Seban 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Witam, Szukam skryptów w php do sprzedania Proponujcie mi tylko te które nalezą do was. Prosiłbym za każdym razem link do dema + cenę. Także, jeżeli ktoś z was jest grafikiem, programistą to też niech na pisze podając portoflio + cennik. z góry dziękuje. Seban Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Jakich skryptów ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 @up:masz w podane w temacie jakich skryptów poszukuje autor pierwszego postu - "wszelkiego rodzaju" Chociaż nie bardzo rozumiem celowość tak ogólnych poszukiwań... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seban 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Też jestem programistą i prowadzę strony internetowe. Szukam wiec wszelkiego rodzaju skryptów które mógłbym użyć i zaoszczędzić czas. Najbardziej interesują mnie gry przez przeglądarkę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BarMleczny 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 http://scriptmafia.org Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seban 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Please complete a survey to unlock this page. Sorry for inconvenience. Nie da się dostać do strony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BarMleczny 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 http://bramka.proxy.net.pl/ (powinieneś wiedzieć jak obejść takie rzeczy skoro jesteś programistą) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2011 Please complete a survey to unlock this page. Sorry for inconvenience. Nie da się dostać do strony JS Off Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach