Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 Na prośbę kilku osób zakładam temat dla opinii o webtropia.de/webtropia.com. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ViHost.PL 11 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 (edytowany) Ogólnie za tą cenę raczej dobrze, szału nie ma. Trudno się z nimi dogadać gdy wychodzi wymiana uszkodzonego dysku czy też innego podzespołu - znacznie lepiej w tym przypadku jest z hetznerem, chociaż też czasem w pierwszym mailu, że wszystko jest okey, ale potem wymieniają. Tutaj znam jeden przypadek gdzie "targowane" było 5 dni zanim ruszyli i wymienili sprzęt W sumie to wg. mnie lepiej wychodzi już s4y, a support ostatnio tam się poprawił. Edytowano Maj 18, 2011 przez ViHost.PL (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 A posiadają jakiś panel zarządzający serwerem dedykowanym zmiany systemu itp ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 A posiadają jakiś panel zarządzający serwerem dedykowanym zmiany systemu itp ? Tak posiadają. Zrzut ekranu: http://iv.pl/images/44801541206625368395.png Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 Następnego dnia zazwyczaj sprzęt jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kissi Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 aha no bo zapłaciłem w nocy a jest już 18 i nie ma nic... płatność paypal... hehe, jakbym czytał jakiegoś nastolatka chyba za dużo z dziećmi przebywałeś przy swoich rozwiązaniach dla serwerów gier ;P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 (edytowany) hehe, jakbym czytał jakiegoś nastolatka chyba za dużo z dziećmi przebywałeś przy swoich rozwiązaniach dla serwerów gier ;P Niby dlaczego ? ,, płace i żądam " po wypowiedzi Damiana śmiem twierdzić ze nawet Administratorzy nie poinformowali go kiedy serwer dedykowany zostanie uruchomiony . Po za tym ciężko stwierdzić co to za firma bo szczerze powiedziawszy po raz pierwszy o niej słyszę . Edytowano Maj 18, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 Po za tym ciężko stwierdzić co to za firma bo szczerze powiedziawszy po raz pierwszy o niej słyszę . Firma znana już od dość dawna. Teraz było o niej trochę ciszej, ze względu na to, że wiele osób wolało usługi hetzner, albo S4Y. Poza tym, o ile dobrze pamiętam, kiedyś była tam umowa na dwa lata, nie wiem jak jest teraz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2011 Teraz z tego co wiem jest wypowiedzenie 3 miesięczne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Jedno. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kissi Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Niby dlaczego ? ,, płace i żądam " po wypowiedzi Damiana śmiem twierdzić ze nawet Administratorzy nie poinformowali go kiedy serwer dedykowany zostanie uruchomiony . Jak Ty prowadzisz swoją firmę... Od kiedy administratorzy są od kontaktów z klientami Damian wie o co biega, sam miał zapewne po 5 dziennie maili - zapłaciłem 1h temu, kiedy właczycie, w biznesie trochę inne zasady są. Po za tym ciężko stwierdzić co to za firma bo szczerze powiedziawszy po raz pierwszy o niej słyszę . A home.pl znasz? Czy też nie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 (edytowany) Od kiedy administratorzy są od kontaktów z klientami Osoba pracująca w biurze odpowiada za obsługę klienta i pomoc oraz administrator - dzięki któremu możemy się dowiedzieć szczegółowych informacji od strony technicznej, awarii itp miedzy innymi o aktywacji serwera ponieważ nie wykonuje tego osoba pracująca w BOK lecz administrator no chyba ze jest to firma jednoosobowa A home.pl znasz? Czy też nie? Dla twojej informacji znam B) nie muszę znać wszystkich firm zagranicznych Edytowano Maj 19, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 administrator - dzięki któremu możemy się dowiedzieć szczegółowych informacji od strony technicznej, awarii itp miedzy innymi o aktywacji serwera ponieważ nie wykonuje tego osoba pracująca w BOK lecz administrator no chyba ze jest to firma jednoosobowa Właśnie chyba tylko w jednoosobowych firmach administrator jest od odbierania telefonu od Kowalskiego, kiedy to jego serwer zostanie uruchomiony. W większości cywilizowanych instytucji administrator jest od tego, co wskazuje jego nazwa - czyli od administracji systemami teleinformatycznymi (w jakim zakresie który osobnik to już inna bajka). A jakikolwiek kontakt owych administratorów z przeciętnymi petentami Kowalskimi jest poprzez mechanizm taki, że klient dzwoni na hotline i zgłasza co chce FrontOfficowej warstwie; po wklepaniu do systemu trafia do bardziej wtajemniczonego BackOffica, który coś tam technicznego może w ograniczonych zdolnościach zrobić; a jak nie poradzi sobie, to trafia jako zlecenie do ekip interwencyjnych (owych "adminów"). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Wczoraj dokonałem zamówienia w godzinach wieczornych, opłaciłem kartą za serwer dedykowany w tej firmie Server i7-16 jak narazie mamy godzinę 13:37 i nic ile trwa aktywacja serwera ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość trustcom Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Wczoraj dokonałem zamówienia w godzinach wieczornych, opłaciłem kartą za serwer dedykowany w tej firmie Server i7-16 jak narazie mamy godzinę 13:37 i nic ile trwa aktywacja serwera ? Klient zamawiał serwer z oferty Economy: http://www.webtropia.com/en/home/economy-server.html o godzinie 1 w nocy z hakiem i po południu (ok 13 z hakiem) serwer już był aktywny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ViHost.PL 11 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Wczoraj dokonałem zamówienia w godzinach wieczornych, opłaciłem kartą za serwer dedykowany w tej firmie Server i7-16 jak narazie mamy godzinę 13:37 i nic ile trwa aktywacja serwera ? Naprawdę to tak długo jest??? Nie bój się doczekasz serwera..... Tak samo w hetznerze na hq10 można czekać około 2 tyg i jakoś nikt nic nie marudzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Ok aktywowali lecz jest jeden duży minus re-instalacje systemu dokonuje administracja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ViHost.PL 11 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Ok aktywowali lecz jest jeden duży minus re-instalacje systemu dokonuje administracja Głupoty piszesz.... nawet kolega wyżej podał link do panelu: http://iv.pl/images/44801541206625368395.png gdzie wyraźnie mamy opcję reinstalacji. Również można włączyć rescue/recovery system i zainstalować własną wersję. no i co ? może aby mieć te opcje trzeba tam coś kupić za 2 euraski mi tam nie przeszkadza to w serwer4you gdyż nie reinstaluje serwera codziennie po 10 razy jak nie muszę. w s4y standardowo masz tylko 1 system do reinstalacji, który wybrałeś przy aktywacji serwera. Jeżeli chcesz przeinstalować system na inny to właśnie musisz dokupić opcję 'premium restore' gdzie będzie już pełny wachlarz do wyboru ich standardowych systemów. Tego samego tyczy się z restartem serwera, system rescue, revdns itd. Za wszystko standardowo każą sobie płacić 'parę eurasków' - akurat ja mam w standardzie full pakiet i za free adresy ip Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 (edytowany) Nie gadam głupot wybrałem system z listy i .......sam zobacz Edytowano Maj 20, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kissi Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 kilka zabiegów w gimpie i hasło oraz IP jak na tacy aż się boję co dalej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 jak Damian Miodek pisze to tak jest, chyba widać że teraz co prawda hostingu już nie prowadzi ale za to ma zdjęcie pod krawatem z tego co widzę ostatnio to na tym forum niedługo będzie pierwszą gwiazdą, heh, chyba że zaczną się bardziej udzielać tzw. wakacyjne hostingi to może ktoś go przebije Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 kilka zabiegów w gimpie i hasło oraz IP jak na tacy aż się boję co dalej... No to czekamy ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ViHost.PL 11 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 To pisz do nich bo jak miałem tam serwer jakieś 6-8mc temu to normalnie do wyboru były systemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Dziwne, że nie masz możliwości zmiany systemu w panelu. Co do odczytania hasła to nic to nie da, hasło podane w panelu to hasło początkowe i po zmianie nowe nie jest wstawiane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Po wybraniu nowego systemu pojawia się komunikat taki jak na screenie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach