MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Był już temat o allegro.pl, myślę, że czas na kolejny serwis grupy Allegro. Jestem ciekaw jak wygląda Wasza aktualna współpraca z tą firmą. Wraz ze zmianą VAT zrobili niesamowite zamieszanie z ich API od SMS: 1. Z tego co wiem nie każdy klient dostał informację o zmianach 2. Poza słabym moim zdaniem opisem na stronie nie ma żadnych konkretnych informacji ani przykładów. W dokumentacji jest nadal stare API i stary VAT, w mailach nic mądrego nie odpisują i dopiero po telefonie i długim męczeniu technika udało mi się ustalić co dokładnie się zmienia. 3. Przed chwilą zauważyłem, że informacje o SMS są bardzo rozbieżne. Na stronie i w regulaminie mają bardzo dużo stawek SMS, w dokumentacji technicznej jest ich dużo mniej. W dodatku system zaczął odrzucać rozpoczęcie transakcji SMS z kwotami 4zł+VAT i 19zł+VAT Moim zdaniem spora przesada jak na firmę zajmującą się tak poważnym tematem. Co o tym myślicie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Płatności internetowe przechodzą bez problemu. Smsów jednak u nich nie mam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 W płatnościach nic się nie zmieniło (na szczęście), problemy są z SMS. W porównaniu do dotpay to jakaś masakra. W dotpay wystarczyło podmienić wartości w zmiennej i gotowe, a tu masa słabo opisanych zmian i jeszcze wycofanie tych kwot. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach