Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Hej, Czy ktoś korzysta z tego operatora po tepsie? Jeśli tak, Byłbym wdzięczny za pingi i pokazanie trasy do wp.pl; dc-1.tk; onet.pl Dziękuje z góry Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pienio69 4 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 (edytowany) C:\Users\Rafał>tracert wp.pl Śledzenie trasy do wp.pl [212.77.100.101] z maksymalną liczbą 30 przeskoków: 1 1 ms 1 ms 1 ms netiabox.pl [192.168.1.254] 2 22 ms 22 ms 19 ms Lublin-bras1.inetia.pl [195.114.190.157] 3 * 19 ms 19 ms 83.238.250.166 4 * 22 ms 21 ms 87.204.224.98 5 23 ms 22 ms 22 ms WarsH002rt23-WarsH002rt22.inetia.pl [87.204.224. 2] 6 22 ms 21 ms 21 ms WarsH002RT22-WarsH002RT07.inetia.pl [83.238.251. 16] 7 23 ms 22 ms 23 ms WarsH002rt07-WarsC001rt06.inetia.pl [83.238.249. 6] 8 26 ms 22 ms 25 ms WarsC001RT06-WarsB010RT06.inetia.pl [81.210.126. 253] 9 21 ms 30 ms 60 ms do-netia.atman.pl [194.153.134.237] 10 * * * Upłynął limit czasu żądania. 11 53 ms 224 ms 412 ms do-r4.rtrd2.adm.wp-sa.pl [212.77.96.110] 12 27 ms 28 ms 29 ms www.wp.pl [212.77.100.101] Śledzenie zakończone. C:\Users\Rafał>ping wp.pl Badanie wp.pl [212.77.100.101] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=27ms TTL=245 Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=29ms TTL=245 Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=27ms TTL=245 Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=52ms TTL=245 Statystyka badania ping dla 212.77.100.101: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 27 ms, Maksimum = 52 ms, Czas średni = 33 ms C:\Users\Rafał>ping dc-1.tk Badanie dc-1.tk [78.47.156.240] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 78.47.156.240: bajtów=32 czas=48ms TTL=53 Odpowiedź z 78.47.156.240: bajtów=32 czas=48ms TTL=53 Odpowiedź z 78.47.156.240: bajtów=32 czas=87ms TTL=53 Odpowiedź z 78.47.156.240: bajtów=32 czas=99ms TTL=53 Statystyka badania ping dla 78.47.156.240: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 48 ms, Maksimum = 99 ms, Czas średni = 70 ms C:\Users\Rafał>ping onet.pl Badanie onet.pl [213.180.146.27] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=27ms TTL=55 Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55 Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55 Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55 Statystyka badania ping dla 213.180.146.27: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 26 ms, Maksimum = 27 ms, Czas średni = 26 ms C:\Users\Rafał>ping wp.pl Badanie wp.pl [212.77.100.101] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=27ms TTL=245 Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=29ms TTL=245 Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=27ms TTL=245 Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=52ms TTL=245 Statystyka badania ping dla 212.77.100.101: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 27 ms, Maksimum = 52 ms, Czas średni = 33 ms C:\Users\Rafał>ping dc-1.tk Badanie dc-1.tk [78.47.156.240] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 78.47.156.240: bajtów=32 czas=48ms TTL=53 Odpowiedź z 78.47.156.240: bajtów=32 czas=48ms TTL=53 Odpowiedź z 78.47.156.240: bajtów=32 czas=87ms TTL=53 Odpowiedź z 78.47.156.240: bajtów=32 czas=99ms TTL=53 Statystyka badania ping dla 78.47.156.240: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 48 ms, Maksimum = 99 ms, Czas średni = 70 ms C:\Users\Rafał>ping onet.pl Badanie onet.pl [213.180.146.27] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=27ms TTL=55 Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55 Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55 Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55 Statystyka badania ping dla 213.180.146.27: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 26 ms, Maksimum = 27 ms, Czas średni = 26 ms 20Mb Neti na lini TP ,okolice lublina Edytowano Kwiecień 14, 2011 przez Pienio69 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Nie jest źle. Chcę migrować z Dialogu (łącza TP) Kolejorze coś od ponad roku przestali się u mnie starać i mają wszystko w głębokim poważaniu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 I tak wszystko obsługuje TP i jakość powinna być porównywalna... I tak jak ci się coś spie$%^(* to nie naprawia tego Netia tylko TP bo to ich łącza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Hmm, w sumie racja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Niestety ja nie mam już tak dobrej opinii. Mam ostatnimi czasy straszny problem z Netią na lini TP. Generalnie do niektórych stron mam nullrouta na jakimś routerze i pakiety giną strasznie. Niedostępne strony: yt, część wrzuty, forum.ovh.pl, wp.pl oraz parę innych stron internetowych. jedyne obejście to własne proxy przez które wchodzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 UU, no to już w ogólnie nie wygląda za dobrze... Kusi mnie ta niska cena, oraz brak reakcji ze strony tk. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Mam netię już 3 lata i przy prędkości 2 Mbit/s byłem bardzo zadowolony. Przedzwoniłem do nich z pytaniem o 20Mbit/s i bardzo miła pani poinformowała mnie, iż znajduję się za daleko od centrali, więc możliwości technicznych dla takiej prędkości niestety nie ma. Po 3 dniach przestał działać internet (router nie łapał synchronizacji). Zadzwoniłem do pomocy technicznej, a zdziwiony facet odpowiada mi, żebym się nie dziwił, bo właśnie jestem przepinany na 20Mbit. Zadowolony czekałem na zakończenie procesu. Następnego dnia router zaczynał radośnie świecić stałym światłem na coraz dłuższy czas. Po złapaniu synchronizacji necik działał do 3 minut. Zadzwoniłem znowu na pomoc techniczną i okazało się, że jednak technicznych możliwości nie ma, więc proponują 6 Mbit. W sumie to i tak 3 razy szybciej niż miałem dotychczas, więc przystałem na tę propozycję. 6 Mbit mam po dzień dzisiejszy, lecz nie jest kolorowo. Czas połączenia wynosi od 2 do 6 godzin, później następuje zerwanie i ponowne połączenie. Pomolestowałem ich jeszcze trochę i okazało się, że w maju będę przepięty na centralę LLU, więc problemy mam nadzieję ustąpią. Ogólnie kontakt i reakcja na zgłoszenia całkiem przyzwoita. Oczywiście gdy mają się zjawić technicy, to są ubrani w kurtki TP. Pingi do wp wynoszą od 20 do 25-30 ms. Nie puszczę mtr'a ani pinga, bo w tej chwili nie mam dostępu do tego łącza. Ogólnie, jeśli nie jesteś zbyt daleko od centrali i nie masz linii napowietrznej, to powinieneś być zadowolony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 UU, no to już w ogólnie nie wygląda za dobrze... Kusi mnie ta niska cena, oraz brak reakcji ze strony tk. Sąsiad ma netię na łączu TP, no i nie działa to zbyt dobrze. Bardzo często coś pada i wtedy zaczynają się przepychanki na linii netia->tp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Ja (klient netii dla przypomnienia) w większości jak mam problemy z Internetem to dzwonię do TP - wysyłają technika w przeciągu paru godzin, max na następny dzień, nawet w niedzielę i naprawiają problem. Nigdy nikt nie próbował mi powiedzieć że mam się gdzieś indziej zgłosić. Niedługo (tak czytałem) netia będzie miała nową strategię - będziesz płacił stałą stawkę za maksymalną prędkość jaką oferują u Ciebie ;-) źródło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Ja np. mam często awarię DSLAM i wtedy TP bez problemu wysyła mi technika, kiedyś ku memu zdumieniu wysłali mi 1 stycznia, aż mi się głupio zrobiło. Sąsiad jak dzwoni do netii, to trwa to wieki, ale w sumie nie mówił mi, żeby próbował interweniować w TP, dzięki za info . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 A z ciekawości - telefon masz w tp czy netii? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Witam, telefon w TP, internet - Netia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Pewnie dlatego TP od Ciebie przyjmuje zgłoszenia. Ja mam przeniesiony i telefon i internet do netii, więc w ich systemie nie figuruję już jako klient i mojego zgłoszenia by nie przyjęli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WoofeR 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Ja np. mam często awarię DSLAM i wtedy TP bez problemu wysyła mi technika, kiedyś ku memu zdumieniu wysłali mi 1 stycznia, aż mi się głupio zrobiło. Sąsiad jak dzwoni do netii, to trwa to wieki, ale w sumie nie mówił mi, żeby próbował interweniować w TP, dzięki za info . Po zgłoszeniu awarii u technicznych w Netii, TP ma 24 godziny na realizację zgłoszenia (jeśli Netia głośno i wyraźnie powie w słuchawce, iż sprawę przekazuje TP). Niedawno zgłaszałem problem z linią (BSA Netii) wieczorem, następnego dnia o 9 rano telefon od techników TP pracujących w centrali. Trochę nie wyobrażam sobie dzwonić do TP mówiąc co? Jestem klientem konkurencji? Zainteresuj się tym: http://blog.netia.pl...czyli_no_limits Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 (edytowany) Tzn mnie to bezpośrednio nie dotyczy. Moja kuzynka pracuję w dziale handlowym netii i mówi, że TP im robi takie numery, że np. dzwoni do ich klientów, którzy zdecydowali się na przeniesienie do netii, strasząc, że będą mieli problemy z usługami, ale to tak na marginesie. Może dlatego ten serwis nie zawsze działa tak rewelacyjnie. Edytowano Kwiecień 14, 2011 przez wood (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Tzn mnie to bezpośrednio nie dotyczy. Moja kuzynka pracuję w dziale handlowym netii i mówi, że TP im robi takie numery, że np. dzwoni do ich klientów, którzy zdecydowali się na przeniesienie do netii, strasząc, że będą mieli problemy z usługami, ale to tak na marginesie. Może dlatego ten serwis nie zawsze działa tak rewelacyjnie. Ja robiłem kiedyś u resellera neti, robili takie myki że kupowali bazy klientów TP którym w najbliższym czasie kończyła się umowa i dzwonili do nich ze swoją ofertą, dużo osób przechodziła do resellera neti i gość ładnie zarabiał jak na Polskie warunki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Do DSLAMa w linii prostej mam ~ 800 mb. TK sobie odpuściła, więc może Netia się postara, ogólnie łącznie z mną z tk odeszło by 4 klientów i przeszło do netii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 Już się kiedyś na temat Netii wypowiadałem, ale jeszcze raz napiszę, jak mnie rozbawili ostatnio. Otóż moi przyszli teściowie mieli telefon na linii ISDN-owej w TP i net w lokalnej firemce, którą przejęła Netia właśnie. Jednak z powodu dziadowskiej jakości łącza internetowego (co nie zmieniło się po przejęciu dostawcy przez Netię) oraz z powodu niewykorzystania wszystkich numerów na ISDNie postanowili zrezygnować z obu usług i przenieść się na linię analogową z telefonem + ADSL. Skontaktował się z nimi przedstawiciel Netii, złożył atrakcyjną ofertę na abonament telefoniczny i ADSL, przyjechał, podpisali umowę, pojechał. Po kilku dniach zadzwoniła uprzejma konsultantka z Netii z informacją, że umowa nie może zostać zrealizowana, ponieważ Netia ciągnąc okablowanie w okolicy ominęła ich szerokim łukiem. Sprawa skończyła się tak, że zamówili linie analogową z Neostradą w TP. Wniosek jest jeden - Netia jest niepoważna. W TP nigdy nie słyszałem o podobnej sytuacji - przed podpisaniem umowy sprawdzają, czy są w stanie zrealizować usługę. Nawet sprawdzają, czy dana prędkość łącza jest osiągalna, jeśli nie - informują o tym klienta i oferują maksymalną osiągalną opcję. Netia ze swoimi przedstawicielami okazała się firmą całkowicie niepoważną i niewiarygodną, podpisując najpierw umowę na świadczenie usługi, a następnie informując, że jednak nie są w stanie jej zrealizować. Dla mnie w tym momencie przegrali całkowicie i w życiu nie zamówię u nich czegokolwiek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 U mnie internet od TP działa bardzo dobrze, jedynie ostatnio padła centralka (przegrzania) i naprawa do 3 miesięcy (ostatnio trochę lepiej) bo jest tam taka biurokracja że ojoj... Składają wniosek, czekają na przyznanie zgody, otrzymują fundusze na zakup nowej i kupują nową Wujek miał Netie może 2-3 miesiące po czym zrezygnował. Internet działał przez chwilę (1-2h dziennie) później pad... XX minut na słuchawce do obsługi technicznej. XX razy technicy go odwiedzali i XX razy mówili że będzie dobrze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Maj 11, 2011 A mogę spytać jaka miejscowość? Światło na podwórku Ojjj... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach