qba_pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2008 Na nowym serwerze odbudowuje swoja strone choc same podpisy konkretnych plikow zajma jakis tydzien (5500 plikow do skatalogowania i podpisania od podstaw). Panie Grzegorzu Ł. szefie firemki ktora zapewne miesci sie na stoliku turystycznym taktyka nieodzywania sie do nabitych w butelke klientow jest zalosna Choc chyba na kolanach do Czestochowy musze isc za to ze wykupujac we wrzesniu kolejny abonament na rok nie wykupilem drozszego pakietu a pokusa byla spora bo projekt mi sie rozrasta tak ze potrzeba wiecej miejsca. Gorzej ze znajomymi i klientami ktorym zawsze polecalem na poczatek hosting w livenecie W ramach przeprosin samemu za darmo przenosze im strony na inny serwer PS I tradycyjnie -dzis stary backup bazy danych i stare pliki - juz ponad tydzien Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
inkwi 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Od 20 listopada livenet rejestruje mi domenę, za każdym razem gdy dzwonię zarzekają się że będzie działać jeszcze tego samego dnia. Teraz odbijam się pomiędzy nimi a consulting sernice który im rejestruje domeny i każdy z nich twierdzi że nawala ten drugi… Uff telefon do consulting service załatwił sprawę miła Pani oddzwoniła, przeprosiła i potwierdziła że wszystko już w porządku, tylko dlaczego livnet nie mógł tego załatwić tydzień wcześniej… przecież płacę jemu..? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qba_pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2008 Dostałem informację pocztą pantoflową że zarówno dane jak i baza zostały bezpowrotnie utracone (źródło: mailing z samego livenetu do niektórych uzytkowników). Po co więc było ściemniać i udawać że nic sie nie stało? żednada Do dziś nie otrzymałem także zwrotu zapłaconych pieniędzy za rok z góry Nie polecam i mam nadzieję że ten temat będzie odpowiednim ostrzeżeniem przed podjęciem współpracy z Livenetem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Linux 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2008 W sumie to ja teraz tylko cieszę japę że się stamtąd wyniosłem . Chwilowa poprawa jakości usług była chyba tylko złudzeniem.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
luk_82 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2009 Witam Mam pytanie, czy zjawisko NIE odbierania telefonów lub ich odłączania od sieci to u nich normalne? A kolejne pytanie czy numer infolinii 0 801 80 80 20 jest tylko podany ot tak sobie, bo dzwoniąc na niego dostaję komunikat że nie ma takiego numeru... Czekam 5 dni na upgrade serwera, dodzwoniłem się w piątek i dostałem zapewnienie: "części już są, zaraz je wymienimy" i do dnia dzisiejszego nie zrobione. Dodam jeszcze, że pisząc ze swojego maila nie odpisują na nic, ale jak już z innego napisałem zapytanie o ofertę to odpowiedź była wciągu paru minut... Czy to jest poważne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2009 ...Czekam 5 dni na upgrade serwera, dodzwoniłem się w piątek i dostałem zapewnienie: "części już są, zaraz je wymienimy" i do dnia dzisiejszego nie zrobione. Dodam jeszcze, że pisząc ze swojego maila nie odpisują na nic, ale jak już z innego napisałem zapytanie o ofertę to odpowiedź była wciągu paru minut... Czy to jest poważne? ... To raczej nie jest poważne ze strony livenet.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2009 Infolinia jest w formie mobilnej telefonu przenośnego i czasami zdaży mu się bateria wyładować ... ehhh a na maile zawsze ktoś odpisuje wcześniej czy szybciej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2009 @luk_82 - pod podany na stronie www nr infolinii 801 jak najbardziej można się dodzwonić i nie ma komunikatu "nie ma takiego numeru". Więc to chyba wina ewidentnie twojego providera telefonicznego. Infolinia jest w formie mobilnej telefonu przenośnego i czasami zdaży mu się bateria wyładować Baterii trzeba pilnować... albo dopiąć do bazy dodatkową, awaryjną słuchawkę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
luk_82 0 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2009 Infolinia jest w formie mobilnej telefonu przenośnego i czasami zdaży mu się bateria wyładować ... ehhh a na maile zawsze ktoś odpisuje wcześniej czy szybciej I tutaj się nie zgodzę, wczoraj w końcu wymienili maszynę, ale co nie zrobiłem to się rozłączała i do tej pory nie mam z nią połączenia. Wczoraj napisałem 3 maile, dzisiaj kolejne dwa i NA ŻADNEGO z nich nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem o 13 zapytać się co jest grane, dostałem informację, że zaraz do tego popatrzą - minęły 3h dalej brak reakcji. To proszę mi tutaj nie pisać, że na maila ktoś odpisuje, bo jak wszystko działa to tak, ale jak już coś padnie to jest bardzo duży problem z komunikacją. Jedynie muszę pochwalić tam Pana Tomasza W., bo zawsze odpisywał i starał się pomóc. Reasumując, od tygodnia po wpłaceniu czekam na nowy sprzęt, wczoraj został zainstalowany, gdyż w poniedziałek dostałem informację, że zrobią to we wtorek, bo mają 'luźniejszy dzień'. To z tego wynika, że muszę pewnie czekać znowu do przyszłego wtorku aby coś do tego popatrzyli? Oby nie... Czy ja proszę o tak wiele od nich? Jeżeli nowa maszyna nie działa to przynajmniej powinno się wstawić starą na czas naprawy awarii a nie że teraz to już w ogóle nie mam połączenia z maszyną. I kolejna kwestia, czy to tak trudno jest powiedzieć 'prawdę' kiedy się można spodziewać jakiejkolwiek reakcji a nie non stop powtarzać: 'zaraz do tego popatrzymy' 'zaraz się tym zajmiemy' - na pewno każdy by wiedział mniej więcej ile musi czekać a nie siedzieć przed monitorem i mieć nadzieję, że za pare minut będzie wszystko okej. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slank 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 No ja mam niestety nie przyjemne przeżycia.... - dedyk padł...kur...(byłem wkurzony bo to nie pierwsza taka sytuacja) - klienci placa i wymagaja....trudno sie mowi a pozniej mnie do sadu chca podac Prowadze cybercast.pl pan z livenetu : "koles jak ci cos nie odpowiada to po co brales" - ja : o co panu chodzi ? mi ludzie placa i wymagaja... - on : "na nastepny miesiac wez sobie skąś indziej dedyka w takim razie nam juz nie wysylaj pieniedzy" - yyy : pan mi wybiera serwerownie ? jesli to sie powtorzy niestety bede musial sprawe skierowac do sadu. - kieruj gdzie chcesz - odpowiada livenet... Oczywiscie rozmowa byla dluzsza...szkoda gadac...ile to czlowiek sie nadenerwuje...i znow przenoszenie serwerow na inny dedyk...NIE POLECAM W ŻADNYM WYPADKU livenet 15:27:47 koles przeciez ja Cie do niczego nie zmuszam Wiecie jak sprawa wyglada teraz na rynku...im caly czas sieć zanika...a klienci chca tanio i solidnie...to jest dla mnie lekko nie powazne. Firmy naraża ten pan na duże straty . Bardzo duze. Takze zastanówcie się. Ten pan albo ma za duzo pieniedzy albo nie wiem ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 No ja mam niestety nie przyjemne przeżycia.... - dedyk padł...kur... ja na takie hasła w ogóle nie odpowiadam, dziwię się że odpowiedź dostałeś. Miałem u nich 2 dedyki z rok czasu i nigdy nikt ze mną tak nie rozmawiał, ale ja nie zaczynam zwykle rozmowy od "kur..." tylko piszę: "Witam" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 1) Prowadzisz nie tylko cybercast.pl ale tez castpol.pl 2) nie zaczoles tak rozmowy tylko bardziej drastycznie 3) nie chodzi o pad łącza jak to opisałeś lecz przerwę na Tylko tym jednym serwerze która trwała 15 minut. 4) Jak już piszesz na forum publicznym to pisz dokładnie jakich sformułowań użyłeś żeby wszyscy mogli zobaczyć jak mało poważna jest firma castpol.pl, 5) nie zmieniaj tez cytatów osoby po drugiej stronie. 6) serwer masz 24 godziny... to trochę zbyt mało aby wiedzieć coś na temat działania sieci po zastąpieniu exatela przez atm. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ktoś 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 Ja tam raczej nieczęsto im głowę zawracam, ale jak już piszę to zawsze dostaję odpowiedź w przyzwoitym czasie i uprzejmą. Czasem i mnie klient wyprowadzi z równowagi, ale wtedy zaparzam sobie herbatkę i proszę swojego admina o odpisanie, bo ja nie mam sił i ręce mi opadają Ale powiem szczerze, że poziom z jakim wystartował Slank mnie lekko zaszokował i na takiego klienta na szczęście nie trafiłem jeszcze... Jeszcze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malitek 1 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 Castpol.pl które to już konto ? http://forum.ovh.pl/showpost.php?p=45286&postcount=44 http://forum.ovh.pl/showpost.php?p=45293&postcount=48 Nie chce już tego komentować OVH - be LIVENET - be No to weź http://www.wdc.pl/ Będziesz zadowolony Lecz w tedy nie sprawdzi się www.castpol.pl Misja - Niskie Ceny - Dobra Jakość Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 1) Prowadzisz nie tylko cybercast.pl ale tez castpol.pl 2) nie zaczoles tak rozmowy tylko bardziej drastycznie jeżeli rozmowy "handlowe" przedstawiciel czy właściciel firmy prowadzi w języku plemienia bordowonosych z pod monopolu, to wyrazy współczucia dla klientów i firm współpracujących. Malitek, jak się ta misja skończy , wystarczy zobaczyć oferty oraz sposób "bycia firmy" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slank 0 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2009 I nie na jednym dedyku bo na kilku. Z tego co mi kolega mowil nazajutrz to rezygnuje rowniez z livenet bo macie ciekawy zanik sieci co jakis czas. Ja tam nie narzekam ogolnie bo livenet tania firma itd no dedyk chodzic chodzi ale bardzo nie stabilnie - nie wiadomo w jakiej chwili spodziewac sie "awarii" z mojej winy to napewno nie jest bo ja mam np 40% procka uzywanego wiec co innego gdybym mial zapchanego tego dedyka to mozna by mowic ze to moja wina. Dlaczego tam wzialem dedyka nasuwa się pytanie? Myslalem ze to dobra firma, przynajmiej tak sie zapowiadalo...a wychodzi na to ze ovh 100 razy lepsze jest mimo ze francja to dedyk przez pol roku nie mial ani jednej wady technicznej. to sie nazywa jakość usług. A livenet praktycznie dlatego bo Polska i niższy Ping. Mysle ze temat mozna juz zamknac bo bezsensu pisac o jednym i tym samym . Trudno tak juz jest i musi byc ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2009 zanik sieci co jakis czas Tak były 2 wyłączenia, jeden z powodu rebootu switcha u nas a drugi z powodu rebootu switcha w Katowicach. Obie przerwy trwały w sumie 4 minuty. Związane były z podpięciem nowego operatora Telii. Niebawem mogą być 2 równie długie przerwy (2 minuty) z powodu podpięcia Level3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2009 czemu ostatnio takie losy są ? http://zoozool.pl/mrtg/ping_new.htm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
simon186 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 Ja też niestety nie mam dobrych wspomnień jeśli chodzi o tą firmę. Kontakt z BOKiem graniczył z cudem. Ponadto w miarę często zdarzały się downtimy serwera które podobno były planowane jednak nikt mnie o nich nie uprzedzał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 jakieś nowe opinie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mori 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2009 właśnie kupilem u nich serwer VPS, zobaczymy czego to jest warte Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matt 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2009 To oni maja VPS? mozna link do oferty bo nie moge znalesc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2009 To oni maja VPS? mozna link do oferty bo nie moge znalesc. też się właśnie dziwie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2009 Nie przypominam sobie aby była oferta VPS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2009 Jak dla mnie dziwne jest, że tej "firmy" klienci jeszcze nie roznieśli... Mogę zrozumieć, że za takie pieniądze nie ma rewelacji, ale to co się u nich wyprawie to paranoja, zamówiliśmy serwer, miał być na piątek to czekamy spokojnie. Jest sobota, rano mail że będzie jednak po południu... czekamy dalej, 0 kontaktu nie licząc tego, że ktoś wpadł na gadu gadu i napisał informację, że otrzymamy serwer za 2h po czym zniknął. Dzisiaj udało się dodzwonić i serwer miał być niby za niedługo, potem zadzwoniłem jeszcze raz i zostałem ładnie zapewniony, że będzie w okolicach 17-18... nadal nic. Z ciekawości dla sprawdzenia jak sytuacja będzie wyglądać w przypadku innego klienta z innego maila, poprosiłem znajomego o napisanie wiadomości z zapytaniem o zakup, co jest dziwne - po chwili dostał odpowiedź. Dla mnie to jest szczyt chamstwa... Nie jest to jednorazowy incydent, bo rozmawiałem z kilkoma osobami i sytuacja była podobna. Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że dostaliśmy fakture vat od Pana Grzegorza odrazu a serwera cały czas jak nie było tak nie ma... PS. Jeśli któryś z kolegów np. malas będzie miał zapytanie czy poczta działa na 100% dobrze bo często to jest powodem problemów - tak działa bardzo dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach