Skocz do zawartości

Polecane posty

Pehape, zgłoszę się do Ciebie na PW wkrótce, przedstawisz mi sprawę w świetle prawa, jakie są możliwości itp. Jeżeli nie stanowi to dla Ciebie problemu oczywiście. :)

Oczywiście, nie stanowi żadnego problemu, z tą różnicą, że nie stanąłem na drodze sądowej z firmą hostingową. Sądzę się w zupełnie innym temacie, jedno jest wspólne : sp. z o.o.

 

W twoim przypadku sytuacja z mojej perspektywy jest prosta. Jeśli przelałeś kasę firmie, np. SDC a usługa nie została zrealizowana, możesz zgłosić na policję wyłudzenie. Koszty postępowania sądowego to m.in 1.2% od wpłaconej kwoty, jeśli zrobisz to internetowo (musisz mieć potwierdzenie np. przelewu, że wpłaciłeś na konto SDC pieniądze). W zasadzie nawet jak weźmiesz sobie jakiegokolwiek mecenasa, sprawę masz wygraną z prostej przyczyny. Ty wpłaciłeś, oni się nie wywiązali. Jak już wygrasz koszta sądowe włącznie z twoimi będzie musiała pokryć spółka np. livenet, SDC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli przelałeś kasę firmie, np. SDC a usługa nie została zrealizowana
Realizacja to w mej sytuacji złe sformułowanie. Ściślej mówiąc chodzi o nie wywiązanie się z usługi, nie dopełnienie swych obowiązków, do których jak sądzę, bezapelacyjnie może zaliczać się fakt, że moja maszyna była przez 11 opłaconych dni offline z powodu podjęcia kluczowych działań bez mojej zgody.

 

Kontynuację swojej wypowiedzi przesyłam Ci na pw, gdyż nie powinna ona być publikowana. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Picek

sprawę masz wygraną z prostej przyczyny. Ty wpłaciłeś, oni się nie wywiązali. Jak już wygrasz koszta sądowe włącznie z twoimi będzie musiała pokryć spółka np. livenet, SDC

 

Jest jeszcze coś takiego jak umowa między stronami. Jeżeli jej nie masz to udowodnienie za co wpłaciłeś wcale nie bedzie takie proste. Ludzie nie podpisują umów na takie usługi a później jest płacz na forach, że ktoś się nie wywiązał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być również umowa, ale jeśli tytuł przelewu jasno wskazuje nazwę usługi lub np. login klienta, można powiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze coś takiego jak umowa między stronami. Jeżeli jej nie masz to udowodnienie za co wpłaciłeś wcale nie bedzie takie proste. Ludzie nie podpisują umów na takie usługi a później jest płacz na forach, że ktoś się nie wywiązał...

 

Bo nie muszą nic podpisywać, jest ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która to precyzyjnie reguluje.

 

Swoją drogą kodeks cywilny wymaga szczególnej (pisemnej) formy umowy tylko w kilku przypadkach. A tak to umowę możesz zawrzeć ustnie albo napisać nawet na serwetce. Przekonanie, że o ile nie ma czegoś na papierze to z pkt. widzenia formalno-prawnego nie obowiązuje jest bardzo mylne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

No i brawo dla NC (livenet.pl). Wszytko idzie w dobrym kierunku, ostatnio wprowadzono nowy system rozliczania, system monitoringu, teraz dodano już ogólnodostępne statystyki (dla klientów).

 

HelpDesk pracuje 24/h bo kiedy nie napisze to max 20-30 min i mam odpowiedź. Zawsze idzie sie z nimi dogadać.

 

W woli jasności serwery mam w Łodzi. Mam ich trzy i planuje kolejne zakupy. ;)

 

Tak trzymać !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Interesuje mnie Państwa zdanie na temat LiveNet (po ostatnich zmianach) konkretnie chodzi mi o użytkowników neostrady, jak wygląda opóźnienie do serwera, niestety sam nie posiadam neo - z którymi zawsze był problem ze względu na ping 60-90 do livenet. Zastanawiam się nad zakupem serwera u nich , lecz pierw chciałbym zasięgnąć waszej opinii , najlepiej jakbyście podali opóźnienia. Mam również pytanie do osób które posiadają już tam serwery, jak wygląda sprawa z atakami ddos? czy potrafią się obronić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

livenet czy sdc ? bo chyba znów komuś się myli

obecny livenet to łódź = nc

stary livenet to obecnie sdc i tam na 100 % będziesz miał to co miałeś oraz częste braki prądu

 

Chodzi mi o obecny LiveNet czyli markę Network Communication

Chyba że zna ktoś inną firmę, która potrafi zapewnić pełną ochronę przed atakami, a konkretnie interesuje mnie mniej więcej:

2 x XEON 5620

~12GB RAM

1 TB dysk

Transfer: w granicach 8TB /mc

Lok. Polska

port: 1gb/s

i dobra ochrona przed atakami

Niestety samemu nie znalazłem żadnej firmy która by spełniła podobne wymagania, największym problemem są ataki, które nie mają prawa dochodzić, dlatego dobra płatna ochrona jest wymagana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C:\Users\k4be>ping livenet.pl

 

Badanie livenet.pl [91.203.223.253] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 91.203.223.253: bajtów=32 czas=27ms TTL=59

Odpowiedź z 91.203.223.253: bajtów=32 czas=27ms TTL=59

Odpowiedź z 91.203.223.253: bajtów=32 czas=27ms TTL=59

Odpowiedź z 91.203.223.253: bajtów=32 czas=27ms TTL=59

 

Statystyka badania ping dla 91.203.223.253:

Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0

(0% straty),

Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

Minimum = 27 ms, Maksimum = 27 ms, Czas średni = 27 ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

NEO okolice warszawy ;)

 

Microsoft Windows [Wersja 6.1.7600]

Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 

C:\Users\Admin>ping livenet.pl

 

Badanie livenet.pl [91.203.223.253] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 91.203.223.253: bajtów=32 czas=11ms TTL=59

Odpowiedź z 91.203.223.253: bajtów=32 czas=12ms TTL=59

Odpowiedź z 91.203.223.253: bajtów=32 czas=26ms TTL=59

Odpowiedź z 91.203.223.253: bajtów=32 czas=12ms TTL=59

 

Statystyka badania ping dla 91.203.223.253:

Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0

(0% straty),

Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

Minimum = 11 ms, Maksimum = 26 ms, Czas średni = 15 ms

 

C:\Users\Admin>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie, to przez dwa miesiące 100% :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opinia o livenet.

Chciałbym, choć wielu zapracowanym ludziom się nie chce podzielić się opinią o serwerach dedykowanych w firmie livenet.

 

Na wstępie napiszę, że jeżeli ktoś pisze, ze livenet działa dobrze, to albo jest opłacony, albo nie wie co to znaczy działa dobrze.

 

Na serwerze posiadam strony, sklep intenetowy, tysiące zdjęć do allegro. W lipcu było duże zamieszanie, które trwało 5 dni. zarzuty mam takie

 

- infolinia nie działa do dnia dzisiejszego, telefon jest bezczelnie wyłączony

- szybka pomoc to mrzonka

- na stornie zakładka "komunikaty techniczne" nigdy nie działa

- help desk działa beznadziejnie, i nie zgzdzam się z poprzednikiem, który napisał, że 30 minut i jest odpowiedz, totalna bzdura.

- firma podaje na stronie błędny adres, listy polecone wracają(adresat nieznany), właściwy adres dopiero chyba znajduje się w krsie, czekamy na odp.

- firma bezczelnie kłamie, aby zyskać na czasie !!! Napisano nam na helpdesku, że FV jest nieopłacona 8mego, a termin jest do 27mego, później że wszystko działa, a my pingujemy zły ip, następnie, że mamy się zalogować przez zewnętrzny inny program, do którego nie mieliśmy od nich skonfigurowanego dostępu, a na koniec przeproszono za zamieszanie i pomyłkę z innym klientem, po 5ciu dniach. Firma nie przyznała się do niczego, a na wielu forach trąbiono o awarii, szok, kłamstwo i perwersja.

 

Po lipcowej awarii straciliśmy wielu klientów, kilkanaście tysięcy, o które występimy w sądzie i tyle nerwów, że jest to nie do opisania.

Przestrzegam Państwa przed tą firmą, to są ludzie niepoważni, i taki trend pozostał po rzekomej zmianie właściciela, bo do dziś nie można się dodzwonić i nic załatwić, a piszę ten post, bo w chwili obecnej serwer leży już od ponad 3 godzin i krew znów zalewa.

 

Przeniosłem się z home, bo było drogo, chciałem oszczędzić 300zł miesięcznie i straciłem w 5 dni kilkanaście tysięcy, czyli różnicę jaką bym zyskał w 50miesiecy bycia na livenet. I jak na złość, serwer nam przygotowuje firma jeszcze przez 2 tygodnie, a tymczasem zaczęło się, oby nie to samo i nie możemy zabrać danych. Szok totalny.

 

Jeżeli ktoś nie wierzy i myśli, że to jakaś prowokacja to proszę do mnie napisać na andkoni@wp.pl

 

Pozdrawiam

Andrzej

 

PS. pozdrowienia dla Pana o identyfikatorze B004, który nam na początku pomógł z DA.

Edytowano przez andkoni (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na wstępie napiszę, że jeżeli ktoś pisze, ze livenet działa dobrze, to albo jest opłacony, albo nie wie co to znaczy działa dobrze.

Buahahah :D ale wstęp!

 

 

 

 

Wiesz - tak samo my możemy napisać

Osoba, która dopiero co się zarejestrowała na forum, napisała 1 post krzywdzący jakąś firmę jest opłacona przez "konkurencję", aby tylko zepsuć wizerunek jakiejś firmy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm gdybym ja zarabiał kilkanaście tysięcy /5 dni, a mój biznes zależał od dostępności serwera, to wybudowałbym sobie własne DC...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Czasami tak jest, nawet często, tyle że dotyczy to zazwyczaj firm gdzie jest pełno zadowolonych klientów i jeden maruder. W przypadku gdy na firmę narzeka pełno osób to taki post może choć nie musi być wynikiem totalnej desperacji klienta. W tym przypadku tak może być bo LiveNet stale dostaje po dupie na opiniach ostatnio...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do blueMan.

Masz rację.

 

Do is_wm

Źle to interpretujesz, suma jest wyliczona na potrzeby sprawy i jest procentem od kosztów lokalu, opłacenia firmy, pracowników, reklam, straty zysku od obrotu i allegro(aukcje wystawione na 1wszych stronach, wszystkie szablony leżały, 1300 aukcji bez zdjęć i brak sprzedaży, a za wystawienie nikt nie zwróci)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście suma musi być dokładnie wyliczona i poparta dowodami.. Bo tak to każdy może zrobić i poprosić LV o oddanie 100 mln eurogąbek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc

Przeniosłem się z home, bo było drogo, chciałem oszczędzić 300zł miesięcznie i straciłem w 5 dni kilkanaście tysięcy, czyli różnicę jaką bym zyskał w 50miesiecy bycia na livenet.

 

 

Jak czytam takie określenia i to w dziale z opiniami to śmiech mnie zalewa i flaki chcą wypaść od tarzania się.

 

Zacznij może od siebie i tego, ze jeśli chcesz mieć gwarancje i pewność swoich kilkunastu tysięcy zł dziennych zysków z transakcji to zainwestuj w zaplecze dające takie gwarancje, a nie uciekasz dla 300zł oszczędności do tańszego usługodawcy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Za jakość i za błędy trzeba płacić, niestety chciałeś mieć TANIEJ i gorzej to niestety musisz teraz trochę pocierpieć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacznij może od siebie i tego, ze jeśli chcesz mieć gwarancje i pewność swoich kilkunastu tysięcy zł dziennych zysków

Naucz się czytać, to po pierwsze.

 

..... w zaplecze dające takie gwarancje, a nie uciekasz dla 300zł oszczędności do tańszego usługodawcy.

mam zaplecze, nie uciekłem, tylko home zablokowało podlinkowanie do zdjęć allegro, bo przekroczyłem limit ruchu i wystąpiła konieczność dedyka, z 600zł rocznie na kilkaset miesięcznie, i to był dal nas lekki szok. Nigdy nie sądziłem, że tak może się stać i nie wiedziałem, że są jakieś takie ograniczenia.

 

Proszę Cię zatem, o nie wyrażanie takich opinii, skoro nie znasz tematu, napisałem to ku przestrodze dla poważnych ludzi, nie po to aby się szarpać z ludźmi Twojego pokroju. Jak dajesz rady to nie dawaj ich, jak nie masz pojęcia o czym mówisz. Celem postu jest co innego, nie głupia dyskusja, mam nadzieję, że wielu ludzi trafi na tą wypowiedz i się zastanowi, jak będzie liczyć koszty przy przejściu na serwer dedykowany.

 

Teraz ja dam Tobie radę.

Załóż mocno pasek, bo jak wypadną, to już ich nie rozplączesz.

 

Do Pawel_15

Płacę cały czas, zwłaszcza czasem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za jakość i za błędy trzeba płacić, niestety chciałeś mieć TANIEJ i gorzej to niestety musisz teraz trochę pocierpieć

Zacznijmy od podstaw livenet ma jakieś sla , na stronie głównej nawet o ile dobrze pamiętam regulaminu brak.

Edytowano przez INTER-COM (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście to szkoda już na to nerwów i serwery trzeba zabrać z tego DC a szkoda bo współpracowałem z nimi ponad 3 lata.

Próbowałem się do niech dobić na różne sposoby (próbuję od początku lipca) dzwoniłem, pisałem e-maile, pisałem na HelpDesku, pojechałem osobiście gdzie do Łodzi mam 350 km, wysłałem oficjalne pismo reklamacyjne z kancelarii. Wynik jest taki, że: telefon wyłączony a poczta głosowa pełna, na maile, tickety i pisma nie odpowiadają a w Łodzi zastałem zamknięte drzwi.

 

Jeżeli komuś się jakimś cudem uda z nimi skontaktować to powinien dostać medal :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×