Gość Astron Zgłoś post Napisano Luty 5, 2011 Ontersi dlaczego używacie loga ATM i plix? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ontersi.pl 0 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 ponieważ kolokowane serwery podpięte są pod te węzły, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 ale nie waszym wpieciem i nie wpięciem DC w którym stoicie tylko przez 3 inne podmioty, na tej zasadzie to można sobie na www logotypy 500 punktów wymiany z europy wkleić chyba ze macie własny kabel z server4u do polski o którym nic nie piszecie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hostdell 0 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 Ciekawa polityka tej firmy ontersi.pl Nie przeszkadzać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 Nie rozumiem co w tym złego?? Jak dla mnie lepiej że mają status 'nie przeszkadzać' , niż zwykłe słoneczko w chwili gdy nie maja czasu odpisywać. Po to wprowadzili te statusy by z nich korzystać. Lepsze to niż "czat online - zapraszamy" a na odpowiedź się czeka 10 minut ............. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 Jak się nie ma czasu/chęci, to albo się nie obsługuje delikwentów via GG, albo się staje "niewidocznym" bądź po prostu niedostępnym. Natomiast nie-przeszkadzać, to tak jakby kpina z klienta, który widzi, że jest piątym kołem u wozu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 GG nie jest oprogramowaniem do kontaktu z klientem, firma poprostu nie wzięła pod uwagę że statusy GG będą widoczne na stronie. Nie róbcie problemów z tak błahego powodu. Lepsze to niż "czat online - zapraszamy" a na odpowiedź się czeka 10 minut ............. Mam nadzieję że to nie aluzja do nas U nas też skrypt nie działa poprawnie, po 30 sekundach jeśli konsultant jest zajęty lub nie odbierze rozmowy, chat przechodzi w wysyłanie wiadomości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 Mam nadzieję że to nie aluzja do nas U nas też skrypt nie działa poprawnie, po 30 sekundach jeśli konsultant jest zajęty lub nie odbierze rozmowy, chat przechodzi w wysyłanie wiadomości. Akurat Was nie miałem na myśli - ot takie ogólne stwierdzenie. A tak wogóle to przecież po czacie u Was zostały tylko dwie linie między infolinią a helpdeskiem na górze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 A wyłączyłeś blokadę obrazków? Mi chat działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach