Skocz do zawartości
melmat

[opinie] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

Oprócz tego ostatnio zdarzało się sporo krótkich przerw w dostępie (kilkusekundowych, ale wystarczających do rozłączenia z serwerem), chcociaż to już zapewne sprawa serwerowni.

 

Informuję, że problem z przerwami w dostępie był spowodowany przez problemy z routingiem w serwerowni superhost.

W obecnym czasie problem ten nie występuje. Problem ten również nie występował nigdy na żadnym naszym serwerze w nephax oraz livenet, a dotyczył tylko serwerowni superhost.

 

Co do 9h przerwy, faktyznie miała miejsce tak długa przerwa, jednakże w obecnym czasie wprowadziliśmy zabezpieczenia przed tego typu zdarzeniami.

 

Pozdrawiam,

Tomasz Grzyb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie pięknie ale brakuje mi w panelu opcji reinstalacji oraz zmiany hasła roota bo już mi się nudzi co chwile pisanie maili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Klientem firmy logout.pl jestem przez okrągły miesiąc, posiadam 2 VPS'y z edycji 'Dla serwerów gier' w lokalizacji Livenet. Sama firmę postaram się ocenić jak najbardziej obiektywnie w kilku kategoriach:

 

Jakość oferty

Kilka VPS'ów do wyboru, z czego każdy za naprawdę przystępną cenę można ulepszyć wedle własnego uznania co jak dla mnie jest ogromnym plusem. Ile razy to spotykało się z sytuacją braku możliwości zwiększenia transferu bez wykupywania większego pakietu, co wychodzi znacznie drożej. Tutaj mega + dla Logout.pl

 

Bezawaryjność i panel

Przez okrągły miesiąc mój serwer padł na półtora godziny i to z winy Livenet.pl a nie samego Logout. Jedynie z czym był kłopot to dostępem do sftp, lecz zostało to naprawione od ręki, 5 minut po rozmowie przez telefon. Co do panelu, bardzo przejrzysty i co najważniejsze - pozbawiony zbędnych dupereli.

 

Kontakt z firmą / Efektywność BOK'u

W tej kategorii leci największy plus na konto Logout.pl. Kontakt telefoniczny do późnych godzin, wszystko załatwiane dosłownie od ręki. Przykład 'z życia', kilka dni męczyłem się z klientem ftpd, aż po kolejnej porażce postanowiłem poprosić Logout o jego instalację. Niby błahostka, lecz patrzmy prawdzie w oczy, rozwiązywanie takich problemów nie należy do ich obowiązków i z reguły podpada to już pod 'pracę administratora' jako usługę dodatkowo płatną. Wszystkie dane + całe objaśnienie obsługi miałem po 20 minutach na meilu i nie zapłaciłem za to ani grosza. Podobnych sytuacji było więcej i dlatego plus w pełni zasłużony.

 

Ocena ogólna

Firma prowadzona przez 'ogarniętego' człowieka, który szanuje swojego klienta i zna się na rzeczy. Jeśli zależy Ci na jakości, dobrym kontakcie w bardzo rozsądnej cenie - nie wahaj się i leć do Logout.

 

@ Do wszystkich heat'erów na WHT. Jestem klientem firmy Logout, a nie jej pracownikiem. Za swoje serwery płacę pełną kwotę, a ich uptime można sprawdzić chociażby na grafiku GT znajdującego się na www.CS-Grajkownia.pl

 

Pozdrawiam,

Oskar Lakner

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od paru dni jestem klientem Logout.pl

No jak na razie to szczerze polecam. Support odpowiada szybko, serwery działają szybko, tanio.

 

Polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wzbogacam swoją wiedzę na temat administracji, za tamte e-mail przepraszam Pana Tomasza. wink.gif

 

 

Wiedzę na temat administracji i to na dodatek na debianie powinieneś wzbogacać na swojej maszynie a nie truć administratora o zmiany co 2 minuty. Twoje wytłumaczenie nie jest rzadnym wytłumaczeniem.

Duży plus dla firmy i dla Pana Tomasza za cierpliwość. Ja gdybym otrzymywał co minutę maila "chcę debiana" - postąpiłbym inaczej smile.gif To niczym hasło "daj, daj , daj" z pewnej kreskówki wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support jak najbardziej działa, nie mamy żadnych problemów z nim

Proszę o podanie numeru zgłoszenia na priv

 

Pozdrawiam,

TG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam VPS'a w lokalizacji: superhost... Jak na razie (2 tygodnie) nie było żadnego padu, ani przerwy w dostępie do serwera. VPS został uruchomiony godzinę po zakupie - aż byłem zaskoczony. Ogólne odczucia bardzo pozytywnie, ale...

Mam małe zastrzeżenie co do supportu. Raz odpowiedź dostałem po godzinie... teraz jednak czekam już ~50 godzin i bez odzewu. Zobaczymy ile jeszcze będę musiał czekać.

 

Moja ocena 8/10, głównie z wyżej wymienionego powodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

. teraz jednak czekam już ~50 godzin i bez odzewu. Zobaczymy ile jeszcze będę musiał czekać.

 

Może ktoś poprostu przeoczył e-maila, spróbuj jeszcze raz wysłać

 

pozdrawiam,

TG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż ja dzisiaj dostałem do administracji vps kolegi . No cóż była mała zamiana IP ale fajnie sprawnie dało się dogadać. Co do vps no tu lekko się zawiodłem . Łącze zapchane do serwera i nie da się osiągnąć chociaż 1 Mbps . Wysłałem na ten temat maila ale jak na razie głucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem na ten temat maila ale jak na razie głucho

No ale wysłałeś 20 minut temu, bez przesady, próbuje zareagować ale livenet milczy, Za takie pieniadze chcialbys czas reakcji 5 min? ;>

 

Pozdr.

TG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bardzo pozytywne odczucia. Support szybki, odpowiadają na moje pytania max w 12 H. Miałem niedawno problem z fakturami, kończył się okres ważności a faktury nie było(mimo przychodzacych mejli). Na szczęscie Pan Tomasz zrobił porządek z moimi fakturami i wszystko wróciło do normy.

Polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po trzech miesiąca użytkowania najtańszego vps'a w lokalizacji nephax, mogę tylko pochwalić. Przez cały ten okres zero problemów technicznych. Vps wydawał się być dość żwawy, pingi w grze na zadowalającym poziomie bez nieprzyjemnych niespodzianek. Dodatkowo dość szybki, miły i rzeczowy kontakt via mail/helpdesk.

 

Rezygnuję tylko dlatego, żeby mieć porównanie jaki poziom usług prezentuje konkurencja, na celownik biorę hekko. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwóch moich klientów zakupiło VPSy w logout.pl (plan 2 i 3). Musze przyznać, że działają bardzo dobrze. Kontakt dość szybki.

Jedyny minus to brak modułu capabilities. Jednak po kontakcie z supportem całkiem szybko właczyli ten moduł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglada sprawa serwerow wirtulanych? Wszysycy sie zachwycaja vpsami a to mnie nie interesuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otrzymujecie odpowiedzi z supportu?

Ja wysłałem ticket:

Sat, Nov 28 2009 9:13pm

potem odświeżyłem:

Tue, Dec 1 2009 12:08pm

i znowu odświeżyłem

Thu, Dec 3 2009 1:40pm

 

Zero odpowiedzi na razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otrzymujecie odpowiedzi z supportu?

Ja wysłałem ticket:

Sat, Nov 28 2009 9:13pm

potem odświeżyłem:

Tue, Dec 1 2009 12:08pm

i znowu odświeżyłem

Thu, Dec 3 2009 1:40pm

 

Zero odpowiedzi na razie.

 

Wszystkie tickety na portalu pomocy http://logout.pl/pomoc są odpowiadane na bieżąco, może wysyłasz w jakiś inny sposób (tickety przez DA albo coś) na nie nie ma odpowiedzi i nie będzie bo to nie jest oficjalny sposób kontaktu z nami

 

Pozdr.

TG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam problemy z kontaktem, wyśłałem maila do buka i nikt mi nie odpisał.

Kolega zamówił server testowy za 1 zl wpłacił kasę i ponad tydzień nic. Napisał kilka maili to odpisali na 1 z zapytaniem o numer vps i dalej nic, dzwonił to na 3 numery podane na stronie odebrał jakiś pan "telefon alarmowy" i powiedział żeby czekać i to będzie załatwione. Na razie 0 kontaktu z ich strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×