kajtek 7 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 Mam prośbę, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda panel obsługi domen na www.masternet.pl. Mógłby ktoś zrobić fotkę panelu?. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 http://awesomescreenshot.com/0668scs62 http://awesomescreenshot.com/0dc8scv59 http://awesomescreenshot.com/0d08scxbc http://awesomescreenshot.com/0fa8sd029 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SeQ 0 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2011 Podepnę się do tematu. Otóż przedłużyłem ważność domeny, zapłaciłem przez bodajże płatności.pl i nadal nie mam przedłużonej. Widać tylko info "Oczekuje na aktywację". Firma nie odbiera tel., nie odpisuje na maile. Za tydzień kończy się ważność domeny. Ma ktoś jakiś kontakt z tą firmą? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2011 Podepnę się do tematu. Otóż przedłużyłem ważność domeny, zapłaciłem przez bodajże płatności.pl i nadal nie mam przedłużonej. Widać tylko info "Oczekuje na aktywację". Firma nie odbiera tel., nie odpisuje na maile. Za tydzień kończy się ważność domeny. Ma ktoś jakiś kontakt z tą firmą? Przedłużą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
squadakos 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2011 Podepne sie do tematu również. . Chciałem przedłużyć domenę, W panelu klienta widnieje ona w płatnościach jako (zakończona oczekuje na aktywacje) NIe mam możliwosci zaplacenia jej przez przelewy 24, tak jakby byla ona już zaplacona, od 3 tyg dzwonie do firmy MASTERNET.pl i nikt nie odbiera telefonu. Co robić.? Nie chce stracić domeny a mam wrażenie że klient jest tam totalnie olewany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2011 Jedyne zapytanie wysłane do BOK za pomocą formularza: 2011-04-05, 12:58:58, żale wylane na forum: 14:47 (o ile czas wyświetlany na forum jest prawidłowo), odpowiedź dawno udzielona, a raczej zadane pytanie czego nie rozumie się w prostym zdaniu statusu platnosci które nawet gimnazjalista potrafi zrozumieć, no chyba że się nie czyta ze zrozumiemiem co niestety często widać przy kontakcie Klientów z BOK. Brak słów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Panie Adrianie, na ile dni przeciąga się u Was 7dniowy termin wystawiania faktur? Przeniosłem do Was póki co firmową domenę, proforma dawno opłacona i zaksięgowana, domena niby przedłużona, ale faktury do rozliczenia nie ma, a ma być do 7 dni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 (edytowany) @theqkash czy to zbieg okoliczności, że dosłownie w tym samym czasie przesłałeś zapytanie w tej samej sprawie do BOK firmy? To należy oczekiwać na odp. z BOK, nie ma sensu zadawania tego samego pytania w tym samym czasie w wielu różnych miejscach. Może coś się nie zaktualizowało z automatu, może brakuje jakiś danych, etc., tego na pewno nie dowiesz się na forum. Edytowano Kwiecień 13, 2011 przez MasterNETpl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2011 To nie zbieg okoliczności Adrianie, natomiast za zbieg okoliczności nie uważam też tego, że od jakiegoś czasu znane są różne zawirowania czasowe w Twojej firmie, które różnorako tłumaczysz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach