zenon65 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 Witam, Mam pewien problem. Gdy zakładam nowe konto hostingowe dla użytkownika w DirectAdminie, nie dostaje on (na podany w formularzu) email żadnego maila odnośnie wszelkich danych do logowania. Tylko ja dostaję maila !!!creator duplicate Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 tail -f /var/log/maillog | grep adres@naktoryniedociera.pl i pokaz no wynik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 tail -f /var/log/maillog | grep adres@naktoryniedociera.pl i pokaz no wynik tail: cannot open `/var/log/maillog' for reading: No such file or directory tail: no files remaining root@vps:~# W katalogu /var/log/ mam takie pliki mail.info mail.info.1 mail.log mail.log.1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 Chyba widać, że chodzi o mail.log Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 Chyba widać, że chodzi o mail.log W logach nie ma maili na które miały pójść powiadomienia. (dziwne) W logach mam tylko jeden adres (mój adres admina) - info@isuper.pl domena isuper.pl ma swoje dns ns1 ns2 i adres ip 41.223.53.68 nie wiem co to za ip "info@isuper.pl,80.53.132.26" wynik zapytania z mail.log: Jan 24 11:42:08 vps dovecot: auth: shadow(info@isuper.pl,80.53.132.26): unknown user Jan 24 11:42:09 vps dovecot: auth: passwd(info@isuper.pl,80.53.132.26): unknown user Jan 24 11:42:09 vps dovecot: pop3-login: Login: user=<info@isuper.pl>, method=PLAIN, rip=80.53.132.26, lip=41.223.53.68, mpid=22338 Jan 24 11:42:10 vps dovecot: pop3(info@isuper.pl): Disconnected: Logged out top=0/0, retr=0/0, del=0/0, size=0 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check-results/?host=isuper.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 http://www.anti-abus...?host=isuper.pl i to jest powód dla którego nie wysyła powiadomień na maile np. w o2.pl ?? Jak wysyłam maile normalnie z konta pocztowego przez przglądarkę lub outlooka to maile na konta pocztowe (na które mają iść powiadomienia) dochodzą. Nie dochodzą powiadomienia z DA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 @ksk odesłałeś kolegę do niewłaściwego pliku loga Maile wysyłane są logowane nie w /var/log/maillog tylko w pliku /var/log/exim/mainlog i tam przeszukaj czy te maile wychodzą z serwera lub co z nimi innego się dzieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 @ksk odesłałeś kolegę do niewłaściwego pliku loga Maile wysyłane są logowane nie w /var/log/maillog tylko w pliku /var/log/exim/mainlog i tam przeszukaj czy te maile wychodzą z serwera lub co z nimi innego się dzieje. utworzyłem nowe konto zenek domena: zenek.isuper.pl adres email: krystiank7@o2.pl logi 2011-01-24 14:15:36 1PhMGe-0004Wz-02 <= diradmin@vps.isuper.pl U=diradmin P=local S=2137 T="Twoje konto dla zenek.isuper.pl zosta�o utworzone." from <diradmin@vps.isuper.pl> for krystiank7@o2.pl 2011-01-24 14:15:38 1PhMGf-0004Za-5I <= diradmin@vps.isuper.pl U=diradmin P=local S=2155 T="!!!Creator Duplicate: Twoje konto dla zenek.isuper.pl zosta�o utworzone." from <diradmin@vps.isuper.pl> for info@isuper.pl 2011-01-24 14:15:38 1PhMGe-0004Wz-02 ** krystiank7@o2.pl F=<diradmin@vps.isuper.pl> R=lookuphost T=remote_smtp: SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<diradmin@vps.isuper.pl> SIZE=3231: host mx6.go2.pl [193.17.41.46]: 553 Sender address rejected: Domain not found 2011-01-24 14:15:39 1PhMGf-0004Za-5I => info <info@isuper.pl> F=<diradmin@vps.isuper.pl> R=virtual_user T=virtual_localdelivery S=2340 2011-01-24 14:15:39 1PhMGf-0004Za-5I Completed 2011-01-24 14:15:39 1PhMGg-0004ak-JN <= <> R=1PhMGe-0004Wz-02 U=mail P=local S=3076 T="Mail delivery failed: returning message to sender" from <> for diradmin@vps.isuper.pl 2011-01-24 14:15:39 1PhMGg-0004ak-JN => :blackhole: <diradmin@vps.isuper.pl> R=system_aliases 2011-01-24 14:15:39 1PhMGg-0004ak-JN Completed 2011-01-24 14:15:40 1PhMGe-0004Wz-02 Completed powiadomienia na krystiank7@o2.pl nie ma. Jest tylko na info@isuper.pl wysłany duplikat Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 Na isuper.pl dochodzi bo korzysra z transportu virtual_localdelivery czyli dostarczenie lokalne. Na o2 nie dochodzi bo: 2011-01-24 14:15:38 1PhMGe-0004Wz-02 ** krystiank7@o2.pl F=<diradmin@vps.isuper.pl> R=lookuphost T=remote_smtp: SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<diradmin@vps.isuper.pl> SIZE=3231: host mx6.go2.pl [193.17.41.46]: 553 Sender address rejected: Domain not found A dokładnie z powodu 553 Sender address rejected: Domain not found czyli próbujesz wysłać maila z nieistniejącej domeny. Nadawcą jest diradmin@vps.isuper.pl a host vps.isuper.pl nie istnieje i serwer pocztowy o2 nie przyjmuje takich maili. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 regdos co mi zaproponujesz? znienić nazwę hosta w DA? dosać subdomenę vps.isuper.pl i maila diradmin@vps.isuper.pl? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 Najpewniejszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o pocztę to dopisz do DNS-a hosta vps.isuper.pl z IP 41.223.53.68 lub zmień hosta na ns1.isuper.pl a dodatkowo napisz do firmy od której masz VPS-a żeby Ci ustawili revDNS z IP 41.223.53.68 na vps.isuper.pl lub ns1.isuper.pl w zależności od tego z jakiego hosta będziesz wysyłał pocztę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2011 Najpewniejszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o pocztę to dopisz do DNS-a hosta vps.isuper.pl z IP 41.223.53.68 lub zmień hosta na ns1.isuper.pl a dodatkowo napisz do firmy od której masz VPS-a żeby Ci ustawili revDNS z IP 41.223.53.68 na vps.isuper.pl lub ns1.isuper.pl w zależności od tego z jakiego hosta będziesz wysyłał pocztę. zastosowałem opcję nr 2 i dzaiła. Dzięki regdos. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach