Hadouken 0 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2011 Witam, mam takie pytanko czy wafel w głowie to padł i podnosi sie tak długo czy głowa usunęła moje konto? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2011 Wafelek odpowiada, więc żyje. A pytałeś się na supporcie glowanet.pl? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hadouken 0 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2011 Tyle razy co ja do nich pisałem to jeszcze nikt mi nie odpisał, więc uznałem że nie ma sensu. A jak tutaj napisze że coś nie działa to zaraz będą się starać to wyprostować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 8, 2011 Masz do dyspozycji: -ticket -gg -telefon -skype -mail Więc na pewno gdzieś złapałbyś Adama! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2011 Masz do dyspozycji: -ticket -gg -telefon -skype -mail Więc na pewno gdzieś złapałbyś Adama! Z pewnością tak, aczkolwiek klient nie powinien być zmuszany do komunikacji przy pomocy wielu mediów. Niezależnie od formy komunikacji powinien on móc otrzymać pomoc szybko. Zwielokrotnienie kanałów dostępu jest po to, aby klient miał wybór, a nie po to by pukał do każdego po kolei w oczekiwaniu na pomoc. P.S. za tego "wafla" w uname masz Głowa +3 punkty respektu na mieście Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Luty 9, 2011 Niezależnie od formy komunikacji powinien on móc otrzymać pomoc szybko. Ze względu na brak kontaktu, na wymienione wyżej "kanały" pomocy nie otrzymał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 9, 2011 Z pewnością tak, aczkolwiek klient nie powinien być zmuszany do komunikacji przy pomocy wielu mediów. Niezależnie od formy komunikacji powinien on móc otrzymać pomoc szybko. Zwielokrotnienie kanałów dostępu jest po to, aby klient miał wybór, a nie po to by pukał do każdego po kolei w oczekiwaniu na pomoc. Oczywiście masz rację lecz gdy sprawa jest pilna (np. brak dostępu do mysql, ftp itp.) to najlepiej kontaktować się telefonicznie (dzwonić nie wysyłać smsiaki ). Jeżeli problem ma "niski priorytet" może poczekać kilka godzin a następnie otrzymać odpowiedź Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cargobull 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2011 (edytowany) Tyle razy co ja do nich pisałem to jeszcze nikt mi nie odpisał, więc uznałem że nie ma sensu. A jak tutaj napisze że coś nie działa to zaraz będą się starać to wyprostować Witam Muszę "niestety" potwierdzić te słowa. Kilka dni temu zakupiłem serwer w * Firma nie uzyskała akceptacji WHT * i poprosiłem o pomoc przy przeniesieniu strony. Na stronie dumnie stoi że w 24 godziny pomogą, 4 dni i cisza... 4 tickety i jedna odpowiedź "że admin już wie". Szkoda że dokładnie nie doczytałem opinii o tym hostingu, jakoś wyczytałem same pozytywne, jak teraz szukam nie jest już różowo. Dodam że na pierwszy ticket odnośnie płatności w kilka chwil była odpowiedź. Mogę tylko liczyć że to tylko chwilowy problem. Proszę o informacje czy * Firma nie uzyskała akceptacji WHT * to faktycznie dobry hosting i dokonałem dobrego wyboru? pozdr Edytowano Wrzesień 9, 2011 przez cargobull (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jnks 4 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2011 Dobry jeśli nie potrzebujesz suportu, Ja korzystam z tego hostingu od dłuższego czasu i nie ma problemów z działaniem stron, skryptów itd, ale jeśli potrzebujesz jakiejś informacji, pomocy itd to już jest kiepsko. Na wykonanie prostych spraw przez administratora czeka się godzinami, dniami a Ja nawet kiedyś na wystawienie Backupu czekałem prawie 4 tygodnie więc suport możecie sami ocenić, a co do serwerów to Ja mam bardzo dobre zdanie jeszcze nie miałem z tym problemów, strony ładują się szybko, zaplecze w porządku, dodatkowo kilka ułatwiających życie skryptów:) Ogólnie kiedyś mocno polecałem, wszystko było ok, serwery w porządku suport szybko odpowiadał i pomagał wiele (nawet nie proszony o pomoc podpowiadał), dziś się czasy zmieniły i lepiej szukać czegoś ze sprawniejszym administratorem bo w tej branży czas to pieniądz, pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cargobull 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2011 No to wtopiłem. Właśnie przez support się zdecydowałem na ten host w pakiecie resseler bo jestem początkujący. Dobę poczekam, ale 4 dni... Nie wiem jak wygląda rezygnacja z usług po 4 dniach użytkowania, jak znam życie kasę wtopiłem i muszę znowu gdzieś indziej zapłacić. Podoba mi się unixstorm, lecz najmniejszy pakiet resellera ma tylko 10gb powierzchni... żeby chociaż 20gb było to już bym brał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jnks 4 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2011 Ja również jak szukałem patrzyłem żeby parametry były jak największe i rzeczywiście Adam takie dawał (teraz to nie wiem jak jest bo nie przeglądam rynku). Jeśli zaczynasz przygode z tworzeniem bądź hostowaniem stron to na początku nie potrzeba wiele miejsca, wielkich transferów itd, ale świetny support (Glowa taki na początku miał) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cargobull 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2011 Zastanawiam się jak odzyskać pieniądze? Mam tydzień usługę a już raz serwer nie działał, raz nie mogłem założyć konta w panelu WHM i dziś znów pad serwera! Nic się nie da zrobić.... Czy prawnie powinien oddać mi pieniądze? jak to jest jeśli chodzi o serwery? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2011 Złóż reklamację do BOK z wnioskiem o rekompensatę lub zwrot pieniędzy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2011 A tu nie liczy się 10 dniowe prawo do odstąpienia od umowy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2011 Zastanawiam się jak odzyskać pieniądze? Mam tydzień usługę a już raz serwer nie działał, raz nie mogłem założyć konta w panelu WHM i dziś znów pad serwera! Nic się nie da zrobić.... Czy prawnie powinien oddać mi pieniądze? jak to jest jeśli chodzi o serwery? Q: Co w przypadku, gdy nie uda się zachować dostępności 99,5%? A: W takich przypadkach wydłużamy ważnośc konta: Awaria poniżej 48h - wydłużenie ważności konta do 6 tygodni Awaria powyżej 48h - wydłużenie konta nawet do 6 miesięcy Q: Jak przedłużyć ważnośc konta w przypadku awarii ? A: Należy niezwłocznie skontaktować się z pomocą techniczą, i poprosić o przedłużenie. Nie wiem ile tam zapłaciłeś, ale znając firmę pewnie to jakiś układ typu nielimitowany transfer za mniejsze pieniądze. Wątpię abyś mógł odzyskać pieniądze w tym przypadku, co najwyżej zgłoś się po poradę do Urzędu Ochrony Konsumenta (czy jak to się teraz nazywa), zapytaj o ten 10 dniowy zwrot kosztów (jak napisał msurf.eu). Nie wiem kto Ci polecił ten hosting, ale powieś go za uszy przy pierwszej okazji ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2011 Temat o 10 dniowym odstąpieniu od umowy : http://www.webhostingtalk.pl/topic/32532-rezygnacja-z-uslug-hostingowych/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach