Skocz do zawartości

Polecane posty

Może z otrzymaniem serwera to są problemu i fakt też zauważyłem, że mają swoje piorytety na listy i odpowiadają jak już naprawdę nie ma innych, też czekałem długo na swój sprzęt, ale dalsza współpraca, (przeszedłem na mocniejszy dedyk, ) odbyła sie bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może z otrzymaniem serwera to są problemu i fakt też zauważyłem, że mają swoje piorytety na listy i odpowiadają jak już naprawdę nie ma innych, też czekałem długo na swój sprzęt, ale dalsza współpraca, (przeszedłem na mocniejszy dedyk, ) odbyła sie bez problemu.

Zacytuję wypowiedź mojego znajomego

******* 0:24:06

ehh

******* 0:24:13

no czyli nie mają wolnych maszyn ;]

******* 0:24:21

i teraz sie zastanawiają kogo wywalic i was dac na tym miejscu ;]

******* 0:24:26

no a nikt nie potrafi do szafki wlozyc i podlączyc...

******* 0:24:37

Co Ty myslisz ze polska jest swieta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Temat: Re: Adres IP

Od: "bok@livenet.pl" <bok@livenet.pl>

Data: Śr Lipca 1 2009, 10:21 am

 

Dodatkowe IP są przydzielane w paczkach po 5 adresów. Koszt to dodatkowo

12zł/miesiąc

 

Pozdrawiam, Tomasz Wywiał

 

Temat: Adres IP

Od: :lol:

Data: Śr Lipca 1 2009, 10:11 am

Do: bok@livenet.pl

Konrad pisze:

> Witam.

> Można poprosić o cennik adresów IPv4 dla serwerów dedykowanych?

> Poproszę o podanie ceny dla 1, 5, 10 adresów IP.

> pozdrawiam Konrad

>

>

 

jak widać odpowiedź o adresy ip dostałem równo po 10 minutach więc kontakt idealny ale nic poza tym ;-)

 

ps. Adresy ip mają po 12zł miesięcznie za sztuk 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10 netto = 12 brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc tak... Posiadam serwer dedykowany w "firmie" livenet, postanowiłem dać im szansę na nowego klienta bez względu na zauważone opinie na forach. Czekam na jego upgrade dokładnie 12 dni, dzwoniłem przez ten czas wiele razy a gdy miałem szczęście i ktoś odebrał otrzymywałem odpowiedzi typu "będzie to za chwilę zrobione". Zapłaciłem 390zł co nie jest małym pieniądzem a stary serwer jest wartości 190zł. Cały czas użytkuje stary serwer za cenę 390zł... Czy to są jakieś żarty? Kontakt e-mail w przypadku gdy trzeba coś technicznego załatwić to porażka ponieważ go nie ma. Co mogę zrobić w moim przypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak dla mnie dziwne jest, że tej "firmy" klienci jeszcze nie roznieśli... Mogę zrozumieć, że za takie pieniądze nie ma rewelacji, ale to co się u nich wyprawie to paranoja, zamówiliśmy serwer, miał być na piątek to czekamy spokojnie. Jest sobota, rano mail że będzie jednak po południu... czekamy dalej, 0 kontaktu nie licząc tego, że ktoś wpadł na gadu gadu i napisał informację, że otrzymamy serwer za 2h po czym zniknął. Dzisiaj udało się dodzwonić i serwer miał być niby za niedługo, potem zadzwoniłem jeszcze raz i zostałem ładnie zapewniony, że będzie w okolicach 17-18... nadal nic. Z ciekawości dla sprawdzenia jak sytuacja będzie wyglądać w przypadku innego klienta z innego maila, poprosiłem znajomego o napisanie wiadomości z zapytaniem o zakup, co jest dziwne - po chwili dostał odpowiedź. Dla mnie to jest szczyt chamstwa... Nie jest to jednorazowy incydent, bo rozmawiałem z kilkoma osobami i sytuacja była podobna. Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że dostaliśmy fakture vat od Pana Grzegorza odrazu a serwera cały czas jak nie było tak nie ma...

 

PS. Jeśli któryś z kolegów np. malas będzie miał zapytanie czy poczta działa na 100% dobrze bo często to jest powodem problemów - tak działa bardzo dobrze.

 

 

A więc tak... Posiadam serwer dedykowany w "firmie" livenet, postanowiłem dać im szansę na nowego klienta bez względu na zauważone opinie na forach. Czekam na jego upgrade dokładnie 12 dni, dzwoniłem przez ten czas wiele razy a gdy miałem szczęście i ktoś odebrał otrzymywałem odpowiedzi typu "będzie to za chwilę zrobione". Zapłaciłem 390zł co nie jest małym pieniądzem a stary serwer jest wartości 190zł. Cały czas użytkuje stary serwer za cenę 390zł... Czy to są jakieś żarty? Kontakt e-mail w przypadku gdy trzeba coś technicznego załatwić to porażka ponieważ go nie ma. Co mogę zrobić w moim przypadku?

 

Chyba widzisz jak pracują ?

Zmień firmę bo to co livenet robi to istne gówno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie firma, to legalny kshak  :) Ja po tygodniu czekania zgłosiłem, że chcę zwrotu pieniędzy... miały zostać wysłane tego samego dnia, ale mija czwarty lub nawet piąty dzień, na koncie nie ma ani grosza zwrotu  B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, a ja się nie wiem czemu łudziłem, że zmiana serwerowni może coś zmienić. Tylko przecież to nie będzie miało żadnego wpływu na zmianę... mentalności ludzi, którzy tam pracują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moim skromnym zdaniem szirok powinien osunąć livenet z serwerydedykowane.org bo to nie jest dla ludzi.

livenet powinien zaś zająć się chałupnictwem jest dużo ofert podjęcia współpracy z tego typu działalnościami malowanie kubków etc... :) B) :):):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może i z kupnem i kontaktem jest do niczego, ale jak już będziecie mieli co swoje, to za te pieniądze nie jest tak źle, mimo że są krótkie przerwy w łączach po 2-min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, ale co mi z tego wszystkiego, jeśli serwera nie mam... poza tym jesli klientów tak unikają teraz, to strach się bać co się dzieje, gdy padnie maszyna z ich winy :) lepiej kupić nawet tego hetznera czy też ovh, bo livenet się zachowuje gorzej niż ovh B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stary serwer jest wartości 190zł. Cały czas użytkuje stary serwer za cenę 390zł... Czy to są jakieś żarty?
Ale tak jest przecież wszędzie. Wynajmujesz i masz... i nikt nie będzie ci na bieżąco upgradować sprzętu jak zmieniają ofertę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wiedziałem że nie zostanie to zrobione od zaraz. Minęło 12 dni a ja za ten okres zapłaciłem czyli przez ten czas co Oni sobie odpoczywają ja straciłem 150zł. Czy to nie jest zwykłe oszustwo? Wątpię aby byli tak zajęci aby w ciągu 12 dni nie podjąć jakichkolwiek czynności odnośnie tego upgradu serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej nie mają systemu do zarządzania takimi zgłoszeniami, zleceniami i dla nich klient oczekujący 7 dni ... to to samo co klient oczekujący 20 minut.

 

Ale z tego co obserwuję tą firmę to dość dynamicznie się rozwija, idzie w bardzo dobrym kierunku.

Więc jeżeli tylko poprawią organizację pracy to będzie bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znając życie dodadzą Ci te 12 dni,

fakt nie chce ich bronić, support mają beznadziejny, ale co zrobić,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat nie narzekam na support livenetu. Początki były kiepskie a teraz jedna wiadomość i wszystko zrobione.

 

Upgrade procesora trwał - dzień

Reinstalacja systemu - również dzień

Reakcja na awarie szybka

 

Fakt, że na instalacje pierwszego serwera (ponad rok temu) czekałem dość długo bo 12 dni B)

Tylko ten "Panel" coś im długo nie wychodzi :) Screeny widziałem ale tylko to.

 

System płatności/zgłoszeń opiera się pewnie na exelu więc bierzemy telefonik i molestujemy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tylko ten "Panel" coś im długo nie wychodzi wink.gif Screeny widziałem ale tylko to.

panel miał być pół roku temu, teraz jeśli dobrze wyczytałem to się przenoszą ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

opis gg boku livenetu

 

od godz 0:00 zmiana serwerowni, okolo 5:00 zakonczenie prac.

 

 

 

//

 

Cofam moje "wąty" wiadomość przyszła zamieszała się w spamie, Przepraszam za kłopot ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strona już nie jest aktualizowana wychodzi jej nowa wersja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ma u nich dedyka od dłuższego czasu, support szybki, Z uptimem tez nie mam problemu.

 

Ogólnie Daje + tej firmie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie

 

Informuje ze Firma LiveNet.pl - Enterprise Max zmienia osobowość prawna na:

 

LiveNet Sp. z o.o

42-600 Tarnowskie Góry

ul. Grodzka 1

NIP 6452489534

 

Spółka reprezentowana będzie przez Prezesa Tomasza Zajeckiego

 

Oficjalnie zmiana właściciela odbędzie sie 1 września 2009r.

 

Klienci firmowi których uslugi kończą sie jeszcze w sierpniu otrzymają fakturę od spółki LiveNet sp z o.o. jeszcze przed tym terminem.

 

Proszę wiec o wykreślenie ze swoich rachunków bankowych i zleceń stałych nr. kont obecnych na stronie http://livenet.pl/oplaty.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie do klientow livenet. Czy LiveNet polepszyl swoje uslugi po przeprowadze czy pogorszyl . Bardzo bym prosil o wypowiedz specialistow ;].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×