T 6 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 Proste pytanie, prosta odpowiedź, a sądzę, że może okazać się przydatna dla wielu firm hostingowych (w tym oczywiście też dla nas, bo planujemy przedstawić taką ofertę jakiś czas po nowym roku). Pytanie kieruję do osób korzystających z usług hostingowych: Wybierz dwie cechy -- jedną negatywną (która najbardziej Cię denerwuje), a drugą pozytywną (która najbardziej Ci się podoba) w ofercie hostingowej z której aktualnie korzystasz. Nie podawaj nazw firm, chodzi tylko o cechy. Po jednej dobrej i jednej złej, nie wiecej -- postaraj się wybrać tę, która ma dla Ciebie największe znaczenie. Mogą to być drobiazgi -- drobiazgi też mają znaczenie! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Noone 19 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 Denerwujące. Odpowiedź nie na temat. Pytam o jedno, dostaję standardową wiadomość na wszystkie problemy. Dopiero ponowne pytanie wyjaśnia sytuację. Dobrze gdy serwer nie leży zbyt długo (wysoki uptime serwera). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
draye 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 Negatywna - slaby support i ogolnie olewanie klientow. POzytywna - duzo jest tych zalet ale najwazniejszy jest (jak poweidzial moj przemowca) dobry uptime no i brak czestych awarii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adx 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 (Odnośnie housingu i serwerów dedykowanych, ale nie powinno być różnicy.) - zły support (np.: kontakt tylko przez mail (brak telefonicznego/irc), tylko w dni robocze 9-17, olewanie klientów, uważanie ich za debili, wbijanie się na root i gadanie, że rzekomo jesteś shakowany, bo masz dziwne procesy - pozdrowienia dla OVH) + szerokie możliwości upgrade'u i konfiguracji software ("infrastruktura" nie stoi na przeszkodzie, a dostosowuje się do klienta) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karol Głowacki 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 - serwer muli, a administracja zwala na to że używam np. post-nuke, albo wogóle używa jakiś niedorzecznych argumentów. + przede wszystkim szybki i kompetenty support. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pio 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 + Wysoki uptime (nie tylko http ale ogólnie wszystkich usług – czasami zdarza się tak, że np. http działa ok. a nie można odebrać poczty). - Obsługa techniczna, generalnie chodzi o to że gdy coś padnie to ja powinienem dostać od razu maila co się stało bez zadawania pytania... (dziwi mnie to trochę że admini odpowiadają szablonowymi wiadomościami pojedynczym osobą – przecież można napisać jedno wyjaśnienie i rozesłać do wszystkich użytkowników... tylko wtedy wszyscy by wiedzieli że coś padło :> no ale cóż liczy się uczciwość usługodawcy a o to ciężko...) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 Obsługa techniczna, generalnie chodzi o to że gdy coś padnie to ja powinienem dostać od razu maila co się stało bez zadawania pytania... (dziwi mnie to trochę że admini odpowiadają szablonowymi wiadomościami pojedynczym osobą – przecież można napisać jedno wyjaśnienie i rozesłać do wszystkich użytkowników... tylko wtedy wszyscy by wiedzieli że coś padło :> no ale cóż liczy się uczciwość usługodawcy a o to ciężko...) A jaki to polski hosting provider daje SLA 100%, ze tak zapytam? ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pio 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 Nie chodziło mi o SLA tylko o to, że gdy jest jakaś awaria to żebyś wiedział co się dzieje z serwerem jak masz na nim resellera... w końcu do Ciebie też zadzwonią Twoi klienci i będą wypytywać co się dzieje... a jest nie fajnie jak nawet nie możesz skontaktować się z adminem bo nie odbiera telefonu lub nie odpisuje na maila... Reasumując to chodziło mi o to żebym wiedział czy przerwa spowodowana jest jakąś niewielką usterką i wszystko wróci do normy za 5 min. a nie np. uderzeniem pioruna w serwer :> (wiem wiem przesadziłem ) i już nie wróci do normy :> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 Pierwsza ważna zasada pozwalająca uniknąć rozczarowań - jak chcesz sprzedawać hosting nie kupuj resellera . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bezsciemy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 Pierwsza ważna zasada pozwalająca uniknąć rozczarowań - jak chcesz sprzedawać hosting nie kupuj resellera . Podpisuję sie obiema ręcami!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pio 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2005 Wiem, to dobre na początek, chociaż z drugiej strony jeszcze chyba są porządne firmy, które oferują usługi tego typu... Ale muszę się zgodzić z Tobą dedyk to dedyk... No ale już nie zaśmiecajmy tu bo odchodzimy od tematu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
winter 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2005 Może ja napiszę swoje sugestie pozytywna - Dobry support, firma która oferuje swoje usługi za odpowiednią cene (czytaj: cena-jakość ) Minus - kompletne olewanie (wybaczcie ) klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2005 @winter czy przypadkiem te dwie cechy sobie nie zaprzeczają ? Mówie o pozytywna - Dobry supportMinus - kompletne olewanie klienta. Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
winter 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2005 Może troszeczke Po prostu lubie gdy dana firma charakteryzuje się dobrym support'em, a nie nawidze gdy go brak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kashana 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2006 hmmm... to tak: + za dużo miejsca i transferu i w miare dobrą prędkość - za brak WHM na tak dużym koncie, nieodpowiadanie na maile o tel. już nie wspominając, brak jakiejkolwiek pomocy w wypadku np. [tu się ośmiesze] podpięcia domeny. Gdy zaproponowałem że mogą wykożystać mój logotyp [mojego autorstwa] i ja nie chce do niego żadnych praw, nie uzyskałem odpowiedzi na mail`a jak z reszta na kilka innych z najbliższych 2-3 miesięcy :| i to załamuje... z resztą... wystarczy wpisać w google nazwe tego hostingu a dowiecie się wszystkiego [spora lektura] [logotyp] info dla firmy oferującej dla mnie usługi hostingowe jestem bardzo zadowolony z mojego hostingu gdyż jest bardzo tani i oferuję dużo możliwości P.S. :):) jak ja lubię się śmiać :] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2006 To nie wiem, czym kierowałeś się wybierając ten hosting ( prawdopodobnie przystępną ceną ) ... pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kashana 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2006 tak.. zdecydowanie ceną... bo płace za niego 30zł na rok a ze młody i głupi byłem.. to chyba wytłumaczalne [czyt. kupiony 7 mies. temu ;P ] ale w sumie ostatnio nic takiego się nie dzieje co by mogło mnie niepokoić i jestem zadowolony z tego hostingu, i chyba tylko dlatego że nie prowadze zadnej strony bo nie mam na to czasu Pozdrawiam Sorry za OffTopic`a :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EBEM 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2006 moja kolej: - : tony spamu, filtry i inne fukcje zawodza, dostaje pelno tego na poczte, serwery po za granicami EUropy (ale przy dobrze dzialajacej maszynie nie jest to az tak duzy problem) +: genialnie dzialajace serwery, mam strone na PostNuke i zero padow baz SQL, serwer dziala bez zadnych przerw, do tego szybka reakcja na maile od adminow oraz elastyczne podejscie do klienta w sprawie tworzenia indywidualnych pakietow hostingowych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kashana 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2006 teraz gdy wien nieco wiecej: + [jak poprzednio] za przestrzeń i transfer oraz w ostatnich czasach sporą niezawodność serwerów - Serwery w USA, [*]Brak odpowiedzi na maila, [*]nieodpowiadający telefon, [*]brak własnej strony z danymi firmy [jest "o mnie" na allegro ale...], [*]znane są przypadki, gdy w pełni załadowane konto zostaje usuwane bez powiadomienia bądź usuwana zostaje jego zawartość [czyt. wyczyszczona], [*]brak jakichkolwiek informacji w wypadku braku dostępności serwera przez dłuższy okres, [*]brak powiadomienia z wyprzedzeniem o planowanych wyłączeniach serwera, [*]serwer zazwyczaj nie działa w godzinach dziennych a nie nocnych jak powinno być podczas modyfikacji, [*]kilka niedomówień prawnych chcesz znać moja reakcje? patrz 2 część 1 linijki sygnaturki pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad.K 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2006 + szanowanie klientow, tak jak np. w avx.pl - 10 minut przed wylaczeniem serwera na jakis czas, otrzymalem email z info ze tak sie stanie, i ze bardzo za to przepraszaja :-) no i do tego jeszcze idealny support, np. rzeczowa odpowiedz w ciagu 10 minut od wyslania zapytania :-) - ukryte koszty, czy też "gwiazdki" przy niektorych opcjach, podpisane małą czcionką np. "za dopłatą" (nie tyczy sie avx) +- autorski bardzo słabo rozbudowany panel. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach