cherrycoke 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 Mam vpsa, postawiłem sobie serwer 11 slotowy cs 1.6. System: CentOS Działał ładnie, ale po nocy się zawiesił ;/ Skorzystałem ze screena i gdy pisalem 'screen -ls' to proces tego serwera caly czas byl ;/ Moje pytanie to jak zrobic aby serwer uruchamial sie wraz z uruchomieniem vpsa? I zeby sprawdzał co jakiś czas czy serwer jest wyłączony/zawieszony ? Słyszałem o ServerChecker, ale nie wiem co zrobic :< dla mnie czarna magia.. ServerChecker - HLDS.pl Googlowalem, ale nie znalazlem niczego co bym zrozumial ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 CRON + Rc.local Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cherrycoke 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 czytałem juz o Croni'e, czy on nie uruchamia skryptow/programow o okreslonej godzinie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 Wejdź w katalog /etc/ edytuj plik rc.local i dopisz na samym końcu komendę która ma być uruchamiana przy każdym starcie systemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cherrycoke 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 Dodałem cd /home/hlds/csvr/ screen -dmS csvr ./hlds_run -game cstrike +port 27015 +maxplayers 11 +exec server.cfg +map aim_map2 Powinno działac? A co z tym ServerChecker? Zalezy mi na tym, bo bardzo czesto serwer sie zawiesza ;/ i musze przez putty go odpalac za kazdym razem.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 A nie lepiej sprawdzić, dlaczego się zawiesza i wyeliminować problem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cherrycoke 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 oczywiscie ze lepiej No cóż, patrzyłem w error logi. Usunąłem pluginy które mu się nie podobały. Możliwe ze przez pluginy padał? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 tak, a monitorowanie czy serwer gry działa poprawnie nie jest aż tak proste Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cherrycoke 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 Co jeszcze musze sprawdzic oprocz logow? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 czytałem juz o Croni'e, czy on nie uruchamia skryptow/programow o okreslonej godzinie? Masz racje ale możesz uruchamiać skrypt co godzinę, który będzie sprawdzał czy jest odpalony proces. W przeciwnym razie go uruchomi. Co jeszcze musze sprawdzic oprocz logow? Czy mieścisz się w parametrach serwera (nie wychodzisz na pamięć dodatkową itp.) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cherrycoke 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 Masz racje ale możesz uruchamiać skrypt co godzinę, który będzie sprawdzał czy jest odpalony proces. W przeciwnym razie go uruchomi. Heh, nawet o tym nie pomyślałem Czy mieścisz się w parametrach serwera (nie wychodzisz na pamięć dodatkową itp.) Mieszczę się // A potrafi ktoś zrobić coś z tym ServerChecker'em ? Wiem, wiem.. uczepiłem się niego ;p Ale to nie zaszkodzi + nauczę się czegoś pożytecznego ^^ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 serwer gry moze wisiec a proces nadal istniec, skrypt musi odpytywac gre z jej poziomu a nie tylko sprawdzac aplikacje czy dziala Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 I zeby sprawdzał co jakiś czas czy serwer jest wyłączony/zawieszony ? Odpowiedziałem na pytanie odnośnie sprawdzania czy jest on/off. Tu masz chyba jasno wyjaśnione: http://hlds.pl/Game_server_status_checker Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cherrycoke 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2011 Heh, jeszcze duzo pracy przede mna, bo nic nie rozumiem :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach