Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Astron

Z: Reseller z DA pewny z pl lub zagraniczny

Polecane posty

ale nie waszym wpieciem i nie wpięciem DC w którym stoicie tylko przez 3 inne podmioty, na tej zasadzie to można sobie na www logotypy 500 punktów wymiany z europy wkleić

 

chyba ze macie własny kabel z server4u do polski o którym nic nie piszecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa polityka tej firmy ontersi.pl

 

5f4547a7.png

 

Nie przeszkadzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co w tym złego??

Jak dla mnie lepiej że mają status 'nie przeszkadzać' , niż zwykłe słoneczko w chwili gdy nie maja czasu odpisywać. Po to wprowadzili te statusy by z nich korzystać.

Lepsze to niż "czat online - zapraszamy" a na odpowiedź się czeka 10 minut .............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie ma czasu/chęci, to albo się nie obsługuje delikwentów via GG, albo się staje "niewidocznym" bądź po prostu niedostępnym. Natomiast nie-przeszkadzać, to tak jakby kpina z klienta, który widzi, że jest piątym kołem u wozu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GG nie jest oprogramowaniem do kontaktu z klientem, firma poprostu nie wzięła pod uwagę że statusy GG będą widoczne na stronie.

Nie róbcie problemów z tak błahego powodu.

 

Lepsze to niż "czat online - zapraszamy" a na odpowiedź się czeka 10 minut .............

Mam nadzieję że to nie aluzja do nas :)

U nas też skrypt nie działa poprawnie, po 30 sekundach jeśli konsultant jest zajęty lub nie odbierze rozmowy, chat przechodzi w wysyłanie wiadomości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że to nie aluzja do nas :)

U nas też skrypt nie działa poprawnie, po 30 sekundach jeśli konsultant jest zajęty lub nie odbierze rozmowy, chat przechodzi w wysyłanie wiadomości.

 

Akurat Was nie miałem na myśli - ot takie ogólne stwierdzenie.

 

A tak wogóle to przecież po czacie u Was zostały tylko dwie linie między infolinią a helpdeskiem na górze. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×