Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2011 (edytowany) Witam, W tym wątku prosimy dodawać opinie o usługach i obsłudze Chmurka.pl . Pozdrawiam, Mateusz Dominiak BOK Chmurka.pl Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/71-chmurka-pl/ Opinie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/71-chmurka-pl/ Dodaj opinię: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/71-chmurka-pl/ Dyskusje: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34462-dyskusje-chmurkapl/ Edytowano Grudzień 28, 2011 przez Tomasz Fiedoruk na życzenie firmy (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Witam, Wczoraj pojawiła się tabelka z dokładną specyfikacją techniczną serwerów. Można ją znaleźć na dole podstrony "Serwery". W razie pytań zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam, Mateusz Dominiak BOK Chmurka.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2011 Temat ten jest miejscem na wyrażanie opinii o jakości USŁUG tej firmy. Rozmowy na temat nie związany z usługami przeniosłem [tutaj] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kotlin 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Korzystam niecały miesiąc i mogę polecić - serwer chodzi szybko, nie było żadnej przerwy w działaniu usług. Co do kontaktu to się nie wypowiem - nie miałem jeszcze okazji skorzystać. Trochę głupim pomysłem jest limitowanie wysłanych wiadomości (1000), po prostu nie mogę wysłać biuletynu informacyjnego użytkownikom mojego serwisu.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 To jest bardzo dobry pomysł, dobrze świadczy o firmie, że o tym nie zapomniała Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2011 (edytowany) Regulamin Chmurki stanowi wyraźnie: Maksymalna ilość wysyłanych wiadomości e-mail: 1000 / dzień* Maksymalna ilość odbiorców wiadomości: 300 Przekroczenie wyznaczonych limitów będzie traktowane jako złamanie Regulaminu. W przypadku rażącego przeciążenia serwera/serwerów Usługodawcy, Usługodawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z Klientem. * istnieje możliwość zmiany warunków dla forów internetowych Moim zdaniem bardzo dobrze świadczy o firmie to, że przestrzega tego zapisu. Edytowano Lipiec 27, 2011 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lawliet 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2011 Wykorzystałem już 2'tygodnowy okres próbny hostingu CHMURKA.pl Okres próbny wypadł jak najbardziej pozytywnie, przez 2 tygodnie nie było żadnej przerwy, żadnego pada. Dzisiaj wysyłam przelew aby przedłużyć konto o następny rok. Kontakt z supportem bez zarzutu (choć trzeba czekać na odpowiedź często do kilku godzin). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2011 (edytowany) Witam, Dziękujemy za pozytywne opinie. Kontakt z supportem bez zarzutu (choć trzeba czekać na odpowiedź często do kilku godzin). Na zgłoszenia techniczne reagujemy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, zazwyczaj w ciągu kilkunastu minut. Kilka godzin zapewne czekał Pan zadając pytanie do działu handlowego lub księgowości po godzinach pracy (działy pracują w godzinach 10-22, również 7 dni w tygodniu) lub w dzień ustawowo wolny od pracy gdy zastrzegamy, że czas odpowiedzi może się wydłużyć do 2 godzin. Pozdrawiam, Max Kwiatkowski Edytowano Sierpień 17, 2011 przez Chmurka.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2011 Moglibyście zrobić coś z czatem - po co on jest skoro ilekroć chce z niego korzystać to zawsze jest "proszę czekać........." . Kilka razy miałem włączone to okienko około poł godziny i sobie darowałem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2011 @Marek do tej pory nie otrzymaliśmy żadnych zgłoszeń o problemach z czatem, codziennie przeprowadzamy tym kanałem wiele rozmów zakończonych rozwiązanym problemem. Dołożymy starań, aby możliwie szybko rozwiązać ten problem, a tymczasem zachęcam do korzystania ze wsparcia przez infolinią, e-mail lub ticket. Pozdrawiam, Max Kwiatkowski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JohnyBBB 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2011 Czy jest u Państwa możliwość wykupienia dodatkowych GB pojemności dyskowej? Jestem zainteresowany kontem pomiędzy 1GB (trochę za mało) a 5 GB (dużo za dużo). Ewentualnie czy na rzecz większej powierzchni dyskowej można zrezygnować z darmowej domeny lub nielimitowanego transferu? Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2011 Czy jest u Państwa możliwość wykupienia dodatkowych GB pojemności dyskowej? Jestem zainteresowany kontem pomiędzy 1GB (trochę za mało) a 5 GB (dużo za dużo). Ewentualnie czy na rzecz większej powierzchni dyskowej można zrezygnować z darmowej domeny lub nielimitowanego transferu? Pozdrawiam. Na stronie chmurki jest napisane : Zachęcamy do kontaktu drogą poczty elektronicznej: bok@chmurka.pl - wsparcie techniczne (24/7) biuro@chmurka.pl - informacje o produktach, płatności, księgowość i współpraca (10 - 22 / 7) może warto to pytanie skierować tam bo tutaj widać nikt nie odpsiuje z supportu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2011 Czy jest u Państwa możliwość wykupienia dodatkowych GB pojemności dyskowej?Jestem zainteresowany kontem pomiędzy 1GB (trochę za mało) a 5 GB (dużo za dużo). Ewentualnie czy na rzecz większej powierzchni dyskowej można zrezygnować z darmowej domeny lub nielimitowanego transferu? Pozdrawiam. Witam, Przy kontach na hostingu współdzielonym pojemności są stałe. Możliwość negocjacji parametrów dopuszczamy przy VPS. Jeśli mogę jeszcze jakoś pomóc, zachęcam do kontaktu z BOK - https://www.chmurka.pl/kontakt . Pozdrawiam, Max Kwiatkowski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2011 Tak z ciekawości : czy już zdecydowaliście w jakiej formie będziecie sprzedawać konta? Bo najpierw było że sami dobieraliśmy miejsce i transfer, później tylko miejsce a transfer bez limitów, a teraz widze że sztywne oferty. Strasznie niezdecydowani jesteście jak na tak młoda firme. Pozdrawiam. Ps. Wczoraj wreszcie po 10 minutach udało mi się dopaść kogoś na waszym Czacie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2011 @Marek, zgadza się, początkowo można było wybierać miejsce i transfer. Następnie wprowadziliśmy transfer bez limitu dla wszystkich kont. Po kolejnym miesiącu zdefiniowaliśmy jak piszesz "sztywne" pakiety pojemnościowe na podstawie najczęściej do tej pory zamawianych. Warto dodać, że wiązało się to ze znaczną obniżką ceny w każdej konfiguracji i obecnie za konto 5 GB + transfer bez limitu zapłacisz tyle co za konto 3 GB + transfer bez limitu w czasach kiedy możliwa była dowolna konfiguracja miejsca. Widać tutaj, że zmiany cały czas są w interesie Klienta. Odnośnie czatu: pomimo tego, że znakomita większość Klientów nie ma problemów z tym kanałem komunikacji, do końca sierpnia oprogramowanie czatu zostanie wymienione na sprawniejsze. Pozdrawiam, Max Kwiatkowski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Camer 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2011 Witam, Czy jest możliwość bezpłatnego testowania serwerów VPS, czy jest dostępne to tylko dla kont WWW? Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2011 Odnośnie czatu: pomimo tego, że znakomita większość Klientów nie ma problemów z tym kanałem komunikacji, do końca sierpnia oprogramowanie czatu zostanie wymienione na sprawniejsze. Pozdrawiam, Max Kwiatkowski [OT] Tzn jedyne co mu brakuje to przede wszystkim automatyczne odświeżanie - wkurza klikanie co chwile na odśwież by "trafić" na wolną linię [/OT] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2011 Witam, Czy jest możliwość bezpłatnego testowania serwerów VPS, czy jest dostępne to tylko dla kont WWW? Z przyczyn bezpieczeństwa, na dzień dzisiejszy darmowe testy dostępne są tylko dla kont WWW. Serwery VPS aktywowane są automatycznie po dokonaniu płatności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Camer 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2011 Z przyczyn bezpieczeństwa, na dzień dzisiejszy darmowe testy dostępne są tylko dla kont WWW. Serwery VPS aktywowane są automatycznie po dokonaniu płatności. A czy jest możliwość zobaczenia choćby screenów z panelu administracyjnego VPS'a? Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2011 Witam, Do dyspozycji Klientów oddajemy panel HyperVM. Dostępny jest w angielskiej i polskiej wersji językowej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adrenalineq 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2011 Hosting polecam.. jestem klientem już prawie 2 miesiąc i nie narzekam może raz w ciągu miesiąca zdarzyło mi się nie dostać do swojej strony ale było to krótkotrwałe :-) Pozostałe plusy to + Bardzo szybki + Wysoki uptime + Brak spamu ze strony chmurka.pl na email + Miły support + Niska cena Tylko mi proszę bez komentarzy, że a on to ma.. 1 czy ile tam postów i nie należy mu wierzyć.. ja tylko wyrażam swoją opinię na temat powyższego hostingu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
berix 10 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2011 a ja mam pytania: - jaka lokalizacja serwerow www (dokladna) - czy jest limit wykorzystywania cpu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2011 POTĘŻNE SERWERY Niestandardowo skonfigurowane serwery mieszczą się w niemieckiej serwerowni Hetzner. https://www.chmurka.pl/serwery Co do limitów, to jest wsyzstko w regulaminie, a o CPU musisz się dopytać na bok@chmurka.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2011 @berix: wszystkie istniejące ograniczenia podane są w Regulaminie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fizyka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2011 Wczoraj wyraziłem tutaj fajną (dosyć obiektywną) opinię na temat tego hostingu w odpowiedzi na pytanie czyjeś... Nietety WHT padło i nie ma ani pytania, ani mojej odpowiedzi... Ok, to wyrażę opinię raz jeszcze: Zalety: -brak limitów transferu w ofercie -najlepszy support z jakim się spotkałem do tej pory (odpowiedź na zapytanie i załatwienie sprawy w ciągu 1 minuty) -LiteSpeed (nie odczułem jakiegoś kosmicznego przyśpieszenia, ale trochę szybciej jest - zwłaszcza po cache'owaniu strony) -Ładna skórka w DirectAdminie -Wygodna obsługa poczty -Ogólnie dobre wrażenie -Dosyć dobra cena -Teoretycznie brak ograniczenia CPU Wady: -Przestrzeń dyskowana dosyć niewielka (5GB za ~180PLN na rok to trochę mało) -Na jednym IP siedzi 120 witryn w tym nameserver, więc trochę bieda -Przydałaby się możliwość posiadania własnego IP, lub chociażby więcej IP w jakiejś SEO-ofercie -Limity bezpieczeństwa są wysokie, ale... -...Najgorsze jest ograniczenie do 300 odbiorców e-mail na dzień, z tego powodu nie da się wysłać newsletter' a nawet przeszkadza to w działaniu forum Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach