kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2011 kolejny dzień padów, ciekawe kiedy tym razem naprawią wczoraj nie odpowiadał na pingi, naprawili i od poludnia działało dziś powtórka z rozrywki, dokładnie tak samo, tym razem to chyba zrobią coś dopiero w poniedziałek i pewnie znow padnie w poniedziałek w nocy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2011 Kori, nie obraź się, ale patrząc na twoich wiele lamentów od wczoraj, dotyczących i Hitme i Biznes-Hosta, w tym na jeden bardzo ciekawy traceroute, to taka myśl - może to twój ISP ma problemy z wyjściem na świat? Mi tam Hitme działa dobrze i w ten weekend nie miałem większych problemów z nimi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomaszG 6 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2011 Problemy zdarzają się każdemu, być może podobnie jak na przełomie czerwca/lipca w godz. 19.00 - 21.30 ktoś dokonywał ataku ddos na jeden z serwerów vps, gdy zmienili mi na innego noda polepszyło się od razu, ale znów w piątek ktoś zwrócił mi uwagę że serwer był nie osiągalny, ja tego nie zauważyłem. Ale na pewno w zeszłym tygodniu rano (6.00) wstałem i łącza nie działały (serwer i owszem), około południa ruszyło, ba nawet google zdążyło to zauważyć !!! czyli awaria była długa. Same serwery działają poprawnie, tylko przyłącza robią problemy, routery na odcinku 'ostatniej mili', nie wiem może są za mało wydajne, albo źle dobrane parametry obrony ? Domysłów może być wiele, mam tylko nadzieje że jednak będą lepiej (czyt. szybciej) reagowali na problemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Październik 16, 2011 @TomaszG, załóż sobie konto na pingdom.com i wskaż swój serwer, wtedy będziesz wiedział co i jak na 100%. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2011 Może poproś o przeniesienie VPSa na inny serwer. Nie wiem jak jest przy większych pakietach ale korzystam z oferty z 1GHz prockiem to mam cpu MHz : 852.094 Z tego powodu nie płaczę bo napisane jest DO 1GHz Co do rdzeni to w ofercie HITME masz dostęp do kilku rdzeni (w ofercie budżetowej do jednego). I nie miałeś przypadkiem procka 4x500MHz? (ze względu na 4 rdzenie matki) ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2011 Czy ktos z userow hitme ma ostatnio problem z komunikacja? Zalozylem ticket w sprawie zaplaty, nastepnie drugi po dwoch dniach poprzez form kontaktowy i nic, ile mozna sie prosic o odpowiedz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SanKen 63 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2011 Na tickety to sobie zaczekasz. Zadzwoń... jak nie ja pierwszy nr. to na drugi... Jakoś z tym problemów nie miałem by się nie "dogadać" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IceManSpy 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2011 No niestety odpowiedzi na maila czy przez tickety prawie w ogóle nie są realizowane. Sam napisałem chyba 3 maile i zero odpowiedzi :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
centrumweb 12 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2011 Witam. Ja mam taki problem, że od czasu awarii w której mój hosting (wszystkie serwisy) zostały unieruchomione na 5 dni mam problem z przywróceniem poprzednich parametrów serwera. Kontakt z właścicielem/serwisem pomimo, że jest w miarę szybki to nie przynosi pożądanych rezultatów. Baza danych notorycznie ulega uszkodzeniu. Ostatnio próbowałem się zalogować na własne konto to otrzymałem informacje, że nie ma takiego użytkownika, przywrócenie hasła również daje taki komunikat. Czy ktoś również zanotował podobne problemy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Causen 76 Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2012 Ktoś z obecnych klientów może się wypowiedzieć jak to wygląda teraz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2012 Ktoś z obecnych klientów może się wypowiedzieć jak to wygląda teraz? Odnośnie supportu się nie mogę zbytnio wypowiedzieć bo nie mam żadnych problemów z serwerem. Uptime 46 dni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xirad 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 Korzystam od dłuższego czasu z hitme i nie mam problemów z kontaktem. Wcześniej zdarzało się, że trzeba było trochę poczekać na odbiór telefonu, ale teraz jest już normalnie. No i większość spraw da się załatwić poprzez ich panel (restart, instalacja, zmiana hasła roota...) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 Ja to zauważyłem że często na czacie ktoś jest na stronie WWW Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Causen 76 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 Oki dzięki za informacje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
centrumweb 12 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2012 (edytowany) Hitme można polecić tylko, gdy nic się nie dzieje z serwisem/serwerem, gdy pojawi się awaria to wychodzą na jaw słabe strony hostingu - przede wszystkim brak kontaktu z administracją. Choć administracja rzeczywiście stara się pomóc to jednak przeciąganie w czasie między zgłoszeniem, a feedbackiem generuje straty, które przy komercyjnych serwisach są niedopuszczalne. Wychodzą na jaw takie kruczki jak blokada połączeń z numeru zastrzeżonego(kontakt z zagranicy) etc. dwa razy próbowałem tam hosting i skończyło się tak samo na awarii, trwającej zbyt długi czas. Teraz hostuję na UnixStorm i różnica w działaniu hostingu jest zauważalna, poczawszy od stabilności do tego kontakt i zabezpieczenia przed atakami. Edytowano Sierpień 16, 2012 przez centrumweb (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2012 Hitme można polecić tylko, gdy nic się nie dzieje z serwisem/serwerem, gdy pojawi się awaria to wychodzą na jaw słabe strony hostingu - przede wszystkim brak kontaktu z administracją. Choć administracja rzeczywiście stara się pomóc to jednak przeciąganie w czasie między zgłoszeniem, a feedbackiem generuje straty, które przy komercyjnych serwisach są niedopuszczalne. Wychodzą na jaw takie kruczki jak blokada połączeń z numeru zastrzeżonego(kontakt z zagranicy) etc. dwa razy próbowałem tam hosting i skończyło się tak samo na awarii, trwającej zbyt długi czas. Teraz hostuję na UnixStorm i różnica w działaniu hostingu jest zauważalna, poczawszy od stabilności do tego kontakt i zabezpieczenia przed atakami. A kiedy miałeś tam hosting? Chodzi mi mniej więcej o przedział czasowy. Unixstorm też miał poważne problemy z atakami gdzie po pół dnia serwery były niedostępne - wszystkie. A przed DDoS nie da się uciec w 100% i przy większości atakach będą serwery niedostępne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
centrumweb 12 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2012 Hosting miałem do końca czerwca, czy początku lipca. Wcześniej też miałem jakiś czas, myślę że nie ma sensu podawać tutaj dat i tłumaczyć, potem że w lipcu jest już dobry kontakt z supportem. Ataki DDoS miały miejsce podobno na moim tylko hostingu i jakąś lukę wykorzystywały w Hitme, tak że blokowały mi hosting na dobę i dłużej, dopóki nie było kontaktu z supportem. Czarę goryczy przelał fakt, ż eich system anty-ddos zablokował mój IP kilkakrotnie w trakcie normalnego korzystania z zasobów serwisu. Dziwnym trafem inne hostingi nie wykazywały już takich problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arkadiusz N 46 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2012 Kamikadze, nie broń już tak tego HitMe. Wszyscy dobrze wiedzą jak jest i wiele osób samych to doświadczyło, w tym również i ja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Causen 76 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2012 Kamikadze, nie broń już tak tego HitMe. Wszyscy dobrze wiedzą jak jest i wiele osób samych to doświadczyło, w tym również i ja. Ale interesuje mnie jak jest aktualnie, nie jak było 2 lata temu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arkadiusz N 46 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2012 Ale interesuje mnie jak jest aktualnie, nie jak było 2 lata temu. Moja opinia z przed ~2ch miesięcy chyba jest daleka do tych dwóch lat? Wiem co mówię i będę odradzał wszystkim tą firmę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2012 Słuchaj. Ja korzystam obecnie i nic się nie dzieje nie normalnego... Dziwne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2012 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2012 CetrumWeb – Pana temat jest doskonale mi znany. Przede wszystkim tematyka stron, którą Pan prowadzi przyciąga nieciekawy ruch, który powoduje Panu duże obciążenie skryptów, wykorzystanie zasobów serwera które było notorycznie przez nas Panu podnoszone. Dopiero wówczas optymalizował Pan strony czy aktualizował skrypty do nowych wersji, więc proszę się nie dziwić, że ma Pan z tym tyle problemów i takie sytuacje. W Pana imieniu kontaktowała się też inna osoba i zawsze udzielaliśmy pomocy. Notorycznie przekazywaliśmy te same informacje, że należy pomyśleć nad zwiększeniem pakietu wyborem serwera vps, ponieważ zasoby które Pana skrypty zużywają, mijają się z przeznaczeniem serwera. „Ataki DDoS miały miejsce podobno na moim tylko hostingu i jakąś lukę wykorzystywały w Hitme” Nic takiego nie miało miejsca, zwracaliśmy Panu uwagę aby aktualizować skrypty i na podejrzany ruch który do Pana np. w ciągu godziny kilkanaście tysięcy połączeń ewidentnie otwierających puste sesje, co ograniczaliśmy i wycinaliśmy. Proszę to skorygować i nie mylić faktów. Oczywiście dziękujemy za współpracę z nami i chętnie po kontakcie ze mną wskaże Panu dodatkowe informacje które przekazywaliśmy w celu zwiększenia odporności strony osobie które ewidentnie jak widać nie przekazywała Panu. Arkadiuszu N. – nie wiem dlaczego tak się uparłeś na osoby które pozytywnie sami wyrażają się o naszej obsłudze, usługa a przede wszystkim osoby które same udzielają się proszeni o opinie innych, świadczą o tym, że staramy się i jakość usług cały czas się podnosi. Świadczy o tym rozwój naszych usług oraz nasza współpraca z czołowymi firmami w Polsce w różnych dziedzinach. Przykro mi, że ma Pan o nas taką opinie, uważam że pochopnie wyciągnięta lub niesłusznie. Jeżeli ma Pan chęci to chętnie wysłucham Pana uwag co spowodowało u Pana takie zdanie. Bardzo chętnie podejmę taką rozmowę w celu poprawienia jeszcze naszej obsługi oraz pokazaniu Panu naszych dobry intencji i indywidualnego podejścia, również dziękuje za aktywność w temacie. Zapraszam na pw. Dla użytkowników Zgadza się drodzy użytkownicy uruchomiliśmy chat na stronie głównej, docelowo pojawi się również w panelu vps, hostingowym. W celu ułatwienia wam i nam kontaktu. Obecnie kończymy przygotowywać system pomocy, w którym niebawem znajdziecie dużo poradników, odpowiedzi często zadawane pytania zarówno czysto techniczne oraz dotyczące konfiguracji, którymi jesteśmy zasypywani na support. Robimy to aby jeszcze bardziej zoptymalizować support. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2012 Posiadają własną, prawdziwą chmurę. Słyszałeś o jakiejś awarii w ich cloud? Zapewne nie. Amazon też ma prawdziwą chmurę e24cloud także Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2012 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach