Skocz do zawartości
melmat

[opinie] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

troche zal z tym ncgroup, szkoda ze tylko rozważałeś kolokcje u nas :D

 

Rozważałem wiele miejsc, brałem pod uwagę nawet stary livenet i poznańskie coloco (uff, moje dane ocalały :))

 

Obecnie już jest ok z łaczem i tak powinno zostać.

 

2 kwestie przeważyły:

- odeległość

- brak konkurencji ze strony serwerowni, serwerownia nie ma usług, które bezpośrednio konkurują z naszą ofertą. Nie mielibyśmy żadnych różnic pomiędzy naszą ofertą a zawsze byłaby droższa od Twojej, z powodu wyższych kosztów. Mielibyśmy te same łacze, zasilanie, podobny sprzęt, wyższe ceny, bo gdzieś Twoja marża musi się ukryć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że sprawa pingów jest już rozwiązana.

 

Jak z uptimem jest teraz? Głównie chodzi mi o VPSY w DE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hosting, który sprawiał mi w ostatnim czasie tyle problemów (pisałem o tym parę postów wcześniej) od weekendu działa bez zastrzeżeń, dlatego wstępnie stwierdzam poprawę jakości usługi.

 

[ konar ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

Już Ci powtarzali, że "złodziejami" zajmuje się Policja/Prokuratura, a nie puacz na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piszecie o jakiś padach - mi się jeszcze nie zdarzyło. Jestem w logout, a w zasadzie w biznes-host (najsilniejszy vps #1) od 28 maja (wcześniej ionic.pl - dedyk - także mogę polecić ;) a wyniosłem się bo vps jest mocniejszy niż tamten dedyk a płacę 100pln mniej ;)). I nie miałem żadnych problemów. Tzn raz się zdarzyło, że vps mi po prostu zniknął w trakcie jak na nim pracowałem, ale było to związane z jakimiś pracami w serwerowni. 30min i wstał (od razu zadzwoniłem i mi powiedzieli co się dzieje i przeprosili za kłopot). Na samym początku był jakiś drobny problem z miejscem (miałem 130GB zamist 250GB), ale to poprawili po bodajże 5 dniach jak zostałem przepięty na inną macierz. Poza tym - problemów brak - serwerek sobie spokojnie chodzi ;) W pakiecie mam pomoc admina - musiałem raz skorzystać bo nie mogłem sobie poradzić z serwerem poczty bodajże, także bez problemów - szybko załatwili moją sprawę.

 

Kumpel jest u nich od roku (najniższy pakiet vps jaki mają) i też nie narzeka. 2 dni temu zamówiłem mojemu klientowi hosting u nich - zobaczymy jak to wygląda. Póki co pozytywnie - dorzucili mi dzisiaj bez marudzenia imagick oraz apc bo potrzebowałem :)

 

Pozdrawiam,

Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie support do bani . na odp. dotyczącą dokupienia ramu i dysku 2 dni . Ciekawe ile teraz będe czekał na

wystawienie faktury nieopłaconej za to i w jaki czas po zakupie dołoża mi to .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up .

 

Normalnie mnie krew zaleje . Jak oni tam tak wszystkich klientów traktują no to ..mad.gif

 

Chamstwo . ....

 

Dzwonię, a tu czekam na odebranie telefonu minutę, a tu pyk, Pyk . Już się rozłączył . No kur.... Mówię o telefonie

podstawowym,

 

Dzwonie 2 raz Abonent akurat prowadzi inną rozmowę .

 

 

No WKURW....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

dlaczego nie moge rozpakować żadnych tarów?

-bash: /bin/tar: Permission denied

znajomy ma to samo na vpsie. wyglada jakby ktoś to blokował. Jeśli to jest faktycznie blokowane to chyba jakaś kpina z klienta. Co to ma być?

Ciekawe co jeszcze jest blokowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A też sie z tym już spotkałem na ichnich VPSach...

W dzień tar wyłączony. Chyba po 24 jest "odblokowany". Miałem tam taki przypadek, że gość wgrywał w nocy backup w DA, który nagle nad ranem skończył się wgrywać w magiczny sposób. Ciekawe tylko ile kont się nie przywróciło w całości..

 

# apt-get install screen
Reading package lists... Done
Building dependency tree      
Reading state information... Done
The following NEW packages will be installed:
 screen
0 upgraded, 1 newly installed, 0 to remove and 42 not upgraded.
Need to get 0B/604kB of archives.
After this operation, 1008kB of additional disk space will be used.
dpkg-deb (subprocess): failed to exec tar: Permission denied
dpkg-deb: subprocess tar returned error exit status 2
dpkg: error processing /var/cache/apt/archives/screen_4.0.3-11+lenny1_i386.deb (--unpack):
subprocess dpkg-deb --control returned error exit status 2
Errors were encountered while processing:
/var/cache/apt/archives/screen_4.0.3-11+lenny1_i386.deb
E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)

 

Odrazu mi coś nie pasowało, że backup się przerwał. Bo na dysku jeszcze w kolano miejsca było.

A tu nagle support twierdzi, że wyłaczają tara na dzień, żeby m.in. backupami nie obciążać innych użytkowników.

Coś chyba z oversellingiem się machneli i teraz problem z I/O rozwiązują tak a nie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy panowie ze spółki Biznes-Host ustosunkują się do tego, jakim prawem dłubią w zawartość listy procesów i w system plików swoich użytkowników?

 

Dalej - czy w regulaminie usługi/ofercie mają wyszczególnione, że programu tar nie da się odpalić bonie?

 

 

No ale cóż. Jak się daje promocyje vpsów za grosze, to na czymś trzeba oszczędzać.

 

A może dzięki temu część klientów zainteresuje się wyborem takiej platformy wirtualizacyjnej, w której nikt im nie będzie dłubał w konfiguracjach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem log DA i wynika z tego, że tar skończył się około 7:00. Do tego teraz jakieś cyrki z DA są.. dataskq nie uruchamia się automatycznie. Trzeba z palca bujnąć. Krzaki z quotą przy wgrywaniu backupu..

I backup oczywiście wgrał się niepełny:angry: cyrk na kółkach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nigdy nic nie zamawiałem, a dziś znikąd pojawiły się 3 maile, że niby tickety otworzyłembiggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nigdy nic nie zamawiałem, a dziś znikąd pojawiły się 3 maile, że niby tickety otworzyłembiggrin.gif

 

Mam to samo, dostałem 4 maile odnośnie 4 nowych zgłoszeń. Fajnie by było gdyby mnie jednak nie zasypywali tymi wiadomościami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A też sie z tym już spotkałem na ichnich VPSach...

W dzień tar wyłączony.

A tu nagle support twierdzi, że wyłaczają tara na dzień, żeby m.in. backupami nie obciążać innych użytkowników.

Coś chyba z oversellingiem się machneli i teraz problem z I/O rozwiązują tak a nie inaczej.

 

Proszę nie wprowadzać użytkowników w bład.

 

Nie mamy w zwyczaju ingerować w uruchomione procesy użytkowników. Wyjątkiem są

 

1. Serwer użytkownika powoduje destabilizację pracy pozostałych maszyn

2. Serwer jest pod naszą administracją

 

W tym przypadku miał miejsce ten drugi przypadek.

 

Miłosz, powinieneś zwrócić się do nas, bo serwer jest przez nas administrowany w momencie gdy miałeś jakieś uwagi. Nie wiem czy w dobrym zwyczaju jest opisywanie na forum swoich problemów z pracami zleconymi przez innych klientów. Naprawde średnio wygląda gdy klient dzwoni bo jego "technik" ma problem z zainsalowaniem pakietu.

 

Ciekawe, czy panowie ze spółki Biznes-Host ustosunkują się do tego, jakim prawem dłubią w zawartość listy procesów i w system plików swoich użytkowników?

Na podstawie umowy z naszym klientem, to serwer managed

 

Dalej - czy w regulaminie usługi/ofercie mają wyszczególnione, że programu tar nie da się odpalić bonie?

Nie bo nie ma takich ograniczeń. Dziwi mnie ta insynuacja "nie bo nie" - kto tak powiedział?

 

w której nikt im nie będzie dłubał w konfiguracjach...

 

Serwer managed...

 

 

Prosze na przyszłość przed wypowiedzeniem się tak jednoznacznie zasięgnąć trochę informacji. Pojawiła się dziwna sytuacja, w której musimy się tłumaczyć z tego co tak naprawde powinno zostać tylko między nami a klientem wynajmującym u nas vpsy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie powiem klientowi, żeby do was napisał, iż macie posprawdzać backup i które konta się nie wgrały poprawnie przez wyłaczenie tara..

 

I co z tego, że jest to managed? Powiadomiliście go, że serwer zużywa za dużo zasobów? Nie. A zajrzeliście dlaczego? Też pewnie nie do końca.. Gość stracił pół dnia dziubania w backupach, bo stwierdziliście, że wyłączycie mu tara. Więc nie wiem jak on to miał sobie przywrócić. Chyba, że macie jakiś magiczny sposób wgrywania backupów bez tego. W takim razie zwracam honor.

 

#edit

Pomijając fakt, że backupy z ovh szły jak krew z nosa, to w dalszym ciągu są mielone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie powiem klientowi, żeby do was napisał

 

Ty bierzesz kase za przenosiny, masz problem, żalisz się na forum... Wystaczy trochę pomyśleć, zadzwonić, dopytać się o przyczynę itp. A nóż jest coś o czym nie wiesz i nie możesz wiedzieć... Tak jak w tym przypadku.

 

Nie zawsze każde zlecenie to łatwa kasa...

 

 

 

#edit

Pomijając fakt, że backupy z ovh szły jak krew z nosa, to w dalszym ciągu są mielone.

 

Proszę Cię nie płacz już...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj otrzymałem 6 wiadomości z informacją o otwarciu ticekta...

 

Panie Biznes-Host.pl, Pan jest chyba niepoważny :(

 

Tej wiadomości nie skomentuję:

"Ty bierzesz kase za przenosiny, masz problem, żalisz się na forum... Wystaczy trochę pomyśleć, zadzwonić, dopytać się o przyczynę itp. A nóż jest coś o czym nie wiesz i nie możesz wiedzieć... Tak jak w tym przypadku.

 

Nie zawsze każde zlecenie to łatwa kasa..."

 

Przez ten Wasz OVERSELLING łączę się z konsolą 5 minut

 

Tymi tekstami (na poziomie gimnazjalisty) do Miłosza pogarszacie swoją i tak już marną sytuację.

Usuń "biznes" ze swojego nicku, bo to zbyt poważny nick dla takiego człowieka jak ty. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez ten Wasz OVERSELLING łączę się z konsolą 5 minut

 

1. Możesz napisać do supportu i ktoś się tym zajmie

 

2. Możesz płakać na forum i liczyć że inni się dołaczą

 

Twój wybór...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę Cię nie płacz już...

Nie płacze, bo miałem ciekawsze rzeczy do roboty niż ten vps..

 

Równie dobrze mogę to samo o was powiedzieć.. bierzecie kase za serwer managed i robicie co wam się podoba bez informowania klienta.. żadnego maila, smsa, gołębia pocztowego, nic.

Ale widocznie taka praktyka u was jest: "najpierw robimy, a potem czekamy aż klient zauważy i się odezwie."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Możesz napisać do supportu i ktoś się tym zajmie

 

2. Możesz płakać na forum i liczyć że inni się dołaczą

 

Twój wybór...

 

Nie, wiadomość na forum ma na celu zniechęcić przyszłych, a nawet obecnych klientów.

Dobrze, że jest to forum, bo tutaj wychodzi wszystko, kim naprawdę jest "reprezentant" firmy.

 

Pozdrawiam oraz polecam popracować nad podejściem do klienta, bo to u Pana leży i kwiczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, wiadomość na forum ma na celu zniechęcić przyszłych, a nawet obecnych klientów.

Dobrze, że jest to forum, bo tutaj wychodzi wszystko, kim naprawdę jest "reprezentant" firmy.

 

 

Szkoda tylko że Twoje wypowiedzi nie są poparte niczym wiarygodnym.

 

Masz usługę w VPS4U, piszesz o przeładowaniu serwerów, ale nie bierzesz pod uwagę innych czynnikó mogących wpłynąć na Twoje postrzeganie "przeładowania", włącznie z przełądowaniem Twojego vpska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, napisałem kiedyś jednego maila do boku i dziwnym trafem mój adres email został u nich w bazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, napisałem kiedyś jednego maila do boku i dziwnym trafem mój adres email został u nich w bazie.

 

Tak to już jest, że jak się napisze maila to on zostaje w skrzynce u kogoś ;)

 

Rozumiem, że chodzi Ci o otwarte tickety, to niefortunny bład z naszej strony, także przepraszam za niepotrzebne maile z powiadomieniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to już jest, że jak się napisze maila to on zostaje w skrzynce u kogoś ;)

 

Rozumiem, że chodzi Ci o otwarte tickety, to niefortunny bład z naszej strony, także przepraszam za niepotrzebne maile z powiadomieniami.

 

Nie nie, proszę mi nie opowiadać bajek, że został tylko w skrzynce. Jest również w bazie. Gdyby nie było go w bazie to bym dzisiaj nie dostał maili, że otworzyłem trzy tickety.

Jest to co najmniej dziwne. Wypadałoby oddzielać bazę klientów od "nie klientów".

 

Proszę już mi nie odpisywać bo to na Wasz wizerunek nie wpływa najlepiej. Pokazały to ostatnie posty i nie zamierzam kontynuować dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×