Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
T

Małe badanko

Polecane posty

Proste pytanie, prosta odpowiedź, a sądzę, że może okazać się przydatna dla wielu firm hostingowych (w tym oczywiście też dla nas, bo planujemy przedstawić taką ofertę jakiś czas po nowym roku).

 

Pytanie kieruję do osób korzystających z usług hostingowych:

 

Wybierz dwie cechy -- jedną negatywną (która najbardziej Cię denerwuje), a drugą pozytywną (która najbardziej Ci się podoba) w ofercie hostingowej z której aktualnie korzystasz. Nie podawaj nazw firm, chodzi tylko o cechy. Po jednej dobrej i jednej złej, nie wiecej -- postaraj się wybrać tę, która ma dla Ciebie największe znaczenie. Mogą to być drobiazgi -- drobiazgi też mają znaczenie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Denerwujące. Odpowiedź nie na temat. Pytam o jedno, dostaję standardową wiadomość na wszystkie problemy. Dopiero ponowne pytanie wyjaśnia sytuację.

 

Dobrze gdy serwer nie leży zbyt długo (wysoki uptime serwera).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Negatywna - slaby support i ogolnie olewanie klientow.

POzytywna - duzo jest tych zalet ;) ale najwazniejszy jest (jak poweidzial moj przemowca) dobry uptime no i brak czestych awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(Odnośnie housingu i serwerów dedykowanych, ale nie powinno być różnicy.)

 

- zły support (np.: kontakt tylko przez mail (brak telefonicznego/irc), tylko w dni robocze 9-17, olewanie klientów, uważanie ich za debili, wbijanie się na root i gadanie, że rzekomo jesteś shakowany, bo masz dziwne procesy - pozdrowienia dla OVH)

 

+ szerokie możliwości upgrade'u i konfiguracji software ("infrastruktura" nie stoi na przeszkodzie, a dostosowuje się do klienta)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- serwer muli, a administracja zwala na to że używam np. post-nuke, albo wogóle używa jakiś niedorzecznych argumentów.

 

+ przede wszystkim szybki i kompetenty support.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

+ Wysoki uptime (nie tylko http ale ogólnie wszystkich usług – czasami zdarza się tak, że np. http działa ok. a nie można odebrać poczty).

 

- Obsługa techniczna, generalnie chodzi o to że gdy coś padnie to ja powinienem dostać od razu maila co się stało bez zadawania pytania... (dziwi mnie to trochę że admini odpowiadają szablonowymi wiadomościami pojedynczym osobą – przecież można napisać jedno wyjaśnienie i rozesłać do wszystkich użytkowników... tylko wtedy wszyscy by wiedzieli że coś padło :> no ale cóż liczy się uczciwość usługodawcy a o to ciężko...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obsługa techniczna, generalnie chodzi o to że gdy coś padnie to ja powinienem dostać od razu maila co się stało bez zadawania pytania... (dziwi mnie to trochę że admini odpowiadają szablonowymi wiadomościami pojedynczym osobą – przecież można napisać jedno wyjaśnienie i rozesłać do wszystkich użytkowników... tylko wtedy wszyscy by wiedzieli że coś padło :> no ale cóż liczy się uczciwość usługodawcy a o to ciężko...)

 

A jaki to polski hosting provider daje SLA 100%, ze tak zapytam? ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o SLA tylko o to, że gdy jest jakaś awaria to żebyś wiedział co się dzieje z serwerem jak masz na nim resellera... w końcu do Ciebie też zadzwonią Twoi klienci i będą wypytywać co się dzieje... a jest nie fajnie jak nawet nie możesz skontaktować się z adminem bo nie odbiera telefonu lub nie odpisuje na maila...

 

Reasumując to chodziło mi o to żebym wiedział czy przerwa spowodowana jest jakąś niewielką usterką i wszystko wróci do normy za 5 min. a nie np. uderzeniem pioruna w serwer :> (wiem wiem przesadziłem :() i już nie wróci do normy :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza ważna zasada pozwalająca uniknąć rozczarowań - jak chcesz sprzedawać hosting nie kupuj resellera :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pierwsza ważna zasada pozwalająca uniknąć rozczarowań - jak chcesz sprzedawać hosting nie kupuj resellera :(.

Podpisuję sie obiema ręcami!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, to dobre na początek, chociaż z drugiej strony jeszcze chyba są porządne firmy, które oferują usługi tego typu...

Ale muszę się zgodzić z Tobą dedyk to dedyk...

No ale już nie zaśmiecajmy tu bo odchodzimy od tematu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ja napiszę swoje sugestie :)

 

pozytywna - Dobry support, firma która oferuje swoje usługi za odpowiednią cene (czytaj: cena-jakość :( )

 

Minus - kompletne olewanie (wybaczcie :) ) klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@winter czy przypadkiem te dwie cechy sobie nie zaprzeczają ? Mówie o

pozytywna - Dobry support

Minus - kompletne olewanie klienta.

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może troszeczke :( Po prostu lubie gdy dana firma charakteryzuje się dobrym support'em, a nie nawidze gdy go brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmm... to tak:

 

+ za dużo miejsca i transferu i w miare dobrą prędkość

- za brak WHM na tak dużym koncie, nieodpowiadanie na maile o tel. już nie wspominając, brak jakiejkolwiek pomocy w wypadku np. [tu się ośmiesze] podpięcia domeny.

 

Gdy zaproponowałem że mogą wykożystać mój logotyp [mojego autorstwa] i ja nie chce do niego żadnych praw, nie uzyskałem odpowiedzi na mail`a jak z reszta na kilka innych z najbliższych 2-3 miesięcy :| i to załamuje... z resztą... wystarczy wpisać w google nazwe tego hostingu a dowiecie się wszystkiego :) [spora lektura]

 

[logotyp]

 

 

info dla firmy oferującej dla mnie usługi hostingowe

 

jestem bardzo zadowolony z mojego hostingu gdyż jest bardzo tani i oferuję dużo możliwości

 

P.S.

 

:):):):) jak ja lubię się śmiać :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem, czym kierowałeś się wybierając ten hosting ( prawdopodobnie przystępną ceną ) ... pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak.. zdecydowanie ceną... bo płace za niego 30zł na rok :) a ze młody i głupi byłem.. to chyba wytłumaczalne [czyt. kupiony 7 mies. temu ;P ]

 

ale w sumie ostatnio nic takiego się nie dzieje co by mogło mnie niepokoić i jestem zadowolony z tego hostingu, i chyba tylko dlatego że nie prowadze zadnej strony bo nie mam na to czasu :)

 

Pozdrawiam

 

Sorry za OffTopic`a :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moja kolej:

- : tony spamu, filtry i inne fukcje zawodza, dostaje pelno tego na poczte, serwery po za granicami EUropy (ale przy dobrze dzialajacej maszynie nie jest to az tak duzy problem)

+: genialnie dzialajace serwery, mam strone na PostNuke i zero padow baz SQL, serwer dziala bez zadnych przerw, do tego szybka reakcja na maile od adminow oraz elastyczne podejscie do klienta w sprawie tworzenia indywidualnych pakietow hostingowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz gdy wien nieco wiecej:

 

+ [jak poprzednio] za przestrzeń i transfer oraz w ostatnich czasach sporą niezawodność serwerów

 

-

  • Serwery w USA,

[*]Brak odpowiedzi na maila,

[*]nieodpowiadający telefon,

[*]brak własnej strony z danymi firmy [jest "o mnie" na allegro ale...],

[*]znane są przypadki, gdy w pełni załadowane konto zostaje usuwane bez powiadomienia bądź usuwana zostaje jego zawartość [czyt. wyczyszczona],

[*]brak jakichkolwiek informacji w wypadku braku dostępności serwera przez dłuższy okres,

[*]brak powiadomienia z wyprzedzeniem o planowanych wyłączeniach serwera,

[*]serwer zazwyczaj nie działa w godzinach dziennych a nie nocnych jak powinno być podczas modyfikacji,

[*]kilka niedomówień prawnych :)

 

 

chcesz znać moja reakcje? patrz 2 część 1 linijki sygnaturki :)

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

+ szanowanie klientow, tak jak np. w avx.pl - 10 minut przed wylaczeniem serwera na jakis czas, otrzymalem email z info ze tak sie stanie, i ze bardzo za to przepraszaja :-) no i do tego jeszcze idealny support, np. rzeczowa odpowiedz w ciagu 10 minut od wyslania zapytania :-)

 

- ukryte koszty, czy też "gwiazdki" przy niektorych opcjach, podpisane małą czcionką np. "za dopłatą" (nie tyczy sie avx)

 

+- autorski bardzo słabo rozbudowany panel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×