Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
LiveNet.pl

LiveNet.pl - Jesteśmy dla Was

Polecane posty

Moi Drodzy,

 

Jak wszyscy wiedzą marka Livenet.pl w ostatnich miesiącach przeszła szereg zmian, począwszy od właściciela a skończywszy na ofercie. Choć ostatnie miesiące były dla nas bardzo pracowite, udało się rozwiązać wiele problemów, z którymi Livenet borykał się wcześniej. Nie byłoby to możliwe gdyby nie nowa infrastruktura techniczna a także nowi ludzie. I to w głównej mierze dzięki nim osiągnęliśmy tak dużo w tak krótkim czasie. A ponieważ nie mam wielu okazji, chciałbym teraz podziękować wszystkich za włożoną energię, zaangażowanie i wiarę w sukces. Dziękuję również wszystkim klientom, bez których marka Livenet.pl nie byłaby tym czym jest, a jest synonimem wysokiej wydajności, bezawaryjności, przy zachowaniu przystępnej ceny. Wszystkie oferowane usługi są zgodne z hasłem „Serwery bez zobowiązań”, co cieszy mnie szczególnie. Chcieliśmy zapewnić usługi bez konieczności wiązania się skomplikowanymi umowami na czas określony aby wszyscy nasi klienci mogli zdecydować się na współpracę z nami na podstawie swojego doświadczenia i stabilności naszych usług a nie podpisanej umowy. I to udało się zrealizować.

 

Ponieważ nie spoczywamy na laurach proszę Was o małą pomoc, napiszcie proszę czego w obecnej ofercie Wam brakuje, co chcielibyście zmienić lub udoskonalić. Chętnie usłyszymy co jeszcze możemy dla Was zrobić.

 

Wszystkie sugestie są mile widziane, proszę o umieszczenie ich na naszym profilu na Facebooku dostępnym pod adresem:

 

http://www.facebook.com/pages/LiveNetpl/105699139500215

 

Wśród kilku osób biorących udział w dyskusji rozdysponujemy drobne upominki firmowe.

 

Dziękuję i zapraszam do dyskusji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Chętnie usłyszymy co jeszcze możemy dla Was zrobić.

Chociażby nie mówić potencjalnemu klientowi że "przygotujemy ofertę", bo tej oferty już brak od miesiąca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pink

czym jest, a jest synonimem wysokiej wydajności, bezawaryjności, przy zachowaniu przystępnej ceny.

 

Trochę naciągane ;)

Ot zwykłe PCty tyle, że teraz z porządnym zasilaniem nie restartujace się co 2h :)

 

Chętnie usłyszymy co jeszcze możemy dla Was zrobić.

 

Zejść z cenami i łaczem do poziomu OVH :)

 

 

Chętnie ale nie mam tam konta :P

 

Chociażby nie mówić potencjalnemu klientowi że "przygotujemy ofertę", bo tej oferty już brak od miesiąca...

 

Szykuje się kolejna migracja? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Szykuje się kolejna migracja?

A skąd takie twierdzenie?

Łot zabawkę chciałem kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze ? profesjonalnych serwerów w przystępnych cenach mam na myśli jakieś HPki/Delle z przyzwoitym łączem i supportem - coś jak nephax.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pink

Szczerze ? profesjonalnych serwerów w przystępnych cenach mam na myśli jakieś HPki/Delle z przyzwoitym łączem i supportem - coś jak nephax.

 

Po co kolejny nephax, takich firm są dziesiątki, a polskiego ovh czy tam hetznera jak nie było tak nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co kolejny nephax?

Który na dodatek zrezygnował z łącza od ATM.

Eee... teraz to palnąłeś mega głupotę.

Udowodnij mi, że posiadanie łącza od ATMu jest słowem klucz do otwarcia skrzynki z napisem "sukces".

Ciekaw jestem czy masz sensowny argument, bo sam się nad tym swego czasu zastanawiałem

i ewidentnie wyszło mi, że nijak tak nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu do LiveNet (Sp. z o.o) macie bardzo drogo. A że jakość wcale nie lepsza, to wybór jest prosty (tak jak sugestia co macie do poprawienia) ;)

Edytowano przez is_wm (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

nvu - Muszę się z Tobą zgodzić co do supportu i łącza, też uważam że jest to podstawa świadczenia usług na dobrym poziomie, dlatego też posiadamy wpięcia do ATMANa, TK, KIX, PLIX plus transmisja DIALOGu. A niebawem kolejne zmiany. Zapewniamy też całodobowy support, a szybkość reakcji w przypadku awarii każdy klient jest w stanie ocenić na podstawie zapisów w systemie HelpDesk.

 

Jeżeli w działaniu supportu widzicie coś do poprawy to ten temat właśnie do tego służy. Nie jesteśmy zapewne doskonali, więc każda merytoryczna uwaga będzie poważnie potraktowana.

 

Co do sprzętu, staramy się oferować rozwiązania, którymi klient jest zainteresowany. Jeżeli ktoś pyta o serwer z oferty Livenet.pl to taki otrzyma, jeżeli tak jak Ty potrzebuje Della, zawsze znajdzie odpowiednie rozwiązanie na stronie ncgroup.pl

 

bellerofont - To Ty jesteś moderatorem nie ja, ale ten temat to chyba nie miejsce na rozważania o wyższości Crowley czy GTS nad ATMANEM.

 

is_wm - dziękuję za sugestię ale nie mogę się zgodzić, że wystąpienie trzech kilu godzinnych awarii łącza w ciągu niecałych dwóch tygodni to taka sama jakość którą my oferujemy, ale jeżeli ruch do TPSA realizuje się tylko w oparciu o jednego operatora i liczy, że przy awarii lub braku płatności usługa będzie działać prawidłowo ... no cóż jest wiele metod prowadzenia działalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te pady, o których wspominasz to chyba głęboko w nocy, bo jak pracuję w ciągu dnia, to zauważyłem w ciągu 2 miesięcy kilka przerw po kilka minut maks. A to, przy takiej cenie, nie jest absolutnie żadnym problemem (jak i sam fakt, że jest tylko 1 łącze). Coś za coś (nikt, kto płaci tak mało nie wymaga, by serwer był dostępny 100% czasu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×