celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 to już nie ważne gdzie zgłosze, zgłoszę poprostu na policje, a oni dalej będą wiedziec co dalej zrobić i gdzie skierować dalej sprawe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Policja także nie jest od tego. Prawnik jest od tego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kopaczka Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Tak, już kolejny klient ośmieszył pana Tomasza, wszyscy są bezczelni tylko nie on. Na wszystkie słuszne skargi masz tylko jedną odpowiedź - brak kultury, "cóż za tupet" , "chamstwo" oraz "szydercze kłamstwa" itp. Jak się nie umie normalnie dyskutować to się nie wdaje w dyskusje. Jesteście po prostu śmieszni. Ja tylko czekam aż się do czegoś w końcu przyznacie bo jak na razie to umiecie wszystkim oskarżać kłamcami, chamami itp. Ten temat jest po to aby klienci mieli jakiś obraz o waszej firmie, by mogli sobie przeczytać z czym mają problem wasi klienci. Bez sensu jest takie zachowanie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 jutro pójdę tam gdzie mnie pokierują, więc nie ma problemu w tej sprawie. Ważne jest jednak to że zrobiłem odpowiednie kopie regulaminu gdzie wyraźnie piszę że przysługuję czas wypowiedzenia, którego ja nie otrzymałem Tak, już kolejny klient ośmieszył pana Tomasza, wszyscy są bezczelni tylko nie on. Na wszystkie słuszne skargi masz tylko jedną odpowiedź - brak kultury, "cóż za tupet" , "chamstwo" oraz "szydercze kłamstwa" itp. Jak się nie umie normalnie dyskutować to się nie wdaje w dyskusje. Jesteście po prostu śmieszni. Ja tylko czekam aż się do czegoś w końcu przyznacie bo jak na razie to umiecie wszystkim oskarżać kłamcami, chamami itp. Ten temat jest po to aby klienci mieli jakiś obraz o waszej firmie, by mogli sobie przeczytać z czym mają problem wasi klienci. Bez sensu jest takie zachowanie. Pozdrawiam dziękuje za całą tą wypowiedź cała prawda i szczera prawda Jeśli ja dzwonie i mówie że mam problem na pana vps i pan mówi ok sprawdzimy co się dzieje, po czym informuję że jestem autorem postu, który napisałem w opinniach na tym owym forum to pan mnie zaczą straszyć że wyłączy pan VPS tak właśnie pan wyłączył pan mojego opłaconego z góry vps bez przemyślenia konsekwencji tego czynu nie byłem namolny, nie mówiłem obraźliwych rzeczy, ale w oczach pana Tomasza jestem złodziejem i chamem Myślę że użytkownicy LOGOUT dobrze przeanalizują sytuację w pana firmie i zostanie to odpowiednio osądzone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Kopaczka, celownik, kilku niezadowolonych klientów, którym logout nie dał się więcej oszukiwać, niesamowite. Kto potrafi czytać sam wyciągnie wnioski. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Kopaczka, celownik, kilku niezadowolonych klientów, którym logout nie dał się więcej oszukiwać, niesamowite. Kto potrafi czytać sam wyciągnie wnioski. Pozdrawiam, TG czytać i rozumieć to inne pojęcia, pan nie rozumie nic z tego co ludzie piszą dla mnie temat na forum jest zamknięty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 czytać i rozumieć to inne pojęcia, pan nie rozumie nic z tego co ludzie piszą dla mnie temat na forum jest zamknięty Proszę Cię nie śmieć tutaj więcej Moderatora proszę o usunięcie kilku nierzeczowych postów Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Proszę Cię nie śmieć tutaj więcej Moderatora proszę o usunięcie kilku nierzeczowych postów Pozdrawiam, TG a ja proszę moderatora o nie ukrywanie faktów dotyczących funkcjonowania LOGOUT niech ludzie wiedzą na co się piszą współpracując z panem Tomaszem czyli 1. marna jakość usług 2. olewanie klienta 3. usuwanie vps bez okresu wypowiedzenia (niezgodnie z regulaminem napisanym przez samego Tomasza z Logout) 4. nazywanie klienta złodziejem 5. brak szacunku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 a ja proszę moderatora o nie ukrywanie faktów dotyczących funkcjonowania LOGOUT niech ludzie wiedzą na co się piszą współpracując z panem Tomaszem No jak do ściany, proszę go rozłacz się bo przeginasz, napisz @ wyjaśnimy, a ten znowu swoje i ględzi o 10 restartach /dzien jak na forum, proszę, daj już spokój nie śmieć tutaj bezsensownymi wpisami przeginasz, a ten znowu swoje Zaczałeś od przelewania niezadowolenia na forum i tak skończyłeś możesz pisać i 10 postów jeden za drugim ale i tak nie wymusisz na mnie zmiany decyzji. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 ależ ja nie wymagam żeby pan zmieniał decyzję i niech pan robi co chce, ja napisałem panu maila i liczę na satysfakcjonującą odpowiedź Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Tak czytam i czytam i zalatuje mi to forumowym trollem... a co do problemów z moim VPSem, znikły po kilku/nastu/? minutach, niedługo po tym jak napisałem posta o tym, że u mnie też padło. Niniejszym czas reakcji zadowalający, co nie zmienia faktu że wolałbym takich niespodzianek jak najmniej Niewątpliwie jednak będę regularnie odwiedzał topic i aktualizował swoje spostrzeżenia co jakiś czas. pozdrówka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Lokalizacja Toruń > ip 91.210.128.xxx > to jest LN czyli TG czyli coś nie tak w opisie p.s Co robicie z ludzmi którzy przekraczają transfer bo ja jestem w tych 10 osobach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vdx 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Mam w logout serwer vps i narazie wszystko świetnie. Jak najbardziej polecam tą firmę. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaefpe 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2010 az się dziwie że moderatorzy nie usunęli jeszcze tej awantury tylko syf na forum się robi ja od siebie dodam iż dane do VPS'a dostałem dokładnie 4h po tym jak zaksięgowali pieniądze, pingi z tego co widzę obecnie po ~8ms w nephax więc jestem bardzo zadowolony - zobaczymy jak będzie dalej, ale jestem b.dobrej myśli jeśli chodzi o ich serwery i obsługę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
louloudi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2010 Może to off-topic, ale Panowie z logout ostatnio częściej tutaj zaglądają jak na pocztę... Co jaki czas jest uaktualniany transfer w panelu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2010 Moderatorzy obserwują temat i zastanawiają się jak rozwiązać problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
1oBuZ 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2010 Myślę, że ten temat ma służyć wyrażaniom opinii odnośnie firmy, a nie sprzeczania się, czy też zastraszania... Jestem klientem Logout na stałę od ok. 3 miesięcy i z ręką na sercu złego słowa powiedzieć nie mogę. Na 2 serwery VPS tylko jeden uległ chwiliwej niedyspozycyjności z powodu awarii superhost.pl W kwestii jakości usług, uważam, że jest ona naprawdę wzorowa- żadnych spadków itp. Płatności oraz obsługa klienta poraziły mnie najbardziej- rzeczowość, szybkość oraz dyspozycyjność praktycznie całą dobę. Dla wyjaśnienia byłem klientem już kilku firm hostingowych zarówno tych droższych jak i tańszy jednak nigdzie nie czułem się bardziej komfortowo jak tutaj. Zainteresowanym gorąco polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FastTraffic 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2010 Po powyższych opiniach wydaje mi się, że w całkiem innej firmie kupiłem VPS. Opowiem moją sytuację. 1. Serwer VPS(przynajmniej mój) na samym początku miał regularne awarie co tydzień w niedziele na ok. 6 godzin, oczywiście dostawałem infromacje że jest awaria itd, gdy zadzwoniłem. 2. Gdy to już mnie irytowało, napisałem, kiedy to się skończy bo to jest przegięcie, a w odpowiedzi dostałem "Albo się pan uspokoi, albo zamkniemy panu serwer i będzie koniec zabawy" - czy to jest normalne zachowanie gdy grzecznie się pytam czy zamierzaja cos z tym zrobić? Tak traktujecie klientów? 3. Kolejnie, od dwóch tygodni nie ma dnia, w którym serrwer by nie padł. Kontakt mi odpowiada, że od wczoraj monitorują mój serwer i co? Dziś od godziny 5:20 mój serwer stoi, napisałem do nich o 10:20, narazie bez odpowiedzi. 4. Wczoraj, gdy była awaria, na samym początku usłyszałem "To pana wina, nei umie się pan obsłużyć serwerem!", dziwnym trafem gdy ostatnio nie miałem dostępu do VPS, była to ich wina, a wczoraj nagle moja? 5.Wczoraj poprosiłem, by pomogli mi podpiąć domene, może to nie ich zadanie, ale nawet nie byli łaskawi odpisać... Jakość usług fatalna, co prawda gdy serwer działa - jego szybkość jest fajna, ale powyższe moje argumenty mówią o tym, że to jest nie porozumienie i tyle. Aczkolwiek dziś - staneli na wysokości zadania. Pomogli gdy zadzwoniłem, od ręki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2010 2. Gdy to już mnie irytowało, napisałem, kiedy to się skończy bo to jest przegięcie, a w odpowiedzi dostałem "Albo się pan uspokoi, albo zamkniemy panu serwer i będzie koniec zabawy" - czy to jest normalne zachowanie gdy grzecznie się pytam czy zamierzaja cos z tym zrobić? Tak traktujecie klientów? Aczkolwiek dziś - staneli na wysokości zadania. Pomogli gdy zadzwoniłem, od ręki Nie wydaje się to sprzeczne? Prosze nie insynuować że mamy takie podejście do klientów, jak widzimy chociaż post wyżej niektórzy czują się dobrze z naszą obsługą. Serwer wystarczyło zrestartować z panelu, a Państwo powinni sobie zatrudnić administratora do zarządzania serwerem VPS - to co Państwo kupili to root vps, a więc serwer bez obsługi administratora, wszystkie prace wykonujemy we własnym zakresie. Niedostępność VPSa, może być z różnych przyczyn, włacznie z błedami konfiguracyjnymi czy np kończącą się pamięcią itp. Jeżeli Państwo nie monitorują serwera na bieżaco to później są takie pretensje. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FastTraffic 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2010 Proszę pana, ja to napisałem w dobrej wierze. Co do punktu 2, tak mi pan odpisał. Sam prowadzę firmę i wiem, że takie traktowanie klientów nie jest poważne. Dziś mi pan pomógł za co bardzo dziękuję. Mamy administratora, tylko co administrator może, gdy serwer nie działa, na ping nie odpowiada przez kilka godzin, to też nasza wina? Zawsze się tak działo gdy mówiliście że macie awarie, teraz nagle to moja wina tak? Zakończmy dyskusje, narazie mam mieszane uczucia, tu już nawet nie chodzi o pieniądze, mogę dać nawet 5 razy tyle, tylko wtedy gdy mam pewność, że to działa. Oby nasza współpraca szła w dobrą stronę, oraz żeby pan dostrzegł, że winą raczej leży po waszej stronie(pewnie przez to że livenet). Pozdrawiam i życzę udanego weekendu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2010 Mamy administratora, tylko co administrator może, gdy serwer nie działa, na ping nie odpowiada przez kilka godzin, to też nasza wina? Zawsze się tak działo gdy mówiliście że macie awarie, teraz nagle to moja wina tak? Ale napisałem, wystarczyło zrestartować VPS z panelu, po restarcie należy monitorować serwer, zużycie pamięci sprawdzić w logach itp, Państwo oprócz restartu zapewne tego nie zrobili i problem powróci pewnie za kilka dni, i znowu będa pretensje do nas, że serwer nie działa. Jeżeli nie wyeliminuje się przyczyny, można być pewnym że to powróci, i to u Państwa powraca cyklicznie, dlatego uważam, że powinni albo Państwo nam zlecić obsługę albo zając się tym samemu. Odkładanie problemu na później będzie z pewnością rodzić frustracje z Państwa strony. Pozdrawiam, Tomasz Grzyb Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2010 kolejna osoba ośmieszyła tą firmę Trzymać tak dalej a firma padnie, najlepiej jakby nikt już nie kupował u nich VPS bo podejście do klienta to mniej niż zero Zastanawiam się tylko co z moją reklamacją, którą wysłałem jakiś czas temu pocztą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2010 kolejna osoba ośmieszyła tą firmę Raczej chyba ośmieszyła siebie i tego swojego "administratora". Biorąc system wirtualizowany via OpenVZ trzeba się wybitnie liczyć z tym, że jakikolwiek pamięciozamulacz nie spowoduje spowolnienia/swapowania, tylko od razu błędy alokacji pamięci i wyłożenie się serwera. W miarę rozgarnięty administrator by zainstalował tam (nawet lokalnie... bo nie mówię tu o zdalnym) jakiś system nadzoru, który od czasu do czasu (np. co 2-5min) robił by mały snapshot użycia serwera, a w razie przekroczenia jakiegoś progu alarmował np. mailem/smsem. Wtedy był by jakiś czas na reakcję, a nawet jeśli nie bo za późno, to reboot i podejrzenie ostatnich kilku snapshotów, żeby w myślach spróbować odtworzyć sobię sytuacje sprzed "awarii". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2010 Raczej chyba ośmieszyła siebie i tego swojego "administratora". Biorąc system wirtualizowany via OpenVZ trzeba się wybitnie liczyć z tym, że jakikolwiek pamięciozamulacz nie spowoduje spowolnienia/swapowania, tylko od razu błędy alokacji pamięci i wyłożenie się serwera. W miarę rozgarnięty administrator by zainstalował tam (nawet lokalnie... bo nie mówię tu o zdalnym) jakiś system nadzoru, który od czasu do czasu (np. co 2-5min) robił by mały snapshot użycia serwera, a w razie przekroczenia jakiegoś progu alarmował np. mailem/smsem. Wtedy był by jakiś czas na reakcję, a nawet jeśli nie bo za późno, to reboot i podejrzenie ostatnich kilku snapshotów, żeby w myślach spróbować odtworzyć sobię sytuacje sprzed "awarii". z tego co ja pamiętam to cały czas padał nie sam VPS a główna maszyna wiec czytaj ze zrozumieniem co napisał klient tzn oczywiście nie ja jestem administratorem vps tego pana tylko pamiętam z własnych doświadczeń a podejscie logout typu 2. Gdy to już mnie irytowało, napisałem, kiedy to się skończy bo to jest przegięcie, a w odpowiedzi dostałem "Albo się pan uspokoi, albo zamkniemy panu serwer i będzie koniec zabawy" - czy to jest normalne zachowanie gdy grzecznie się pytam czy zamierzaja cos z tym zrobić? Tak traktujecie klientów? jest jak najbardziej prawdziwe bo sam mi usunął VPS w połowie okresu rozliczeniowego a był opłacony do końca miesiąca, a sprawą już się zajmuje federacja konsumentów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2010 Każdy serwer wymaga administratora. Restart serwera matki powoduje niedostępność na poziomie kilku minut. Tutaj autor wyraźnie pisze o 6h. Proszę sobie wyobrazić że na serwerze jest kilkudziesięciu klientów, i każdy w tym momencie dzwoni i zgłasza problem. Gdyby to był restart serwera matki i trwał tyle, klienci by odeszli z serwera po 2 tygodniach. Nie wyobrażam sobie cyklicznie powtarzających się restartów trwających po pół dnia. Przecież byłbym wtedy zawalony telefonami. Proszę więc nie pisać o rzeczach, które nie miały miejsca. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach