pma_ 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 Szukam hostingu (vps albo dedyk) dla którego w umowię będą dobrze określone SLA usługi. Kto takie coś świadczy w tym kraju? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 Hmm.. Trudno powiedzieć. W sumie umową i SLA jest regulamin. Ja mam paru klientów z oddzielnymi umowami na hosting. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 Na przykład http://www.iq.pl, dogadasz wszystko, czego Ci potrzeba. tel.: +48 58 326 09 90 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Astron Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 Z tego co wiem, to glowanet.pl oferuje SLA na dedyki, musisz się dogadać z Adminem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pma_ 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 Ale ja szukam firmy, która SLA ma w standardzie zdefiniowane i odpowiednie procedury. Nie szukam specjalnej umowy tylko chcę standardową. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Astron Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 (edytowany) A co to za różnica? PS Jest to standardowe wg mnie, glowanet nie ma swoich serwerów tylko raczej pełni rolę resellera, skoro nie ma tego na stronie w ofercie, więc SLA jest automatycznie firmy od której bierze lub poleca dedyka. Dlatego musisz go dopytać o to. Edytowano Marzec 24, 2011 przez Astron (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 (edytowany) A może szukasz gotowca do swojej firmy? : ) oj nieładnie, nieładnie... Jeśli jednak źle przeczuwam, że jesteś ściemniaczem (i wtedy bardzo przepraszam : ), to polecam IQ. W IQ standardowo: - SLA na usługę: 99,9%. - rekompensata za godzinę niedostępności usługi ponad SLA 99,9% - 1% opłaty miesięcznej za serwer (maksymalna wysokość rekompensaty 100% opłat w danym miesiącu) - reakcja na awarie (faktyczne podjęcie działań): 1 h w trybie 24/7/365 - SLA na sprzęt (naprawa): 4 h w trybie 24/7/365 Edytowano Marzec 24, 2011 przez Sponsi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 Sponsi, a o co chodzi z "może szukasz gotowca do swojej firmy" (bo czytam i czytam i serio nie wiem o co biega xD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Astron Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2011 Wg mnie jest to logiczne co pisze sponsi- chce użyć ten sam regulamin, który ma inna firma, pytanie po co o to pytać na forum skoro tyle jest tych regulaminów? Nie wiadomo czego też szuka pytający, bo skoro nie interesują go niestandardowe SLA, to tym bardziej przeczuwamy widocznie coś dziwnego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach