Damian. 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2011 No mam pewien problem nie wiem jak go zaradzić, na wstępie dodam że jestem zielony w serwerach pocztowych , tutaj wszystko konfigurował mi znajomy i niby wszystko działa a jednak nie. Emaile wysyłane dochodzą od razu na o2,wp,interie,gmail ale e-maile wysłane z tych poczt i w ogóle z jakiejkolwiek poczty nie dochodzą do mnie. Wyłączyłem filtry anty spamowe i nic to nie pomogło. Z góry dziękuje za pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 no zapewne mta ma jakiś problem, powiedz coś więcej, wrzuć jakieś logi, dostajesz zwrotki ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Damian. 0 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 no zapewne mta ma jakiś problem, powiedz coś więcej, wrzuć jakieś logi, dostajesz zwrotki ? mówie że z serwerami pocztowymi mam pierwszy raz do czynienia ;P , poprostu emaile ode mnie dochodzą wszędzie a do mnie nie przyjdzie żaden nawet zwrot Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2011 logi ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2011 mówie że z serwerami pocztowymi mam pierwszy raz do czynienia ;P , poprostu emaile ode mnie dochodzą wszędzie a do mnie nie przyjdzie żaden nawet zwrot wybacz ale spałem na zajęciach z wróżenia z fusów musisz podać jakieś informacje - albo daj wjazd na serwer komuś kto Ci to sprawdzi i poda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guziec 109 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2011 mówie że z serwerami pocztowymi mam pierwszy raz do czynienia ;P , poprostu emaile ode mnie dochodzą wszędzie a do mnie nie przyjdzie żaden nawet zwrot Odpowiedź jest prosta - coś masz zepsute. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach