Hostdell 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 Od kilku dni nęka mnie komunikat w cudownej 7 "rozważ wymianę baterii" i laptop się wyłącza? A bateria jest w 100% sprawna. w 2 laptopie działa poprawnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 Miałem to samo. Okazało się, że bateria była winna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hostdell 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 To czemu w laptopie działa ona poprawnie ? I trzyma ok 2h nie rozumiem tego kompletnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 Taki komunikat pojawia się wtedy, gdy wartość aktualnej pojemności baterii zwracanej przez chipa elektroniki jest sporo niższa od wartości nominalnej zaszytej przez producenta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 Laptop della? :> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hostdell 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 HP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 http://www.google.pl/search?q=hp+windows+7+battery&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&client=safari http://www.google.pl/search?q=hp+windows+7+battery+problem&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&client=safari Nie jesteś samotny Chociaż ja na swoim 3 letnim asusie problemów nie mam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hostdell 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 (edytowany) Dzwoniłem do HP Wymieniają te baterie felerne bezpłatnie Ale mają za***isty tester szczegółowy. Edytowano Styczeń 17, 2011 przez Hostdell (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 Mi również wymienili... Za tydzień bateria będzie u Ciebie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cabana 15 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2011 Fajny support HP, ciekawe czy Asus też tak ma Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2011 Fajny support HP, ciekawe czy Asus też tak ma Posiada taki. A nawet lepszy od HP ( w HP za duzo glupich pytan jak dla mnie zadaja.) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2011 Kiedyś wysyłałem notebooka, to wymienili płytę główną, dysk, dvd Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hostdell 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2011 Mi dotarła bateria , i zabieram się za testowanie jej W HP plusem jest realizacja wysyłek w max 24h jest część zamienna. Tylko trochę cięższa niż oryginał , jak oni to robią. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil306 35 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2011 asusy hp to i i acer, mialem problem z bateria, fakt ze bateria byla od nowosci walnieta, po 3dniach od kupna zadzwonilem do supportu, zapytali sie w jakim sklepie kupilem lapka, podalem adres po czym po 3min wisiania na telefonie dostalem informacje ze nowa bateria czeka juz zarezerwowana w sklepie gdzie kupilem lapka, na drugi dzien pojechalem do sklepu i faktycznie okazalo sie ze bateria juz czeka, jednak co pozniej sie okazalo to sklep dostajac laptopy, mialy wszystkie problemy z bateriami, niczym zadzwonilem to oni juz mieli nowe do wymiany, jednak jedyne o co bylem wkurzony to to ze chociaz kupowalem lapka to sklep juz wiedzial o tych refalnych bateriach... mam Acer travelmate 5742zg i sluzy mi w domu jako serwer:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 5, 2011 Tak tylko chyba sklep nie może ingerować w sprzęt który sprzedaje na gwarancji producenta gdyż była by ona nie ważna w tym wypadku... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil306 35 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2011 no nie do konca ale co do tej historii to firma poinformowala o fatalnych bateriach sklep i mieli im to wymienic (niewiem czy same baterie czy cale laptopy lecz sklep nadal sprzedawal chociaz wiedzial ze z bateriami sa problemy, to tak samo jak dzis mamy przypadek z procesorami sandy bridge i wadliwymi plytami (chipsetami) i wieksze firmy wycofaly sprzedarz a np taki wielki ceniony komputronik nadal sprzedaje i daje jeszcze znaczek POLECAMY! przy plytach wadliwych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 firma poinformowala o fatalnych bateriach sklep i mieli im to wymienic Skoro firma miała im to wymienić to sklep nie mógł nic robić z tym... Skoro producent im tego nie wymienił to oni nie mogli. Edit: A poza tym jak sobie wyobrażasz kupno komputera w tym sklepie? Idziesz do sklepu, wybierasz idziesz do kasy a tu ci mówią cenę i "sprzęt jest uszkodzony" a ty odpowiadasz spoko? Czy może wychodzisz? Przecież jak by mówili że ich sprzęt nie działa lub jest wadliwy to byś więcej nie poszedł do tego sklepu a oni by robili sobie antyreklame... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach