cyrial 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2011 Witam, mam do zaoferowania System Zarządzania Projektami oparty o PHP i bazę danych MySQL. System jest moim autorskim projektem, poniżej przedstawiam jego możliwości. 1. Home Jest to główna zakładka do której zostaje przeniesiony użytkownik po zalogowaniu się do PMS. Na samej górze widoczny jest kalendarz w którym zawarte są informacje o zaplanowanych zadaniach. W głównym widoku kalendarza widać tylko skrót wiadomości, dokładne informacje dostępne są po kliknięciu w skrót informacji. Dodanie informacji do danego terminu możliwe jest po kliknięciu odpowiedniej daty. 2. Profile W zakładce tej dostępne są informacje na temat zalogowanego użytkownika. Istnieje możliwość zmiany swoich danych personalnych w przypadku takiej potrzeby. 3. Documentation Jedno z najważniejszych miejsc w PMS. Tutaj przechowywana jest cała dokumentacja projektu, dzięki czemu każdy z członków teamu może być na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Dokumentacja podzielona jest na kategorie, które mogą być dodawane przez team leaderów. Każdy z użytkowników może tworzyć nowe dokumenty oraz je edytować. Przy edycji dokumentu dodatkową opcją jest możliwość dodania zdjęć (WYŁĄCZNIE W FORMACIE JPG), które po zapisaniu będą widoczne w górnym panelu widoku dokumentu. Po kliknięciu w miniaturkę zdjęć są one otwierane w nowym oknie w oryginalnym rozmiarze. Dodatkowo dokumentacja obsługuje tzw. tagi umożliwiające stosowanie kolorów, pogrubień itp. Poniżej spis zaimplementowanych tagów [highlight=red] Czerwone tło pod tekstem [/highlight] [highlight=blue] Niebieskie tło pod tekstem [/highlight] [highlight=green] Zielone tło pod tekstem [/highlight] [red] Czerwony tekst [/red] [blue] Niebieski tekst [/blue] [green] Zielony tekst [/green] [b]Pogrubiony tekst[/b] [i]Kursywa[/i] [u]Podkreślenie[/u] [big] Powiększony tekst [/big] [zdjecie=katalog/plik] Treść [/zdjecie] [link=http://tutaj.link.pl] Treść [/link] 4. Files Kolejny z działów który jest istotną częścią PMS. Tutaj znajdują się wszystkie pliki które zostały stworzone w ramach projektów. Aby wgrać plik do danego katalogu, należy najpierw wejść do tego katalogu, a następnie z lewej strony w zakładce "Upload Files" wybrać pliki które mają zostać wgrane. Znak zapytania obok pliku oznacza, że nie został on jeszcze sprawdzony przez team leadera. W przeciwnym wypadku koło pliku pojawi się zielona "fajka" oznaczająca zaakceptowanie pliku. Z prawej strony można znaleźć ostatnio dodane pliki. 5. SVN Opcjonalny dział który może zostać uruchomiony w przypadku posiadania serwera SVN. 6. Tasklist Najważniejszy element systemu PMS. Tutaj team leaderzy mogą wyznaczać zadania dla poszczególnych osób ze swojego teamu i przypisywać je. Osoba która otrzyma zadanie z odpowiednim deadline musi je zaakceptować, a po wykonaniu zamknąć, dzięki temu możliwa jest kontrola prac nad projektem i terminowością. Dodatkowo dla team leaderów dostępne są statystyki powiązane z systemem google generującym wykresy on-demand w nawiązaniu do danych z bazy odnośnie przypisanych zadań co umożliwia dokładną kontrolę nad pracami. 7. Requests Dział w którym przypisywane są zadania do wykonania przez inny team. Jeżeli programista potrzebuje np. pomocy sieciowca, przypisuje request do odpowiedniego teamu, a team leader po otrzymaniu e-mail i zaakceptowaniu requesta przypisuje już zadanie do odpowiedniego członka swojego teamu. 8. Contacts W tej zakładce można znaleźć szczegółowe informacje o każdym z członków zespołu projektowego. 9. Config Opcja pozwalająca na zmianę hasła do systemu PMS. 10. Mailer Zakładka umożliwiająca kontakt z każdą osobą z zespołu poprzez e-mail. Wiadomość zostaje wysłane przez system PMS do danej osoby, teamu lub wszystkich osób. Dwie ostatnie opcje wykorzystywane są głównie przez team leaderów. 11. Blog Element systemu w którym opisywane są postępy w projekcie w formie newsów wraz z możliwością dodawania obrazków/screenshotów. Dodatkowo system informuje e-mailowo o jakichkolwiek zmianach w dokumentacji, nowo przypisanych zadaniach oraz wysyła zbiorczą informację zadań, kalendarza codziennie o godzinie 20:00 do każdego członka zespołu. W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt e-mail. Cena systemu: 500zł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DawPi 49 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2011 Co tam na końcu każdego menu zamazałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2011 Jeżeli cyrial piszę takie oprogramowanie jak kiedyś to nie polecam. Nie wspominam tego za miło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cyrial 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2011 Co tam na końcu każdego menu zamazałeś? To jest dodatkowa opcja która jest potrzebna tylko w zarządzaniu naszym projektem, nie ma tego w wersji którą sprzedaję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DawPi 49 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2011 Cena bardzo atrakcyjna. Live demo można zobaczyć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cyrial 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2011 Od poniedziałku będzie dostępne demo i wtedy zaktualizuję temat dodając link z danymi, niestety dopiero w weekend znajdę czas na uruchomienie osobnej instancji do testowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cyrial 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 Jeżeli ktoś jest zainteresowany systemem, prosiłbym o informację poprzez PW, uruchomię wtedy wersję testową dla konkretnej osoby. Nie uruchamiam wersji ogólnej, aby każdy mógł testować bezproblemowo. Po otrzymaniu PW demo uruchamiam do 24h. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach