Gość thetox Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2011 Zakupiłem panel DA bezpośrednio u nich, mam dostęp do panelu klienta, ale nie moge zmienic systemu i ip serwera, pisałem juz do nich dwa razy ale nic. Co piszecie jak chcecie zmienić ip lub system? Bo ja napisałem ze prosze tylko o zmiane ip i systemu, nic wiecej nie podawałem i cisza, trza podać nr klienta? Wysłalem bezposrednio z mojej skrzynki e-mail bo nie ma nic takiego jak panel ticketów do nich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2011 Musisz podać numer klienta i licencji, wyślij to do działu technicznego, nie do działu sprzedaży. Napisz tak: Hi, Can I have Ip changed for my license please: UID:123456 LID:123456 Old IP: 123.123.123.123 New IP: 123.123.123.123 New OS: Windows 7 ( uśmieszka nie dawaj) Thanks Thetox Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2011 My mamy zmiany os / ip w panelu po prostu wprowadza się nowe dane i już. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2011 (edytowany) Również mamy podobnie jak IONIC Edytowano Kwiecień 19, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość thetox Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2011 Możńa jakos uzyskac dostęp aby mozna było sobie samemu zmieniac ip oraz system? bo po co mi ten panel skoro nie moge sam musze pisac do nich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2011 U nas też jest ta możliwość, jednak tylko administracja DA może Ci włączyć taką opcję w panelu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość thetox Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2011 No i w końcu zmienili Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach