mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2011 Tak z czystej ciekawosci chcialbym sie dowiedziec jakich macie klientow w swoich firmach? W jednym artkow, ktore na forum sie ukazaly byl taki podzial: - 80% webmaterzy - 10% firmy (rozumiem, ze nie zajmujace sie www) - 10% poczatkujacy Nie wiem jak u Was, ale u mnie ten podzial w ogole nie odzwierciedla stanu faktycznego. Raczej to wyglada tak: - 30% webmasterzy - 50% firmy - 10% fora i inne spolecznosci - 10% strony prywatne (poczatkujacy?) Jesli to oczywiscie nie tajmenica to napiszcie jak to wyglada u Was. BTW Moze jakas ankieta na ten temat? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2011 95% firmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2011 jw. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smoko 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 70 % firmy 20 % fora. 10 % indywidualni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 Dzieki za zdradzenie paru szczegolow odnosnie Waszych klientow. Chcialbym tylko jeszcze doprecyzowac jedno. Czy mowiac "firmy" macie na mysli rowniez firmy, ktore tworza strony www? Nurtuje mnie bardzo skad sie wzielo to 80% we wspomnianym przezemnie artykule... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 Myśląc "firmy" mam na myśli konta oznaczone jako firma z wpisanym NIPem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 Ponad 80% firmy, instytucje i nawet konkurencja :-) reszta prywatni - znacznie bardziej "męczą" support od klientów firmowych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 znacznie bardziej "męczą" support od klientów firmowych Gdzie w przypadku awarii ma być zrobione za 3 minuty i 3 miesiące rekompensaty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smoko 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2011 chętnie bym coś napisał ale lepiej nie zacytuje "Ponad 80% firmy, instytucje i nawet konkurencja :-) reszta prywatni - znacznie bardziej "męczą" support od klientów firmowych " ~Master wiadomo o co kaman Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaschemp 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 95% normalnych, 5% upierdliwych a tak na poważnie to przez rok raczej 85% firmy, a teraz (od grudnia) duży wzrost klientów indywidualnych dzięki pierwszym pozycjom w Google, ale oczywiście firmy nadal przybywają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach