Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 I znów, 7 godzin czekania na odpowiedź tylko po to by usłyszeć, że maila wysłałem z niewłaściwego adresu. Jak by nie można było odpisać od razu czegoś takiego, a zależy mi na czasie. Pomijam, że wysyłałem z panelu supportowego z konta które miało dwa adresy, sprawdzili tylko pierwszy - nie pasował do żadnego serwera i ticket zamknięty. Gdyby sprawdzili drugi, zobaczyliby, że pasuje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Maj 26, 2011 wysłany mail 20maja, ponowiony 24maja - brak reakcji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Maj 26, 2011 Norma, ja zdecydowałem, że jednak w związku z supportem wynoszę się od nich, niestety, za takie pieniądze u konkurencji są zarówno lepsze serwery jak i z normalnym supportem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
surma 4 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2011 (edytowany) Też nie moge napisać dobrego zdania o ich supporcie.. Bo o ile serwery chodzą bosko, support kuleje.. Nie chce mi się opisywać sprawy, więc przekleje mojego maila ze skargą wysłaną do hitme Kilka dni temu napisałem ticketa, o wystawienie faktury na 3 mc z góry. W treści podałem nazwe serwera (dokładnie taka sama jaka wisi w panelu) oraz cenę. W odpowiedzi supportu otrzymałem info, że "faktura została wystawiona, po opłaceniu proszę o kontakt". W tym samym czasie panel billingowy automatycznie wystawił mi rachunek do zapłaty. Poszedł kolejny ticket, z informacją o opłaceniu proformy oraz o anulowanie rachunku. Kilka dni później, otrzymałem potwierdzenie. Przedłużyliście drugi serwer, wart 20 zł [/ mc] więcej (sic!), a anulowanie faktury polegało na zmniejszeniu kwoty do 0,00zł i "opłaceniu jej" (więc serwer o którym była mowa na początku, docelowo został przedłużony tylko o 1 mc). Mail co prawda napisany chaotycznie, ale ważne że da się rozczytać sens.. Edytowano Maj 29, 2011 przez surma (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lszewc 6 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2011 Niestety musze potwierdzic problemy z supportem. Mimo, ze mam usluge premium to i tak do dzisiaj nie doczekalem sie na odpowiedz na zgloszenie z 31 maja. Zmienilem status najpierw na pilny, teraz na krytyczny + mail do Pana Bajerskiego. Niestety jak tak dalej pojdzie bede musial zmienic dostawce... bo nie wyobrazam sobie co by byly gdyby moj serwer mial na prawde powazny problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2011 Wow, to coś nowego wnosi do sprawy, myślałem, że traktują tak tylko tych którzy nie zapłacili extra za dodatkowy support (chociaż i ich nie powinni), ale skoro tak samo zlewają osoby z supportem premium to pozostaje życzyć powodzenia tej firmie, która jak widać wychodzi z założenia, żeby stworzyć hosting który sam się będzie prowadził a do pracy można wpadać raz na kilka dni zobaczyć co tam i jak tam, ewentualnie poświęcić czas klientowi ale nie koniecznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pakarob 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2011 Potwierdzam. Wsparcie nawet premium - leży. (czas odpowiedzi kilka dni) "Prawdziwy support 24/7/365 to żart PS. mam u nich VPS przygotowanego pod www (xen DA 1024) może polecicie innych dostawców (podobne parametry , podobna cena) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2011 Ostatnio miałem problem ze stroną na zwykłym współdzielonym i support odpisał mi natychmiastowo. Było to w tygodniu w godzinach popołudniowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2011 Potwierdzam. Wsparcie nawet premium - leży. (czas odpowiedzi kilka dni) "Prawdziwy support 24/7/365 to żart PS. mam u nich VPS przygotowanego pod www (xen DA 1024) może polecicie innych dostawców (podobne parametry , podobna cena) Heh, dawniej Pan Marek sobie odpisywał tutaj na WHT w tym temacie ale coś ostatnio przestał, a szkoda. Jeżeli support premium leży to powinniście im napisać co o tym myślicie, że płacicie extra 30zł (bodajże tyle?) w błoto i postraszyć rezygnacją. Macie do tego większe prawo niż klienci zwykłej usługi (choć i ja im wysłałem list pożegnalny) Ostatnio miałem problem ze stroną na zwykłym współdzielonym i support odpisał mi natychmiastowo. Było to w tygodniu w godzinach popołudniowych. To zależy jak trafisz. Czasem zdarzy się, że akurat ktoś łaskawie przegląda tickety supportowe i wtedy odpisze Ci od razu. Miałem tak z raz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
^^KaMaZZ~.^ 154 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2011 Sytuacja powtarza się po raz n-ty... Firma ma okres pomocy klientowi, wszyscy się zachwycają, później przychodzi okres olewania klienta, jednakże zawsze znajdą się osoby, które będą próbować tłumaczyć firmę. Po jakimś czasie, jak sytuacja trochę ucichnie, firma wraz z właścicielem powracają a osoby, które kiedyś zrezygnowały z usług firmy znowu liżą jej 4 litery i myślą, że sytuacja się nie powtórzy + znajdują się nowi 'naiwni'. W tym monencie schemat się powtarza. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2011 (edytowany) del Edytowano Maj 25, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2011 Firma twierdzi, ze kazdy jest obslugiwany na poziomie. Czkawki supportu tlumacza spora iloscia zlecen. Podobno nie patrza na to ile klient wydaje u nich $. Dostałem identyczną odpowiedź. Odpisałem, że skoro mają tyle zleceń to powinny być raczej środki na dodatkową osobę do supportu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2011 Dostałem identyczną odpowiedź. Odpisałem, że skoro mają tyle zleceń to powinny być raczej środki na dodatkową osobę do supportu Mentalność Polaków jest po prostu fenomenalna. Co krok dobre rady. Czasami mam wrażenie, że klienci mieliby ochotę za mnie poprowadzić firmę. Nic tylko oddać support w ręce społeczności! (Oczywiście nie przywalam się osobiście do Ciebie Kubofonista, tylko nawiązałem do podobnych zachowań). EOT Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lszewc 6 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2011 (edytowany) Nic tylko oddać support w ręce społeczności! A wiecie ze to nie jest do konca glupi pomysl.... Edytowano Czerwiec 5, 2011 przez lszewc (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2011 Nic tylko oddać support w ręce społeczności! A wiecie ze to nie jest do konca glupi pomysl.... No właśnie w tym przypadku to byłby bardzo dobry pomysł prawdopodobnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 to już piąty dzień jak próbują znaleźć miejsce blokady mojej centralki trixbox nawet nie spróbowali odpalić na innej maszynie z innym IP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 (edytowany) Firewall na pewno Ci nie blokuje? nie, coś u nich blokuje zapłaciłem za rok z góry :/ puściłem już pytanie czy mi zwrócą kasę Edytowano Lipiec 5, 2011 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 bardzo chętnie bym zmienił, niech mi kasę oddadzą i spadam do alvotech lub netdc zaplacone mam jeszcze za 5 miechow, trochę szkoda, no ale co robić chyba że ktoś by chciał odkupić ten serwer, tyle że pod centralkę voip on przestał funkcjonować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 bardzo chętnie bym zmienił, niech mi kasę oddadzą i spadam do alvotech lub netdc zaplacone mam jeszcze za 5 miechow, trochę szkoda, no ale co robić chyba że ktoś by chciał odkupić ten serwer, tyle że pod centralkę voip on przestał funkcjonować Obawiam się, że zwrot pieniędzy nie będzie możliwy, znajomemu przy VPSie odmówili takowego zwrotu, ale próbuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kubofonista 15 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 Na pożegnanie z HitMe (bo zmieniłem firmę, na tańszą z lepszymi parametrami i istniejącym supportem) wysłałem im mail pożegnalny na który odpisał sam Pan Marek. Zapewniał mnie, że nie ma już obecnie problemów z supportem, dla mnie nie miało to znaczenia bo i tak rezygnowałem ale pomyślałem, że może coś jednak się u nich zmieni (twierdził, że mają inwestora), ale mówicie, że jednak nic z tych rzeczy ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2011 (edytowany) oplacone za rok z góry (09/11/2011), wszystko śmigało, aż do 31czerwca telefony przestali odbierać, widać pad na całego, mam nadzieję że zacznie to dziś działać Edytowano Lipiec 5, 2011 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach