murgal 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2010 Witam, Mam u nich VPSa na testy na 3 miesiące, ani mój VPS ani strona zalogowania do hyper wm nie działa, https://178.63.96.209:8887/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
iSwift.pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2010 Witam! Wina leży po stronie DC. Jeszcze nie mamy informacji co dokładnie stało się z serwerem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
murgal 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2010 Bardzo długo trwa ta awaria ... :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
virus4 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2010 U mnie z kolei od 2 dni Direct Admin tak strasznie muli na jednym z kont, że praktycznie nic nie da się robić. Na innych kontach jest ok (te konta, to konta SEO). Nie wiem czy to ma coś wspólnego z awarią, o której Wy mówicie, ale support nie reaguje. ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kapio 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2010 Mi od wczoraj wieczorem nie działa konsola i serwery postawione nie działają. Do panelu mogę normalnie się zalogować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
filip955 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2010 kapio mam ten sam błąd, ino z wszystkimi serwerami w DE, one tracerują do ostatniego routera operatora, a u mnie na dedyku się zatrzymuje. Już naprawdę nie wiem co robić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kapio 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2010 Musimy czekać aż iswift.pl rozwiążę problem i zacznie wszystko działać. Oby skończyli przed wigilią bo wtedy to dopiero pewnie po świętach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
murgal 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2010 Wszystko wróciło do normy, przynajmniej u mnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
iSwift.pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2010 Wszystkim osobom które posiadają serwery VPS na tej maszynie zostały wysłane obszerne wyjaśnienia co dokładnie miało miejsce. W imieniu firmy najmocniej przepraszam, że awaria trwała tak długo, ale niestety Hetzner nie wykazał się w tej sytuacji najlepszą obsługą klienta przez co ucierpiały serwery naszych klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach