celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Jeśli chodzi o firmę logout.pl to na początku istnienia były dobre odczucia, dobra pomoc techniczna jak i bardzo dobry kontakt telefoniczny na dzień dzisiejszy muszę jednak stwierdzić że owa firma nie spełnia już pokładanych nadziei co do funkcjonowania VPS 1. Jak rejestrowałem konto miało być max 15vps na jednej maszynie - obecnie jest opis - Obsługujemy ponad 1000 serwerów VPS! - Posiadamy 28 serwerów dedykowanych obsługujących tylko VPS'y! czyli średnio wychodzi że jest 35vps na maszynie i to jest stanowczo za dużo Procesor nie wyrabia, przepustowość łącza marna, w niektórych momentach transfer na serwerze wynosi 1mbps jeśli ktoś chce może sobie przeskanować klasę IP 91.204.163.1 widać wyraźnie które IP są własnością logout po dużym pingu teraz dla jasności, powiedzmy że 4 osoby postawią serwer gry, który bierze 80% rdzenia to inni użytkownicy mogą tylko pomarzyć o lepszej jakości 2. Serwery padają po 10 razy dziennie, kto liczy się ze stabilnością to logout na pewno nie będzie dobrym wyborem - bardzo częste rebooty na głównych maszynach 06:49:40 up 18:59, 1 user, load average: 0.07, 0.11, 0.09 no coś pięknego a serwera ja nigdy nie rebootuje - bardzo częste odłączenia z sieci na kilka-kilkadziesiąt minut - dla jasności to nie tylko livenet a i inne dedykownie padają w tym samym momencie (każdy telefon co wykonałem to pan Tomasz twierdził że to wina livenet, tylko czemu nephax też padał w tym samym momencie co maszyny na livenecie?) oczywiście dzwoniłem też do livenetu czy to wina leży po ich stronie. odpowiedź była taka że są czasem problemy ale w tym momencie nie mamy żadnych 3. no i najważniejszy punkt. Dzisiaj w nocy Pan Tomasz zdecydował o tym że jednak zrobi system liczenia transferu miesięcznego... nie było by w tym nic dziwnego a nawet wymagane żeby tak właśnie zrobił bo przecież kupując u pana Tomasza vps jest wyraźnie napisane jaki transfer kupujesz, ale jest jedno ale. - Dzwoniłem do livenet i owa firma nie limituje transferu miesięcznego - Jak już się pan zdecydował jednak na liczenie transferu miesięcznego to wypadało by poprawić jakość usług która w ostatnich miesiącach cały czas się pogarszała i w tym momencie można to określić jako żenada totalna bo nie mogę nawet wykorzystać w pełni zasobów za które płacę a jak odpalę serwer gry to on działa na krawędzi wydajności rdzenia (posiadam 100% rdzenia) Panie Tomaszu, jeśli się będzie tak działo dalej to ludzie odejdą i zyski spadną, nie pisałem do pana wcześniej w żadnej sprawie dotyczącej maszyny bo wiedziałem że transfer nie jest liczony i uznałem to za dobry objaw z pana strony za mało wydajne VPS, ale dzisiaj doszedłem do wniosku że po prostu nie miał pan czasu żeby to uruchomić pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wh4u 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 - Dzwoniłem do livenet i owa firma nie limituje transferu miesięcznego To nie jest oznaka że VPSy w tej lokalizacji mają być bez limitu transferu, w ofercie firmy Livenet jest wyraźnie napisane ile transferu jest w cenie serwera dedykowanego. Może teraz go nie limitują, ale w każdej chwili mogą to zrobić, bo klient podczas zamawiania serwera dokładnie widzi ile go otrzyma. Myślę że Tomasz odpowie na resztę Pańskich zastrzeżeń. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 1. Jak rejestrowałem konto miało być max 15vps na jednej maszynie - obecnie jest opis - Obsługujemy ponad 1000 serwerów VPS! - Posiadamy 28 serwerów dedykowanych obsługujących tylko VPS'y! czyli średnio wychodzi że jest 35vps na maszynie i to jest stanowczo za dużo Procesor nie wyrabia, przepustowość łącza marna, w niektórych momentach transfer na serwerze wynosi 1mbps jeśli ktoś chce może sobie przeskanować klasę IP 91.204.163.1 widać wyraźnie które IP są własnością logout po dużym pingu W livenecie mamy tylko 30 % naszych maszyn, reszta jest w nephax i superhost. Co do ilości vpsów na maszynie, no cóż wydajność maszyn rośnie, dwu procesorowe 4 rdzeniówki mogą obsłużyć dużo więcej bez straty jakości. 2. Serwery padają po 10 razy dziennie, kto liczy się ze stabilnością to logout na pewno nie będzie dobrym wyborem - bardzo częste rebooty na głównych maszynach 06:49:40 up 18:59, 1 user, load average: 0.07, 0.11, 0.09 no coś pięknego a serwera ja nigdy nie rebootuje - bardzo częste odłączenia z sieci na kilka-kilkadziesiąt minut - dla jasności to nie tylko livenet a i inne dedykownie padają w tym samym momencie (każdy telefon co wykonałem to pan Tomasz twierdził że to wina livenet, tylko czemu nephax też padał w tym samym momencie co maszyny na livenecie?) oczywiście dzwoniłem też do livenetu czy to wina leży po ich stronie. odpowiedź była taka że są czasem problemy ale w tym momencie nie mamy żadnych To jest jakiś żart, gdyby tak było nie bylibyśmy wstanie utrzymać ani jednego klienta. Gdyby mi się VPS restartował raz na tydzien to bym odszedł od każdej firmy nie mówiąc o 10 razach dziennie. Co do telefonów o tej treści, nie przypominam sobie żebym musiał ciągle zganiać na livenet. Livenet nie jest doskonały, ale ostatnio dobrze sobie radzi. Ciekawy jestem skąd taka dokładna informacja jakie maszyny padają, czyżbyś miał vpsa na każdej z nich? Nie przypominam sobie, żeby ktoś miał tyle VPSów 3. no i najważniejszy punkt. Dzisiaj w nocy Pan Tomasz zdecydował o tym że jednak zrobi system liczenia transferu miesięcznego... nie było by w tym nic dziwnego a nawet wymagane żeby tak właśnie zrobił bo przecież kupując u pana Tomasza vps jest wyraźnie napisane jaki transfer kupujesz, ale jest jedno ale. Niesamowite prawda, wkońcu ktoś zdecydował się wyciągać konsekwencje z tego co ludzie zamawiają, już nie zamawia się 50 G transferu a zużywa 4 razy tyle Co w tym złego i dziwnego? Nie bardzo rozumiem. Zawsze była opcja limitowanego transferu, od samego początku ta pozycja figuruje w konfiguratorze oraz planach taryfowych - nigdy nigdzie nie było napisane że transfer jest nielimitowany. Myślę, że pomimo tych zmian mamy i tak jedne z szybszych i tańszych serwerów VPS. To można sobie w każdej chwili sprawdzić, test kosztuje tylko 1 PLN. A zmiany, no cóż były konieczne. Serwery nie są z gumy, transfer też, konkurencja oferuje VPSy dużo droższe obarczone limitami ( zakazem instalacji gier itp). U nas otrzymuje się wydajne VPSy w rozsądnych cenach, nawet budzetowych bym powiedział Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dest 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Serwery padają po 10 razy dziennie, kto liczy się ze stabilnością to logout na pewno nie będzie dobrym wyborem... 06:49:40 up 18:59, 1 user, load average: 0.07, 0.11, 0.09 Jestem klientem logout.pl od ponad miesiąca i jakoś tego nie zauważyłem. Uptime w livenecie: 11:42:56 up 21 days, 18:47, 1 user, load average: 0.08, 0.02, 0.01 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
louloudi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Witam, ja również posiadam VPSa u wspomnianej firmy. Co do padów serwerów... to uptime nie jest tutaj dobrym wyznacznikiem... może ostatnio ustało, ale niedługo znowu się spodziewam "padu bez restartu". Sprawa wygląda tak, że livenet działa, a VPS staje się niedostępny na jakieś 20-25 minut (ludzie piszą mi via STEAM lub GG, że nie działa), potem serwer wraca... uptime bez zmian... W trakcie takiej małej awarii routing do mojego VPSa staje na zupełnie innym hoście (ostatni skok jest albo inny albo nie odpowiada, zazwyczaj 50% loss). Kolejna uwaga, pingi... mam wrażenie, źe sieciówki się tam nie wyrabiają albo jest ostry overselling... bo o ile pingi w zeszłym roku były po 25-40 czasem nawet 15-30, to teraz są po 60+ przy 20 graczach... o szczycie są ponad 100... ticrate i pingboost mam do oporu (cpu 80% maks zjedzone - htop). Co do limitu transferu... to nie wiem co myśleć, wcześniej nie sprawdzałem tego w panelu, teraz mam wrażenie, że wartości w nim są... zawyżone. Szkoda, że wcześniej nie był pilnowany, może wtedy zmieniłbym dostawcę na innego... teraz mam dylemat... zostać i płacić więcej kiedy jakość spada czy zmienić lokalizację i stracić sporo graczy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Co do limitu transferu... to nie wiem co myśleć, wcześniej nie sprawdzałem tego w panelu, teraz mam wrażenie, że wartości w nim są... zawyżone. Szkoda, że wcześniej nie był pilnowany, może wtedy zmieniłbym dostawcę na innego... teraz mam dylemat... zostać i płacić więcej kiedy jakość spada czy zmienić lokalizację i stracić sporo graczy... Można prosić o IP, sprawdzimy co jest nie tak. Co do transferu, no nie wiem 10 osób dostało powiadomienie o przekroczonym transferze, z tego 2 się już zarejestrowały na tym forum i w pierwszym poscie wyrzucaja to. Z jednej strony chcecie mieć niskie pingi a z drugiej jak ktoś stara się zrobić porządek by transfer nie był nadużywany to robi się ostre niezadowolenie. No nie da się mieć niskich pingów i użytkowników, którzy w 1/3 miesiąca mają już przekroczony limit zuzycia o 50%, ktoś tu chyba przecenił możliwości swojego VPS'a Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
louloudi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Można prosić o IP, sprawdzimy co jest nie tak. Wysłałem do Pana wiadomość zanim napisałem post na tym forum - póki co, brak odpowiedzi... Co do transferu, no nie wiem 10 osób dostało powiadomienie o przekroczonym transferze, z tego 2 się już zarejestrowały na tym forum i w pierwszym poscie wyrzucaja to. I pewnie będzie więcej... sporo osób polecało nawzajem sobie usługi Pańskiej firmy... Z jednej strony chcecie mieć niskie pingi a z drugiej jak ktoś stara się zrobić porządek by transfer nie był nadużywany to robi się ostre niezadowolenie. No nie da się mieć niskich pingów i użytkowników, którzy w 1/3 miesiąca mają już przekroczony limit zuzycia o 50%, ktoś tu chyba przecenił możliwości swojego VPS'a Tylko sprawa wygląda tak, że pingi robią się gorsze, maszyna jakby zamula... to nie zwraca się uwagi na inną sprawę. Ale teraz kiedy nagle "ISP" zaczyna kontrolować usługę, to czemu użytkownik/klient też nie może? Dla mnie sprawa w tym przypadku robi się prosta... niska jakoś usługi ale jeden z elementów niekontrolowany, ok... ale niska jakość i pełen nadzór... gdyby tak było na początku to pewnie już by mnie nie było... a firma też by świeciła pustkami, proszę się nad tym zastanowić. Pozdrawiam, TG Również pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Wysłałem do Pana wiadomość zanim napisałem post na tym forum - póki co, brak odpowiedzi... Prosiłbym jednak o podanie IP, może być nawet na priv Tylko sprawa wygląda tak, że pingi robią się gorsze, maszyna jakby zamula... to nie zwraca się uwagi na inną sprawę. Ale teraz kiedy nagle "ISP" zaczyna kontrolować usługę, to Wykupił Pan określoną ilość transferu, zużywał 3 razy tyle, nie próbując nawet wyjaśnić sprawy czy dopłacić za zużyty transfer. Jeżeli kilka osób na serwerze robi tak samo z transferem i zasobami to nie dziwmy się że jakość spada. Bądźmy uczciwi, następnie wymagajmy tego od innych, jężeli sami chcemy naciągać kogoś to później są takie kwiatki jak ten. Całe szczęście, żę mamy już mechanizmy do weryfikacji tego. Dzięki temu możemy wyegzekwować uczciwość użytkowników, której w Pana przypadku chyba zabrakło. gdyby tak było na początku to pewnie już by mnie nie było... a firma też by świeciła pustkami, proszę się nad tym zastanowić. Chyba lepiej mieć pusty serwer, niż zapchany gdzie wszyscy próbują z niego wyciągnąć maksymalnie ile się da nie płacąc za to i później gdy okazuje się, że już tak nie można piszą podobne posty po forach. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
louloudi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Prosiłbym jednak o podanie IP, może być nawet na priv Wykupił Pan określoną ilość transferu, zużywał 3 razy tyle, nie próbując nawet wyjaśnić sprawy czy dopłacić za zużyty transfer. Jeżeli kilka osób na serwerze robi tak samo z transferem i zasobami to nie dziwmy się że jakość spada. Bądźmy uczciwi, następnie wymagajmy tego od innych, jężeli sami chcemy naciągać kogoś to później są takie kwiatki jak ten. Całe szczęście, żę mamy już mechanizmy do weryfikacji tego. Dzięki temu możemy wyegzekwować uczciwość użytkowników, której w Pana przypadku chyba zabrakło. Chyba lepiej mieć pusty serwer, niż zapchany gdzie wszyscy próbują z niego wyciągnąć maksymalnie ile się da nie płacąc za to i później gdy okazuje się, że już tak nie można piszą podobne posty po forach. Pozdrawiam, TG Nie będę rozdzielał wiadomości, bo to się mija z celem... Napisałem Panu maila ponad 5 godzin temu... Jest tam informacja o wszystkim... także o transferze, który chciałbym polubownie załatwić... ale widzę, że za trudno jest Panu przeczytać go i potem działać na forum. Pojawiłem się w sytuacji takiej nie innej, poprosiłem o rozwiązanie, ale Pan ma w d*** mojego maila i woli mnie Pan obrzucać na forum... Proszę sprawdzić pocztę. To jest właśnie ten profesjonalizm i kultura... a raczej brak obu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aargoth 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Prosiłbym jednak o podanie IP, może być nawet na priv Wykupił Pan określoną ilość transferu, zużywał 3 razy tyle, nie próbując nawet wyjaśnić sprawy czy dopłacić za zużyty transfer. Jeżeli kilka osób na serwerze robi tak samo z transferem i zasobami to nie dziwmy się że jakość spada. Bądźmy uczciwi, następnie wymagajmy tego od innych, jężeli sami chcemy naciągać kogoś to później są takie kwiatki jak ten. Całe szczęście, żę mamy już mechanizmy do weryfikacji tego. Dzięki temu możemy wyegzekwować uczciwość użytkowników, której w Pana przypadku chyba zabrakło. Nie chcę robić jakiegoś offtopa ale przyglądam się temu tematowi od pewnej chwili i zaciekawiła mnie niezmiernie jedna rzecz. Skąd Pan odgadł o jakiego użytkownika chodzi (skoro oskarża go Pan o nieuczciwość) a nie potrafi skojarzyć go z IP na którym znajduje się jego konto? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Nie chcę robić jakiegoś offtopa ale przyglądam się temu tematowi od pewnej chwili i zaciekawiła mnie niezmiernie jedna rzecz. Skąd Pan odgadł o jakiego użytkownika chodzi (skoro oskarża go Pan o nieuczciwość) a nie potrafi skojarzyć go z IP na którym znajduje się jego konto? To proste, przypomnienia są wysyłane w momencie gdy użytkownik przekracza transfer. Dzisiaj mamy 12, a więc ~1/3 miesiąca. W związku z tym, jeżeli ktoś dostał dzisiaj przypomnienie znaczy to, że zużył cały dostępny transfer na ten miesiąc. Mechanizm zliczania wprowadziliśmy w tym miesiącu, między innymi dlatego, że część użytkowników nagminnie przekraczała transfer. Nie wiem o kogo chodzi, ale skoro otrzymał dzisiaj przypomnienie to znaczy, że coś z jego VPS jest nie tak, a skoro jest tak zbulwersowany więc pewnie bardzo go zabolało to ograniczenie i od dłuższego czasu tak musi być, prawda? Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aargoth 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Tak, to logiczne. Dzięki za odp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
louloudi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Oczywiście, może byś od dłuższego czasu, ale nie każdy może być tego świadomy, nie każdy klika 30 razy dziennie i sprawdza ile co je... Reakcja jest ostra, bo ludzie przyzwyczajają się o konkretnych adresów, więc nagle takie coś... Na moje wina leży po obu stronach... więc osobiście podziękuję za usługi - jak napisałem w mailu... odpalam przekierowanie na inny serwer, do końca miecha załatwię coś droższego, gdzie odpalę sobie swój monitoring przy okazji... nie będzie niespodzianek, nie będzie problemów... A w ogóle wszelkie takie informacje powinny być już na początku, a nie w trakcie działania usługi... szczęśliwi Ci, co teraz kupią i będą mieli świadomość wcześniej... A akcja z transferem i tak nie tłumaczy wzrostu pingów czy lagów maszyny, ale nie chcę się już kłócić... to tylko moja osobista ocena. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wh4u 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 nie będzie niespodzianek, nie będzie problemów... A w ogóle wszelkie takie informacje powinny być już na początku, a nie w trakcie działania usługi... szczęśliwi Ci, co teraz kupią i będą mieli świadomość wcześniej... A akcja z transferem i tak nie tłumaczy wzrostu pingów czy lagów maszyny, ale nie chcę się już kłócić... to tylko moja osobista ocena. Tak jak wcześniej wspomniałem, podczas kupna serwera od zawsze był określony limit transferu i niespodzianką powinno być nie to że otrzymał Pan powiadomienie, ale to że dotychczas transfer nie był szczególnie limitowany. Każdy ma oczywiście prawo wyrażania własnego zdania, ale ważne by wszystko było w 100% zgodne z prawdą. Myślę że na tym poście zakończymy tę "potyczkę". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
drajvver 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Widzę, że wprowadzono ofertę serwerów gier. Ma ktoś tam takowy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szatyniak 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 moim zdaniem za duza cena na takie lokalizacje (serwery gier)btw. przed chwila padl moj VPS i dzownilem do nich - powiedziano mi, ze maja awarie i za pare minutek powinno byc ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 moim zdaniem za duza cena na takie lokalizacje (serwery gier)btw. przed chwila padl moj VPS i dzownilem do nich - powiedziano mi, ze maja awarie i za pare minutek powinno byc ok Niestety, tym razem awaria w nephax, żeby nie wyszło znowu że livenet Admini się tym zajmują Co do cen, no za niskie nie mogą być bo wiadomo jak się to kończy. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szatyniak 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 przepraszam - ceny sa dobrepierw czytalem na szybko i zamiast "Toruń" zobaczylem "Tarnów" i pomyslalem: "3zl publik w Tarnowie, gosh", ale jest okej jeszcze nie widzialem aby ktos mial serwer gier z logout.pl, ale jakos na pewno taka jak w innych firmach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Niestety, tym razem awaria w nephax, żeby nie wyszło znowu że livenet Admini się tym zajmują Co do cen, no za niskie nie mogą być bo wiadomo jak się to kończy. Pozdrawiam, TG No, to już wiem czemu i mój padł W takim razie czekam... Ogólnie jestem w logout od niecałego miesiąca, włączyłem wszystko co się dało /na razie :)/ jeśli chodzi o "wymagania dla bazy i http" i.... nawet się nie wzruszył. Fajnie, mam więc nadzieję, że te "pady" będą rzadko, bo sama wytrzymałość serwera jest nieporównywalnie większa od tego, który miałem u konkurencji za 800 zł więcej (rocznie) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Panie tomaszu proszę nie obrzucać mnie błotem bo to się mija z celem rozwiązania problemu Ogólnie nie chcę za darmo korzystać z pana vpsów, tylko napisałem wyraźnie swoją opinnie bo przecież po to jest owe forum przypomnę: Zakupiłem vps`a u pana prawie rok temu i wtedy było wyraźnie napisane że max 15vps na jednej maszynie teraz jest napewno więcej, nie jestem w stanie sprawdzić ile i na jakiej klasie ip są one postawione. Nie mam problemu z zapłaceniem za przekroczony transfer. Mam po prostu wrażenie że ktoś mnie tu robi w konia nie mogę sprawdzić rzeczywistego transferu na pana VPS bo są bardzo częste rebooty i nie jestem w stanie ręcznie liczyć jednostek przesłanych przez venet0 Jakość była dobra do czasu aż upchał pan mase vps na 1 maszynie... Co do transferu, no nie wiem 10 osób dostało powiadomienie o przekroczonym transferze, z tego 2 się już zarejestrowały na tym forum i w pierwszym poscie wyrzucaja to. Z jednej strony chcecie mieć niskie pingi a z drugiej jak ktoś stara się zrobić porządek by transfer nie był nadużywany to robi się ostre niezadowolenie. No nie da się mieć niskich pingów i użytkowników, którzy w 1/3 miesiąca mają już przekroczony limit zuzycia o 50%, ktoś tu chyba przecenił możliwości swojego VPS'a co ma transfer to pan chyba nie rozumie o czym my tak naprawdę piszemy... a zatem piszemy o niskiej wydajności maszyny a nie o jakości łącza Całe szczęście, żę mamy już mechanizmy do weryfikacji tego. Dzięki temu możemy wyegzekwować uczciwość użytkowników, której w Pana przypadku chyba zabrakło. czyli biorąc pod uwage zarzut innej osoby to wychodzi na to że i w pana oczach i ja jestem oszutem bo też przekraczam transfer. Przypomnę że pisałem do pana w sprawie liczenia trasnferu kiedyś i nie dostałem żadnej odpowiedzi no szkoda że tak się dzieje jak się dzieje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szatyniak 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 juz bangla nephax Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Pan tomasz jest nie poważny, zadzwoniłem do niego w sprawie wydajności serwera i poinformowałem go że to ja właśnie napisałem posta który odzwierciedla całą prawdę o tej firmię na początku zastraszył mnie że wyłączy mi serwer, za który zapłaciłem z góry po czym to zrobił Broadcast message from root@vz791 (Tue Jan 12 19:10:36 2010): The system is going down for system halt NOW! Nie masz żadnych serwerów przypisanych do Twojego konta! Kolejnych telefonów nie odbiera przecież to jest KPINA z ludzi korzystających z usług Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Pan tomasz jest nie poważny, zadzwoniłem do niego w sprawie wydajności serwera i poinformowałem go że to ja właśnie napisałem posta który odzwierciedla całą prawdę o firmie Niesamowite, ten człowiek mnie oświecił, wytknał mi całą prawdę o firmie, o jej niskiej jakości usług, brawo za tupet. Nie mam zamiaru dyskutować w tej kwestii to nie jest wyrocznia Proszę tyrzymać się opini o logout a nie robić tutaj śmietnik. Na pozostałe pytania odpowiemy na biuro@Logout.pl Pozdrawiam, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
celownik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Niesamowite, ten człowiek mnie oświecił, wytknał mi całą prawdę o firmie, o jej niskiej jakości usług, brawo za tupet. Nie mam zamiaru dyskutować w tej kwestii to nie jest wyrocznia Proszę tyrzymać się opini o logout a nie robić tutaj śmietnik. Na pozostałe pytania odpowiemy na biuro@Logout.pl Pozdrawiam, ja już z panem nie mam nic do uzgodnienia, napisałem panu smsa odpowiedniej treści i tego będe się trzymał, skoro pan nie potrafi pilnować transferu od początku a później nazywa pan kogoś złodziejem (osobę, która raz poinformowała pana o przekroczeniu transferu i nie dostała żadnej odpowiedzi) dla jasności napiszę smsa, którego do pana wysłałałem: Jutro sprawa znajdzie swój początek w prokuraturze za wyłączenie usług bez czasu wypowiedzenia i tym samym pozbawienie możliwości skopiowania danych na serwerze opłaconym z góry . odpowiedz pana tomasza sms: hehe naprawdę bardzo śmieszne i zarazem żenujące Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2010 Prokuratura nie ma nic do tego. To sprawa zahaczająca o kodeks cywilny a to nie podlega ściganiu przez prokuraturę. Jak straszyć to mądrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach