zenon65 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2010 Czy ktoś mógłby mi powiedzieć dlaczego nie mogę połączyć się z serwerem VPS w alvotech.de Z niektórych sieci można zalogować się na serwer a z niektórych nie, Używam internetu radiowego gdzie mój usługodawca ciągnie z TPSA Jak sprawdzić i ustalić do kogo w sprawie tego problemu napisać? Kto mnie blokuje? A może to niemcy zablokowali sieć ? Trasa śledzenia do 81.88.24.175.static.alvotech.de [81.88.24.175] przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30 1 5 ms 2 ms 4 ms 192.168.23.1 2 4 ms 3 ms 7 ms za25.internetdsl.tpnet.pl [80.53.132.25] 3 31 ms 32 ms 29 ms ols-ru1.idsl.tpnet.pl [213.25.2.152] 4 29 ms 42 ms 30 ms ols-r1.tpnet.pl [213.25.5.233] 5 38 ms 41 ms 37 ms war-r2.tpnet.pl [194.204.175.69] 6 51 ms 63 ms 52 ms hbg-b2-link.telia.net [213.248.89.93] 7 53 ms 53 ms 55 ms hbg-bb2-link.telia.net [80.91.249.202] 8 68 ms 59 ms 61 ms ffm-bb2-link.telia.net [80.91.245.117] 9 62 ms 59 ms 72 ms ffm-b12-link.telia.net [80.91.246.105] 10 121 ms 129 ms 86 ms kpn-ic-139205-ffm-b12.c.telia.net [213.248.86.23 4] 11 79 ms 75 ms 75 ms ffm-s1-rou-1022.DE.eurorings.net [134.222.231.21 3] 12 67 ms 75 ms 83 ms dssd-s2-rou-1022.DE.eurorings.net [134.222.229.4 1] 13 69 ms 79 ms 68 ms dssd-s2-rou-1041.DE.eurorings.net [134.222.229.2 42] 14 64 ms 66 ms 69 ms 134.222.122.102 15 * * * Upłynął limit czasu żądania. 16 * * * Upłynął limit czasu żądania. 17 * * * Upłynął limit czasu żądania. 18 * * * Upłynął limit czasu żądania. 19 * * * Upłynął limit czasu żądania. 20 * * * Upłynął limit czasu żądania. 21 * * * Upłynął limit czasu żądania. 22 * * * Upłynął limit czasu żądania. 23 * * * Upłynął limit czasu żądania. 24 * * * Upłynął limit czasu żądania. 25 * * * Upłynął limit czasu żądania. 26 ^C C:\Documents and Settings\krystek>^A Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2010 U mnie SSH odpowiada na porcie 22. C:\Users\Administrator>tracert 81.88.24.175 Tracing route to 81.88.24.175.static.alvotech.de [81.88.24.175] over a maximum of 30 hops: 1 15 ms 13 ms 15 ms 172.17.37.1 2 14 ms 16 ms 14 ms 1113.devonstudio.pl [195.42.113.1] 3 14 ms 18 ms 13 ms z-atman-global.shooters.pl [193.111.38.181] 4 73 ms 36 ms 37 ms 195.81.72.165 5 36 ms 40 ms 36 ms PO0-0.waw-002-access-1001.interoute.net [84.233.213.25] 6 36 ms 35 ms 35 ms xe-3-2-0-0.prg-001-score-1-re0.interoute.net [84.233.213.30] 7 37 ms 36 ms 36 ms ae2-0.fra-006-score-2-re0.interoute.net [84.233.138.210] 8 37 ms 38 ms 37 ms ae1-0.fra-006-score-3-re0.interoute.net [212.23.42.174] 9 37 ms 37 ms 36 ms ffm-s1-rou-1006.DE.eurorings.net [80.81.192.22] 10 38 ms 36 ms 38 ms ffm-s1-rou-1022.DE.eurorings.net [134.222.227.9] 11 55 ms 53 ms 54 ms dssd-s2-rou-1022.DE.eurorings.net [134.222.229.41] 12 54 ms 56 ms 56 ms dssd-s2-rou-1041.DE.eurorings.net [134.222.229.242] 13 55 ms 53 ms 59 ms 134.222.122.102 14 54 ms 56 ms 53 ms 81.88.24.175.static.alvotech.de [81.88.24.175] Trace complete. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2010 U mnie SSH odpowiada na porcie 22. U mnie nie. Tak jak wyżej pisałem. Z niektórych sieci nie wchodzi i z mojej akurat nie Czy jest ktoś kto spotkał się z podobnym problemem i go rozwiązał? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2010 A może to niemcy zablokowali sieć ? A obsługi pytałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2010 A obsługi pytałeś? alvotech milczy. A wcześniej odpowiedział ze oni mnie nie blokują. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenon65 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2011 alvotech milczy. A wcześniej odpowiedział ze oni mnie nie blokują. Alvotech.de odpisuje że to nie oni blokują. Piszą, że blokuje TP. Czy ktoś wie jak teraz rozwiązać problem, TP teraz milczy, wcześniej pisali: "Szanowny Panie, W nawiązaniu do maila proszę skontaktować się z infolinią wsparcia technicznego pod numerem 801 505 505 w celu rozwiązania danej sprawy. Tam nasi doradcy udzielą wszystkich niezbędnych informacji." po rozmowie telefonicznej z "doradcami" (około 10 minut) nie wiedzieli do kogo tę sprawę przekazać. Po kolejnych 5 minutach ciszy w telefonie, rozłączyłem się. Czy ktoś wie jak to ugryźć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2011 Tu jest jedna rada na to, najlepsza. Zmiana usługodawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach