Skocz do zawartości
melmat

[opinie] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

Niezarządzalny oznacza, że jakiekolwiek ficzery w stylu operatorskich serwerów DNS dla klienta to dodatek a nie obowiązek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi nie chodziło głównie o ten panel, tylko o ten co jest START/STOP/RESTART, o tamtym to dodatkowo mówiłem bo da się przeżyć:

74895211046418189502.png

 

A odpowiedź otrzymałem po paru dniach, więc nie jest w sumie tak źle, (spaliła się pamięć RAM na dedyku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Myliłem się co do mojej opinii w pewnych względach, więc może wyprostuję :)

 

Nie wiedziałem że jest takie coś jak "Kontakt Support" , tylko ten na stronie myślałem że jest, teraz to co innego, administracja odpisuje od razu, jest bardzo miła i pomocna. Dodatkowo pomaga w rzeczach w których wcale nie musi pomagać.

 

Błędy były w prawdzie nie z ich winy że serwer mi nie działał, tylko z problemów technicznych.

 

Firmę jak najbardziej polecam, pozytyw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Nie jestem już w tej firmie od ponad pół roku ale wciąż mnie wkurzają...

 

 

Dostaje ciągle powiadomienia na maila z hyperVM

 

The port 22 is Up on 91.210.131.XX. Was Down for 1.3 Minutes

 

The port 80 is Up on 91.210.131.XX. Was Down for 1.3 Minutes

 

 

Dzisiaj 2 maile, wczoraj 6.

 

Denerwujące jest to a pisałem kilka miesięcy temu do nich że taki spam dostaje. Powiedzieli że już załatwione i teraz w tym miesiącu znowu się zaczęło.

 

Nie chce mi się co miesiąc do nich mailować że takie coś dostaje...

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ocenacie ich konta WWW ? mam ochotę kupić konto dla klientów indywidualnych PREMIUM mam parę stron między innymi na skryptach ipb, mam też amxbans i pytanie czy wszystkie moje skrypty ktore mialem na unixstorm pojda mi teraz na tym biznes hoscie ? i jak jest z dostępnoscia uslug ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym z unixstorm-u nie uciekał. Przeczytaj opinie o tej firmie to się przekonasz żeby zostać w unixstormie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już jestem z biznes hoście i mogę powiedzieć że jak na razie super konto www szybko chodzi jak na razie zawsze aktywne i miłą i szybka pomoc, wcześniej miałem tam vps 3 miesiące i też nic nie padało polecam firme !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ostatnio biznes-host.pl trochę dość. Mam u nich najtańszego VPSa (bo taki mi wystarcza) od półtorej roku i początkowo byłem bardzo zadowolony. Poleciłem ich nawet kliku swoim klientom (robię stronki, piszę aplikacje webowe) - większość wykupiła oczywiście hosting www ale jest też jeden droższy VPS (którym administruję). Tak jak pisałem początkowo wszystko było fajnie ale później zaczęły się problemy.

 

Problemy z hostingiem:

  1. Zmienili IP serwera, na którym klientka miała hostowaną stronę nie informując jej o tym. Oczywiście ja musiałem szukać problemu, tłumaczyć jej co się stało, konfigurować domenę.
  2. Poleciłem ich kolejnej klientce, ta zamówiła u nich hosting i przekazała mi dane abym wszystko skonfigurował i zainstalował stronę. Konfiguracja zaczęła się dziwnie sypać, hasła do DirectAdmina przestawały działać, działy się dziwne rzeczy. Co się okazało? Przesłali te same dane od konta hostingowego dwóm różnym klientom!!! Jednocześnie ja i ktoś jeszcze mieliśmy dostęp do tego samego konta! Napisałem im, że tak to wygląda i wtedy założyli drugie konto i podesłali nowe dane.
  3. Problem z punktu pierwszego zdarzył się ostatnio kolejnym dwóm moim klientom.

Problemy z VPSami:

  1. Raz padł im serwer i po przywróceniu mojego VPSa (po całej dobie) z ich backupu okazało się, że przepadły wszystkie ustawienia uprawnień dla plików. Wszystko (poza katalogami domowymi) należało do roota (przez co nie startował na przykład MySQL), zginęły ustawienia bitów suid (przez co nie dało się na przykład korzystać z komendy su). Musiałem "reinstalować" system i konfigurować wszystkie usługi na nowo. Fakt, że dali mi w ramach rekompensaty 1 miesiąc gratis.
  2. O ile dobrze pamiętam to po powyższej awarii nie mogłem skonfigurować firewalla bo nie załadowali do kernela odpowiednich modułów.
  3. Miałem od początku dostęp do konfiguracji VPSa poprzez HyperVM. Po którymś restarcie (ich serwera nie VPSa) dostęp straciłem. Napisałem ticket i dostałem odpowiedź, że ten serwer VPS nigdy nie był dostępny z panelu HyperVM!!! Widać mam omamy ;) Dostępu nie odzyskałem do tej pory.
  4. Podczas przenosin do Łodzi napisali mojemu klientowi, że przez jakiś czas VPS będzie działał na dwóch IP (starym i nowym). Przenieśli serwer i nie podpięli starego IP. Trzeba było szybko przekonfigurować kilka domen. Przez jakiś czas część stron klienta nie była oczywiście dostępna. Tu muszę dodać, że przy przenosinach mojego serwera nie popełnili już tego błędu.
  5. Ostatnio niemal po każdym restarcie maszyny, na której jest VPS mojego klienta muszę pisać do nich aby ustawili właściwy czas na tej maszynie bo znów jest przestawiony (w OpenVZ na samym VPSie czasu zmienić się nie da). To już trzeci raz a ostatnio zapewniali, że to się więcej nie powtórzy.
  6. Dziś po jakimś większym padzie ich serwerów (wszystko chyba leżało, nawet ich strona) z mojego VPSa nie mogę dostać się na żadną domenę w sieci. Okazało się, że serwery DNS wpisane w /etc/resolv.conf nie są dostępne dla mojego VPSa (nie odpowiadają w ogóle na pingi). Problem czeka na rozwiązanie...

Dobra, ponarzekałem trochę to teraz też trochę pochwalę:

  1. Jak dotąd bardzo szybko odpowiadają na wszystkie moje tickety (wysłane nawet późno w nocy). Z drugiej strony moja klientka próbowała się z nimi kiedyś kontaktować i nie dostała żadnej odpowiedzi na 3 maile. Dodzwoniła się też dopiero za którymś tam razem. Mi się w każdym bądź razie nic takiego nie przydarzyło i z kontaktu jestem ogólnie zadowolony.
  2. Mają czasem fajne promocje (np.: zapłać za 3 miesiące to 3 dostaniesz gratis).
  3. Mają fajny program lojalnościowy (poleć ich komuś to dostaniesz ileśtam procent z każdej jego faktury). W moim przypadku jest to bardzo korzystne rozwiązanie.
  4. Niskie ceny (choć znalazłem ostatnio u konkurencji VPSa w lepszej konfiguracji za niższą cenę).

Podsumowując:

  1. Było bardzo fajnie, ostatnio jakość usług zdecydowanie spadła. Mam nadzieję, że to okres przejściowy (przenosiny) i że znów będzie OK.
  2. Póki co VPSy wymagają czujności i monitorowania. Nie jest to w tej chwili firma, w której można skonfigurować VPSa i na pół roku zapomnieć hasło roota ;)
  3. Jak się coś psuje to trzeba umieć samemu zdiagnozować problem i napisać im ticketa wyraźnie wskazując palcem co jest nie tak, wtedy problem rozwiążą szybko. Jeśli nie wiadomo co jest problemem to odpiszą prawdopodobnie, że ich obowiązkiem jest tylko umożliwienie dostępu do powłoki SSH i to tylko zapewnią.
  4. Na razie przestałem ich polecać swoim klientom bo za często zdarzają się problemy i jest mi później głupio przed klientami.
  5. Mam u nich serwer opłacony na najbliższe pół roku, jeśli w tym czasie jakość się poprawi to zostaję. Jeśli będzie tak jak jest teraz to zmykam do konkurencji (pewnie z częścią klientów).

Mam nadzieję, że powyższe wypociny komuś się przydadzą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Budzok

Więc i czas na moją opinie o tej niby firmie.

 

 

Tak więc Pierwsze wrażenie w miarę dobre po tygodniu Vpsy zaczynają padać strona im się sypie totalne dno dzwoniąc do nich odpowiedź dostaje wszystko działa poprawnie po 2 dniach okazuje się że wycieli adres ip w maszynie , kolejna sprawa na jedną ich maszynę przysługuje łącze 100mbit - mówię o dedyku nie vps dzielą maszynę na kilka vps i twierdzą że na każdy serwer vps przypada łącze 100mb to jest śmieszne jak dla mnie gdyż vps wyciąga maksymalnie 30mb/s ponadto kiepska obsługa serwerów po 5h zajmuje im naprawienie błachego błędu ogólnie mówiąc zdanie jest takie ten hosting jest do bani gdyż administracja zachowuje się jak dziecko któremu dało się zabawkę do ręki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolejna sprawa na jedną ich maszynę przysługuje łącze 100mbit - mówię o dedyku nie vps dzielą maszynę na kilka vps i twierdzą że na każdy serwer vps przypada łącze 100mb to jest śmieszne jak dla mnie gdyż vps wyciąga maksymalnie 30mb/s ponadto kiepska obsługa serwerów po 5h zajmuje im naprawienie błachego błędu ogólnie mówiąc zdanie jest takie ten hosting jest do bani gdyż administracja zachowuje się jak dziecko któremu dało się zabawkę do ręki.

 

Tak tak.. "błahego".

Źle rozumiesz ofertę. Nigdzie nie dostaniesz 100Mb/s łącza dedykowanego za taką cenę.. to maksymalna prędkość jaką możesz osiągnąć. Jeśli chcesz mieć gwarantowaną prędkość to jest możliwość u nich wykupienia takowego łącza po cenie rynkowej. Pewnie około 70zł za 1Mb/s(down i up).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Budzok

ja mówię że na maszynie jest masówka ;) i serwery kradną sobie na wzajem łącze z czego przysługuje 10mbit na jeden serwer i to nie zawsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mówię że na maszynie jest masówka ;) i serwery kradną sobie na wzajem łącze z czego przysługuje 10mbit na jeden serwer i to nie zawsze :)

 

No oczywiście i raczej nie jest to niczym nadzwyczajnym.. jak wymagasz 100Mb/s to trzeba sobie wykupić łącze dedykowane..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Budzok

słuchaj jak bym chciał łącze 10mb/s to bym kupił serwer w wilanie ;) a u nich to po prostu zabawa jakość serwerów spada same padają :) + masówka na maxa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio napisałem dość wyważoną opinię licząc na to, że jakość w tej firmie się poprawi ale tracę już cierpliwość... :angry:Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług biznes-host! Znów mam problemy z VPSem. Znowu zrestartowali serwer, nie załadowali do kernela modułów odpowiedzialnych za iptables i twierdzą, że problem leży w konfiguracji mojego firewalla (chociaż wcześniej wszystko było w porządku a ja nic na VPSie nie zmieniałem a test wprowadzenia najprostszej reguły iptables dowodzi ewidentnie, że problem leży po ich stronie). Na dodatek nie mogę teraz nawet zrestartować maszyny (ani przez SSH ani z panelu klienta). Tragedia. Ta firma to totalna amatorka i olewanie klienta. Odradzam zdecydowanie. Ja na 100% się od nich wynoszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk

Ja zrezygnowalem po dluzszym czasie, jakosc niestety zdechla. Robienie ticketow z blednie ustawionej daty po restarcie serwera mnie denerwowalo, dodatkowo pare innych masci - nafajniejsza to przywrocenie danych po crash'u, wszystkie pliki z autoryzacjami 500:500, eh.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×