Skocz do zawartości
melmat

[opinie] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

A ja nie rozumiem trochę logout, jeżeli macie nie wygodnego klienta to zamiast pisząc tak wystarczyłoby "Proszę o nr konta, zwracamy pieniądze i rozwiązujemy z Panem współpracę" a

 

Cóż, jest coś takiego jak ogólnie przyjęta procedura reklamacji....

 

Niektórzy i tak będą pisać, niezależnie co sie im da/zrobi także dzięki za propozycje, ale nie skorzystamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno klient nasz Pan, osoba reprezentująca firmę powinna przełknąć każdy tekst i odpowiedzieć na poziomie. Przy tego typu wypowiedziach nie wydałbym na Wasz hosting nawet złotówki i zapewne smrodek pozostanie na dłużej. Piszę to jako zupełnie bezstronna osoba, czytająca co jakiś czas forum, mogę wczuć się w potencjalnego klienta. Nie ma tu żadnego znaczenia czyja jest racja, jakiś poziom należałoby trzymać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno klient nasz Pan, osoba reprezentująca firmę powinna przełknąć każdy tekst i odpowiedzieć na poziomie.

 

Cóż, każdy ma prawo do własnych ocen

 

Tak, przedstawiciel firmy musi być zawsze miły, musi klienta zapewniać jaki to on nie jest dobry i że zawsze ma rację itp, jednym słowem - w stosunkach z klientem powinniśmy ściemniać ile się da byleby tylko mieć same pozytywy. Swoją drogą niektórzy ( Ty?) wymagają specjalnego traktowania - dlatego są inne firmy, gdzie w cene usług są wliczone już takie "miłe słówka"

 

Inni są zadowoleni że mogą coś dostać dużo taniej niż normalnie i nie musza czuć się jak "Pan Klient" bo nie jest im to potrzebne do poprawy własnej samooceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości doczytałem ten wątek i wychodzi na to, że klient miał prawo zdenerwować się. Jeśli nie dostał informacji o jakiś zmianach w wyniku których zauważył pogorszenie jakości usług to o czym tu pisać? Inną sprawą jest podejście samego klienta i sposób (jak przypuszczam dość ostry) stawiania swoich żądań. Jednak jeśli oferuje się usługi o określonych cenach to raczej świadomie uderza się w pewien typ klienta. :) Naukowo stwierdzone zostało, że klient w krawacie jest mniej awanturujący się... uderzcie może więc w tym kierunku. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to własnie mi chodzi. Klient może marudzić, nie znać się na rzeczy, zadawać setki głupich pytań itp. BOK od tego jest, żeby tłumaczyć, wyjaśniać a przede wszystkim musi być CIERPLIWY i KULTURALNY.

 

Tutaj nie chodzi o ściemnianie, wprost przeciwnie. Chodzi o budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Konieczność odpowiadania na KAŻDEGO maila i wyjaśnianie wszystkiego po 200 razy każdemu z osobna. Bo może ten upierdliwy klient chce zapłacić 2000zł z góry za serwer na rok. Niektóre firmy tego nie rozumieją.

 

Swego czasu szukałem serwera VPS w Polsce. Napisałem maila z kilkoma pytaniami do większości poważnych firm z tego forum. (livenet.pl i logout.pl (biznes-host.pl) po przeczytaniu kilku opinii odpadły od razu). IONIC.pl mimo świetnych opinii na forum, nawet nie pofatygował się odpisać - może wiadomość nie dotarła/może ktoś uznał, że nie warto odpisywać. Trudno powiedzieć. Dla mnie ionic jest już spalony, nigdy więcej nie zamierzam wysłać tam drugiego maila z jakimkolwiek problemem. Konkurencja na rynku hostingowym jest ogromna, więc wydaje mi się, że trzeba walczyć o każdego klienta i nadrabiać kulturą i cierpliwością, w szczególności jeżeli poziom usług pozostawia wiele do życzenia.

 

PS. Z każdym postem ubywa wam potencjalnych klientów.

 

Życząc powodzenia i wielu cierpliwych klientów. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

że klient miał prawo zdenerwować się. Jeśli nie dostał informacji o jakiś zmianach w wyniku których zauważył pogorszenie jakości usług to o czym tu pisać?

 

Rozmawialiśmy przez tel. kontaktowaliśmy się mailowo. Próbowaliśmy rozwiazać problemy klienta

 

Nie jest tak, że zlaliśmy go

Klient chciał mieć poprostu wydajność dedyka w cenie vpsa, nie mógł zrozumieć, że macież dyskową ma współdzieloną i nie może mieć odczytów po 200mb/s w każdym czasie.

 

Mamy najtańsze vpsy, chociażbyśmy chcieli nie możemy zapewnic że będą niczym dedyki :)

 

Zawsze jest coś za coś

 

Wynajmujesz hotel w mariocie, możesz liczyć na super warunki i obsługę

Wynajmujesz pokój w motelu - masz tylko miejsce do spania

 

Coś za coś. Cena niestety wpływa na wiele elementów usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście się zgodzę, że cena wpływa na jakość usługi, ale tutaj są poruszone 2 tematy, jeden to właśnie jakość usługi, drugi temat chyba ważniejszy to podejście do klienta, pierwszy temat jak najbardziej można wyjaśnić tak jak napisałeś, ale co do drugiego tematu to sorry, każdy kto pisze, że powinno się odpowiadać kulturalnie ma rację. Miałem nie jedną sytuację w której straszono mnie sądem, opinią w CAŁYM internecie etc. ale zawsze należy 'trzymać' formę i reprezentować firmę jak najlepiej chociaż wiesz, że klient i tak odejdzie.. po co robić sobie syf taki jak według mnie jest teraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Dzieciaczku drogi - jeśli ktoś wysyła ticket, którego jedyną zawartością jest:

 

"znowu nie działa mi serwer"

 

bez jakichkolwiek informacji diagnostycznych - co takiego nie działa, który to serwer (mail? sharedhosting? vps? dedyk? chmura?), ani chociażby loginu pozwalającego to zidentyfikować, w dodatku z maila nie będącego powiązanym z kontem i zawierającym po małpie buziaczki czy inne całuski, to na prawdę - jakikolwiek bok nie ma mieć chyba szklanej kuli i sobie wróżyć kto to i co miał on na myśli.

 

Bo o ignorowanie takich maili chodziło chyba Biznes-Host'owi.

Jak klient napisze ticket, w taki prostym rozwiązaniu jak WHMCS, to od razu widać, o którą usługę chodzi.

Nawet jeśli maila, to chociaż wypada odpowiedzieć "o którą usługę chodzi".

 

Naukowo stwierdzone zostało, że klient w krawacie jest mniej awanturujący się... uderzcie może więc w tym kierunku.

Dokładnie tak, bo jak się oferuje 3 miesiące VPSa w cenie jednego, to w przypadku 10 klientów daje 2 980 zł dokładania do biznesu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ot

ONIC.pl mimo świetnych opinii na forum, nawet nie pofatygował się odpisać

maile czasem nie docierają - spam, blacklisty, błędy w kolejkowaniu, system ticketów posiada każda firma, to moim zdaniem jest najpewniejszy sposób kontaktu (pomijając telefon) bo "zostawia ślad", małe szanse by ktoś u nas specjalnie nie odpisał - wręcz niemożliwe.

 

end ot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moja cierpliwość powoli się kończy.

 

wysłałem 3 maile, napisałem u nich na forum i cisza, zero kontaktu z BOK. Nie jestem upierdliwym klientem ale jak ktoś mnie olewa i nawet nie napisze

"Przepraszamy ale obecnie nie mamy czasu zrobimy to jutro" to bym zrozumiał a tak zero jakiegokolwiek kontaktu.

 

na jakość usług nie narzekam, choć ostanie dni to problemy z łączem ale jestem w stanie to przegryźć ale takiej ignorancji już nie!!

 

A sprawa dotyczy głupich DNS-ów nawet bym im głowy nie zawracał gdyby nie blokowali ruchu z OVH na swouch DNS-ach a tak nie mogę zmienić delegacji domeny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moja cierpliwość powoli się kończy.

 

wysłałem 3 maile, napisałem u nich na forum i cisza, zero kontaktu z BOK. Nie jestem upierdliwym klientem ale jak ktoś mnie olewa i nawet nie napisze

 

Nie ma żadnej ignorancji. Rozumiem, że może to tak Pan odbierać.

 

Mamy w ostatnich 4 dniach spore problemy z łaczem, wsumie nie my a nasz dostawca NCGroup.

 

Przez te problemy mamy kilka razy więcej e-maili do odpowiedzenia niż w normalnym czasie.

Kilka razy więcej telefontów. Staramy się jak najszybciej uporać z odpowiedzią na e-maile. Jednakże najprawdopodoniej dopiero jutro uda się obsłużyć tą kolejkę.

 

Pracujemy ile się da by wszystko rozwiazać, także proszę o cierpliwość.

 

Przepraszam najmocniej wszystkich, którzy czekają na odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja tam nie narzekam na Logout - serwer mam jakoś od grudnia, właściwie każdy problem jest rozwiązywany w miarę szybko (chociaż czasami z odpisywaniem na maile jest problem - za to Pan Tomasz telefon odbiera praktycznie o każdej porze, a zdarzało mi się dzwonić poza godzinami pracy - trochę to dziwne, bo sam mam kilkudziesięciu klientów, a potrafią mnie zamęczyć telefonami :)).

 

Wydajność VPSa w stosunku do ceny - rewelacyjna, w ciągu całego posiadania tam usługi raz zdarzyła mi się awaria - co prawda dosyć długo rozwiązywana - ale poza tym nie można mieć zastrzeżeń. Problemy ze stabilnością maszyny związane z innymi użytkownikami nadmiernie ją obciążającymi załatwiane były w ciągu kilku godzin. A miałem moment, że przez dłuższy czas wykorzystywałem cały rdzeń do granic możliwości i żadnych problemów nie było.

 

Do tego zawsze można się dogadać (2 rdzeń procesora dostałem za grosze).

 

Póki co zastanawiam się, czy pod koniec roku nie przedłużyć usługi - chociaż przyznam, że niepokoją mnie niektóre oferty - cena jest na tyle niska, że wydaje się być niemożliwym utrzymanie przyzwoitej jakości (sam mam serwer jeszcze ze "starej" oferty).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@spectra: takim sposobem wiele firm wyrobiło sobie tu opinie, jak widać inne się nie nauczyły na ich błędach. Wolą się kłócić niż odpisywać na tickety.

 

Co do logout to albo mają coś z tym formuklarzem na stronie alb nie odpisuja wszystkim bo ja do tej pory nie dostalem odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co do logout to albo mają coś z tym formuklarzem na stronie alb nie odpisuja wszystkim bo ja do tej pory nie dostalem odpowiedzi.
znam ten ból

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc ja swoje 5 groszy.

 

Jak pisałem rozumiem że są problemy z łączem, podkreślam że swoją sprawę załatwił bym sam gdybyście nie blokowali na DNS-ach OVH!!

ale że blokujecie to sam sobie tego nie zrobię. Zdjęcie reguły z FW na 10 minut w czasie których zmienię delegację domeny i włączenie jej ponownie zajęło by zdecydowanie mniej czasu niż słowne przepychanki "o mamusi" na forum.

 

Myślałem że priorytetem są klienci a nie dziecinada na forum.

 

pozdrawiam i życzę samych cierpliwych klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc ja swoje 5 groszy.

 

Jak pisałem rozumiem że są problemy z łączem, podkreślam że swoją sprawę załatwił bym sam gdybyście nie blokowali na DNS-ach OVH!!

ale że blokujecie to sam sobie tego nie zrobię. Zdjęcie reguły z FW na 10 minut w czasie których zmienię delegację domeny i włączenie jej ponownie zajęło by zdecydowanie mniej czasu niż słowne przepychanki "o mamuci" na forum.

 

 

 

Jeszcze raz. Nie mamy dostępu do routera brzegowego. Nie blokujemy ruchu na naszych serwerach. Nie mamy takich możliwości. Ruch jest zablokowany przez naszego dostawcę - Network Communication. Wiem nie powinno to nikogo obchodzić, ale pracujemy nad wyjaśnieniem tego.

 

Prosze też zrozumieć, że ja udzielam się tu na forum w swoim wolnym czasie. Nie jest tak, że jak nie będę udzielał się tu to zaraz lecę rozwiązywać problemy, bo robię to od 7 rano i jednym słowem mam dość na dzisiaj.

 

Także udzielanie się na forum nie ma najmniejszego powiązania z pracą administratorów. Oni nie zaglądają tu nawet bo robią coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło na jednogo z maili odpisać to co w tej chwili Pan napisał:

Nie mamy dostępu do routera brzegowego. Nie blokujemy ruchu na naszych serwerach. Nie mamy takich możliwości. Ruch jest zablokowany przez naszego dostawcę - Network Communication. Wiem nie powinno to nikogo obchodzić, ale pracujemy nad wyjaśnieniem tego.

 

i wystarczyło by mi to całkowicie

 

Niestety musiałem pisać tu na forum które ma niewiele wspólnego z moim problemem. Ale jak widać inaczej się nie dało.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klient chciał mieć poprostu wydajność dedyka w cenie vpsa, nie mógł zrozumieć, że macież dyskową ma współdzieloną i nie może mieć odczytów po 200mb/s w każdym czasie.

 

Fajnie, tylko że na tym ich serwie to było 5MB/s. Kupiłem u nich najsilniejszy VPS (3 GB RAM, 1 rdzeń 3,4GHz) więc chyba do czegoś to zobowiązuje, i tak już wszystko pokonfigurowane było na używanie głownie samego RAMu a przez dysk zamulało.

 

Najlepiej jest zablokować klientowi serwer i ukraść dane i po problemie.

 

Sprzedali pewnie 50 takich "najsilniejszych" VPsów i wrzucili na jeden serwer.

Jakbym chciał 1GHz, 500MB RAM to bym sobie kupił a jak kupuje silną maszynę to czegoś od niej wymagam. A macierzy to ich serwery nie widziały chyba nigdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój problem został już rozwiązany.

 

Jeśli chodzi o samego VPS-a nie mam zastrzeżeń co do jego pracy. Uptime wysoki, działanie stabilne, ostatnio jakieś problemy z łączem były ale zdaje się że wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

kilka usprawnień po ostatnich problemach:

 

1. Problem z siecią został już rozwiązany - obecnie nie powinno być żadnych strat na łaczach a ping stabilny

2. Blokada OVH została zdjęta i nie będzie już wprowadzana - takie dostaliśmy zapewnienie

3. Obsługa pomocy została usprawniona

Strona do ticketów to:

 

http://logout.pl/support

 

Przepraszamy za kłopoty w ostatnim tygodniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do tych którzy mają VPS w log lub Vps4u

Proszę o test pingu do serwera.

85.236.101.43

Najlepiej z niemieć chociaż z polski też mogę być

A co do logout.pl to ja jestem z tej firmy zadowolony,problemów nie miałem przynajmniej z supportem bo z vps to było spowodowane przez livenet za co log i vps4u nie mam za złe takich padów ;)

 

ps: widzę ze tickety są dostępne pytanie czy do vps4u można kontaktować się za pomocą tej strony czy powstanie osobny system na vps ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UPC Kraków

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=1 ttl=115 time=54.5 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=2 ttl=115 time=53.1 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=3 ttl=115 time=51.1 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=4 ttl=115 time=52.3 ms

 

ATMAN Warszawa

PING 85.236.101.43 (85.236.101.43) 56(84) bytes of data.

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=1 ttl=122 time=33.8 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=2 ttl=122 time=33.9 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=3 ttl=122 time=34.2 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=4 ttl=122 time=33.8 ms

 

Kraków - pionier

PING 85.236.101.43 (85.236.101.43) 56(84) bytes of data.

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=1 ttl=121 time=34.4 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=2 ttl=121 time=34.5 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=3 ttl=121 time=34.2 ms

64 bytes from 85.236.101.43: icmp_seq=4 ttl=121 time=34.3 ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ps: widzę ze tickety są dostępne pytanie czy do vps4u można kontaktować się za pomocą tej strony czy powstanie osobny system na vps ?

 

Przeciez ci pisze wyraźnie:

 

 

W tym miejscu mogą Państwo skontaktować się z nami i uzyskać informację lub pomoc dla następujących serwisów:

 

  • Biznes-Host.pl
  • Logout.pl
  • VPS4U.pl
  • GreenData.pl
  • GameBit.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×