GyniO 10 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2011 Witam, mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zrobić, by w masternet.pl przy swojej domenie zrobić wildcard'y? W instrukcji jest napisane: - Aby utworzyć WildCard dla domeny typu: *.twojadomena.pl pozostaw pole puste i wybierz rekord typu [A]. Tak też zrobiłem i po prostu dodało mi kolejny rekord @ A wildcardów jak nie było tak niema, pisałem do masternet ale ten bok nie jest zbyt szybki, a jak odpowiedzieli to niczego się nie dowiedziałem. Założyłem temat nie po to by narzekać, tylko po to by otrzymać pomoc. Próbowałem wpisać "*", lecz nie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ulewicz 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2011 Hm, trochę się nie orientuje w tym panelu ale spróbuj tak jak ci podam niżej, ale jak dalej nie będzie działało to przepraszam ale nie znam tego panelu, na jakiej zasadzie on działa... A więc w pierwszym okienku wpisz znak: * Drugim wybierz opcje: [A] Trzecim wpisz IP: 85.... (przekopiuj, masz tam) Poczekaj parę chwil i powinno stykać jak nie to już nie wiem. Skontaktuj się później telefonicznie z Masternetem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2011 Hm, trochę się nie orientuje w tym panelu ale spróbuj tak jak ci podam niżej, ale jak dalej nie będzie działało to przepraszam ale nie znam tego panelu, na jakiej zasadzie on działa... A więc w pierwszym okienku wpisz znak: * Drugim wybierz opcje: [A] Trzecim wpisz IP: 85.... (przekopiuj, masz tam) Poczekaj parę chwil i powinno stykać jak nie to już nie wiem. Skontaktuj się później telefonicznie z Masternetem? Support dopiero po mojej reakcji zmienił tekst: - Aby Przekierować domenę główną subforum.pl na dowolny adres IP pozostaw pole puste i wybierz rekord typu [A].- Aby utworzyć WildCard dla domeny typu: *.subforum.pl wpisz * (gwiazdka) i wybierz rekord typu [A]. Teraz powinno być dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2011 ale ten bok nie jest zbyt szybki...Zapomniałeś dopisać, że kontaktowałeś się po standardowych godzinach pracy BOK ale mimo to odpowiedź i tak dostałeś. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2011 Zapomniałeś dopisać, że kontaktowałeś się po standardowych godzinach pracy BOK ale mimo to odpowiedź i tak dostałeś. Adrianie nie wnikam, czy to są godziny standardowe, wyjaśniłem, że nie narzekam na obsługę waszego boku, tylko śpieszy mi się i chcę to szybko rozwiązać. Ponadto, mieliście błąd przy pytajniku, temu nie działało tak jak powinno, a z maili otrzymanych od Pana Tomasza nie wiele można było się dowiedzieć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
^^KaMaZZ~.^ 154 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2011 tylko śpieszy mi się i chcę to szybko rozwiązać. Co nie znaczy, że przez Twoje niestandardowe podejście do standardowej oferty masz narzekać na BOK, który pracuje zgodnie z godzinami pracy firmy. Zawsze możesz wysłać zapytanie o ofertę przystosowaną pod Twoje potrzeby wliczając w to support indywidualny dostępny 24/7 i myślę, że obydwie strony będą zadowolone :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2011 Co nie znaczy, że przez Twoje niestandardowe podejście do standardowej oferty masz narzekać na BOK, który pracuje zgodnie z godzinami pracy firmy. Zawsze możesz wysłać zapytanie o ofertę przystosowaną pod Twoje potrzeby wliczając w to support indywidualny dostępny 24/7 i myślę, że obydwie strony będą zadowolone :-) Potrafisz czytać? Napisałem, że nie mam żadnych zastrzeżeń do pracy BOK'u firmy, dlatego zamiast czekać na odpowiedź napisałem tutaj na forum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach