WoDzu_pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2010 Zmieniłem hosting CAL (ACE) na LOGOUT (START), odczuwalna różnica w szybkości ładowania się stron, działaniu DirectAdmina, FTP. Nie zauważyłem przestojów w działaniu strony, jak to miało miejsce w przypadku CAL'a. Zadowolony, tym bardziej, że dostałem więcej za mniej (wyższe parametry, mniejsza opłata). 2x musiałem skorzystać z pomocy BOK, kontakt zadowalający. Ja też się pokusiłem na więcej za mniej i zaczynam szczerze żałować, w moim przypadku jest to serwer VPS najsilniejszy w ofercie "LOGOUT". Okazuje się jednak że jest bardzo zawodny ,albo pada serwer albo łącze .Mam wrażenie że korzystam z modemu łącząc się tym serwerem,a dzisiaj to już przechodzi ludzkie pojęcie. Połączenie z serwerem przerywa się co kilka minut,praktycznie nie da się korzystać z serwera co najgorsze muszę się tłumaczyć innym korzystającym dlaczego serwer nie działa, jest to dość trudne gdyż sam nie uzyskuje odpowiedzi jak i nie widać żadnej poprawy już przynajmniej od miesiąca użytkowania w ciąż uciążliwie awaryjnego serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2010 odpowiedzi jak i nie widać żadnej poprawy już przynajmniej od miesiąca użytkowania w ciąż uciążliwie awaryjnego Prosze o kontakt na bok@logout.pl, telefon lub priv. Wczoraj były kilkuminutowe przerwy z dostępem z sieci tpsa. Proszę opisać wszelkie problemy, przesłać tracert do swojego IP, sprawdzić konfigurację VPSa. Sprawdzimy dlaczego może mieć Pan takie odczucia. Co do awaryjności od miesiąca. Z tego co wiem, nie było żadnej przerwy w zasilaniu w tym okresie, kilka kilkumintowych przerw na łaczach. Niemniej sprawdzimy jeżeli prześle nam Pan zapytanie na bok@logout.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2010 Jak to jest, że po wpisaniu strony w www.whois.domaintools.com wyskauje taka informacja na ich temat: Server Type:Apache/2.2.3 (Red Hat)IP Address:193.218.153.233 Reverse-IP | Ping | DNS Lookup| Traceroute IP Location: - Pomorskie - Gdynia - Superhost.pl S.cResponse Code:200Domain Status:Registered And Active Website Gdzie IP Location jest z Gdyni pomorskie i z firmy superhost.pl to znaczy, że wykupili u nich maszyny i pośredniczą w sprzedaży hostingu mając wykupiony hosting w superhost.pl? Czy ich maszyny leża w serwerowni superhost.pl ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojtek123 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2010 Kilka maszyną mają w SH, nephaxie, ncgroup. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2010 To znaczy ze adres IP na którym stoi strona jest z puli superhosta a przynajmniej tak jest wpisany w RIPE, nic więcej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
anex 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2010 Przeczytałam wszystkie opinie na temat tej firmy od dechy do dechy i wszyscy piszą tylko o vps-ach. A czy ktoś może się wypowiedzieć na temat kont wirtualnych ? Interesuje mnie pakiet start. Dobrze by było jak by ktoś miał u nich już wirtulany powyżej roku i podał swoją opinię na temat tej firmy, była by chyba wtedy w miarę rzetelna wypowiedz A więc drodzy Panowie i Panie piszcie bo jestem ciekawa !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zemi 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2010 Pół roku to jeszcze u nich nie jestem, ale od 2010-04-25 to zawsze coś ;p Wcześniej miałem hosting w OVH (na jakiejś trefnej maszynie i co chwile coś się piepszyło) Po przejściu do logout od razu zauważyłem różnicę ;p przede wszystkim w podejściu do klienta z czym OVH miało pewne problemy.. Fakt, był moment, że maszyna w Superhoscie miała problemy, (z tydzień to trwało u mnie) ale od dłuższego czasu nie mam najmniejszych problemów, wszystko działa jak trzeba, mają fajne promocje (ja akurat kupiłem za pół ceny na rok - też pakiet Start) Kontakt z BOK - mail, czasem można poczekać, mi odpowiadali w max 6h, min kilka minut. (ale jakoś od półtora miesiąca do nich nie pisałem) jeśli na mail nie dostaniesz odpowiedzi, zawsze możesz zadzwonić (słyszałem, że nie ma problemu z dodzwonieniem się) Odpowiadają także na pytania na które nie mają obowiązku odpowiadać, np. ile ludzi uciągnie dany vps w jakiejś śmiesznej grze ;p (sam o to pytałem) ogólnie jestem zadowolony, na początku w 85% obecnie w 100% ;p A, i jeszcze mają program partnerski, dostajesz cześć tego, co poleceni zapłacili za hosting. Więc jakbyś się zdecydował, to proszę cię o rejestrację z tego linka: http://logout.pl/ oczywiście nic nie tracisz rejestrując się z niego, a ja zyskuje ;] ogólnie z logout.pl jestem bardzo zadowolony i szczerze mogę tę firmę polecić ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klito 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2010 Jak dla mnie do na razie kiepsko. Pisałem wcześniej maila. Czy jak zapłacę na poczcie, i wyśle skan potwierdzenie przelewu to czy aktywują vps-a. Odpowiedż dostałem że tak. Więc zamówiłem, poszedłem zapłacić, zrobiłem fot. potwierdzenia, wysyłam mailem i dostaje wiadomość że nie aktywują konta za pomocą potwierdzenia . Więc co jest k. . . Jeden piszę że altywuję, drugi że nie . Z ZDECYDUJCIE SIĘ I USTALCIE JEDNĄ WERSJE . I nie piszcie mi jak Pan . Maciej że czerwony blankiecik może iść do 4 dni BO TO Wiem . ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2010 No więc tak. Zakupiłem serwer z czwartku na piątek, przed 24. Otrzymałem serwer dopiero o 15:13. Dodam, że nie zgadzają się dane HyperVM, nie mogę się zalogować (błędne hasło). Napisałem do nich o 17:10 do teraz brak odzewu... Już na początku odpychają mnie od siebie :| Co do jakości usług wypowiem się wkrótce. Ludzie po co wam BOK do VPSA? Przez pół roku użytkowania VPS'a z LO, nie skorzystałem z bok ani razu. Nie wymagam w ogóle BOKu za tą cenę. Zgadzam się, ale w moim przypadku BOK jest cholernie potrzebny, bo dostałem błędne dane do HyperVM.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Sierpień 21, 2010 Sory za dubla, ale wcześniej nawet nie zerkałem do panelu. " Informacje: Status serwera: aktywny Data ważności: 01-01-1970 (Pozostało: -14842 dni)" " Konfiguracja sprzętowa: Dysk twardy (HDD): 0 GB Pamięć (RAM): 0 MB Pamięć SWAP (RAM): MB Procesor: 0 GHz Transfer: 0 GB OS: 0" ŁaŁ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 21, 2010 Napisałem do nich o 17:10 do teraz brak odzewu... Coś niesamowitego, przez 6h poza godzinami pracy (piątek wieczór) nikt nie odpisał, takie rzeczy nie powinny się dziać przy takiej cenie prawda? Proszę o trochę wyrozumiałości - macie najniższe ceny na rynku, rozumiem, że chcielibyście jeszcze najszybszy support ale czasami te rzeczy się wykluczają. Jeżeli sprawa jest pilna a nie ma odpowiedzi najelpiej zadzwonić na telefon alarmowy i rozwiążemy problem. Poprosze na priv maila z którego była informacja na bok, sprawdzę co się dzieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konar 6 Zgłoś post Napisano Sierpień 21, 2010 Kilka postów wcześniej chwaliłem, teraz będzie niestety inaczej. Ostatnio jakość usługi hostingu Logout poleciała strasznie na łeb na szyję, były ponoć jakieś przenosiny na inną maszynę co miało polepszyć jakość usług, jest niestety duuużo gorzej. Od kilkunastu dni co chwilę mam problemy z zalogowaniem się przez FTP na konto, ponadto strony w ogóle potrafią paść i nie działać (tak jak np. dzisiaj w nocy). Zawsze jak trafię na coś takiego piszę (po kilkunastu, kilkudziesięciu minutach od zauważenia awarii) do BOK. Aktualnie chyba już 3 monity zostały bez odzewu z ich strony. Ja wiem, że może im "truję", ale nie po to za płaciłem w czerwcu za usługę, żeby już teraz szukać czegoś nowego i od nowa przenosić wszystkie strony, konta pocztowe itd. do konkurencji, ale jeśli w najbliższych dniach nie zauważę poprawy to tak się skończy. Na obecną chwile jetem BARDZO NIEZADOWOLONY, jeśli się coś poprawi nie omieszkam poinformować na forum. Ps. Dostępność moich witryn sprawdzam zawsze z kilku źródeł aby wykluczyć jakieś problemy po mojej stronie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 21, 2010 Ostatnio jakość usługi hostingu Logout poleciała strasznie na łeb na szyję, były ponoć jakieś przenosiny na inną maszynę co miało polepszyć jakość usług, jest niestety duuużo gorzej. Uprzejmie proszę nie uogólniać sugerując pogorszenie całego hostingu. Mamy problemy z jedną maszyną z ponad 50. Pracujemy nad rozwiązaniem sytuacji... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eRIZ 4 Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2010 Uprzejmie proszę nie uogólniać sugerując pogorszenie całego hostingu. To ma wykupić całą serwerownię, żeby nie uogólniać...? Trzeba też patrzeć z perspektywy klienta. Mamy problemy z jedną maszyną z ponad 50. I do tej pory sprawa nie została rozwiązana...? Jak miałem problem u siebie na hostingu, który wymagał przenosin, konto przeniesiono w kilkadziesiąt minut tak, że wcale tego nie odczułem... No chyba że coś sprzętowo poszło, ale wnioskując po wypowiedziach - nie sądzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ulf 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2010 Ponad tydzień temu nastąpiło przeniesienie serwerów wirtualnych do nowej serwerowni (z livenet do ncgroup). Dowiedziałem się o tym przypadkiem - tego samego dnia zacząłem prace nad pewnym serwisem www - ku mojemu zdziwieniu następnego dnia nie pozostało po tej pracy zbyt wiele (na szczęście nie była to ważna strona). Problem zgłosiłem poprzez formularz kontaktowy na stronie Logout.pl. W odpowiednim momencie zabrakło informacji ze strony Logout.pl o planowanych pracach związanych z serwerem. Takie ostrzeżenia są standardowo wysyłane przez inne firmy hostingowe. Po wznowieniu pracy zauważyłem, że bazy danych na nowym serwerze sprawiają duże problemy, których wcześniej nie było. Przy prawie każdym odświeżeniu strony pojawiają się komunikaty "MySQL server has gone away...". Zgłosiłem tydzień temu ten problem poprzez ten sam formularz kontaktowy dostępny na stronie Logout.pl ale tym razem niestety problem został zignorowany. Nie otrzymałem dotąd żadnej odpowiedzi. Problemy z bazą danych mają swoje odzwierciedlenie także w panelu DirectAdmin. Podczas próby wejścia w edycję baz danych (Zarządzanie MySQL) po dłuższym czasie pojawia się komunikat: "Your connection has timed out... Consider disabling the Database Usage Count". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ftt000 5 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2010 nosz kurde ... Error establishing a database connection uciekam z logout niestety ale w ciagu ostatnich 7 dni po 4-5 h nad strona siedzialem i pracowalem i bardzo miernie serwer sie spiwywal :/ albo ftp siadalo albo baza , moze kiedys vps u nich wezme bo ciekawa oferte maja ale wirtualnego juz nie :/ a najbardziej denerwuje fakt ze nie odpisuja jak cos sie dzieje ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raffuss 4 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2010 Przepraszam za OT dla rozwiazan produkcyjnych gdzie masz klientow jest to calkowita katastrofa nawet jak 99,9% jest zagwarantowany Mam pytanie: który gracz na rynku PL zapewnia natychmiastową reakcję SLA & uptime 100% na kontach shared czy root vps? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konar 6 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2010 Dowiedziałem się o tym przypadkiem - tego samego dnia zacząłem prace nad pewnym serwisem www - ku mojemu zdziwieniu następnego dnia nie pozostało po tej pracy zbyt wiele (na szczęście nie była to ważna strona). Problem zgłosiłem poprzez formularz kontaktowy na stronie Logout.pl. Doświadczyłem tego samego, wieczorem zacząłem stawiać i personalizować WordPressa a rano nic po mojej pracy nie zostało. Przy okazji pojawiły się problemy z dostępem do strony i po zgłoszeniu tego do BOK'u dostałem informację, że w nocy były przenosiny serwera. Jak dla mnie Logout jest już przekreślony, do środy muszę ukończyć stronę dla Klienta a właśnie nastąpił _kolejny_ pad mojego konta, nie działa nic. Status: Znajdowanie adresu IP dla ... Status: Łączenie z 91.203... Status: Połączenie nawiązanie, oczekiwanie na wiadomość powitalną... Błąd: Nie można połączyć się z serwerem Strona internetowa jest niedostępna. Strona internetowa pod adresem ... może być tymczasowo niedostępna lub została na stałe przeniesiona pod nowy adres internetowy. Idę szukać czegoś normalnego... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raffuss 4 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2010 Polecieliśmy OT --> żeby dalej nie śmiecić otworzyłem nowy temat http://www.webhostingtalk.pl/topic/25369-hostingowe-sla/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubCz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2010 Orientuje się ktoś po jakim czasie Panowie z Logout odpowiadają na maila ? Wysłałem wczoraj rano. Swoją drogą mam taki problem że podpiąłem domenę z OVH pod DNS-y Logout i domena pokazuje "Błąd wczytywania strony", jest ona już w pełni zarejestrowana i podpięta bo pisałem do OVH. Oczywiście w DirectAdmin dodałem domenkę OVH zwala na niereagujące DNS-y. Oto adresik: http://www.ingeniousforce.pl/ Jakieś sugestie lub podpowiedzi ? Przepraszam wszystkich za offtop. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2010 Masz w logout hosting shared, czy VPSa? Domena kieruje pod IP: 91.203.222.208[208.two.greendata.pl], które to nie odpowiada, więc tam szukaj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubCz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2010 Fiercio napisałeś i zaczęło działać Szkoda że wcześniej do Ciebie nie napisałem (PS. nic nie robiłem/zmieniałem etc.) Muszę Cię częściej zaczepiać żeby wszystko było tiptop Dzięki i pozdrawiam ! Co do logout to zaczynam testowanie i napiszę swoją opinię ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
statys 39 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Jak na dzien dzisiejszy przedstawiaja sie opinie o Logout? Ogolnie jestescie zadowoleni czy wrecz przeciwnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konar 6 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Mijają kolejne dni a Logout nie robi NIC aby jego usługa działała jak przystało na XXI wiek, jak moje strony padały, tak padają, po raz n'ty nie mam dostępu do konta, ani przez FTP ani przez HTTP... Już mi się nawet do nich pisać nie chce, bo jeśli już odpiszą raz na jakiś czas to zawsze to samo, "pracujemy nad usunięciem usterki". Przez tyle tygodni??? Ps, może polecicie coś podobnego parametrami do ich konta? Pojemność serwera: 10 GB Transfer miesięczny: 50 GB Możliwości: PHP 5,mysql,CGI Ilość domen: bez ograniczeń Ilość e-mail: bez ograniczeń Ilość mysql: bez ograniczeń To mi w zupełności wystarczy, oby tylko działało. [ konar ] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Ja nie jestem zadowolony. 4 i 3 dni temu pisałem do BOK'u odpowiedzi nie otrzymałem. do tego łącze czasami strasznie muli. NIE POLECAM! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach