważał z takimi twierdzeniami. Bo tekst o ATMANie był na stronie z ofertą, gdzie klient dokonywał zakupu. To oznacza, że klient, który kupował serwer na rok ma prawo poczuć się rozczarowanym przenosinami, był jasno informowany o lokalizacji. Dobrze jednak, że jest to US i w razie czego pewnie nie będzie problemów z zwrotem gotówki za pozostały okres hostingu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osoby, które twierdzą, że na decyzję klienta o zakupieniu pakietu nie wpływa to, gdzie są trzymane dane.

Jestem pewny, że co najmniej 90% naszych klientów nie ma w ogóle pojęcia co to jest "ATMAN" i czym się różni od innych serwerowni.

 

Przepraszam Was, ale na stronie z konkretną ofertą, z cenami, pojemnościami i limitami kont jest cały akapit poświęcony temu, jak rewelacyjnym i cudownym jest ATM. Na stronie Unixstorm możemy przeczytać:

Ten opis był wstawiany o ile pamiętam około 3 lat temu. W kwestiach DC 3 lata to bardzo długo i dużo się w tym czasie zmieniło. Powstało też sporo nowych ciekawych lokalizacji.

Na chwilę obecną ten sam tekst równie dobrze odzwierciedla 3SF, więc dla klienta końcowego nic się tutaj nie zmieni, a nawet będzie lepiej.

Gdybyśmy przechodzili np. na pecety w niemeckiej serwerowni to mógłbym zrozumieć te zarzuty, ale nie w tym przypadku. Przechodzimy do DC większego niż ATMAN, a nie odwrotnie.

 

To jest tak na serio napisane?

Oczywiście, że tak. Przez te kilka lat polecaliśmy ATM na lewo i prawo. Jestem pewny, że nie jeden klient zapukał do ATM z naszego skierowania.

 

To szokujący tekst, i bardzo bym uważał z takimi twierdzeniami. Bo tekst o ATMANie był na stronie z ofertą, gdzie klient dokonywał zakupu. To oznacza, że klient, który kupował serwer na rok ma prawo poczuć się rozczarowanym przenosinami, był jasno informowany o lokalizacji. Dobrze jednak, że jest to US i w razie czego pewnie nie będzie problemów z zwrotem gotówki za pozostały okres hostingu

 

Jeśli ktoś przechodzi np. z budżetowej lokalizacji za granicą do ATM to też pisałbyś o tym w ten sam sposób? Pierwszy raz spotykam się tutaj z taką reakcję paru osób, a przecież co chwilę, nawet firmy z tego forum otwierają/zmieniają lokalizację serwerów. Takich rzeczy nie robi się, żeby było gorzej, tylko aby wszystkim było lepiej.

Dokładnie tak samo jest tutaj. Zmiana ma na celu wprowadzenie lepszych usług i z większymi możliwościami niż obecnie, ale wymaga to zmiany DC. Co jest więc lepsze? Utrzymanie tego samego poziomu tylko dlatego, że ktoś jest ślepo zakochany w jednej lokalizacji, której na oczy nie widział i nie wie czym się różni od innych, czy też podniesienie poziomu jakościowego wszystkich usług przenosząc się w inne miejsce?

 

Tak jak pisałem... jeśli jakikolwiek klient będzie miał pretensje w związku z przeniesiem (co by mnie zdziwiło, bo jak można narzekać skoro jest lepiej?) to my na pewno nie będziemy mu robić żadnych problemów. Jak dotąd w 3SF dzała już prawie 300 klientów. Wszyscy zadowoleni.

Może więc czas na razie zakończyć dywagacje na ten temat zwłaszcza, że nie wypowiedział się żaden z obecnych klientów, a skupić się na tym co się dzieje naprawdę?

 

Idąc tokiem myślenia cytowanym wyżej, żadna firma hostingowa nie miałaby prawa kiedykolwiek zmienić serwerowni. Mało tego... nie miałyby prawa nawet zmienić łącz bądź serwerów bo przecież parametry sprzętowe również często podaje się klientowi. Jak tu więc później np. wymienić serwer na nowy, skoro klient kupił konto 3 lata wcześniej na innym?

 

Chyba jednak trochę na siłę szukacie problemów tam, gdzie ich nie ma...

Edytowano przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Tomick i inni: dla mnie takie teksty o zwrocie gotówki to tylko szukanie zaczepki do ducha winnej firmie.

 

Fakt że US kojarzył sie z Atmanem tak jak allegro dla wielu kojarzy się z krzakami z hostingiem "unlimited" za 5 zł/rok.

Ale zarówno w 1 jak i w 2 przypadku jest jeszcze szereg różnych innych słow które możemy przypisać nazwom unixstorm i allegro i dla których korzystamy z ich uslug.

 

ATMAN to dobre DC ale nie przesadzajmy - bogami nie są i konkurencyjne uslugi również mogą być ( i nieraz są) lepsze.

 

Przenosimy w unixie można porównać do przeniesienia telewizora do pokoju obok : wszystkie kanały zostają i dalej mozna je oglądać, a przy okazji można wymienić kabel do satelity bo okazuje się że obecny zasługuje na emeryture :)

 

Tak samo i u nich: administracja zostaje ta sama, maszyny też( a niektóre nawet wymienią na nowe), dostępność i jakość usług sądze że również się nie zmienią.

Skoro mają zapewnione w nowym dc więcej niż w starym to i dla nas - klientów końcowych - lepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktokolwiek z maruderów podpisywał umowę, w której ktoś mu zapewniał czy to konkretny adres IP, czy to konkretną lokalizację jego usługi?

 

Jeśli nie, to cóż, lokalizacją może być w równym stopniu także i Zimbabwe, i póki warunki SLA umowy będą dotrzymywane, to sorry winnetou, do jakichkolwiek roszczeń brak podstaw.

 

Odnośnie tych trzymających jakieś dane mniej lub bardziej wrażliwe - marketingowy bełkot w większości ma dołączoną gwiazdkę, że to nie jest oferta w rozumieniu obowiązującego prawa. Więc nawet, jeśli gdzieś tam była marketingowa adnotacja o DC, to póki nie ma tego wpisanego bezpośrednio do zawartej umowy, to cóż, raczej wina to samego siebie, że takiej sprawy się nie dopilnowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aby było jasne: Nie krytykuję US za przenosiny. ATM to świetne DC, 3CF z tego co sobie poczytałem też ma szansę zawojować rynek. Próbuję jednak postawić się w sytuacji klienta, który dokonał wyboru ze względu na lokalizację. I proponowałbym Wam również na chwilę stanąć po tej drugiej stronie.

 

Jestem pewny, że co najmniej 90% naszych klientów nie ma w ogóle pojęcia co to jest "ATMAN" i czym się różni od innych serwerowni.

ATMAN nie ATMAN, macie laurkę do nich pod swoją ofertą.

 

Ten opis był wstawiany o ile pamiętam około 3 lat temu.
To nie jest wytłumaczenie. Strona to wizytówka :) Trzeba dbać i pielęgnować i podlewać. A także aktualizować. Jestem natomiast ciekaw: czy nowi klienci trafiają do ATMANu, czy już lecą do 3CF? Jeśli ta druga opcja warto by nie wprowadzać klientów błąd i usunąć ten nieszczęsny akapit.

 

Idąc tokiem myślenia cytowanym wyżej, żadna firma hostingowa nie miałaby prawa kiedykolwiek zmienić serwerowni. Mało tego... nie miałyby prawa nawet zmienić łącz bądź serwerów bo przecież parametry sprzętowe również często podaje się klientowi. Jak tu więc później np. wymienić serwer na nowy, skoro klient kupił konto 3 lata wcześniej na innym?

Nie. Macie prawić zrobić z tym wszystko co tylko wam się podoba - to wasza firma. I akurat wobec Was jestem pewien, że tworzylibyście sztucznych problemów z rezygnacją usług klientowi, któremu takie działania nie byłyby na rękę. Szczególnie, że zmiana lokalizacji świadczenia usługi to defacto zmiana w warunkach świadczenia usługi, niestety takie akapity można traktować jak ofertę handlową. A nie macie żadnych * na stronie odnośnie tego, że to nie jest oferta handlowa.

 

Także życzę Wam wszystkiego dobrego w 3CF, cieszy mnie zakup nowego sprzętu a jak już PgSQL będzie mogło pracować na UTF-8 to z chęcią wrócę do US ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy nastąpi zakończenie przenosin? Kiedy reszta klientów otrzyma maile jak kolega który rozpoczął dyskusję?

 

Pozdrawiam!

Tak jak pisałem wcześniej, przenoszenie wszystkiego może potrwać przez około 2-3 miesiące. W tej chwili nie jest możliwe jeszcze określenie dokładnego terminu.

 

 

Klienci powiadamiani się z wyprzedzeniem przed rozpoczęciem migracji danego serwera. W tej chwili przenoszeni są klienci z dwóch serwerów (oni byli informowani jako pierwsi). Przed rozpoczęciem migracji następnych serwerów będziemy wysyłać kolejne komunikaty do wszystkich użytkowników tych serwerów.

 

 

To nie jest wytłumaczenie. Strona to wizytówka :) Trzeba dbać i pielęgnować i podlewać. A także aktualizować. Jestem natomiast ciekaw: czy nowi klienci trafiają do ATMANu, czy już lecą do 3CF? Jeśli ta druga opcja warto by nie wprowadzać klientów błąd i usunąć ten nieszczęsny akapit.

 

Co do aktualizacji - oczywiście przyznaję rację. Z powodu innych spraw, bardziej priorytetowych strona nie była aktualizowana na bieżąco. Już pracujemy nad tym...

 

 

Wszystkie nowe zamówienia jeszcze są realizowane w ATMANie. Do 3SF nowe zamówienia będą trafiały dopiero po zaktualizowaniu strony.

 

PS. W ramach ciekawostki: http://polskalokalna...te,1638091,3321

Edytowano przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

W sumie ciekawa sprawa... czy w obliczu przeniesienia usług do innego DC można wycofać się z kontraktu i domagać zwrotu. Kolejna luka regulaminowa do rozpatrzenia na forum ;; )

 

EDIT:

Wiesz Miłosz... "powinno" a jak jest naprawdę to dwie różne kwestie. Ktoś powie, że przechodząc ze śląskiej piwnicy do Hetznera to jest podniesienie jakości... i jest i nie, no nie?

Tutaj zostaje pole do popisu (POPiS'u? ;;; ) firmie hostingowej, jak się zachowa, jesli ktoś jednak poprosi o zwrot + goodbye...

Edytowano przez Sponsi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy luka. Lokalizację zmienia się aby oferowane usługi były jeszcze lepsze. Więc dołączam się do opinii, iż nie powinno to powodować zerwania umowy na usługi hostingowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W sumie ciekawa sprawa... czy w obliczu przeniesienia usług do innego DC można wycofać się z kontraktu i domagać zwrotu. Kolejna luka regulaminowa do rozpatrzenia na forum ;; )

Podaj podstawę prawną. Czy gdzieś ktoś ci gwarantował, że twój IP to będzie w.x.y.z, albo że maszyna, na której stoisz siedzi w DC Atmana w pokoju 123, szafie A.13, module 4U?

 

Jeśli nie, to póki usługa działa tak, jak została opisana w regulaminie, to może być i nawet umieszczona w Zimbabwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie ciekawa sprawa... czy w obliczu przeniesienia usług do innego DC można wycofać się z kontraktu i domagać zwrotu. Kolejna luka regulaminowa do rozpatrzenia na forum ;; )

Kompletna bzdura. Jak w spożywczym zmieniają dostawcę to też przestajesz chodzić do tego sklepu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj sytuację można porównać prędzej do sytuacji, w której masz podpisaną umowę ze sklepem na dostarczanie mięsa, a sklep w pewnym momencie zmienia hurtownię z X na Y, zmienia się jakość ( na lepszą lub gorszą, to nie ma znaczenia ).

Jak potraktować umowę, kiedy nie było napisane w regulaminie, że kupujemy mięso dostarczane stricte z hurtowni X, a nie nowej Y ?

Kwestia sporna, jednakże ja jestem wyznania, dopóki umowa pisemna czegoś nie reguluje, dopóty nie można się żalić w związku ze świadczoną usługą.

Edytowano przez ^^KaMaZZ~.^ (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Nie wiem, czego się czepiacie,

3SF infrastruktura światłowodowa jest w konfiguracji n+1/n+2

Zatem czego się obawiacie, już tak psioszycie jak tylko się da.

 

Jeżeli komuś się nie podoba ze unix się przenosi, to zrezygnujcie z usługi i idźcie tam

gdzie jest ATM.

 

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Microo porównujesz kupowanie chleba do hostingu? TO dopiero jest bzdura.

 

W wypadku rażących zmian (np. przenosiny serwerów z Polski poza Europę - chociaż nawet bez określania zakresu zmiany, bo czy to jest Polska - Niemcy, czy Polska - Zimbabwe, to już kolejna faza rozmyślań w tym temacie), to dlaczego nie?

Przecież pytają firmy albo generalnie są ugodowe przy okazji przenosin do Polski (że np. zostawiają sobie serwer czy dwa dla klientów, którym pasuje lepiej zagranicą). Dlaczego w jedną stronę ma być coś na rzeczy, a w drugą stronę klient ma siedzieć cicho?

 

kafi nie włączaj nawet schizy, że "podaj paragraf" i inne bzdury. I tak obaj wiemy, że nawet, jakby na to paragraf był, to polskie sądy są zbyt tępe, by zrozumieć o co tu chodzi. Mi w 3/4 chodzi o dobrą wolę usługodawcy. Swoją drogą, jeśli z Polski serwery są przeniesione do Zimbabwe i ping leci z 30ms do 330ms... to dlaczego nie mam mieć podstaw, by domagać się jakiegoś polubownego rozwiązania? Co, "że luz"?

Trywializujesz trochę bezmyślnie w ogóle tę kwestię - i to jeszcze jako taki rzekomo dokładny informatyk.

 

Nie chciałem nawiązywać do owego wypisywania o serwerowni jako zaletach firmy, ale skoro się chwali "serwerami w Polsce" itd. itp., to trzeba konsekwentnie przy jakiejś zmianie działać. A nie - reklamować plusy pierwsi, ale jak są zmiany - to umywanie rączek... no come on... ja wiem, że to kraj bezprawia, ale bez przesady...

Edytowano przez Sponsi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i aby uciąć spekulacje.. nie interesuje nas Zimbabwe. Zostajemy cały czas w Polsce. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może ja jako klient low-endowy US się wypowiem :P

 

Mnie osobiście przeprowadzka nie przeszkadza. Mają pojawić się jakieś nowe oferty - dla mnie to plus, chętnie się z nimi zapoznam, choć wątpię by w niższych pakietach jakaś większa zmiana miała nastąpić.

 

Natomiast jako 1,5 roczny klient US przyzwyczailem się, że np. o awarii dowiaduję się z maila od admina, a nie od komunikatu 404 ze strony ;-p Tutaj czuję się niedopieszczony ( :D) skoro o takich zmianach (w sumie dla mnie nieistotnych) dowiaduję, się przypadkowo z forum, tym bardziej, że na stronie US jest dział aktualności (ale to proszę czytać z przymrużeniem oka a nie jako złośliwą uwagę).

 

 

 

 

btw. Ładna Mazda :)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

( :D) skoro o takich zmianach (w sumie dla mnie nieistotnych) dowiaduję, się przypadkowo z forum, tym bardziej, że na stronie US jest dział aktualności (ale to proszę czytać z przymrużeniem oka a nie jako złośliwą uwagę).

 

News na stronę jest już prawie gotowy, ale mamy naprawdę sporo spraw w tej chwili do załatwiania.

 

 

Jednocześnie przenosimy cały dzień klientów, pracujemy nad aktualizacją strony/oferty, a ja dzisiaj już jechałem po kolejną maszynę, aby na jutro zdążyć z jej wstawieniem do DC.

 

Strona zostanie zaktualizowana najpóźniej do poniedziałku. Klientów wszystkich nie informowaliśmy mailowo bo jak pisałem - niektórzy będą na końcu przenoszeni, więc przesadą byłoby ostrzeganie na np. 2 miesiące wcześniej.

 

 

btw. Ładna Mazda :)

 

Dziękuję. ;-) Gdzieś się minęliśmy dzisiaj?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Madzia Szósta dobra sprawa, gratuluje porządnego gustu ;) Co to za wersja Speed?!?

 

Mobilne_US_05.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kissi

fajna fura tylko ten napis na zderzaku trochę wiochą zalatuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Swoją drogą, jeśli z Polski serwery są przeniesione do Zimbabwe i ping leci z 30ms do 330ms... to dlaczego nie mam mieć podstaw, by domagać się jakiegoś polubownego rozwiązania? Co, "że luz"?

A ktoś ci gwarantuje pingi?

Ktoś ci gwarantuje polską lokalizację?

 

Ponawiam - jeśli to, co zostało w regulaminie zdefiniowane, się zmieni, to i owszem.

A wszelkie "polubowne" dziwactwa to tylko dobra wola takowej firmy.

 

Ale myślę, że tych, którzy mieli w umowie wpisaną lokalizację ATM S.A. Warszawa Grochowska, średnią latencję z łącz polskich operatorów nie większą niż 50 ms. i inne dziwne gwarantowane umownie parametry, to ten temat nie dotyczy, bo pewnie dostaną propozycję migracji i jeśli się zgodzą to się zgodzą, a jeśli się nie zgodzą, to zostaną tam gdzie są. Tylko, że pewnie za gwarancje lokalizacji, latencji, itp. rzeczy to trzeba dodatkowo dopłacić :)

Edytowano przez kafi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×