zoozool 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2009 Może z otrzymaniem serwera to są problemu i fakt też zauważyłem, że mają swoje piorytety na listy i odpowiadają jak już naprawdę nie ma innych, też czekałem długo na swój sprzęt, ale dalsza współpraca, (przeszedłem na mocniejszy dedyk, ) odbyła sie bez problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2009 Może z otrzymaniem serwera to są problemu i fakt też zauważyłem, że mają swoje piorytety na listy i odpowiadają jak już naprawdę nie ma innych, też czekałem długo na swój sprzęt, ale dalsza współpraca, (przeszedłem na mocniejszy dedyk, ) odbyła sie bez problemu. Zacytuję wypowiedź mojego znajomego ******* 0:24:06ehh ******* 0:24:13 no czyli nie mają wolnych maszyn ;] ******* 0:24:21 i teraz sie zastanawiają kogo wywalic i was dac na tym miejscu ;] ******* 0:24:26 no a nikt nie potrafi do szafki wlozyc i podlączyc... ******* 0:24:37 Co Ty myslisz ze polska jest swieta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
conra 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2009 Temat: Re: Adres IPOd: "bok@livenet.pl" <bok@livenet.pl> Data: Śr Lipca 1 2009, 10:21 am Dodatkowe IP są przydzielane w paczkach po 5 adresów. Koszt to dodatkowo 12zł/miesiąc Pozdrawiam, Tomasz Wywiał Temat: Adres IP Od: Data: Śr Lipca 1 2009, 10:11 am Do: bok@livenet.pl Konrad pisze: > Witam. > Można poprosić o cennik adresów IPv4 dla serwerów dedykowanych? > Poproszę o podanie ceny dla 1, 5, 10 adresów IP. > pozdrawiam Konrad > > jak widać odpowiedź o adresy ip dostałem równo po 10 minutach więc kontakt idealny ale nic poza tym ;-) ps. Adresy ip mają po 12zł miesięcznie za sztuk 5 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2009 Ip podrożały, a mieli taniej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2009 10 netto = 12 brutto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 A więc tak... Posiadam serwer dedykowany w "firmie" livenet, postanowiłem dać im szansę na nowego klienta bez względu na zauważone opinie na forach. Czekam na jego upgrade dokładnie 12 dni, dzwoniłem przez ten czas wiele razy a gdy miałem szczęście i ktoś odebrał otrzymywałem odpowiedzi typu "będzie to za chwilę zrobione". Zapłaciłem 390zł co nie jest małym pieniądzem a stary serwer jest wartości 190zł. Cały czas użytkuje stary serwer za cenę 390zł... Czy to są jakieś żarty? Kontakt e-mail w przypadku gdy trzeba coś technicznego załatwić to porażka ponieważ go nie ma. Co mogę zrobić w moim przypadku? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
msciciel2009 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Jak dla mnie dziwne jest, że tej "firmy" klienci jeszcze nie roznieśli... Mogę zrozumieć, że za takie pieniądze nie ma rewelacji, ale to co się u nich wyprawie to paranoja, zamówiliśmy serwer, miał być na piątek to czekamy spokojnie. Jest sobota, rano mail że będzie jednak po południu... czekamy dalej, 0 kontaktu nie licząc tego, że ktoś wpadł na gadu gadu i napisał informację, że otrzymamy serwer za 2h po czym zniknął. Dzisiaj udało się dodzwonić i serwer miał być niby za niedługo, potem zadzwoniłem jeszcze raz i zostałem ładnie zapewniony, że będzie w okolicach 17-18... nadal nic. Z ciekawości dla sprawdzenia jak sytuacja będzie wyglądać w przypadku innego klienta z innego maila, poprosiłem znajomego o napisanie wiadomości z zapytaniem o zakup, co jest dziwne - po chwili dostał odpowiedź. Dla mnie to jest szczyt chamstwa... Nie jest to jednorazowy incydent, bo rozmawiałem z kilkoma osobami i sytuacja była podobna. Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że dostaliśmy fakture vat od Pana Grzegorza odrazu a serwera cały czas jak nie było tak nie ma... PS. Jeśli któryś z kolegów np. malas będzie miał zapytanie czy poczta działa na 100% dobrze bo często to jest powodem problemów - tak działa bardzo dobrze. A więc tak... Posiadam serwer dedykowany w "firmie" livenet, postanowiłem dać im szansę na nowego klienta bez względu na zauważone opinie na forach. Czekam na jego upgrade dokładnie 12 dni, dzwoniłem przez ten czas wiele razy a gdy miałem szczęście i ktoś odebrał otrzymywałem odpowiedzi typu "będzie to za chwilę zrobione". Zapłaciłem 390zł co nie jest małym pieniądzem a stary serwer jest wartości 190zł. Cały czas użytkuje stary serwer za cenę 390zł... Czy to są jakieś żarty? Kontakt e-mail w przypadku gdy trzeba coś technicznego załatwić to porażka ponieważ go nie ma. Co mogę zrobić w moim przypadku? Chyba widzisz jak pracują ? Zmień firmę bo to co livenet robi to istne gówno. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 A co z pieniędzmi? Na pewno nie dam ich tej firmie za darmo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 To nie firma, to legalny kshak Ja po tygodniu czekania zgłosiłem, że chcę zwrotu pieniędzy... miały zostać wysłane tego samego dnia, ale mija czwarty lub nawet piąty dzień, na koncie nie ma ani grosza zwrotu B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Heh, a ja się nie wiem czemu łudziłem, że zmiana serwerowni może coś zmienić. Tylko przecież to nie będzie miało żadnego wpływu na zmianę... mentalności ludzi, którzy tam pracują. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
msciciel2009 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 moim skromnym zdaniem szirok powinien osunąć livenet z serwerydedykowane.org bo to nie jest dla ludzi. livenet powinien zaś zająć się chałupnictwem jest dużo ofert podjęcia współpracy z tego typu działalnościami malowanie kubków etc... B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 może i z kupnem i kontaktem jest do niczego, ale jak już będziecie mieli co swoje, to za te pieniądze nie jest tak źle, mimo że są krótkie przerwy w łączach po 2-min Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 tak, ale co mi z tego wszystkiego, jeśli serwera nie mam... poza tym jesli klientów tak unikają teraz, to strach się bać co się dzieje, gdy padnie maszyna z ich winy lepiej kupić nawet tego hetznera czy też ovh, bo livenet się zachowuje gorzej niż ovh B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 stary serwer jest wartości 190zł. Cały czas użytkuje stary serwer za cenę 390zł... Czy to są jakieś żarty?Ale tak jest przecież wszędzie. Wynajmujesz i masz... i nikt nie będzie ci na bieżąco upgradować sprzętu jak zmieniają ofertę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Oczywiście wiedziałem że nie zostanie to zrobione od zaraz. Minęło 12 dni a ja za ten okres zapłaciłem czyli przez ten czas co Oni sobie odpoczywają ja straciłem 150zł. Czy to nie jest zwykłe oszustwo? Wątpię aby byli tak zajęci aby w ciągu 12 dni nie podjąć jakichkolwiek czynności odnośnie tego upgradu serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Najprawdopodobniej nie mają systemu do zarządzania takimi zgłoszeniami, zleceniami i dla nich klient oczekujący 7 dni ... to to samo co klient oczekujący 20 minut. Ale z tego co obserwuję tą firmę to dość dynamicznie się rozwija, idzie w bardzo dobrym kierunku. Więc jeżeli tylko poprawią organizację pracy to będzie bardzo dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 znając życie dodadzą Ci te 12 dni, fakt nie chce ich bronić, support mają beznadziejny, ale co zrobić, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hamurabii 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Ja akurat nie narzekam na support livenetu. Początki były kiepskie a teraz jedna wiadomość i wszystko zrobione. Upgrade procesora trwał - dzień Reinstalacja systemu - również dzień Reakcja na awarie szybka Fakt, że na instalacje pierwszego serwera (ponad rok temu) czekałem dość długo bo 12 dni B) Tylko ten "Panel" coś im długo nie wychodzi Screeny widziałem ale tylko to. System płatności/zgłoszeń opiera się pewnie na exelu więc bierzemy telefonik i molestujemy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2009 Tylko ten "Panel" coś im długo nie wychodzi wink.gif Screeny widziałem ale tylko to. panel miał być pół roku temu, teraz jeśli dobrze wyczytałem to się przenoszą ;D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 16, 2009 opis gg boku livenetu od godz 0:00 zmiana serwerowni, okolo 5:00 zakonczenie prac. // Cofam moje "wąty" wiadomość przyszła zamieszała się w spamie, Przepraszam za kłopot Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Z. 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2009 Czytajac newsy na ich stronie mozna miec wrazenie, ze Livenet nie funkcjonuje od kilku lat http://livenet.pl/nowosci.htm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2009 Strona już nie jest aktualizowana wychodzi jej nowa wersja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2009 Ja ma u nich dedyka od dłuższego czasu, support szybki, Z uptimem tez nie mam problemu. Ogólnie Daje + tej firmie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2009 Witam serdecznie Informuje ze Firma LiveNet.pl - Enterprise Max zmienia osobowość prawna na: LiveNet Sp. z o.o 42-600 Tarnowskie Góry ul. Grodzka 1 NIP 6452489534 Spółka reprezentowana będzie przez Prezesa Tomasza Zajeckiego Oficjalnie zmiana właściciela odbędzie sie 1 września 2009r. Klienci firmowi których uslugi kończą sie jeszcze w sierpniu otrzymają fakturę od spółki LiveNet sp z o.o. jeszcze przed tym terminem. Proszę wiec o wykreślenie ze swoich rachunków bankowych i zleceń stałych nr. kont obecnych na stronie http://livenet.pl/oplaty.htm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PROgracz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2009 Witam mam pytanie do klientow livenet. Czy LiveNet polepszyl swoje uslugi po przeprowadze czy pogorszyl . Bardzo bym prosil o wypowiedz specialistow ;]. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach