Skocz do zawartości

Polecane posty

Miałem tam serwer rok temu przez miesiąc i mam drugi chyba od 3 tygodni

Porównując, widzę ze infolinia wreszcie działa sprawnie, telefon odbierają chyba 4 osoby.

Pingi są takie same, ale nie ma zadnych przywieszek.

Po wymianie 10 maili i 3 dniach czekania dostalem dostep do tego ich slawnego panelu, dziala mi reset :) ale nie ma jeszcze mozliwosci przeinstalowania serwera :) choc jest w panelu. Trzeba sie z nimi dogadac zeby dali dostep bo cos tam jeszcze robia przy tym.

 

Wreszcie nadrobili to co stracili zanim otworzyli serwerownie, miałem kilka kont www jakoś w 2005 roku i było świetnie, później się zje**ło z kontaktem a poprawilo z dostepnoscia i ogolna jakoscia uslug.

 

Moim zdaniem teraz maja wreszcie dobrze dzialajaca siec i dobrze dzialajacy suport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja dostępu jeszcze nie mam, mam dostęp do panlu i basta, często odnotowuje chwilowe przerwy w działaniu łącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak. Zapłaciłem za upgrade serwer jakies 5 dni temu. wiec napisałem email za ile zostanie to zrobione dostałem odpowiedz 2-3 bo musze zamówic serwer.

Wiec w koncu zadzowniłem Pan z BOK powiedział dzis napewno bedzie zrobione.

Mija kolejny Dzień a procesor jak nie został wymieniony to nie został. Nawet łaskawie na Email panowie nie raczą odpowiedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moze jeszcze kilka osob sie wypowiedziec ?

bo chodzi mi o serwery gier czy sa dobre pingi itd.

 

Wjedź na jakiegoś publika firmy gamehostingowej hostującej się w livenecie, to będziesz wiedział... ehh :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A ja powiem tak. Zapłaciłem za upgrade serwer jakies 5 dni temu. wiec napisałem email za ile zostanie to zrobione dostałem odpowiedz 2-3 bo musze zamówic serwer.

Wiec w koncu zadzowniłem Pan z BOK powiedział dzis napewno bedzie zrobione.

Mija kolejny Dzień a procesor jak nie został wymieniony to nie został. Nawet łaskawie na Email panowie nie raczą odpowiedzie.

z upgrade się nie zgodzę, zmieniałem na najlepszy procesor jaki pasował do mojej płyty głównej, i powiedziałem, ze zapłacę jak zostanie zamówiony,(mam serwer już ponad rok, chyba można mi zaufać) dostałem informacje, że trzeba czekać parę dni (2 lub 3) powiedziałem ok. następnego dnia już dostałem inforamcję, że czeka na mnie, a po przelewie miałem zmieniony procesor (parę godzin) fakt wymiana trwała parę godzin, ale sprawnie to poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj mija kolejny dzień i procesora niema nie wiem co ci panowie robią ale do tej pory procesor nie został zamontowany?

I nie mów że się nie zgodzisz spytałem sie o 4 rdzeniowy jaki maja powiedzieli ze maja phenoma 9550 i za pewną kwotą mogą mi go zamontować.

Dzis mija kolejny dzień . Dziś też zadzowniłem i dostałem odpowiedz ze dzis najpuzniej bedzie zamontowany. I co jest godzina 22:40 ja dzowniłem po 11.

A wymiany procesora jak nie było tak niema.. więc nie pisz że kłamię . Dobrze?

 

Ps . ja mam tam serwer od grudnia. i dopiero teraz takie coś się zdarzyło . Najgorsze jest to że dostaję ciągle odpowiedź że Dziś panu zamontujemy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Najgorsze jest to że dostaję ciągle odpowiedź że Dziś panu zamontujemy....

 

Miałem to samo, ale chodziło o samo zainstalowanie serwera... Z tego co zauważyłem, to oni czekają na kase, a gdy ją dostaną to brzydko mówiąc mają Cie już w dupie :) dlatego jak @zoozool dobrze zauważył - trzeba ich jakoś "popchnąć" do działania, bo jak odrazu zapłacisz to będą Cie olewać :) a mówią, że to OVH jest złe  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I nie mów że się nie zgodzisz spytałem sie o 4 rdzeniowy jaki maja powiedzieli ze maja phenoma 9550 i za pewną kwotą mogą mi go zamontować.

dokładnie mam ten sam

http://www.img.zoozool.pl/images/281_host.jpg

 

A wymiany procesora jak nie było tak niema.. więc nie pisz że kłamię . Dobrze?

nie próbuj wyczytywać czegoś czego nie ma, nie mówię, że kłamiesz bo po pierwsze nie udowodnię Ci tego, a po drugie możesz być przypadkiem, i akurat z twoim serwerem mają problem, fakt mogli by to powiedzieć w prost ale wiadomo jak to bywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem dzis upgrade do phenom II 810 z DDR3

za 6 dni kończy mi się abonament i przed tym terminem maja podmienić wszystko ale nie dysk

 

dam wam cynk jak poszło! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się podoba nowy wygląd sieci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
i jak ?

 

I dobrze, dziś skończył się zeszły abonament a od kilkunastu godzin mam nowy serwer.

Z systemem nic nie robili, przełożyli dysk do nowego serwera i dołożyli jeszcze czysty 250 gB. Wszystko zajęło im mniej niż godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wróc .... nowa strona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miałem to samo, ale chodziło o samo zainstalowanie serwera... Z tego co zauważyłem, to oni czekają na kase, a gdy ją dostaną to brzydko mówiąc mają Cie już w dupie :) dlatego jak @zoozool dobrze zauważył - trzeba ich jakoś "popchnąć" do działania, bo jak odrazu zapłacisz to będą Cie olewać :) a mówią, że to OVH jest złe  :)

 

 

tak czytam i czytam Wasze wypowiedzi i nie moge sie nadziwic dlaczego jako klienci dajecie sie tak traktowac

 

rozumiem ze firma 'hostujaca' moze nie wyrabiac sie pod natlokiem prac, ale zwodzenie klienta , w zasadzie oszukiwanie slaniem tekstow 'bedzie zrobione w ciagu xx h' a potem brak kontaktu to jakas tragikomedia w moim odczuciu...

 

...i nie chodzi tu o 'tracenie milionow' (chociaz kto wie...) - tylko o prozaiczne 'umawiam sie na cos wiec tak ma byc' , nic tak nie wkurza jak tracenie czasu przez czekanie na innych ludzi i spelnienie ich obietnic...

 

 

 

 

a teraz pozwole sobie zaspamowac - od ponad 2 lat jestem klientem BDC (serwerownia sziroka) , stawiajac do porownania sytuacje z Waszych opisow i to czego ja doswiadczam to po prostu dla mnie szok... u Jarka nigdy, ale to nigdy nie doswiadczylem czegos takiego jak brak kontaktu - mail, gg czy telefon , zero problemow...

co wiecej - ten czlowiek jest w stanie zadzwonic i powiedziec ze bedzie potrzeba wylaczenia sprzetu na 5-10 minut i spytania czy nie bedzie to problemem w danym terminie...

 

naprawde jak czytam to co piszecie to trudno mi uwierzyc..a juz placenie ze usluge ktorej nie bylo i dopraszanie sie o jej wykonanie to w ogole jakas paranoja...normalnie inny matrix :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od czasu zmiany osobowości firmy i strony internetowej firmy livenet jestem zaskoczony. Otrzymuję odpowiedź na każdy e-mail, administracja rozwiązuje każdy problem z serwerem, telefony odbierane są za pierwszym razem i bez żadnych problemów, otrzymałem pocztą fakturę VAT za serwer. Czyżby podejście tej firmy do klienta zmieniło się? Zostawiłem jeden serwer dedykowany w firmie livenet i jeżeli nadal będzie tak jak jest na pewno jeszcze dokupię wkrótce następny. Polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Od czasu zmiany osobowości firmy i strony internetowej firmy livenet jestem zaskoczony. Otrzymuję odpowiedź na każdy e-mail, administracja rozwiązuje każdy problem z serwerem, telefony odbierane są za pierwszym razem i bez żadnych problemów, otrzymałem pocztą fakturę VAT za serwer. Czyżby podejście tej firmy do klienta zmieniło się? Zostawiłem jeden serwer dedykowany w firmie livenet i jeżeli nadal będzie tak jak jest na pewno jeszcze dokupię wkrótce następny. Polecam!

 

Mam serwer od blisko dwóch lat i zawsze na każdy mejl czy telefon była odpowiedź nawet jeszcze tego samego dnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, że akurat dwa ostatnie posty opisujące jak to jest super i czadowo napisały osoby mające odpowiednio 5 i 3 posty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×