whatdefak 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2010 Zobaczymy, moze pochopnie osadzilem.. ale troche jestem wnerwiony bo dzisiaj wlasnie odpalalem serwery i w ten dzien sie to zepsuło Skontatkowalem sie z bok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HaPe Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2010 Nie polecam, panel sie sypie żeby serwer zrestartować panel to trzeba mieć farta. Do tego serwer ten za 129 zł chodzi tak jak by miał 128 MB, load avarage 2.50~ Nie polecam Mówisz o jednorazowym przypadku? Chodzi Ci o sobotę koło godziny 18? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jan0s1k 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 Z mojego punktu widzenia Logout.pl był cudowny dopóki (przez 3 dni użytkowania ;D) nie padł dziś o około 01:57:26 ale to już nie wina administratorów Logouta tylko tego cudownego Livenet.pl z tego co tu czytam ;p tak btw jest nadal możliwość przeniesienia VPS na inny serwer np Nephax ? i jak wygląda to ze strony użytkownika, tylko potwierdzam i tyle? A co do boku to powiem tyle: Odpowiada praktycznie od razu ;] Edit: zapomniałem wspomnieć o drobnym problemie który dopiero teraz zauważyłem a mianowicie powinienem mieć 20gb a dostałem 10gb ale to pewnie z małego niedopatrzenia admina bo i tak jakieś błędy miał spowodowane że automatycznie na maila mi danych do serwera nie przysłało.. ale to razem z faktem o przenoszeniu VPS'a do innej serwerowni się wspomni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 Witam, W związku z nagminnymi awariami serwerowni Livenet.pl i braku postępu w rozwiązaniu tego problemu informujemy, że nie tworzymy już kont VPS w tej lokalizacji. Wszystkich użytkowników, którzy nie są zadowoleni z jakości przepraszamy najmocniej. Co prawda nie możemy wykręcać się livenetem- w sumie to nasza wina bo zawiązaliśmy z nimi współpracę i musimy ponieść tego konsekwencje. Współpraca z Livenet z oczywistych względów musi będzie ograniczona - wszyscy użytkownicy, którzy mają tam serwery VPS będą oczywiście tam utrzymywani - o ile nie zgłoszą chęci przeniesienia. W obecnej chwili ofertujemy 3 lokalizacje 1. Nephax 2. Superhost 3. Network Communication Preferujemy tą 3 lokalizację - mamy tam czekający w gotowości klaster 8 - 6 rdzeniowych serwerów (to już nasze własne maszyny). Ping do nowej lokalizacji to 91.203.221.1 Więcej o przeniesieniu można dowiedzieć się kontaktując się na adres przenosiny@logout.pl, tam też można ustalić harmonogram operacji. Przepraszamy za wszystkie problemy związane z tą sytuacją. Pozdrawiam, Tomasz Grzyb Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jan0s1k 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 Dziękuję serdecznie za tą odpowiedź ;D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 dodam od siebie iz juz jakis czas temu przenioslem maszynke do superhost, nie ma nawet co porownywac przenoszenie trwalo moze 20 minut, wiadomo potem drobny rekonfig w zwiazku ze zmiana IP, tak poza tym bez problemow Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zemi 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 Ja jak na razie jestem zadowolony z logout.pl tym bardziej, że mój hosting kupiłem za jedyne 30,50zł/rok w promocji z okazji dnia dziecka, czasami zdarzały się pady mysql (livenet) ale nie mam co narzekać (moje forum nie jest jakieś mega popularne ;] ) ale ciekawi mnie co w związku z zwykłym hostingiem? czy też jest możliwość przeniesienia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wh4u 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 ale ciekawi mnie co w związku z zwykłym hostingiem? czy też jest możliwość przeniesienia? Tak, w przypadku serwerów wirtualnych także istnieje taka możliwość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shmayek 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Moja opinia jest taka. Używamy i to dość intensywnie VPSa postawionego u nich. Na początku zdarzały się jakieś awarie, ale wszystko było szybko naprawiane. Potem przez dłuższy czas, albo nie było żadnej awarii, albo ja nie zauważyłem, ogólnie w porządku. Ostatnio jakby nasiliły się różne problemy, ale to co zrobili wczoraj to mocne przegięcie. Otóż chce się zalogować do VPSa, ale ten nie odpowiada. Szybki ping, niestety nie e akurat coś, ale dalej nic. Więc dzwonię, a gość mi oznajmia, że przenoszą te VPSu do nowej serwerowni i że nie będzie działało i że zmieni się adres ip. No i krew mnie zalała. Na moje pytanie dlaczego nie poinformowali o tym klientów, pan odpowiedział, że (dopiero) wyślą maila (do dziś nie doszedł) Jak można robić takie zmiany BEZ WCZEŚNIEJSZEGO POINFORMOWANIA swoich klientów o tym??? Przecież to jest jakaś porażka. Ja rozumiem, że awaria, że zdarza się, ale przenoszenie serwerów to raczej zaplanowane było. Co ja mam powiedzieć swoim klientom??? Nosz kur... nóż się w kieszeni otwiera. Od razu dostałem kilka telefonów od swoich klientów co się dzieje i jak długo nie będzie działało, i co ja mam im powiedzieć? Na szczęście przygotowany byłem na taką sytuację, ale dostali ode mnie pierwszą żółtą kartkę. Teraz rozglądam się za innym dostawcą, żeby w razie kolejnej żółtej kartki (a w związku z tym i czerwonej) móc bez problemów przenieść się gdzie indziej. Póki co dałem im szansę, na naprawienie błędów, bo każdemu się może zdarzyć, mają szansę na wyciągnięcie odpowiednich wniosków. Acha na maile, też rzadko odpisują. A szkoda. Panowie z logout/biznes-hosting poprawcie komunikacje ze swoimi klientami i zadbajcie o bezawaryjność, a będę z Wami długo (a w najbliższych planach mamy zakup kilku dużych VPSów i nie tylko). Pozdrawiam shmayek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 @shmayek - problem z lokalizacją livenet.pl - naprawde chociażbyśmy chcieli nie mamy na to większego wpływu, wczoraj była awaria cały wieczór, kiedy mieliśmy wysłać e-maila z informacjami? Przenosiny trzeba zaplanować, przy kilkuset vpsów troche to potrwa, nie da się tego zrobić w 5 min. Naprawde staraliśmy się, żeby te problemy zostały rozwiązane, jednakże wybraliśmy złego partnera i teraz takie posty. Na szczęście można to odkręcić Przepraszam najmocniej za livenet i jego pady, nic więcej oprócz propozycji przenosinn zrobić nie możemy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Life 15 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Ja też mam VPS-a w Logout.pl na początku trafiłem do Livenet, za fajnie to nie było, wiadomo pady, zwisy, a to zasilanie, a to łącza. Nieco poirytowany takim stanem rzeczy Panowie z Logout zaproponowali przenosiny do innej serwerowni, bo sytuacja w Livenet nie wróżyła poprawy. Dogadaliśmy się na termin przeniesienia, szybko i bez większych problemów. Teraz VPS stabilny stoi na nowej maszynie w nowej serwerowni. Uptime od czasu przenosin pnie się w górę. Tak więc jestem zadowolony. Fakt kontakt mailowy byw czasami irytujący, na włącznie pewnych modułów do iptables czekałem 2 tygodnie no ale się w końcu doczekałem Generalnie jestem zadowolony ze świadczonych usług może nie na 5+ ale jest OK i można się dogadać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shmayek 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 @shmayek - problem z lokalizacją livenet.pl - naprawde chociażbyśmy chcieli nie mamy na to większego wpływu, wczoraj była awaria cały wieczór, kiedy mieliśmy wysłać e-maila z informacjami? Przenosiny trzeba zaplanować, przy kilkuset vpsów troche to potrwa, nie da się tego zrobić w 5 min. Ok, jesli to awaria to w porzadku, jestem w stanie zrozumiec brak informacji, bo zazwyczaj awarie maja to do siebie, ze nie informuja o sobie z wyprzedzeniem. Bardziej chodzi mi o to, ze jak wczoraj dzwonilem to ktos (nie pamietam kto konkretnie) poinformowal mnie, ze TRWA przenoszenie do innej loklizacji (a jesli trwa przenoszenie to chyba bylo zaplanowane). Naprawde staraliśmy się, żeby te problemy zostały rozwiązane, jednakże wybraliśmy złego partnera i teraz takie posty. Na szczęście można to odkręcić I zostaly szybko rozwiazane. Tu musze przyznac ze jak zdarzala sie jakas awaria to szybko reagowaliscie. Doceniam to. Przepraszam najmocniej za livenet i jego pady, nic więcej oprócz propozycji przenosinn zrobić nie możemy No takie zycie, ja tez wczoraj tylko przepraszalem swoich klientow, ale to tez sa na szczescie ludzie i kazdy byl w stanie zrozumiec to (na szczescie bylismy przygotowani na takie zdarzenia). No i tu dochodzimy tez do sedna. To jak to z tymi przenosinami? Sa w trakcie czy dopiero beda? Jesli dopiero beda, to dajcie znac kiedy (najlepiej w nocy z soboty na niedziele), jak dlugo potrwaja i jaki bedzie nowy adres IP, a wtedy nie bedzie zadnego problemu bo kazdy sie przygotuje, poinformuje swoich klientow i wszyscy beda zadowoleni Pamietajcie, ze podstawa to kontakt z Waszej strony. Odpiszcie czasem na maila z pytaniem co sie stalo, zamiesccie informacje gdzies w panelu na Waszej stronie, wyslijcie SMSa, cokolwiek, zeby bylo wiadomo, ze pilnujecie tego wszystkiego. Moze przydalby sie jakis biuletyn informacyjny? Nie bojcie sie napisac, ze byla awaria, bo i tak wiekszosc zauwazy Pozdrawiam shmayek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czak 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Mój VPS w logout.pl został postawiony dopiero dzisiaj. Niestety system został przywrócony z backupu sprzed 2 miesięcy, BOK twierdzi, że powinien być aktualny i że innego nie ma... można ręce załamać... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 No i tu dochodzimy tez do sedna. To jak to z tymi przenosinami? Sa w trakcie czy dopiero beda? Jesli dopiero beda, to dajcie znac kiedy (najlepiej w nocy z soboty na niedziele), jak dlugo potrwaja i jaki bedzie nowy adres IP, a wtedy nie bedzie zadnego problemu bo kazdy sie przygotuje, poinformuje swoich klientow i wszyscy beda zadowoleni Każdy otrzyma kopię vpsa w nowej lokalizacji na e-mail, bedzie mógł sobie zweryfikować czy wszystko ok i podjąć stosowne działania. Czas przepięcia domen i ew zaktualizowanie baz będzie w gestii klienta. Przez jakiś czas każdy będzie miał 2 vpsy, obecny oraz kopię w nowej lokalizacji. Po przepięciu domen, wystarczy ns poinformować i wyłączymy stary serwer. Jeżeli chodzi o kontakt, masz rację, problem w tym, że gdy w jednym czasie pisze duża ilość osób to robi się korek. Ostatnio livenet serwuje nam awarie non stop i prawie nic innego nie robimy jak usuwamy skutki tych awarii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shmayek 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Każdy otrzyma kopię vpsa w nowej lokalizacji na e-mail, bedzie mógł sobie zweryfikować czy wszystko ok i podjąć stosowne działania. Czas przepięcia domen i ew zaktualizowanie baz będzie w gestii klienta. Przez jakiś czas każdy będzie miał 2 vpsy, obecny oraz kopię w nowej lokalizacji. Po przepięciu domen, wystarczy ns poinformować i wyłączymy stary serwer. No to skoro beda rownolegle 2 VPSy to bez problemu bede mogl zaktualizowac wszystkich swoich klientow. A ze tak jeszcze zapytam czy w mailu dostane jakas informacje z kiedy jest ta kopia na nowym VPSie, to znacznie ulatwiloby prace. Jeżeli chodzi o kontakt, masz rację, problem w tym, że gdy w jednym czasie pisze duża ilość osób to robi się korek. Ostatnio livenet serwuje nam awarie non stop i prawie nic innego nie robimy jak usuwamy skutki tych awarii Popracujcie nad tym kontaktem i bedzie ok. Wszystko jest do zrobienia. Pozdrawiam shmayek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BrainUser 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2010 Mam VPS w logout od 3 miesięcy i jestem w miarę zadowolony. Było kilka problemów przez lokalizację w livenet, ale teraz na szczęście zrezygnowali z tej serwerowni (w sumie dziwne, wcześniej słyszałem dobre opinie o livenet). Rzeczywiście, muszą trochę popracować nad kontaktem z klientami. BOK tworzy najważniejszy obraz firmy - co z tego, że firma ma świetne serwery i fachową administrację, skoro odpowiedź na maile zajmuje czasem 3-4 dni. Polecam jakiś system ticketów, który przydziela typowym problemom priorytety - wtedy na ważne problemy odpowiedź będzie trwała krócej. Natomiast jeśli już przyjdzie odpowiedź z BOK to jest zawsze uprzejma, administratorzy chętnie pomagają w problemach z konfiguracją. Od jakiegoś czasu działa też forum logout, na którym użytkownicy pomagają sobie wzajemnie. Zastanawia mnie natomiast nowa oferta, w której nie wykupuje się bandwidth'u na miesiąc, lecz przepustowość łącza. Moim zdaniem powinno się dać możliwość klientowi wybrania pełnej przepustowości kosztem limitu transferu. Nie rozumiem też, dlaczego przy VPS-ach nie działa zasada "im więcej tym taniej", np. kupując dwa razy więcej RAM-u nie jest dwa razy drożej, tylko trzy razy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2010 Zastanawia mnie natomiast nowa oferta, w której nie wykupuje się bandwidth'u na miesiąc, lecz przepustowość łącza. Powiedz mi drogi magiku, czym różni się bandwidth od przepustowości? Zawsze wydawało mi się, że polskie przepustowość można utożsamiać z angielskim bandwidth... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2010 To żyłeś w błędzie... bandwidth to transfer danych... Człowiek się cały czas uczy faktycznie przepustowość określa się jako throughput. Ale... In website hosting, the term "bandwidth" is often incorrectly used to describe the amount of data transferred to or from the website or server within a prescribed period of time, Czyt. transfer danych to nie ilość gigabajtów przetransferowanych danych w ciągu miesiąca Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2010 Wchodząc dziś na stronę logout zainteresowała mnie lokalizacja GREENDATA.PL i teraz pytanie to jest wasza serwerownia, bo wchodząc w adres przekierowuje na stronę logout Czy jest to po prostu Network Communication ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BrainUser 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2010 Powiedz mi drogi magiku, czym różni się bandwidth od przepustowości? Zawsze wydawało mi się, że polskie przepustowość można utożsamiać z angielskim bandwidth... Zawsze myślałem, że cynizm jest odpowiedzią skierowaną do człowieka, który prowadzi dyskusję niemerytoryczną, poniżej pewnego poziomu. Skoro tak bardzo cię uraziła moja wpadka językowa, to rozumiem, że musiałeś ją uwypuklić, niż poprawić w serdecznej atmosferze. Oczywiście chodziło mi o limit danych na miesiąc. Czasem lepiej jest mieć większą szybkość łącza i narzucony limit niż narzuconą szybkość łącza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2010 Wchodząc dziś na stronę logout zainteresowała mnie lokalizacja GREENDATA.PL i teraz pytanie to jest wasza serwerownia, bo wchodząc w adres przekierowuje na stronę logout to nasza kolokacja w NC, już wkrótce bardziej szczegółowa oferta i informację o tej lokalizacji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2010 Oczywiście chodziło mi o limit danych na miesiąc. Czasem lepiej jest mieć większą szybkość łącza i narzucony limit niż narzuconą szybkość łącza Niekoniecznie bo opłata za GB jest większa niż opłata za łącze. Duże pasmo potrzebne jest tylko przy czynnościach administracyjnych w normalnym użytkowaniu powinno się zamykać w płaskim wykresie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2010 Oferte mają niezłą ale jak napisali poprzednicy kontakt z BOK fatalny. W czwartek w południe wysłałem proste pytanie i do dzisiaj cisza......... Nawet cały SPAM obleciałem i nic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2010 Oferte mają niezłą ale jak napisali poprzednicy kontakt z BOK fatalny. W czwartek w południe wysłałem proste pytanie i do dzisiaj cisza......... Nawet cały SPAM obleciałem i nic. W takim przypadku najlepiej sprawdzić kontakt z bok dzwoniąc, okaże się czy jest faktycznie taki fatalny czy coś innego wpłyneło na to Mamy w ostatnich dniach przenosiny z serwerowni livenet, także staramy się bieżacych klientów obsługiwać w pierwszej kolejności - niestety, czasami jest więcej pracy i "proste'" pytania muszą poczekać... Zawsze jednak telefon jest do dyspozycji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konar 6 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2010 Zmieniłem hosting CAL (ACE) na LOGOUT (START), odczuwalna różnica w szybkości ładowania się stron, działaniu DirectAdmina, FTP. Nie zauważyłem przestojów w działaniu strony, jak to miało miejsce w przypadku CAL'a. Zadowolony, tym bardziej, że dostałem więcej za mniej (wyższe parametry, mniejsza opłata). 2x musiałem skorzystać z pomocy BOK, kontakt zadowalający. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach