Sayo 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2010 Jako, że mam vpsa w logout.pl pozwolę sobie przedstawić moje zdanie na ten temat. Serwer chodzi naprawdę ładnie, początkowe problemy wynikały z kłopotów z serwerownią w której mam serwer (dziwny routing na superhoście). Jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć, to reakcja na tickety - myślę, że warto byłoby to poprawić. Rozumiem, że przy tylu serwerach ciężko odpisywać na dziesiątki maili, ale myślę, że byłoby to prostsze niż ciągłe telefony (które muszę przyznać, Pan Tomasz zawsze odbiera i szybko stara się reagować na zgłoszenia). Tak czy inaczej firma logout.pl, na którą trafiłem przypadkiem przez ciekawą promocję (2 miesiące gratis) spełniła moje oczekiwania w 100% (zdecydowałem się na przedłużenie abonamentu na vpsa przed upływem okresu promocyjnego). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FastTraffic 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2010 Nie wydaje się to sprzeczne? Prosze nie insynuować że mamy takie podejście do klientów, jak widzimy chociaż post wyżej niektórzy czują się dobrze z naszą obsługą. Serwer wystarczyło zrestartować z panelu, a Państwo powinni sobie zatrudnić administratora do zarządzania serwerem VPS - to co Państwo kupili to root vps, a więc serwer bez obsługi administratora, wszystkie prace wykonujemy we własnym zakresie. Niedostępność VPSa, może być z różnych przyczyn, włacznie z błedami konfiguracyjnymi czy np kończącą się pamięcią itp. Jeżeli Państwo nie monitorują serwera na bieżaco to później są takie pretensje. Pozdrawiam, TG Wie pan co, nie mam do pana słów. Kilka krotnie mówiłem, że mój panel nie działa, kilkukrotnie "niby" go naprawialiście, mam maile które mi odpisywaliście, że to nie moja wina. Co da mi restart, gdy maszyna działa, tylko tak jakby nie miała neta? Co ja mam niby robić, gdy serwer w godzinach obciążenia działa, a np. o 5 rano sobie padnie? Moja wina, gdy serwer pada na 5 minut później nagle wstaje? Chce pan ośmieszyć mnie, gdy wychodzę do pana z pomocną ręką, że nie bazgrolę jeszcze gorszej opinii? Miałem VPS w wielu firmach, ale to co Wy wyprawiacie, zwalacie wine na klienta to jest już parodia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2010 Moja wina, gdy serwer pada na 5 minut później nagle wstaje? Chce pan ośmieszyć mnie, gdy wychodzę do pana z pomocną ręką, że nie bazgrolę jeszcze gorszej opinii? Miałem VPS w wielu firmach, ale to co Wy wyprawiacie, zwalacie wine na klienta to jest już parodia. Pisał Pan o regularnych padach w niedziele na 6h, teraz już zrobiło się 5 minut? Proszę o rzetelne przedstawianie faktów. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FastTraffic 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2010 Widzi pan, mam tyle problemów z waszym serwerem że opiszę to dokładnie tak jak pan chcę. W niedziele ok. 20 Grudnia, godzina 17 - serwer pada, dzwonię o 18:30, informuje że macie awarie, usuniecie ją do 19:30. Dzwonię o 20:00 pan już nie chce mi dać godziny o której wstanie serwer. Wstał godzine później. Niedziela 3 Stycznia, godzina 5 rano, serwer padł, wstał o 11:00, bez żadnej mojej interwencji - nie było mnie. Niedziela 17 styczeń, serwer nie dzioała od 7, piszę, dzwonię do nich. Dostaję informację, że serwer padł przeze mnie, tzn nie działa bo coś źle robię. Informuję, że wyglądało to identycznie z tym, jak mieliście awarię, powiem więcej. Mój VPS, praktycznie nic nie robi w godzinach 2-11 rano, więc to nie jest przez obciążenie. Pan mnie informuję, że jeśli się nie uspokoję wyłączy mi pan serwer. Magicznie wstał o 12, support napisał, że nic nie zrobili - tym bardziej ja. Napisali, że jeśli mam taki problem - będą monitorować sytuację, skończyło się na zapewnieniu, bo przy następnej sprawie nic nowego nie wiedzieli. 18 styczeń - poniedziałek. Pisze, że serwer nie działa od 5 minut, ledwo zdązyłem wysłać maila - serwer już był. Po 15 mintach znowu nie działa, napisałem maila odczekałem 10 minut - wstał! i tak conajmniej z 5 razy! TO wszystko moja wina tak? Ciekawe Gdyż nawqet administrator powiedział - że to nie jest nasza wina, że serwer nie odpowiada, nawet w momentach gdy nic nie robi. Godziny podane są w dużym przybliżeniu, gdyż mają tylko pokazać długość awarii oraz udowodnić, że to nie może być przeze mnie. Ale kto by słuchał jakiegoś klienta, szczególnie w logout.pl? Już nie wspomnę, że wasza pomoc jest zerowa, nawet nie potraficie odpisać "nie pomogę panu, to nie moja działka" poprostu zlewacie maila i dobra jest, a niech klient się męczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2010 Niesamowite, skąd taka dobra pamięć? z grudnia dokładna godzina, jak na komisji sledczej To wszystko takie pokręcone, raz 6h, raz 5 min, teraz 1h, co post to inaczej, proszę już nie pisać to nie jest wiarygodne, przynajmniej dla mnie. Jeżeli się Panu nie podoba można przecież zmienić usługodawcę. Przecież nikt nikogo nie trzyma u nas. W każdej chwili można podziękować i przejść gdzieś indziej, szczególnie, że zainwestowane środki są małe. Sugerowałem Panu, że jeżeli jakość Panu nie odpowiada może Pan w każdej chwili zrezygnować, jednak z jakiegoś powodu uparcie się Pan nas trzyma, tego nie potrafię zrozumieć. Skoro jest tak źle to po co się z kimś męczyć. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
que_pasa 5 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2010 Mam dość krótko vpsa ale pewne zdanie zdążyłem sobie wyrobić więc: 1. VPS został uruchomiony stosunkowo szybko i zgodnie z zamówieniem. 2. Kontakt z Panem Tomaszem również bez zastrzeżeń, szybko i na temat. 3. Sam VPS działa sprawnie, zarówno pod kątem sprzętu i łącza (mam ping w granicach 1-3ms, wyciągam średnio 40 Mbit) 4. Dodatkowe pierdoły (typu np. revdns) są załatwiane "od ręki" 5. Właściwie to nie ma się do czego przyczepić. Jak za te pieniądze bardzo przyzwoita obsługa i usługa. Żeby nie było za słodko to na początku były drobne problemy, które właściwie uniemożliwiały pracę (ironia losu bym powiedział, Pan Tomasz chyba zrozumie aluzję ), ale zostały w ciągu kilku, może kilkunastu godzin usunięte i teraz jest ok. Może ktoś powie że to długo, ale jak za te pieniądze to i tak nieźle. Brakuje mi w ofercie większego wyboru systemów operacyjnych (np. freebsd) lub chociaż innych mniej popularnych dystrybucji linuksa (np. archlinux), ale to raczej moje subiektywne odczucie którego nie można uznać za wadę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FastTraffic 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Niesamowite, skąd taka dobra pamięć? z grudnia dokładna godzina, jak na komisji sledczej To wszystko takie pokręcone, raz 6h, raz 5 min, teraz 1h, co post to inaczej, proszę już nie pisać to nie jest wiarygodne, przynajmniej dla mnie. Jeżeli się Panu nie podoba można przecież zmienić usługodawcę. Przecież nikt nikogo nie trzyma u nas. W każdej chwili można podziękować i przejść gdzieś indziej, szczególnie, że zainwestowane środki są małe. Sugerowałem Panu, że jeżeli jakość Panu nie odpowiada może Pan w każdej chwili zrezygnować, jednak z jakiegoś powodu uparcie się Pan nas trzyma, tego nie potrafię zrozumieć. Skoro jest tak źle to po co się z kimś męczyć. Pozdrawiam, TG Gdyby pan przeczytał cały post, wiedziałby pan, że godziny są podane poglądowo, czyli nie warto zwracać na nie uwagę, lecz jedynie na czas jaki je dzieli. Hmm, mało wiarygodne? Jeszcze jeden post który mnie pan obraża, lub podważa moje zdanie i maile znajdą się tutaj, wraz z tym jak pan mi pisze, że zablokuje VPS i koniec zabawy, oraz te które potwierdzają prawdziwość moich słów. Tyle ode mnie. A usługodawcę na pewno zmienie Bo tak chamskiego podejścia do człowieka jeszcze nei widziałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 A usługodawcę na pewno zmienie Bo tak chamskiego podejścia do człowieka jeszcze nei widziałem. No bez przesady, ktoś tu robi jakieś nieporozumienie z mojej firmy oskarżając bezpodstawnie? Co do chamskiego podejścia, proszę sobie przejrzeć wysłane e-maile do mnie tam zobaczy Pan brak szacunku do drugiej strony. Po takich kilku mailach uznałem, że mam doczynienia z dzieckiem, stąd tekst o zabawie, nikt poważny i dorosły nie pisze w ten sposób, nie szanując drugiej strony jak to miało miejsce w Pana przypadku. Co do straszenia mailami, nie wiem czy Pan wie co to tajemnica korespondencji. Straszac kogoś ujawnieniem ich pokazuje Pan swoje dziecinne zachowanie. Widać zatem profesjonalne podejście do rzetelności firmy FastTraffic. Polecam zatem firmę jako kontrahenta, możecie być pewni, że w przypadku gdy coś pójdzie nie tak wszyscy się dowiedzą o historii waszych działań, włacznie z przesyłaną dokumentacją. Ciekawe podejscie firemki. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FastTraffic 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Odpowiada mi firma, nie pan, a firma jest podmiotem publicznym, więc śmiało mogę ja udostępnić. Zanim pan mi coś zarzuci, proszę pomyśleć. Historii naszych działań to znaczy? Moje dziecinne zachowanie ma pana nie interesować, mogę mieć 12 lat i kręcone włoski, pan mnie ma obsłużyć bo jestem klientem. To dokłanie mówi prawo konsumenta. Niestety, my na 15 tysięcy transakcji mamy tylko 6 negatywnych opinii, więc niech pan pomyśli z kim tańcuje. Bo 40% tutaj opinii, jest negatywnych. A w żadnym mailu panu nie ubliżyłem ani nic z tych rzeczy, pisałem szybko byłem rozwścieczony sytuacją, ale nic do pana osoby nie pisałem. Niech pan sprawdzi termin "szacunek" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Korespondencja mailowa nie podlega pod korespondencję "tajną" więc mogę ją udostępnić. Odpowiada mi firma, nie pan, a firma jest osobą publiczną, więc zanim pan mi coś zarzuci, proszę pomyśleć. Historii naszych działań to znaczy? Moje dziecinne zachowanie ma pana nie interesować, mogę mieć 12 lat i kręcone włoski, pan mnie ma obsłużyć bo jestem klientem. To dokłanie mówi prawo konsumenta. Niestety, my na 15 tysięcy transakcji mamy tylko 6 negatywnych opinii, więc niech pan pomyśli z kim tańcuje. Bo 40% tutaj opinii, jest negatywnych. Proszę dać mi spokój, jak się Panu coś nie podoba to proszę iść do sądu, rzecznika konsumenta, czy gdziekolwiek indziej. Proszę więcej nie smarować tutaj. 40% negatywnych napsisanych przez 4 osoby, które nie potrafią administrować swoim serwerem, żałosne. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Proszę dać mi spokój, jak się Panu coś nie podoba to proszę iść do sądu, rzecznika konsumenta, czy gdziekolwiek indziej. Proszę więcej nie smarować tutaj. 40% negatywnych napsisanych przez 4 osoby, które nie potrafią administrować swoim serwerem, żałosne. Pozdrawiam, TG i to piszę osoba, która nie potrafi napisać nic innego jak "brak wiedzy klienta" no chyba pan nie myśli że ktoś nie potrafi wpisać "top" na serwerze żeby sprawdzić obciążenie maszyny... pan jest żałosny i nie ma co ukrywać pokazał to pan od 5 strony forum ps. proszę się spodziewać listu z wezwaniem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 ps. proszę się spodziewać listu z wezwaniem Jezuu, jeszcze ty tu piszesz i mnie sądem straszysz? W odpowiedzi na reklamację Panie Bogucki jest jasno napisane, serwer jest blokowany bez ostrzeżenia każdemu kto okrada naszą firmę. Złapać złodzieja za ręke to jeszcze Cię do sądu będzie ciągnał? Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kopaczka Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Jezuu, jeszcze ty tu piszesz i mnie sądem straszysz? W odpowiedzi na reklamację Panie Bogucki jest jasno napisane, serwer jest blokowany bez ostrzeżenia każdemu kto okrada naszą firmę. Złapać złodzieja za ręke to jeszcze Cię do sądu będzie ciągnał? Pozdrawiam, TG A czy użytkownik o nicku Celownik zgodził się na publikacje nazwiska na webhostingtalk? Może sobie tego nie życzy. Co patrze na ten temat to żal mi tyłek ściska jak widzę pana posty panie Tomaszu. Nie umie się pan bronić, ani siebie ani firmy na tym forum. Siedząc na nim bardziej pan sobie szkodzi niż to jest możliwe. Na wszystkie skargi odpowiada pan `oszczerstwa` , `kłamstwa` itp. Wszystko jest bezpodstawne. Pan jest najlepszy, bardzo ogarnięty, niema pan awarii i wszystkie błędy są tylko i wyłącznie spowodowane niewiedzą klienta. Przyznał się pan chodź raz w życiu do czegoś? Czy brak panu jaj. Mi się wydaje, że to drugie. W tym temacie jest 8 stron, są dobre opinie bo klienci są zadowoleni z ceny i z łącza ale są też skargi i to głównie na pana i serwer. Przeglądam różne tematy na tym forum i jak jest jakaś zła opinia to administracja firmy się przyznaje i pisze w czym był problem i przeprasza a nie postępuje tak jak pan. Jak tak dalej ma być to ten cały temat jest bez sensu. Zaraz pan pewnie napisze, wszystko żebym to ja był tym gorszym chcącym zniesławić imię pana firmy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Zapomniałeś kopaczka, że Ty też chciałeś nas naciągnać, i nawet robiłeś to przez cały miesiąc, na ile to bodajże było na 100 PLN? Mam przypomnieć szczegóły? Może rozmowe z gg gdzie się chwaliłeś nam że nas naciałeś na tyle? Nie rozumiem, mam się płaszczyć przed ludzmi, którzy chcą zniszczyc to co udało mi sie osiągnąć? Myślą, że jak są anonimowi to im wszystko wolno, że wolno im pisać co ślina na język przyniesie na forum. Zauważcie jedną współną cechę tych wszystkich negatywnych komentarzy - wszycy chcieli nas naciąć, jeden na transfer, Ty na 100 PLN a później szantaż o vpsa za free. Tak cwaniakować nie z nami będziecie. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kopaczka Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 To już wcześniej wyjaśniłem forumowiczom, że nikogo nie naciągałem i nie szantażowałem. Jak jest pan upośledzony i nie umię pan wyciągnąć wniosków z tego co napisałem 2 strony wcześniej to już nie mój problem. Pytanie != szantaż. Teraz panu pokaże przykład szantażu: Jak pan nie przestanie cwaniaczyć to opublikuje błąd na pańskiej stronie który pozwala na dostęp do bazy danych klientów. Szukanie błędów jest zgodne z prawem jednak ich wykorzystywanie już nie To był przykład szantażu. Informacja wyżej jest prawdziwa jednak nigdzie nie będę nic publikować. Niech pan z nią zrobi co chce. Najlepiej wynająć kogoś i zapłacić za audyt. I powtarzam jeszcze raz - nie szantażowałem pana. Rozmowa przebiegała mniej więcej tak: **łączy Ja: Witam pisałem do pana maila w sprawie błędu w konfiguracji serwera. Można zaddosić wam serwer z łącza 512kbitów. Opisałem w mailu jak to załatać. Pan: No ale my tego nie traktujemy jako błąd. Ja: Ok rozumiem, liczyłem na jakąś współprace np vpsik za darmo albo taniej. Tak było. Proszę sobie pisać co pan chce. Nie interesuje mnie opinia pana na mój temat. Kto wyciągnie z tego wnioski ten wyciągnie. Natomiast sprawa z 'naciąganiem' wynikała z waszej luki w płatnościach. 3 miesiące miałem gratis i spam na mailu o płatnościach. Jednak w tym czasie nie korzystałem z serwera i śmieszył mnie wasz system. Straciliście 130zł przez głupotę. Proszę sobie wziąć kartkę i w skrócie pospisywać opinie kto jakie uwagi z tego tematu ma do was. I proszę siebie już nie oszukiwać. Jako, że nie chce zbaczać z tematu to nie polecam tej firmy, ponieważ dane użytkowników nie są bezpieczne. Pozdrawiam serdecznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 W związku osobami, które widzą jakąś radość w udzielaniu się w tym wątku, informuję, że nasza firma nie będzie już prowadziła dyskusji z byłymi czy obecnymi klientami na forum w tym wątku. Moderatorów proszę o usuwanie postów nie związanych bezpośrednio z tematem "Opinie o logout.pl" a wybiegające do oskarżeń, pomówień, straszenia, szantażowania itp. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bugmenot Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Właśnie zastanawiałem się nad kupnem VPSa z tej firmy i trafiłem na ten temat, ale skoro w razie ewentualnych problemów firma ma rzucać danymi osobowymi gdzie popadnie W odpowiedzi na reklamację Panie Bogucki to podjąłem oczywistą decyzje ;-) Dziękuje za ostrzeżenia, poszukam czegoś innego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kopaczka Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 (edytowany) Te forum nie jest pana własnością. Służy one po to, żeby przed zakupieniem czegoś żeby mieć jakiś obraz firmy i jakości usług. Nie powiem, cenę i łącze macie znakomite, jedne z lepszych ale reszta no nie bardzo. Temat jak temat, byłby normalny gdyby to pan nie robił problemów. Ktoś pisze post - pan komentuje a jak już pan kłamie to osoba pisząca posta się denerwuje i ciągnie dyskusje. To nie ma sensu z panem. Trzeba jeszcze mieć jaja żeby się do czegoś przyznać, przyznać że pan popełnił gdzieś błąd itp. I mój post nie był szantażem a cytat był jego przykładem bo z powyższych postów wynika, że nie rozróżnia pan szantażu od pytania. Post jednak zawierał prawdziwą informacje. Dane użytkowników nie są bezpieczne i macie błąd na stronie, nie od strony serwera tylko od strony skryptu na logout.pl Wkleiłem autentyczną rozmowę to się pan zdenerwował. Oczywiście też jestem zdania, żeby moderatorzy wyczyścili posty najlepiej wszystkie i od nowa był temat ciągnięty a ten gdzieś przenieść zamknięty do archiwum. Swoje się napisałem w tym temacie i nie chce, żeby to było skasowane. Edytowano Styczeń 30, 2010 przez Kopaczka (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 I mój post nie był szantażem a cytat był jego przykładem bo z powyższych postów wynika, że nie rozróżnia pan szantażu od pytania. Może ja jestem jakiś dziwny, ale... Ja: Witam pisałem do pana maila w sprawie błędu w konfiguracji serwera. Można zaddosić wam serwer z łącza 512kbitów. Opisałem w mailu jak to załatać.Pan: No ale my tego nie traktujemy jako błąd. Ja: Ok rozumiem, liczyłem na jakąś współprace np vpsik za darmo albo taniej. To ostatnie zdanie wg szanownego Pana Kopaczki to jest pytanie? Dla mnie to by była próba (słusznego czy nie - tu nie dyskutujmy) wyłudzenia VPS/zniżki. ================ Natomiast sprawa z 'naciąganiem' wynikała z waszej luki w płatnościach. 3 miesiące miałem gratis i spam na mailu o płatnościach. Jednak w tym czasie nie korzystałem z serwera i śmieszył mnie wasz system. Straciliście 130zł przez głupotę. To, że np. jakiś system bankowy ma lukę i pozwala mi wypłacić x zł z czyjegoś konta, to oznacza, że przez głupotę banku mam sobie z niej skorzystać i wypłacić np. milion zł? To się nazywa niestety - złodziejstwo ================ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 PYTAM SIĘ GŁOŚNO: GDZIE SĄ MODERATORZY. Bartoszu: jak firmy mają chcieć ogłaszać się na tym forum, udzielać się skoro atmosfera momentami jaka się tutaj wytwarza nie sprzyja niczyim interesom. takie dyskusje jak tutaj są od dwóch stron powinny toczyć się na PW lub poprzez prawnika. Na pewno powinny być usunięte z tego forum, z tego wątku. Radości z usuwania postów Łukasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kopaczka Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Może ja jestem jakiś dziwny, ale... To ostatnie zdanie wg szanownego Pana Kopaczki to jest pytanie? Dla mnie to by była próba (słusznego czy nie - tu nie dyskutujmy) wyłudzenia VPS/zniżki. ================ To, że np. jakiś system bankowy ma lukę i pozwala mi wypłacić x zł z czyjegoś konta, to oznacza, że przez głupotę banku mam sobie z niej skorzystać i wypłacić np. milion zł? To się nazywa niestety - złodziejstwo ================ Po części masz racje jednak to świadczy o niedoskonałości firmy. Większość osób wszystko co związane z bezpieczeństwem serwerów skryptów uważa za złe. Teraz też poinformowałem tym razem publicznie pana Tomasza o błędzie na stronie jednak go nie opisałem bo zapewne nie traktował by to jako błąd. Oczywiście większość tu odbiera to jako coś złego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Oczywiście większość tu odbiera to jako coś złego. Nie odbiera za złe tego, że sie znajduje błędy, tylko uznaje się za złe to, że ktoś usiłuje wyłudzić jakąś korzyść za to, że łaskawie poda opis tego błędu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kopaczka Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Znowu tu jestem postrzegany, że chce coś wyłudzać itp. Po prostu zapytałem się i to grzecznie przez maila tym bardziej, że dostałem odpowiedź pozytywną. Przecież nie wyskoczyłem "dawaj vpsa albo zddosze ci serwer" Wiem gdzie popełniłem błąd i się do niego przyznaje. Nie chce już ciągnąć tematu i robić bałaganu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
que_pasa 5 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Trzeba jeszcze mieć jaja żeby się do czegoś przyznać, przyznać że pan popełnił gdzieś błąd itp. hmm, mam nadzieję że Pan TG się nie obrazi na ujawnienie treści korespondencji, poniżej mail od Pana TG kiedy vps właściwie nie funkcjonował: Witam, znalazłem przyczynę Proszę użyć nowego adresu IP: xxx.xxx.xxx.xxx Przepraszam za kłopot Z tym przyznawaniem się jak widać różnie bywa Dziękuje za ostrzeżenia, poszukam czegoś innego. Masz bardzo duży wybór vps'ów innych firm. Weź tylko pod uwagę to że problem dotyczy może 3-4 osób co stanowi ułamek % wszystkich klientów logout.pl i też trzeba wziąć pod uwagę to że te osoby mogą być same sobie winne. Wbrew pozorom vps via OpenVZ bywa czasem trudny w utrzymaniu dla kogoś kto nie ma za bardzo doświadczenia (mało ramu, brak swapa i brak zdefiniowanych limitów = gotowy zwis). Żeby nie było że jestem jakimś obrońcą Pana TG to poszukaj na forum jak sam niedawno "po nim jechałem". Mimo to staram się obiektywnie ocenic daną usługą nie kierując się emocjami i te vps'y przyzwoicie działają. Ja: Witam pisałem do pana maila w sprawie błędu w konfiguracji serwera. Można zaddosić wam serwer z łącza 512kbitów. Opisałem w mailu jak to załatać. Pan: No ale my tego nie traktujemy jako błąd. Ja: Ok rozumiem, liczyłem na jakąś współprace np vpsik za darmo albo taniej. lol Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2010 Po prostu zapytałem się i to grzecznie przez maila tym bardziej, że dostałem odpowiedź pozytywną. To nie było pytanie... tylko wielki żal, że nic nie udało ci się niczego materialnego dostać. Bo sam przecież napisałeś, że nie wysłałeś, przez swoje wyrachowanie, szczegółów technicznych tych błędów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach